Tänään on 19 Maalis 2024, 13:12

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia [ DST ]




Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 67 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1, 2, 3, 4, 5  Seuraava
Kirjoittaja Viesti
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 27 Maalis 2012, 21:51 
Poissa
Site Admin

Liittynyt: 23 Maalis 2012, 20:35
Viestit: 2455
Paikkakunta: Helsinki
Jaakiem, mulla on L'Etat'n arkku. Oletko tuttu sen piirroskuvien kanssa? Iäkkäät tätini avasivat vahingossa Suomeen eksyneen pakettini. Tästä puhutaan vielä.

Mä melkein lähetin sulle Secretions Magnifiques'n haisteltavaksi, mutta sitten ajattelin etta ajattelet että olen joku vanha pervo. Niinpä sait vain kumia ja nahkaa.

Toinen mainitsemasi näytelähde on myös hyvä: mulla on moni niistä. PG ei enää tee tuota samplesettiä (mutta mulla on toista kautta iso osa niiden tuoksuista). Bond No. 9 ei lähetä Eurooppaan tai siinä oli joku muu ongelma. Niiden tuoksuja on kuitenkin ihan helppo löytää ainakin Keski-Euroopasta. Mutta haistaisin mielelläni joskus vanhaa kotiosoitettani Riverside Drivea - sitä en ole vielä löytänyt täältä Euroopasta.


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko: Re: Top 10 !
ViestiLähetetty: 29 Huhti 2012, 10:13 
Poissa
Avatar

Liittynyt: 10 Huhti 2012, 17:52
Viestit: 34
Paikkakunta: Helsinki
En osaa editoida viestejäni, hjelp! Kirjoitin listani eilen, mutta hoksasin, että "Joe" Malone oli kokenut sukupuolenvaihdoksen, enkä voinut jättää asiaa sikseen. Poistin alkuperäisen ja lähetän sen muokattuna uudelleen.

Eilinen kahvitteluhetki innosti taas plaraamaan foorumia ja miettimään omia tuoksumieltymyksiään. Päätin myös tehdä tällaisen listan. Olen tuoksutellut hajuvesiä edelleen todella vähän (oltaisiinkohan edes sadan paremmalla puolen vielä?), mutta tämänhetkinen top ten näyttää tältä. Osa on pitkäaikaisia lemppareita omasta hyllystäni, osa ehdottomasti hankittavien listalla. En osannut laittaa paremmuusjärjestykseen, niin aakkostin.

- Annick Goutal: Mon Parfum Cheri, par Camille
- Comme des Garcons: Standard
- Comme des Garcons: White
- Diptyque: Eau Lente
- Jo Malone: Nutmeg & Ginger
- John Galliano: John Galliano
- L’Occitane en Provence: Immortelle de Corse (teki valtavan vaikutuksen eilen!)
- Lolita Lempicka: Le Premier Parfum
- Yves Saint Laurent: In Love Again
- Yves Rocher: Figuier


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko: Re: Top 10 !
ViestiLähetetty: 29 Huhti 2012, 15:02 
Poissa
Site Admin

Liittynyt: 23 Maalis 2012, 20:35
Viestit: 2455
Paikkakunta: Helsinki
Sukupuolenvaihdosta on liikkeellä ;)

Nekku, sun oikeudet eivät riitä ehkä editointiin. Mua kiinnostaisi Joe Malone todella. Ja tosiaan voit lunastaa itsellesi pikku Pomegranaten jos haluat. Tykkään siitä mutten ehkä kuitenkaan niin paljon että se pääsisi kovin tiheään käyttöön mulla.


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko: Re: Top 10 !
ViestiLähetetty: 29 Huhti 2012, 16:37 
Poissa

Liittynyt: 25 Maalis 2012, 08:34
Viestit: 2496
Gogol kirjoitti:
Sukupuolenvaihdosta on liikkeellä ;)

Nekku, sun oikeudet eivät riitä ehkä editointiin. Mua kiinnostaisi Joe Malone todella. Ja tosiaan voit lunastaa itsellesi pikku Pomegranaten jos haluat. Tykkään siitä mutten ehkä kuitenkaan niin paljon että se pääsisi kovin tiheään käyttöön mulla.


:lol:


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko: Re: Top 10 !
ViestiLähetetty: 29 Huhti 2012, 22:49 
Poissa
Avatar

Liittynyt: 28 Maalis 2012, 11:32
Viestit: 1135
Paikkakunta: Helsinki
Tuli taas mieleen sukupuolenvaihdoksesta: Minulle sopivat joko selkeän maskuliiniset tai selkeän feminiiniset tuoksut. Siltä väliltä olevat unisexit yleensä leikkaavat iholla kiinni. Joten niin se homma on. Joko ollaan farkuissa ja nahkarotsissa tai sitten reilusti hame päällä. :D

_________________
Monsieur Christian Aigu,
Tuoksuintoa vuodesta 1977
monsieuraigu.blogspot.com


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko: Re: Top 10 !
ViestiLähetetty: 29 Huhti 2012, 22:53 
Poissa
Site Admin

Liittynyt: 23 Maalis 2012, 20:35
Viestit: 2455
Paikkakunta: Helsinki
Lähettäkää joku Heeleyn Ophélia ja se L'Artisanin Un Thé pour L'Eté Aigulle.
(Meillä oli viime viikon tuoksutreffeillä vaikeuksia löytää sopivaa kantajaa nille, mutta sulle ne voisivat istua. Chanelin Rue Cambon saattaisi myös olla sun juttusi - ainakin se on ehkä kaunein tuoksu ikinä.)


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko: Re: Top 10 !
ViestiLähetetty: 30 Huhti 2012, 08:28 
Poissa
Avatar

Liittynyt: 28 Maalis 2012, 20:24
Viestit: 3316
Paikkakunta: Helsinki
Tässä olen kyllä Aigun vastakohta, minusta on kaikkein luontevinta kantaa tuoksuja, joita ei ole vahvasti suunnattu erityisesti jommalle kummalle sukupuolelle.

_________________
Oh deer.


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko: Top 10 !
ViestiLähetetty: 30 Huhti 2012, 08:34 
Poissa
Avatar

Liittynyt: 28 Maalis 2012, 11:32
Viestit: 1135
Paikkakunta: Helsinki
Kysymys ei ole pelkästään luontevuudesta, vaan monet ns. sukupuolettomat tuoksut suorastaan palavat kiinni ihollani. Enemmän voi olla tosin kyse raaka-aineista, jotka itse miellän sukupuolettomiksi.
Viihdyn kyllä hyvin kukkaistuoksuissakin. Viime aikoina olen oppinut jopa pukeutumaan neilikkaan. Voi olla, että tällaiset 90-luvun vesituoksuelementit eivät sovi iholleni.

_________________
Monsieur Christian Aigu,
Tuoksuintoa vuodesta 1977
monsieuraigu.blogspot.com


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko: Re: Top 10 !
ViestiLähetetty: 30 Huhti 2012, 08:53 
Poissa
Avatar

Liittynyt: 28 Maalis 2012, 20:24
Viestit: 3316
Paikkakunta: Helsinki
Vesituoksut eivät sovi minunkaan iholleni :D .

_________________
Oh deer.


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko: Top 10 !
ViestiLähetetty: 30 Huhti 2012, 09:32 
Poissa
Avatar

Liittynyt: 28 Maalis 2012, 11:32
Viestit: 1135
Paikkakunta: Helsinki
Saatika sitten tuoksumaulle...;)

_________________
Monsieur Christian Aigu,
Tuoksuintoa vuodesta 1977
monsieuraigu.blogspot.com


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko: Re: Top 10 !
ViestiLähetetty: 30 Huhti 2012, 19:32 
Jaa-a. Hankala kyllä mutta jospa näistä nyt löytyisi sellaiset "tässä hetkessä" olevat top 10 :D ;
Parfumerie Generale Prulure de Rose
Chanel les exclusifs Coromandel
Chanel les exclusifs No22
Dior Miss Dior Cherie
Fragonard Emilie
Georges Stahl Elle d´Elissa
Lancome Tresor in Love
Parfumerie Generale Louanges (iltoihin)
Annic Goutal Heure Exquise ja
Yves Rocher Cantate


Ylös
  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko: Top 10 !
ViestiLähetetty: 01 Touko 2012, 11:13 
Poissa
Avatar

Liittynyt: 28 Maalis 2012, 11:32
Viestit: 1135
Paikkakunta: Helsinki
Kosmoskukka: Missä olet tutustunut Fragonardin tuoksuihin? Pohjolassa se on aika tuntematon talo.

_________________
Monsieur Christian Aigu,
Tuoksuintoa vuodesta 1977
monsieuraigu.blogspot.com


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko: Re: Top 10 !
ViestiLähetetty: 01 Touko 2012, 12:18 
Aigu kirjoitti:
Kosmoskukka: Missä olet tutustunut Fragonardin tuoksuihin? Pohjolassa se on aika tuntematon talo.


sain kerran lahjaksi ihan miniskidi pullon emilie:tä ja ihastuin siihen oitis päätä pahkaa! Se oli vielä Parfum, ehtaa kamaa siis. Sitten vain löysin heidän netti sivuston, tilailin sieltä sellaisen pikkupullo kokoelman parfyymejä edulliseen hintaan, ja sitä kautta sitten isompia pulloja. Mun ehdoton suosikki tämän ajan Fragonard valikoimista on tuo Emilie. On sinne kyllä nyt tullut uusia mitä en oo vielä testannut. Mutta silloin kun tutustuin tähän tuoksu taloon, siellä oli myös Baroque, se kulkee mulla käsikädessä Emilien kanssa. Baroque.ta ei tahdo oikein enää mistään löytää, mulla yks tuttu onneksi jenkkilässä joka on mulle keräillyt pullon sieltä ja toisen täältä ja hältä sitten olen ostanut Parfyymi Baroquee että mulla on sitä nyt jotain 50-60 ml. Jippijaijee!
Mut, musta tuo Fragonard on sellainen suht turvallinen tuoksutalo, tuntuu että ne ei voi tehdä siis huonosti mitään tuoksua. Monista olen siis pitänyt, muutamaan tykästynyt oikee toen teolla. Tuo Emilie oli ihan Paris:n suunnittelu tuoksu, mutta musta ziljoona kertaa tuhtimpaa ja myös syvyydestään huolimatta -makeampi mitä Ysl Paris on.


Ylös
  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko: Re: Top 10 !
ViestiLähetetty: 21 Heinä 2012, 11:48 
Poissa

Liittynyt: 01 Heinä 2012, 18:34
Viestit: 1268
Tässä yhdistelmä rakkaimmat & käytetyimmät tällä hetkellä, järjestys satunnainen:

1. Moschino Couture
2. Balmain de Balmain
3. YSL Elle
4. Isabel Derrosine Andalucia
5. Tom Ford Violet Blonde
6. Le Labo Chant de Bois
7. L'Occitane Notre flore Iris
8. Paul Smith Extreme woman
9. Jacomo 09
10. Parfums de Marly Godolphin (uusin hullaantuminen, tästä minulla on vain näyte, mutta haluan kokopullon :romance-heartsthree: )


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko: Re: Suosikit
ViestiLähetetty: 23 Heinä 2012, 18:14 
Poissa

Liittynyt: 26 Maalis 2012, 16:58
Viestit: 4094
Jaakiem kirjoitti:
Gucci pour homme
M7
Habit rouge
Dreamer
Egoiste
Fahrenheit
Aqua Fahrenheit
Obsession for men
Eternity for men
Kenzo Jungle


Vain alle puoli vuotta on kulunut, mutta topkymppi on mennyt aika lailla uusiksi, kun on tullut haisteltua niin paljon kaikkea. Nyt se on suurinpiirteinen tämmöinen.

M7 Oud absolu
M7
Gucci pour homme
Azzarro pour homme
Kenzo jungle homme
Dior Eau sauvage
Chanel Egoiste
Chanel pour monsieur
Chanel Antaeus
Essenza di Zegna

Lisäksi hännillä kärkkyvät Encre noir, L'homme sage ja Cologne imperiale.


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 67 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1, 2, 3, 4, 5  Seuraava

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia [ DST ]


Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 2 vierailijaa


Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia viestejäsi

Etsi tätä:
Hyppää:  
cron
Käännös, Lurttinen, www.phpbbsuomi.com Style by mindfreak.ro Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group