Tänään on 28 Maalis 2024, 13:34

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia [ DST ]




Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 25 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1, 2
Kirjoittaja Viesti
ViestiLähetetty: 03 Syys 2012, 07:39 
Poissa

Liittynyt: 01 Heinä 2012, 18:34
Viestit: 1268
Mulla eivät mainokset ainakaan vielä heilu keskellä. Sivulla sitten mainostetaankin ahkerasti 40kg painavia kiinalaistyttöjä. :law-police:


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 03 Syys 2012, 13:42 
Poissa

Liittynyt: 30 Kesä 2012, 20:05
Viestit: 515
Paikkakunta: Espoo
Jännä juttu, työkoneella ei nyt sitten näy minkäänlaisia mainoksia. Kai mun kotilääppärini on vaan kirottu.

_________________
Raitoja käpälään!


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 03 Syys 2012, 13:49 
Poissa
Avatar

Liittynyt: 21 Huhti 2012, 20:08
Viestit: 1314
Mulla koko ajan näkyy, jännä tosiaan, että heittää yksäriä kirjoittaessa mainoksen keskelle tekstiä niin ei näe mitä kirjoittaa...ja nyt on osittain tekstin päällä myös. Eihän nuo mainokset tosiaan muuten mitään haittaa.

_________________
http://tuoksuttelija.blogspot.com/


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 03 Syys 2012, 16:19 
Poissa
Site Admin

Liittynyt: 23 Maalis 2012, 20:35
Viestit: 2455
Paikkakunta: Helsinki
Asentakaa selaimeenne Adblock ja Flashblock tai vastaavia ohjelmia niin saatte enemmän hallintaa mainoksiin. Osa ei siten näy ja lisäksi hiiren oikealla näppäimellä saa siten poistettua osan mainoksista.

Valitettavasti multa alkaa olla into hyytymässä ylläpitoon - aika ja into ei riitä ja siksi mun puoleltani ei ole enää luvassa mitään päivitettyjä teknisiä ratkaisuja. Jos jotakuta innostaa hallintapuoli, homman saa mielellään ottaa omakseen!


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 03 Syys 2012, 16:43 
Poissa

Liittynyt: 26 Maalis 2012, 16:58
Viestit: 4094
Pikaratkaisu voi olla myös painaa ctrl-näppäintä ja miinusta, jolloin mittasuhteet menevät kohdilleen ja mainokset paikoilleen.


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 03 Syys 2012, 20:52 
Poissa
Avatar

Liittynyt: 10 Huhti 2012, 13:07
Viestit: 81
naapio kirjoitti:
Bannerit on tervetulleita muualle kuin siihen, johon yritän kirjoittaa.Superörjy deodoranttimainos kelluu keskellä ruutua! Onko vika siinä että surffaan Ipadilla vai onko kaikilla se tuossa tekstinpäällä?


Heips!

Laitoin mainokset lonkalta juuri ennen työmatkalle lähtöäni, enkä ole ehtinyt viritellä niitä kovin hienosti. Tarkoitus ei ole kiusata teitä, ja kun nyt kuulin niiden hyppivän silmille, alan korjata asiaa.

Pahoittelut kiusasta. Kuten Gogol sanoikin, niillä maksetaan palvelintilasta aiheutuneet kustanukset. Voi olla, että otan ylä- ja alabannerin kokonaan pois ja jätän vain tuon oikeassa reunassa olevan pilvenpiirtäjän.

t. admin


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 03 Syys 2012, 21:09 
Poissa

Liittynyt: 25 Maalis 2012, 08:34
Viestit: 2496
^ Kiitos paljon, admin. :clap:


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 03 Syys 2012, 21:57 
Poissa
Avatar

Liittynyt: 10 Huhti 2012, 13:07
Viestit: 81
No niin, nyt on mainokset hieman tuunatumpia. Oikean reunan pystymainos taisi itse asiassa olla se murheenkryyni, koska vastoin alkuperäistä tarkoitustani se näytettiin myös viestejä kirjoitettaessa. Nyt sitä ei enää ole.

Päivitin samalla foorumin softan uusimpaan versioon. Tämän jälkeen saatte olla taas hyvän tovin rauhassa :)

Admin


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 03 Syys 2012, 22:07 
Poissa
Avatar

Liittynyt: 21 Huhti 2012, 20:08
Viestit: 1314
Kiitoksia admin oikein kovasti! Nyt ei enää ole mainoksia tekstiä peittämässä :clap:

_________________
http://tuoksuttelija.blogspot.com/


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 30 Loka 2012, 17:41 
Poissa

Liittynyt: 01 Heinä 2012, 18:34
Viestit: 1268
Jatketaas aiheesta. Jaakiemin vinkin mukaisesti olen kokeillut Cologne 68:n kerrostamista muihin Guerlainehin, toimii loistavasti. Siitä innostuneena olen yrittänyt löytää yhdistelmän, jolla saisin uuden Naheman tuoksumaan enemmän vanhan kaltaiselta. Nyt ranteella Moschino Moschino+Nahema. Raskas ja mausteinen, hyvin itämainen yhdistelmä, tuoksuu hyvältä, muttei vähääkään alkuperäiseltä Nahemalta. :D Seuraavaksi taidan kokeilla yhdistelmää Rochas Absolu+Nahema :think:


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 25 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1, 2

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia [ DST ]


Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Google [Bot] ja 32 vierailijaa


Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia viestejäsi

Etsi tätä:
Hyppää:  
cron
Käännös, Lurttinen, www.phpbbsuomi.com Style by mindfreak.ro Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group