Tänään on 28 Maalis 2024, 14:31

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia [ DST ]




Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 36 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1, 2, 3  Seuraava
Kirjoittaja Viesti
 Viestin otsikko: Re: Lorenzo Villoresi
ViestiLähetetty: 25 Kesä 2012, 09:43 
Poissa
Site Admin

Liittynyt: 23 Maalis 2012, 20:35
Viestit: 2455
Paikkakunta: Helsinki
Pitäsköhän mun lainata Villoresi-boxiani sulle Jaakiem?


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko: Re: Lorenzo Villoresi
ViestiLähetetty: 27 Kesä 2012, 02:19 
Poissa

Liittynyt: 26 Maalis 2012, 16:58
Viestit: 4094
Ehkä. Tai edes se santeli ja Uomo. Mulla on muutamia tuossa haisteltavana, mutta en ole ehtinyt. Olikohan siinä ainakin Alamut, Donna...


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko: Re: Lorenzo Villoresi
ViestiLähetetty: 02 Heinä 2012, 16:16 
Poissa
Avatar

Liittynyt: 27 Maalis 2012, 15:37
Viestit: 485
Sain jostain kaupantekijäisinä Dilmun-samplen. Siinä jälleen tuoksu, jota en ymmärrä yhtään.

_________________
http://otavainu.blogspot.com/


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko: Re: Lorenzo Villoresi
ViestiLähetetty: 13 Heinä 2012, 11:48 
Poissa

Liittynyt: 01 Heinä 2012, 18:34
Viestit: 1268
" Epäilen, että Lorenzo on ostanut joltain firenzeläisestä kellarikauppiaalta kaksisataa kiloa 1700-luvun puuteroituja miestenperuukkeja, keittänyt niistä pahimmat hilseet ja rotankakat irti ja pullottanut keitinnesteen."

Täydellinen kuvaus!

(virallisen) tuoksukuvauksen perusteella luulin tykkääväni, pidän heliotroopista tosi paljon, mutta EI :angry-screaming:


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko: Re: Lorenzo Villoresi
ViestiLähetetty: 15 Heinä 2012, 23:17 
Poissa

Liittynyt: 26 Maalis 2012, 16:58
Viestit: 4094
Kokeilin tuossa teidän innoittamana Dilmunia. Se ei ole mun mielestä mitenkään vaikea tuoksu. Hyvin raikas ja keväinen. En pidä tätä unisexinä, vaikka tätä taidetaan semmoisena markkinoida. Itse en ainakaan ilkeäisi tätä pitää julkisesti. Tuoksussa on isoin miinus minun mielestäni joku off-nuotti, haisee ihan pilaaltuneelta maidolta.


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko: Re: Lorenzo Villoresi
ViestiLähetetty: 05 Elo 2012, 00:24 
Poissa
Avatar

Liittynyt: 10 Huhti 2012, 22:49
Viestit: 391
Paikkakunta: UK
Sumukorento kirjoitti:
" Epäilen, että Lorenzo on ostanut joltain firenzeläisestä kellarikauppiaalta kaksisataa kiloa 1700-luvun puuteroituja miestenperuukkeja, keittänyt niistä pahimmat hilseet ja rotankakat irti ja pullottanut keitinnesteen."


Tarkoititko kaikkia vai jtk tiettyä?
Rakastan Iperboreaa. Se on varsinainen koksutuoksu. Sitä on kuvailtu usein puhtaista puhtaimmaksi lumeksi sekä puhtaiksi, valkoisiksi lakanoiksi. Puuteritkin siitä löytyy. BLOW.


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko: Re: Lorenzo Villoresi
ViestiLähetetty: 05 Elo 2012, 13:57 
Poissa
Avatar

Liittynyt: 26 Maalis 2012, 12:24
Viestit: 865
Toi Sumukorennon lainaus taisi olla alunperin mun tekstiäni, ja viittasin sillä Teint de Neigeen.

Iperborea muuttuu kauniista avauksesta huolimatta omalla ihollani ikäväksi. Drydown muistuttaa vakavasti sairaan ihmisen ihoa, jolle on levitetty Niveaa.


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko: Re: Lorenzo Villoresi
ViestiLähetetty: 11 Syys 2012, 10:49 
Poissa
Avatar

Liittynyt: 25 Maalis 2012, 20:13
Viestit: 1140
Sain Syysviirulta Dilmunin testiin ja sitä oli pakko äkkiseltään eilen illalla vielä testailla, vaikka nukkumaan olisi pitänyt mennä. Ihan näin äkkiseltään tykkäsin Dilmunista. Aika makea ja intensiivinen alkuun, ehkä jopa aika hyökkäävä ja pistäväkin, mutta hetken kypsymisen jälkeen ihanan pehmoinen ja mukava. Pitää ehdottomasti testata toistamiseen mutta positiivinen mielikuva jäi.

_________________
Le Monde des Rêves
“Time you enjoy wasting is not wasted time.”


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko: Re: Lorenzo Villoresi
ViestiLähetetty: 12 Syys 2012, 09:51 
Poissa
Avatar

Liittynyt: 27 Maalis 2012, 15:37
Viestit: 485
Mohn kirjoitti:
Pitää ehdottomasti testata toistamiseen mutta positiivinen mielikuva jäi.


Arvelin että saattaisit tykätä tämän feminiinisyydestä. Minusta sitrusavaus on räväkkä, mutta puuteri on mulle liian makeanpyöreä.

_________________
http://otavainu.blogspot.com/


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko: Re: Lorenzo Villoresi
ViestiLähetetty: 07 Huhti 2013, 17:40 
Poissa

Liittynyt: 26 Maalis 2012, 16:58
Viestit: 4094
Täytyy sanoa, että olen viime aikoina innostunut kokeilemaan Villoresin tuoksuja ja täytyy sanoa, että tykkään. Mielestäni tämä on raaka-aineiden laadultaan Lutensin tasoa. On olemassa tuoksuja, jotka ovat parhaimillaan alussa ja niitä jotka paranevat loppua kohti. Mielestäni Villoresi kuuluu jälkimmäisiin. Alussa on tuoksut saattavat tehdä muutaman yllättävän mutkan. Villoresista tekee kiinnostavan sekin, että nämä tuntuvat enemmän miehille tehdyiltä tuoksuilta. Ainakin ne, joita olen kokeillut. Nämä vaikuttavat laadukkailta, mutta kysymys lienee, että ovatko nämä sitten tarpeeksi erikoisia hintaansa nähden. Jotenkin nämä ovat luonteeltaan hyvin perinteisiä.


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko: Re: Lorenzo Villoresi
ViestiLähetetty: 07 Huhti 2013, 19:14 
Poissa
Avatar

Liittynyt: 28 Maalis 2012, 20:24
Viestit: 3316
Paikkakunta: Helsinki
Vähän sama vaikutelma talosta - tuo maskuliinisuus ja perinteikkyys - sekä laatu. Tykkään Villoresin patsulista, mutta se on vähän liikaa "pelkkä patsuli" innostaakseen minua ostoksiin, vaikka aivan mainio onkin. Piper Nigrum on mahtava, mutta siinä on selkeästi maskuliinisempi pohja kuin Heeleyn Esprit du Tigressä - johon valintani kallistuu, haluan raikkaan mentolisen maustetuoksun. Yerbamatessakin oli vähän liikaa pappaa minun makuuni, vaikka se kiehtova tuoksu onkin. Olenkohan haistellut muita...

_________________
Oh deer.


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko: Re: Lorenzo Villoresi
ViestiLähetetty: 09 Huhti 2013, 17:54 
Poissa
Avatar

Liittynyt: 10 Huhti 2012, 14:29
Viestit: 1492
Unohdin näköjään mainita neljännen Villoresini, Muskin. Sitä käytän nelikosta harvimmin vaikka (tai ehkä juuri siksi että) se on joukon "helpoin", pehmeä, makeahko ja miellyttävä.

_________________
Crouching tiger, hidden flacon


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko: Re: Lorenzo Villoresi
ViestiLähetetty: 11 Huhti 2013, 00:04 
Poissa

Liittynyt: 26 Maalis 2012, 16:58
Viestit: 4094
Haistelen Villoresin Theseusta ja tämä kyllä uppoaa. Haisee kellari-vetiveriltä ja pehmeältä vanhalta nahalta. Fragrantica luokittelee tämän joksikin floral musciksi, mutta mä en sitä näe. Iiriksen kyllä löydä, mutta siihen ne mun kukat jää. Tästä tuoksusta on hirveän vähän arvosteluja netistä, eikä ne monetkaan ole kovinkaan mairittelevia.


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko: Re: Lorenzo Villoresi
ViestiLähetetty: 13 Huhti 2013, 16:40 
Poissa

Liittynyt: 26 Maalis 2012, 16:58
Viestit: 4094
Haistelemistani Villoreseista suosikkejani ovat olleet Vetiver, Uomo, Theseus ja Patchouli. Sandalosta en ole saanut näytettä, vaikka pyysin sitä ALZD:kin. Nuo satamilliset pullot vain tuntuvat niin mahdottomilta järkäleiltä, ettei tee mieli tilata.


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko: Re: Lorenzo Villoresi
ViestiLähetetty: 13 Huhti 2013, 16:45 
Poissa
Avatar

Liittynyt: 23 Maalis 2013, 10:32
Viestit: 171
Jaakiem kirjoitti:
Haistelemistani Villoreseista suosikkejani ovat olleet Vetiver, Uomo, Theseus ja Patchouli. Sandalosta en ole saanut näytettä, vaikka pyysin sitä ALZD:kin. Nuo satamilliset pullot vain tuntuvat niin mahdottomilta järkäleiltä, ettei tee mieli tilata.


Multa löytyy spray-näyte Sandalosta. Voin laittaa tulemaan, jos kiinnostaa kokeilla. En sillä itse oikeen mitään tee.


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 36 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1, 2, 3  Seuraava

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia [ DST ]


Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 27 vierailijaa


Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia viestejäsi

Etsi tätä:
Hyppää:  
cron
Käännös, Lurttinen, www.phpbbsuomi.com Style by mindfreak.ro Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group