Tänään on 28 Maalis 2024, 18:25

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia [ DST ]




Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 76 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1, 2, 3, 4, 5, 6  Seuraava
Kirjoittaja Viesti
 Viestin otsikko: Re: Guerlain
ViestiLähetetty: 26 Heinä 2012, 21:41 
Poissa

Liittynyt: 26 Maalis 2012, 22:41
Viestit: 397
Paikkakunta: Uusimaa
Heh, minäkin sain kerran Shalimarin testailun jälkeen istua rauhassa bussissa, useampikin henkilö oli tulossa istumaan viereeni, mutta päättivät sitten valita jonkin toisen paikan..

_________________
Sinistä pintaa


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko: Re: Guerlain
ViestiLähetetty: 26 Heinä 2012, 22:21 
Poissa
Avatar

Liittynyt: 22 Heinä 2012, 19:50
Viestit: 21
Jaakiem: onhan se mahdollista, jos vaikka hänen aviomiehensä käyttää sitä. Toisaalta mulla taisi myös olla punainen talvitakki, ehkä olin


sietämätön klisee!


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko: Re: Guerlain
ViestiLähetetty: 27 Heinä 2012, 02:02 
Poissa

Liittynyt: 26 Maalis 2012, 16:58
Viestit: 4094
tuittumurmeli kirjoitti:
Viime talvena minua innosti kokeilla Shalimarin ja Habit rougen eroa ja kävin pruiskauttamassa Stockmannilla tujaukset kumpaankin käteen. Kaikki oli kivaa kunnes lähdin kotiinpäin raitiovaunulla, ja viereisen paikan rouvashenkilö alkoi mulkoilla minua omituisesti, ei todellakaan hyvällä tavalla. Ensin siinä tuumin, että olenko astunut hänen varpailleen, istunko liian reunalla penkissä vai mikä on pielessä, mutta sitten tajusin että ympärilläni leijui aika tuju aromi. Tuli semisti nolo olo, en kuitenkaan halua herättää mitään yleistä pahennusta. Vaan eipä tullut mieleenkään, että pari suihkausta voisi olla häiritsevän vahvaa :oops:


Mihin muuten päädyit Shalimarin ja Habit rougen vertailussa? Shalimar saa nyt niin huomiota osakseen, että uteliaisuus herää. Pitää haistella sitä joskus. Voisin vaikka vaihtaa parimilliä sitä vaikkapa siihen Habit rougeen.


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko: Re: Guerlain
ViestiLähetetty: 29 Heinä 2012, 22:40 
Poissa
Avatar

Liittynyt: 26 Kesä 2012, 23:04
Viestit: 38
Paikkakunta: Ateena
tuttu tunne!! Ateenan aamuruuhkassa tayteen pakatuissa metroissa kun ei kansa paase edes pakoon, vaan joutuvat vakisinkin liian lahelle... haukkovat siina sitten henkea oven suussa kun seuraavalla asemalla ovet avataan. Monta noloa tilannetta on mullekin sattunut vuosien varrella. Kukaan ei ole viela sanonut mitaan, mutta body language kylla kertoo etta nyt olen ylittanyt hyvan maun rajat. Kotimatkalla tavaratalojen tuoksuostastokierroksen jalkeen on taas sama juttu, metrot ja bussit pursuu ihmisia, ja mina olen yleensa se ainoa tuoksuvana...kaveleva myrkkypilvi. Viimeeksi laitoin Shalimar Intitialia yhden ruiskauksen liikaa, hikisessa bussissa tunsin itsekin etta happi ympariltani oli loppumassa. Shalimar Intialia en kylla laita enaa koskaan taalla lammossa, jatan sen talvikuukausiksi sinne toppatakin ja kaulaliinan alle.


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko: Re: Guerlain
ViestiLähetetty: 30 Heinä 2012, 12:27 
Poissa
Avatar

Liittynyt: 01 Kesä 2012, 19:14
Viestit: 2426
Paikkakunta: Oulu
Heips,
minun Guerlain suosikkini ovat tässä;
L´Instant, L´Heure Bleue Edp, Mitsouko Edp, Cruel Gardenia ja Angelique Noire (tämä ei ole vielä päässyt kotiini asti), Paris-Moscow (tätäkään en ole ostanut). Päivitän tätä sitä mukaan kun olen näitä tämän talon tuoksuja testaillut. :romance-inlove:
Yksi suosikki taloistani ehdottomasti.

_________________
Thougts begome things... choose the good ones!


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko: Re: Guerlain
ViestiLähetetty: 30 Heinä 2012, 16:57 
Poissa
Avatar

Liittynyt: 26 Kesä 2012, 23:04
Viestit: 38
Paikkakunta: Ateena
tässä meikäläisen Guerlain suosikit

L'heure Bleue ( pala entistä elämääni)
Shalimar Initial
Mahora
L'Instant (parfum)
L'Instant Magic elixir (miksi ihmeessä tämä oli vain limited edition)
La Petit Robe Noire 2012
Samsara (preformuloitu 80-90 luvun samsara edp)
Cruel Gardenia

* Exclujen suhteen mulla oli suuret odotukset varsinkin Gourmand Coquinin, Mayotten,Angelique Noiren,Chypre Fatalin suhteen, nama kaikki oli melkoisia pettymyksia. Coquinin olin jo tilaamassa sokkona, ja oli suuri helpotus kun se olikin niin tylsa, ei todellakaan hintansa vaarti. Spiritueuse double Vanille ja Rose Barbare lahinna jaivat mieleen.Nama ottaisin vastaan, mutten maksaisi taydesta pullosta mistaan hinnasta.


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko: Re: Guerlain
ViestiLähetetty: 31 Heinä 2012, 19:43 
Poissa
Site Admin

Liittynyt: 23 Maalis 2012, 20:35
Viestit: 2455
Paikkakunta: Helsinki
Kosmo, lämpimät kiitokset Guerlain-exclujen näytteistä! Rose Nacre on ihanainen patsuliruusu, olisi kokopullon väärti jollei mulla olisi tuoksucombosta jo monta halvempaa versiota - esimerkiksi Hellinin extra Hippie Rose -näyte! Nautin näistä joka tapauksessa paljon!


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko: Re: Guerlain
ViestiLähetetty: 02 Elo 2012, 07:46 
Poissa
Avatar

Liittynyt: 22 Heinä 2012, 19:50
Viestit: 21
hellin, amarilla: hahaa, kohtalotoverit! :confusion-questionmarks: (<- taitaa olla kysymysmerkkejä, mut voisivat olla "aromeita" :) )

jaakiem: hyvä kysymys ja aihe, johon täällä monilla olisi varmasti valistuneita kommentteja. Muistaakseni ne olivat yllättävän lähellä, mutta muistiinpanoja minulla ei ole apunani. Päädyin vain vahvaan fiilikseen siitä, että tutkiskelua on jatkettava buduaarini kontrolloiduissa testiolosuhteissa riittävillä näytevarainnoilla. Minulla ei siis toistaiseksi ole itselläni kumpaakaan, joten joudun passaamaan vaihtoehdotuksesi määrittelemättömään tulevaisuuteen!


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko: Re: Guerlain
ViestiLähetetty: 20 Elo 2012, 15:37 
Poissa
Avatar

Liittynyt: 21 Huhti 2012, 20:08
Viestit: 1314
Hei kun mainitsin reissulla siitä Shalimarin vaniljaversiosta, jonka muistelin olevan jokin "Shalimar ode de la vanille" niin tarkoitin tätä: http://www.fragrantica.com/perfume/Guer ... 10251.html

En ole siis haistanut ja onkin näemmä ollut LE joten ei mikään ihme, ettei tätä löytynyt.

_________________
http://tuoksuttelija.blogspot.com/


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko: Re: Guerlain
ViestiLähetetty: 31 Elo 2012, 18:44 
Poissa
Avatar

Liittynyt: 21 Huhti 2012, 20:08
Viestit: 1314
Onko kelleen tuttu Coriolan? Toxulle ehkä? Onko hyvä?

_________________
http://tuoksuttelija.blogspot.com/


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko: Re: Guerlain
ViestiLähetetty: 31 Elo 2012, 19:12 
Poissa

Liittynyt: 26 Maalis 2012, 16:58
Viestit: 4094
Coriolan on mulla want-listalla ollut pitkään eli olen varmaan joskus lukenut siitä paljonkin. Ei kyllä enää mitään mielikuvaa.


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko: Re: Guerlain
ViestiLähetetty: 31 Elo 2012, 19:40 
Poissa
Avatar

Liittynyt: 21 Huhti 2012, 20:08
Viestit: 1314
Jaakiem kirjoitti:
Coriolan on mulla want-listalla ollut pitkään eli olen varmaan joskus lukenut siitä paljonkin. Ei kyllä enää mitään mielikuvaa.


Tein yhteen pulloon ostotarjouksen. Jos saan sen, niin laitan sulle siitä sitten näytteen.

_________________
http://tuoksuttelija.blogspot.com/


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko: Re: Guerlain
ViestiLähetetty: 31 Elo 2012, 20:20 
Poissa

Liittynyt: 26 Maalis 2012, 16:58
Viestit: 4094
Mahtavaa, kiitos. Sullahan on putki päällä :techie-ebay:


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko: Re: Guerlain
ViestiLähetetty: 31 Elo 2012, 21:56 
Poissa
Avatar

Liittynyt: 21 Huhti 2012, 20:08
Viestit: 1314
Jep, pullo on mun. Ja näyte sun.

Jep, pää sanoi pimpelipom, hulluus iski. Ei tuota ole näkynyt myynnissä niin täytyi ostaa pois kuleksimasta. On pulloa kerrakseen. Vai pitäisikö sanoa, että on Guerlainia kerrakseen. Mutta löytyy sieltä vieläkin ostettavaa...tosin kaikki aikanaan.

_________________
http://tuoksuttelija.blogspot.com/


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko: Re: Guerlain
ViestiLähetetty: 31 Elo 2012, 22:07 
Poissa
Avatar

Liittynyt: 21 Huhti 2012, 20:08
Viestit: 1314
Mä vähän luulen, että toi Coriolan on mulle joko-tai. Siinä oleva immortelle voi tehdä mulle siitä ei-pullon, riippuen kuinka vahvana se siinä on. Jos en yhtään tykkää niin mun plääni on myydä se sitten sulle Jaakiem :whistle: Tuon pullo on musta kivan näköinen.

Mielenkiinnolla odotan. Nythän tuota myydään hieman pehmennettynä moninkertaisella hinnalla nimellä L'Ame d'un Héros, vain 245 dollaria pullo, osana Les Parisiennes kokoelmaa. Hiphei rahalla saa ja hevosella pääsee.

_________________
http://tuoksuttelija.blogspot.com/


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 76 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1, 2, 3, 4, 5, 6  Seuraava

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia [ DST ]


Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Google [Bot] ja 25 vierailijaa


Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia viestejäsi

Etsi tätä:
Hyppää:  
cron
Käännös, Lurttinen, www.phpbbsuomi.com Style by mindfreak.ro Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group