Tänään on 16 Huhti 2024, 11:15

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia [ DST ]




Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 50 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1, 2, 3, 4  Seuraava
Kirjoittaja Viesti
 Viestin otsikko: Re: Divine
ViestiLähetetty: 04 Heinä 2012, 23:19 
Poissa

Liittynyt: 26 Maalis 2012, 16:58
Viestit: 4094
Tulit muuten mieleen Kamicha, kun luin tuota nuottilistaa. Monta ruksia sinun suosikkilistaan.

Immortelle on tässä mielestäni aika vähäisessä roolissa, ettei sen vuoksi kannata innostua, mutta muuten on aika tumma ja tuju tapaus.


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko: Re: Divine
ViestiLähetetty: 04 Heinä 2012, 23:33 
Poissa
Avatar

Liittynyt: 01 Kesä 2012, 19:14
Viestit: 2426
Paikkakunta: Oulu
Moikka,
hmm, ei mulla ole sitä eau divine tuoksua lainkaan. Se on sellainen mitä en oo testannut.
Heh, no, mulla menee maku aika pitkälle tuonne täti linjalla. Mutta on sitten näitä Goutalin tuoksuja joita voi sekä-että käyttää. Nää on ihania. Mut selvästi mun maku on muuttunut. Jossain vaiheessa tykkäsin makeammista oriental floraleista enempi. Nyt näitä tuhteja valkoisia kukkia, neroli aivan ihanaa ja appelsiinin kukka njam. Ja sitten taas kun tahtoo hiljentyä ja olla vaan niin kaipaa parfum sacrea. Tai muuta vastaavaa suitsukkeiden sinfoniaa.

_________________
Thougts begome things... choose the good ones!


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko: Re: Divine
ViestiLähetetty: 04 Heinä 2012, 23:37 
Poissa

Liittynyt: 26 Maalis 2012, 16:58
Viestit: 4094
Otan sen sitten mukaan, niin pääset haistelemaan sitäkin. Se on hyvä, että ihminen on löytänyt oman tyylinsä, jota voi itsevarmuudella kantaa. Hienoa sekin, että ihmisillä on erilaisia tyylejä, eivätkä kaikki vain myötäile toisten mielipiteitä.

Keskustelu Kosmoskukan kanssa avartaa kenen tuoksunäköaloja. Sanoisin, että hän katsoo tuoksukenttää ihan eri näkökulmasta kuin minä.

Sun tyyli sopii sulle kuitenkin valtavan hyvin ja ihan sun näköinen.


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko: Re: Divine
ViestiLähetetty: 05 Heinä 2012, 06:12 
Poissa
Avatar

Liittynyt: 01 Kesä 2012, 19:14
Viestit: 2426
Paikkakunta: Oulu
^ ***<3<3<3***

_________________
Thougts begome things... choose the good ones!


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko: Re: Divine
ViestiLähetetty: 06 Heinä 2012, 00:07 
Poissa

Liittynyt: 26 Maalis 2012, 16:58
Viestit: 4094
Mä pidän näköjään Divinea niin paljon esillä, että tämä ketju ohittaa kohta pituudessaan Serge Lutensin ketjun. :dance:

Luin, muistaakseni Bois de Jasminin blogista, että Yann Vasnier sanoi, että L'homme de coeur on hänen oma suosikkituoksunsa, jota hän pitää jatkuvasti. En tiedä sitten, että onko hänen pakko sanoa työn puolesta niin.

Haistan L'homme sagesta tänään immortellen. Ilonaihe sekin. :dance:


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko: Re: Divine
ViestiLähetetty: 16 Heinä 2012, 00:18 
Poissa
Avatar

Liittynyt: 21 Huhti 2012, 20:08
Viestit: 1314
Haistelin tässä näitä Divineja mitä mulla on, eikä kyllä löytynyt uusia suosikkeja nimikkotuoksun lisäksi. L´Infante oli jotenkin liian hajuvesimainen mun makuuni ja siinä oli jotain pistävää, joka otti mulla nenään. Ei tehnyt mieli laittaa nenää lähelle kättä. L´etre aime femmen jouduin pesemään pois kädeltä kun uhkasi alkaa päätä särkemään. Jokin nuotti siinä kovin häiritsi, olisiko voinut olla labdanum? Vai mikäköhän siitä nousee...Alussa oli mielestäni myös jotain karkkista. L´inspiratrice, ruusu-patsuli, ei valitettavasti mun juttu sekään kun ei nuo ruusut edelleen toimi itselläni. L´ame soeur tuossa vielä odottelee...

Ei ole paljoa sanottavaa, mutta päänsärkytuoksuja ei tee mieli haistellakaan sen syvemmin.

_________________
http://tuoksuttelija.blogspot.com/


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko: Re: Divine
ViestiLähetetty: 16 Heinä 2012, 00:27 
Poissa

Liittynyt: 26 Maalis 2012, 16:58
Viestit: 4094
Anna kirjoitti:
L´inspiratrice, ruusu-patsuli, ei valitettavasti mun juttu sekään kun ei nuo ruusut edelleen toimi itselläni.


Miten pitkään jaksoit tuota? Mun mielestä se parani ajan kuluessa, kun sieltä löytyi muistaakseni joku vanilja-vetiver-kombo.

Mikähän siinä on, kun tuntuu, että useimmat naiset inhoavat ruusua tuoksuna, kun se taitaa olla monen miesten suosikkilistalla?


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko: Re: Divine
ViestiLähetetty: 16 Heinä 2012, 00:36 
Poissa
Avatar

Liittynyt: 21 Huhti 2012, 20:08
Viestit: 1314
Saatoin olla vähän nopea tämän kanssa :D Täytyykin koittaa uudelleen, kiitos vinkistä!

Mäkin olen ihmetellet itseni kohdalla, että mikä ihme siinä ruusussa on. Toinen mistä en tykkää on orvokki. Jotenkin sitä luulisi, että kyllähän sitä kaikista kukista tykkäisi, mutta ei se vain näemmä niin mene. Hmm mielenkiintoista tuo kyllä, että ruusu on miesten makuun. Jos siinä on jotain mikä muistuttaa sellaista, mikä on tuoksuna poikien maailmassa jo heidän ollessa pieniä. Voisiko siinä olla jotain esim. autoihin tms. liittyvää, edes kaukaisesti...Voi olla nyt kyllä todella kaukaa haettua, kunhan tuli mieleeni ;)

Yllättävän saippuaiset alkunuotit tässä L´ame souerissa.

_________________
http://tuoksuttelija.blogspot.com/


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko: Re: Divine
ViestiLähetetty: 27 Heinä 2012, 01:44 
Poissa

Liittynyt: 26 Maalis 2012, 16:58
Viestit: 4094
Kun niin monella on Divinen näytteitä, niin otetaanpa gallup. Kumpi olisi parempi hankinta: L'etre aime homme vai L'homme de coeur?


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko: Re: Divine
ViestiLähetetty: 27 Heinä 2012, 11:17 
Poissa
Avatar

Liittynyt: 21 Huhti 2012, 20:08
Viestit: 1314
^ Mulla ei valitettavasti ole lainkaan noita miesten tuoksuja. Siirtyköön pallo seuraavalle!

_________________
http://tuoksuttelija.blogspot.com/


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko: Re: Divine
ViestiLähetetty: 28 Heinä 2012, 19:55 
Poissa

Liittynyt: 01 Heinä 2012, 18:34
Viestit: 1268
Kiitos Annan, sain tänään näytteet Divinen naistentuoksuista. Heti automatkallahan niitä piti alkaa kokeilemaan, nyt olen yhtä tuoksusekamelskaa :D

Mutta pikavaikutelmat:

Divine Divine. Tuoksu, jota tykkäisin haistella muilla, viehättävä ja tasapainoinen, muttei yhtään minua. Divine-nainen ei käytä crocseja, hän huolehtii kynsinauhoistaan ja lukee korkealaatuista kirjallisuutta.

L'etre aime femme. Selleriä. Minä vihaan selleriä. En haista tässä mitään muuta kuin selleriä.

L'inpiratrice. Tästä pidin eniten, vaikken yleensä ruususta välitä. Kokeilen huomenna uudestaan ilman muita tuoksuja.

L'ame sceur: Mielenkiintoinen, en ole yleensä aldehydien ystävä, mutta tämä on viehättävä. Kuiva nutturapäinen ope, jolla harmaan jakkupuvun alla mustat pitsialusvaatteet.

L'infante. Vetinen, mutta miellyttävä. Nimensä mukainen, viaton. Jotain tuttua. Voisin ostaa mun 10-vuotialle tyttärelleni.


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko: Re: Divine
ViestiLähetetty: 28 Heinä 2012, 20:00 
Poissa
Avatar

Liittynyt: 01 Kesä 2012, 19:14
Viestit: 2426
Paikkakunta: Oulu
Sumukorento kirjoitti:

Divine Divine. Tuoksu, jota tykkäisin haistella muilla, viehättävä ja tasapainoinen, muttei yhtään minua. Divine-nainen ei käytä crocseja, hän huolehtii kynsinauhoistaan ja lukee korkealaatuista kirjallisuutta.

.


^ :P korkealaatuinen kirjallisuus hymyilyttää, just nyt työn alla IHmeiden Oppikurssi ja Elisabeth Haick:n Vihkimys.. joka muuten kertoo siitä Egyptin ajoista. Mää rakastuin Divine divine tuoksuun niin että nimesin sen nimikkotuoksukseni.

_________________
Thougts begome things... choose the good ones!


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko: Re: Divine
ViestiLähetetty: 28 Heinä 2012, 20:10 
Poissa

Liittynyt: 01 Heinä 2012, 18:34
Viestit: 1268
Korkealaatuisuus on makuasia:D Mulla on muuten basenji, koira jonka kuvia on löytynyt jo sakkaran porraspyramidesta, jotka rakennettu 6000ekr. Ja HÄN on leidi:DDD


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko: Re: Divine
ViestiLähetetty: 28 Heinä 2012, 20:15 
Poissa
Avatar

Liittynyt: 01 Kesä 2012, 19:14
Viestit: 2426
Paikkakunta: Oulu
OHHH. voi että Sumu, nyt mää haluaisin vielä enempi päästä poriseen sun kans ihan naamakkain. :romance-heartsmiley:
Mää oon etsinyt sellaista Ankh korua kaulaani, en vain ole löytänyt sellaista mitä sieluni silmin katselen. Se on aikasta kookas. Googlettaa tuon koira hahmon... awww. Voi valtava tätä riemua mikä rinnasta nousee. Hopeinen Anubis minulla jo on. Sitä pidin yhteen aikaan todella paljon, yötä päivää, nyt Ankh kutsuu, jospa se tulisi eteen jossain vaiheessa mitä sieluni silmin jo katselen.
Oih kyllä, Basenji näyttää todella ylväältä koiralta, hmm, Sinun taitaakin olla hyvin ainutlaatuinen. Muutaman kerran olen kohdannut hyvin erityisiä eläimiä joilla on parantajan kykyjä, yksi kissa tuli ruokapöytään kuin ihmiset, laittoi etutassunsa lautasen kummankin puolen kuin ihmiset ottaisi haarukan ja veitsen, samainen kissa kyllä löysi välittömästi paikat mistä tulee hoitaa ja asettui siihen kohti lepäämään ja kehräämään.

_________________
Thougts begome things... choose the good ones!


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko: Re: Divine
ViestiLähetetty: 28 Heinä 2012, 20:52 
Poissa

Liittynyt: 26 Maalis 2012, 16:58
Viestit: 4094
Sumukorento kirjoitti:
L'etre aime femme. Selleriä. Minä vihaan selleriä. En haista tässä mitään muuta kuin selleriä.


Se "selleri" nuotti taitaa olla se immortelle siinä.


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 50 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1, 2, 3, 4  Seuraava

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia [ DST ]


Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 15 vierailijaa


Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia viestejäsi

Etsi tätä:
Hyppää:  
cron
Käännös, Lurttinen, www.phpbbsuomi.com Style by mindfreak.ro Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group