Tänään on 19 Huhti 2024, 09:44

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia [ DST ]




Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 35 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1, 2, 3
Kirjoittaja Viesti
ViestiLähetetty: 14 Huhti 2012, 22:41 
Poissa
Site Admin

Liittynyt: 23 Maalis 2012, 20:35
Viestit: 2455
Paikkakunta: Helsinki
Eiffelintorni, mä tapasin Keikon itsensä ja sen miehen tai pojan Milanossa (maailma on pieni)! Olivat sympaattisia ja mukavia molemmat, tilaa niiltä ihmeessä.

Haistelin pitkän rivin Keikoja Milanossa. Osaa niistä ei taida saada helposti, oma suosikkini oli Canyon jotakin. Mun on pitänyt meilailla niille ja kysellä siitä, en vain ole ehtinyt.

Mulla on myös paljon manteleita, se on lempituoksujani - joukossa saattaa myös olla joku Keiko. Voidaan viestiä mahd lainoista plus sain Kamichalta lainaan Montalen ruman arabiäijän tahmean Mantelin...


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 14 Huhti 2012, 22:56 
Poissa

Liittynyt: 12 Huhti 2012, 16:24
Viestit: 524
Hellin: mieluusti lainaisin Chaneleja! Mitähän mä voisin lainata sulle päin? En ole nyt ihan vielä kärryillä, millaisista tuoksuista pidät tai mitä olis sulla kiinnostuslistalla :?

Gogol: Olenkin menossa Milanoon ensi viikolla, pari parfymeriaa tiedän sieltä, mutta en nyt muista, onko niillä Keikoa. Ausliebezumduftissa näytti olevan hyvin sampleja tarjolla.


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 14 Huhti 2012, 23:09 
Poissa

Liittynyt: 26 Maalis 2012, 22:41
Viestit: 397
Paikkakunta: Uusimaa
eiffelintorni kirjoitti:
Hellin: mieluusti lainaisin Chaneleja! Mitähän mä voisin lainata sulle päin? En ole nyt ihan vielä kärryillä, millaisista tuoksuista pidät tai mitä olis sulla kiinnostuslistalla :?


Selviö, laita osoitteesi yksityisviestillä tai sähköpostilla (sinistapintaa @ gmail . com).
Ei ole mikään välttämättömyys lainata takaisin, mutta pidän mm. viileistä ja vihreistä tuoksuista, iiriksestä, mimosasta/heliotroopista, chypreistä, nahasta, kuivan mausteisista ja suitsukkeisista tuoksuista, ja klassikot kiinnostavat ihan yleissivistysmielessä :)

_________________
Sinistä pintaa


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 14 Huhti 2012, 23:16 
Poissa
Site Admin

Liittynyt: 23 Maalis 2012, 20:35
Viestit: 2455
Paikkakunta: Helsinki
Eiffelintorni, Mazzolari (San Babila) on Milanon tuoksumekka. Mene ihmeessä sinne - yritin itsekin, mutten ehtinyt.

Guerlainin edustaja kertoi mulle että Mazzolari on ainoa paikka Italiassa joka myy Guerlainin eksklusiiveja. Jos aika riittää, Chanelilla on myös kiva käydä.


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 15 Huhti 2012, 00:00 
Poissa
Avatar

Liittynyt: 10 Huhti 2012, 22:49
Viestit: 391
Paikkakunta: UK
Syysviiru & Tiia, kiitos kuvistanne! Galimardeja siellä näytti olevan *utelias*, mahtavia pukuja myös! Kiiitoskiitos. ^_^

_________________
Tuoksut videolla. Suihkuta ja nauti.


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 35 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1, 2, 3

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia [ DST ]


Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Google [Bot] ja 47 vierailijaa


Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia viestejäsi

Etsi tätä:
Hyppää:  
cron
Käännös, Lurttinen, www.phpbbsuomi.com Style by mindfreak.ro Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group