Tänään on 28 Maalis 2024, 15:06

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia [ DST ]




Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 8 viestiä ] 
Kirjoittaja Viesti
 Viestin otsikko: Ryhmän nimi? Motto?
ViestiLähetetty: 26 Maalis 2012, 00:00 
Poissa
Site Admin

Liittynyt: 23 Maalis 2012, 20:35
Viestit: 2455
Paikkakunta: Helsinki
Moi taas kaikki. Olen tosi susi ylläpitäjä, löysin vasta nyt napin . Jos vihaatte tätä vihreää, voitte muuttaa oman näkymänne erilaiseksi näpräämällä otsikon alla olevaa "Käyttäjätiedot" -valikkoa.

Laitoin nyt luovasti ja omaperäisesti foorumin nimeksi "Tuoksut - keskusteluryhmä tuoksufriikeille", mutta sorvatkaa tämä ihmeessä paremmaksi. Eli nasevammat ehdotukset alle kiitos, jos hyvä löytyy, laitan sen tuonne ylös.


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko: Re: Ryhmän nimi? Motto?
ViestiLähetetty: 26 Maalis 2012, 13:49 
Poissa

Liittynyt: 25 Maalis 2012, 08:34
Viestit: 2496
Gogol kirjoitti:
Moi taas kaikki. Olen tosi susi ylläpitäjä, löysin vasta nyt napin . Jos vihaatte tätä vihreää, voitte muuttaa oman näkymänne erilaiseksi näpräämällä otsikon alla olevaa "Käyttäjätiedot" -valikkoa.

Laitoin nyt luovasti ja omaperäisesti foorumin nimeksi "Tuoksut - keskusteluryhmä tuoksufriikeille", mutta sorvatkaa tämä ihmeessä paremmaksi. Eli nasevammat ehdotukset alle kiitos, jos hyvä löytyy, laitan sen tuonne ylös.


Miun mielestä keksintöäsi ei tarvitse lähteä muuttamaan. Ei se tuosta nasevammaksi muutu vaikka miten yrittäisi...


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko: Avatar-kikkailuita
ViestiLähetetty: 26 Maalis 2012, 18:02 
Poissa
Site Admin

Liittynyt: 23 Maalis 2012, 20:35
Viestit: 2455
Paikkakunta: Helsinki
Jos ette ole yrityksistänne huolimatta onnistuneet lataamaan tänne nimenne alle pikkukuvaa (Avatar), johtuu se todennäköisemmin siitä että kuva on liian iso (tunaroin itse tovin asian parissa eilisiltana). Jos teillä on joku kuvankäsittelyohjelma, simppelikin, pienentäkää kuva sillä enintään 100 x 100 pikseliin. Siten pitäisi pelittää.


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 26 Maalis 2012, 23:48 
Poissa
Avatar

Liittynyt: 26 Maalis 2012, 22:53
Viestit: 943
Täysin unisex keskusteluryhmä tuoksufriikeille kuulostaa täydelliseltä. :)

_________________
Oopiumiluola
Une femme sans parfum est une femme sans avenir.
- Coco Chanel


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 27 Maalis 2012, 10:06 
Poissa
Site Admin

Liittynyt: 23 Maalis 2012, 20:35
Viestit: 2455
Paikkakunta: Helsinki
Kiva jos ette vihaa lisäystäni!

Musta tästä ryhmästä tekee loistavan ja lupaavan rohkeiden miesten ja naisten sekoitus! "Täysin unisex" ei tietenkään tarkoita etteikö täällä saisi hehkuttaa metsurituoksuja tai uusinta Christina Aguileraa, mutta jospa nyt otettaisiin se asenne että uskallamme ainakin haistaa kaikkea mitä on. (Mähän olen Kouros-neitsyyteni jo menettänyt. Ja Knize 10:ssä tuli mulla raja vastaan - mutta kannoin sitäkin urheasti muutaman tunnin.)


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 28 Maalis 2012, 07:20 
Poissa
Avatar

Liittynyt: 25 Maalis 2012, 20:13
Viestit: 1140
Minäkään en tunne tarvetta muutella otsikointia tai muutakaan. Tyhjä pullo on ainakin tässä vaiheessa mielestäni oikein mainio metafora foorumille. Hannele voidaan vaihtaa sitten jossain vaiheessa, kun kohtalo selviää lopullisesti.

Vähän minua huolettaa sen suhteen, että kuinka moni ns. "normaalituoksuttelija" uskaltautuu joukkoon mukaan. Täällä vilisee paljon niche-tuoksuja ja myönnettäköön, että itsekin ihan pikkuisen...pitääpä miettiä mitä sanaa käyttäisin....karsastan? tietynlaista "tuoksusnobismin" kaltaista vaikutelmaa ja mielikuvaa, joka helpohkosti saattaa syntyä vähän vähemmän intohimoisen lukijan mielessä.

Me saatamme siis jonkun mielestä olla pelottavaa porukkaa. :shock:

Itsekin koen olevani täysi noviisi enkä millään muotoa pidä itseäni lainkaan pätevänä. Olen vasta niin vähän aikaa ollut näin kokonaisvaltaisen kiinnostunut tuoksuista, että toisinaan ihan oikeasti vähän hirvittää oma vihreys ja tiedonpuute.

Uskon kuitenkin, että "out there somewhere" on paljon ihan "tavallisia" tuoksuintoilijoita, jotka mielellään keskustelisivat tuoksuista. Kenties lähinnä mainstremista ja kenties jopa celinedioneista ja beyonceista ja britneyspearseista. Heille saattaa olla aavistuksen haasteellista astua mukaan remmiin.

Jos tämä ihana foorumi jää eloon vielä synnytystuskiensa jälkeenkin niin varmaankin on aiheellista vähän ryhmitellä ja jakaa keskustelunavauksia jne. Mutta katsellaan nyt kaikessa rauhassa mitä tässä tulee tapahtumaan. :)

_________________
Le Monde des Rêves
“Time you enjoy wasting is not wasted time.”


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 28 Maalis 2012, 20:50 
Poissa

Liittynyt: 26 Maalis 2012, 16:58
Viestit: 4094
Gogol, miten olisi kynnyksen madaltamiseksi halpojen tuoksujen kuukausi. Kattona vaikka 20 euroa pullo. Uskallatko astua marketiin?


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 28 Maalis 2012, 20:54 
Poissa
Avatar

Liittynyt: 26 Maalis 2012, 22:53
Viestit: 943
Mohn kirjoitti:

Me saatamme siis jonkun mielestä olla pelottavaa porukkaa. :shock:

:)


Todella toivon, ettei tämä foorumi äidy pelottavaksi kuvaamallasi tavalla. Itse uskon saavani täältä paljon irti ihan jo pelkästään vertaistukena hullulle harrastukselleni jota mieheni on saanut kuunnella muutaman kaverin ohella jopa vastoin tahtoaan liiankin pitkään. :roll:

_________________
Oopiumiluola
Une femme sans parfum est une femme sans avenir.
- Coco Chanel


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 8 viestiä ] 

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia [ DST ]


Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 36 vierailijaa


Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia viestejäsi

Etsi tätä:
Hyppää:  
cron
Käännös, Lurttinen, www.phpbbsuomi.com Style by mindfreak.ro Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group