Tänään on 28 Maalis 2024, 13:09

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia [ DST ]




Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 1 viesti ] 
Kirjoittaja Viesti
ViestiLähetetty: 11 Syys 2017, 11:02 
Poissa
Avatar

Liittynyt: 03 Marras 2015, 13:26
Viestit: 318
Heippa,

Minulla on 100 ml pullo (retail-versio bokseineen, ei testeri) Amougen Memoir Mania, jonka kanssa olen jotenkin päätepisteessä. Tykkään kovastikin - pullo on saatu kulumaan jonnekin 85 - 90 % paikkeille. Tämä on Amouageksi jännittävän maisemallinen/impressionistinen (vs. orientalistinen) ja mielestäni pelailee etenkin sekametsän ja terveen maan vaikutelmilla. Joku tässä kuitenkin tökkii etenkin perheenjäsenillä, joten turha tätä on hyllyssäkään makuuttaa.

Vaihdossa voisi kelvata ainakin muutamat turvallisemmaksi kokemani Amouaget: Reflection Man tai Journey Man, mutta muitakin kannattaa yrittää - myös naisille markkinoituja. Jos pullosi on omaani pidemmälle huvennut ja/tai laatikko/korkki puuttuu, voimme neuvotella sopivasta välirahasta.

Muiden kuin Amouagen tuotteista tällä kertaa kelpaisivat lähinnä PG:n Bois Blond tai Czerneckin Sensei/Shihan (tilanteen mukaan välirahan kanssa).

Kyllä tämä kaiketi pelkkään rahaankin vaihtuisi, mutta silloin saat keksiä hinnan itse, mihin minä sitten vastaavasti keksin kiinnostua tai en.

Kuvia, lisätietoja, pullon eräkoodeja ja vedonlyöntivihjeitä saa pyytämällä. Tämä nyt kun oli tämmöinen ihan 'out of the blue' -neronleimaus, tämä ilmoitus.


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 1 viesti ] 

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia [ DST ]


Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 36 vierailijaa


Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia viestejäsi

Etsi tätä:
Hyppää:  
cron
Käännös, Lurttinen, www.phpbbsuomi.com Style by mindfreak.ro Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group