Tänään on 29 Maalis 2024, 02:00

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia [ DST ]




Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 223 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... 15  Seuraava
Kirjoittaja Viesti
 Viestin otsikko: Re: Myyn tuoksuja
ViestiLähetetty: 18 Kesä 2014, 19:17 
Poissa

Liittynyt: 25 Maalis 2012, 08:34
Viestit: 2496
Jaakiemilla lähtenyt tämä myyntihomma laukalle. No, toivottavasti et tule katumaan mitään myymisiä.

Propsit siulle edelleen noista maukkaista hinnoista. Ahneus ei selvästi ole helmasyntisi. Tai voihan olla niin, että olet sen verran rahoissasi ettei asialla ole merkitystä :-)

Hmm. Listalla ei taida olla kyllä miulle nyt mitään. Uusia myynti-ilmoituksia odottaessa... ;)


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko: Re: Myyn tuoksuja
ViestiLähetetty: 18 Kesä 2014, 19:38 
Poissa
Avatar

Liittynyt: 01 Kesä 2012, 19:14
Viestit: 2426
Paikkakunta: Oulu
Jaakiem, mulle tuo Eau de Loccitan

_________________
Thougts begome things... choose the good ones!


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko: Re: Myyn tuoksuja
ViestiLähetetty: 18 Kesä 2014, 21:38 
Poissa

Liittynyt: 26 Maalis 2012, 16:58
Viestit: 4094
Kosmos, se on sun.

Oon samalla myös poistanut ketjusta tuoksuja, jotka ovat jo menneet.

Kävin päivällä ostamassa pari pahvilaatikkoa, että pääsen jo huomenna viemään joitain paketteja postiin.


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko: Re: Myyn tuoksuja
ViestiLähetetty: 19 Kesä 2014, 00:03 
Poissa

Liittynyt: 26 Maalis 2012, 16:58
Viestit: 4094
toxu kirjoitti:
Jaakiemilla lähtenyt tämä myyntihomma laukalle. No, toivottavasti et tule katumaan mitään myymisiä.

Propsit siulle edelleen noista maukkaista hinnoista. Ahneus ei selvästi ole helmasyntisi. Tai voihan olla niin, että olet sen verran rahoissasi ettei asialla ole merkitystä :-)

Hmm. Listalla ei taida olla kyllä miulle nyt mitään. Uusia myynti-ilmoituksia odottaessa... ;)


Ainahan se on mahdollista, että kaduttaa. Siitähän sinä olet varoittanut. En kuitenkaan usko. En kamalasti kiinny tavaroihin ja tiedän yleensä mitä haluan.

En usko, että tuoksujen myynnillä voi tehdä kamalasti rahaa. Tai ehkä voi jos jaksaa odottaa arvonnousua tuoksun lakkauttamisen jälkeen ja myy Ebayn kautta pitkin maailmaa. Mutta sitten saa jaksaa kaikenlaista vänkäämistä ja huijausyritystä. Ihan eri asia, kun myy tutuille ja ystäville. Tietää, ettei tuoksut mene hukkaan, vaan saavat hyvän kodin.

Onhan tuo tuoksujen myyminen eteenpäin vähän kuin puolittaisi niihin panemansa rahan, mutta ei kai sitä kannata niin ajatella. Maksaa ne näytteetkin ja noin on saanut tutustua kunnolla. Enkä välttämättä tee niin isoa tappiota, kun olen niin tottunut tuoksuostaja, että osaan ottaa tarjouksista kaiken irti, kuten varmaan moni muukin tällä foorumilla.

Rahaa ei kai kenelläkään liikaa ja minullakin ne on vähissä, kun olen remonttia teettänyt ja budjetit ovat paukkuneet. Siinä hyvä alkusysäys tempaista ja siivota vähän komeroita.

Pohjimmainen syy on kuitenkin ehkä se, että haluan ottaa ehkä hivenen enemmän etäisyyttä tähän tuoksuhommaan ja harrastaa enemmän jotain muuta. Olen hieman väsynyt tuoksufoorumeiden sisältöön. Tämä foorumi on minun mielestä ihan mukava ja täällä on mukavia ihmisiä. Muilla foorumeilla ei käydä oikein kunnon keskustelua, vaan suositellaan vaan tuoksuja kuvakkeilla niitä mitenkään järjellisesti perustelematta. Suositukset ovat samat, vaikka kysymykset vaihtuvat. Tai sitten leuhkitaan kokoelmaan koolla ja kalleudella ja mollataan muiden makua ja etenkin kokemattomampia harrastajia. Tiedätte kyllä kaikki, mitä tarkoitan.

Enkä halua omistaa jotain tuoksuja sen vuoksi, että ne ovat osa kokoelmaa, jonkun nenän tekemiä ja jonkun tietyn talon tuotteita. Iso kokoelma minulla joka tapauksessa on. Ei se tuosta kaapista ihan hetkessä mihinkään häviä. Varmasti toista sataa isoa pulloa. Isonkin kokoelman sietää, kun se on tuoksuja, joista pitää ja joiden käyttämisestä nauttii. Näytteet ja pullot, jotka eivät tunnu omilta, tuntuvat tällä hetkellä vain turhalta roinalta nurkissa. Sitä paitsi minulla on tällä hetkellä kaikki tuoksut, jotka haluan. Viime aikoina olen tehnyt ostoksia enää lähinnä uteliaisuudesta.

Kun on liikaa pulloja ja näytteitä, niin jää ne hyvät pullot käyttämättä, kun pitää olla koko ajan jotain muuta testaamassa.


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko: Re: Myyn tuoksuja
ViestiLähetetty: 19 Kesä 2014, 08:23 
Poissa
Avatar

Liittynyt: 01 Kesä 2012, 19:14
Viestit: 2426
Paikkakunta: Oulu
Jaakiem kirjoitti:
Kosmos, se on sun.

Oon samalla myös poistanut ketjusta tuoksuja, jotka ovat jo menneet.

Kävin päivällä ostamassa pari pahvilaatikkoa, että pääsen jo huomenna viemään joitain paketteja postiin.


Ihanaa kiitos, olet aiemmin tuosta antanut näytteen ja se on talossa suihkittu miltei jo loppuun. Nuorimmainen ( 4 vee) vaati minua ostamaan pullon poies kun kysyin että ostetaanko tätä lisää :aurinko:

_________________
Thougts begome things... choose the good ones!


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko: Re: Myyn tuoksuja
ViestiLähetetty: 19 Kesä 2014, 20:51 
Poissa

Liittynyt: 26 Maalis 2012, 16:58
Viestit: 4094
Toxu on kyllä siinä oikeassa, että ei noissa mun hinnoissa ole paljon järkeä. Kävin tänään viemässä kasan paketteja postiin ja huomasin, että on tainut taas postin hinnat nousta. Ei ole mitään järkeä myydä pulloa kympillä, jos lähettäminen maksa noin kahdeksan euroa ja pahvirasia lähes kaksi euroa.


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko: Re: Myyn tuoksuja
ViestiLähetetty: 21 Kesä 2014, 12:38 
Poissa
Avatar

Liittynyt: 01 Kesä 2012, 19:14
Viestit: 2426
Paikkakunta: Oulu
Minulla Fragrantican HAD listalla myytävät putellit

http://www.fragrantica.com/member/26278/

_________________
Thougts begome things... choose the good ones!


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko: Re: Myyn tuoksuja
ViestiLähetetty: 21 Kesä 2014, 21:51 
Poissa

Liittynyt: 05 Loka 2013, 04:00
Viestit: 838
Paikkakunta: Perä mettä
Kosmoskukka kirjoitti:
Minulla Fragrantican HAD listalla myytävät putellit

http://www.fragrantica.com/member/26278/


Miten tuo Mon Jasmin Noir pärjää normi- Jasmin Noirin kanssa vertailussa? Ihastuin Jasmin Noiriin, mutta onko toi Mon JN ihan eri tuoksu?

_________________
Blogi: Hierochloë arctica

Fragrantica


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko: Re: Myyn tuoksuja
ViestiLähetetty: 21 Kesä 2014, 21:56 
Poissa
Avatar

Liittynyt: 01 Kesä 2012, 19:14
Viestit: 2426
Paikkakunta: Oulu
^en muista tuota jasmin noiria, mutta sen tiiän että on se eri tuoksu

_________________
Thougts begome things... choose the good ones!


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko: Re: Myyn tuoksuja
ViestiLähetetty: 23 Kesä 2014, 18:40 
Poissa
Avatar

Liittynyt: 01 Kesä 2012, 19:14
Viestit: 2426
Paikkakunta: Oulu
fragrantican Had listalla lisää tuoksuja...

_________________
Thougts begome things... choose the good ones!


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko: Re: Myyn tuoksuja
ViestiLähetetty: 24 Kesä 2014, 00:09 
Poissa

Liittynyt: 26 Maalis 2012, 16:58
Viestit: 4094
Ootko sinä Kosmon laittamassa myös Un Matin d'Oragen kierrätykseen? Eikö tuo ollu joskus sun jollain listalla?


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko: Re: Myyn tuoksuja
ViestiLähetetty: 24 Kesä 2014, 07:40 
Poissa
Avatar

Liittynyt: 01 Kesä 2012, 19:14
Viestit: 2426
Paikkakunta: Oulu
oon laittanut juuh
oon mää siitä sen 10-15 ml käyttänyt. Mutta jälellä kuitenkin vielä paljon 100 ml:n putellista.
aattelin, että jos haluan jonkun uuden, tulee mun myydä vähintään kaksi... saisin määki tätä tuoksukaappia hieman vähemmäksi. :aurinko: Niin, ehkä kaipaan hieman makeutta enempi tuosta Goutalin Matin d`Oragesta. Mietityttää kyllä tilalle se edp... ne kun kuiteski eroaa goutalilla toinen toisistaan.

_________________
Thougts begome things... choose the good ones!


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko: Re: Myyn tuoksuja
ViestiLähetetty: 28 Kesä 2014, 17:40 
Poissa

Liittynyt: 26 Maalis 2012, 16:58
Viestit: 4094
Hulluus, kuten Toxu sitä nimittää, jatkuu. Vielä kun pari tuoksua lähtee, niin pari uutta voi tulla :P

DSquared2 Potion, 30 ml, mistä pari pari milliä puuttuu, 17 e.
Kuva

Hinnat sisältävät postikulut. Myös swappejä voi ehdottaa.


Viimeksi muokannut Jaakiem päivämäärä 10 Heinä 2014, 21:17, muokattu yhteensä 3 kertaa

Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko: Re: Myyn tuoksuja
ViestiLähetetty: 28 Kesä 2014, 18:06 
Poissa
Avatar

Liittynyt: 01 Kesä 2012, 19:14
Viestit: 2426
Paikkakunta: Oulu
^Mää voisin ottaa tuon Piment Brulantin Jaakiem
Tuun kyllä ensiviikolla käymään OUlussa, niin voidaan tehdä kaupat. Ei tarvii lähettää.

_________________
Thougts begome things... choose the good ones!


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko: Re: Myyn tuoksuja
ViestiLähetetty: 28 Kesä 2014, 18:37 
Poissa
Avatar

Liittynyt: 03 Heinä 2013, 12:13
Viestit: 344
Paikkakunta: Kuopio
^Osaatko arpoa tuon Body Kouroksen vuosikertaa tai laitatko sen koodin pohjasta? Jos on 2009 edeltävä pullo niin ostan heti, jos vanhempi niin saatan joutua miettimään ellei joku muu ehdi ensin:) Nämä sinun hullut päivät ovat pahaksi parfyymipaastolle...

_________________
Parfumo-profiili


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 223 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... 15  Seuraava

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia [ DST ]


Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 31 vierailijaa


Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia viestejäsi

Etsi tätä:
Hyppää:  
cron
Käännös, Lurttinen, www.phpbbsuomi.com Style by mindfreak.ro Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group