Tänään on 29 Maalis 2024, 02:45

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia [ DST ]




Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 4 viestiä ] 
Kirjoittaja Viesti
 Viestin otsikko: Comme des garsons, mirhamia
ViestiLähetetty: 11 Huhti 2015, 23:41 
Poissa

Liittynyt: 11 Huhti 2015, 22:17
Viestit: 2
Terve, ja anteeksi minun kirjoitusvirheistä, en ole suomalainen, äidinkieleni on ranska. Olen kotoisin etelä Ranskan Carcassonnesta, mutta asun Suomen Savossa. Rakastan myrrh, frankinsense, liturgista tuoksuista, jotka evokoivat vanha goottista katedraalia ja keskaikaa, vanhaa katolilaista kirkkoa. Etsin:
COMME DES GARCONS by Kyoto
CARDINAL-James Heeley
Erborario myrrhae...
ja muut mirha, frankinsense , myski tuoksuja. En osa tilatta netista, kun en ymmärrän tup paypall, vaan olen tottunut käydä kaupassa ja maksaa käteisellä. Olen jo vanhepi sukupolvi, enkä osa tuo koneista tilaamista, ja maksutapoja..
Miksi Suomessa ei saa mistään tuota myrrh, frankinsense, myski tuoksut? Haluan osta uusi tai käytetty,maksan kortilla tilillä tai käteisellä, Asun Siilinjärvellä 30km Kuopiosta. Kiitoksiä paljon.


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 11 Huhti 2015, 23:43 
Poissa

Liittynyt: 11 Huhti 2015, 22:17
Viestit: 2
Comme des garcons-AVIGNON. mutta ostan myös muut myrrh-frankinsense, mitä vahvemoi , sen parempi. EI NAISELLISIA. VAAN MIESTEN TAI UNISEX.


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 16 Huhti 2015, 14:49 
Poissa
Avatar

Liittynyt: 28 Maalis 2012, 20:24
Viestit: 3316
Paikkakunta: Helsinki
Joo, suomalaiset ei oikein ymmärrä noiden päälle. Kun käyt Helsingissä, niin käy vaatepuodissa nimeltä Beam, Erottajankadulla. Siellä on ollut CdG:tä myynnissä. Stockmannilla ja Sokoksella on Armani Prive-sarjaa, siinäkin pari hyvää suitsuketta. Ja olikohan mirhakin? Tom Fordin pitäisi myös tulla Stockmannille, mutta tammikuussa ei vielä ollut. Sahara :romance-heartsthree: - on kyllä merkitty naistentuoksuksi, mutta on vahva frankinsensi-labdanum.

_________________
Oh deer.


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 17 Huhti 2015, 04:04 
Poissa
Avatar

Liittynyt: 28 Joulu 2012, 03:55
Viestit: 867
Paikkakunta: Tampester
Armani Prive sarjassa on myös yksi mirha, se on oma suosikkini koko sarjasta ja hankintalistallani ehdottomasti! :romance-heartsmiley:

_________________
http://haistaite.com/


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 4 viestiä ] 

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia [ DST ]


Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 26 vierailijaa


Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia viestejäsi

Etsi tätä:
Hyppää:  
cron
Käännös, Lurttinen, www.phpbbsuomi.com Style by mindfreak.ro Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group