Tänään on 19 Maalis 2024, 09:22

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia [ DST ]




Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 50 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1, 2, 3, 4  Seuraava
Kirjoittaja Viesti
 Viestin otsikko: Re: Yves Rocher
ViestiLähetetty: 09 Touko 2012, 19:23 
Poissa
Avatar

Liittynyt: 26 Maalis 2012, 22:53
Viestit: 943
Itäkeskuksen Yves Rocher muutti viereiselle käytävälle remontin tieltä. Kävin siellä eilen ystäväni kanssa ja ostin suihkusaippuaa tarjouksesta, 2 kpl 3,90 eurolla.. Bongasin Monoin ja sain ihan uskomattomat ysärisävärit. Arvatkaapa vaan palasinko tänään hakemaan oman pulloni hyllystä kuleksimasta.. :mrgreen:

_________________
Oopiumiluola
Une femme sans parfum est une femme sans avenir.
- Coco Chanel


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko: Re: Yves Rocher
ViestiLähetetty: 09 Touko 2012, 23:36 
Poissa
Avatar

Liittynyt: 10 Huhti 2012, 17:52
Viestit: 34
Paikkakunta: Helsinki
Minulla on toxun kehuma Voile d'Ambre sekä samassa sarjassa lanseerattu Vanille Noire, tykkään molemmista tosi paljon. Jälkimmäinen on omaan nenääni kuin kevennetty ja hieman naisellistettu Black, sellainen hitusen savuinen vanilja. Les Plaisirs Nature -sarjassa oli kymmenisen vuotta sitten valloittava viikunatuoksu, minulla on sitä vielä pullon pohjalla, mutta ei enää kamalan paljon.

Nuorempana yksi suosikeistani oli myrkynvihreä Neblina, joka tuoksui aika jännälle. Jälkeenpäin tuoksusta tulee mieleen teininä testailtu Pisang Ambon, mutta se assosiaatio taitaa olla vain mielikuvan tasolla. Oikeasti Neblina on ihan mukava, vihreän kukkainen ja vähän metsäinenkin tuoksu, mutta koska olin ehtinyt liittämään tuoksumuistoihini myös yhden paskan poikaystävän, jouduin antamaan pullon eteenpäin.

Vaaleanpunainen Ode l'Amour on viimeisin tuttavuuteni, enkä vielä pidä siitä niin paljon kuin olin suunnitellut pitäväni. Siinä on mustaherukkaa, luumua ja santelia, mutta niiden kombo jotenkin tökkii. Aion yrittää lämmitellä välejämme vielä kesän aikana, mutta alku on ollut valitettavan nihkeä.

Lapsuudesta mieleeni ovat jääneet erityisesti kielontuoksuisen Vie Privee, josta en pitänyt ollenkaan, sekä Cap nature -pallosarjan punainen Fruit Rouge, jota haistelin tätini kylpyhuoneessa. Jälkimmäisen ottaisin ilolla omakseni, mutta en ole jaksanut vielä ratsata nettiä tarpeeksi, jotta olisin löytänyt (sopuhintaan).


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko: Re: Yves Rocher
ViestiLähetetty: 21 Touko 2012, 15:42 
Poissa
Avatar

Liittynyt: 28 Maalis 2012, 11:32
Viestit: 1135
Paikkakunta: Helsinki
Yves Rocherin miestentuoksuista ei ole puhuttu ollenkaan. Kuka muistaa legendaarisen Samarkanden, jota sai muistaakseni 39 markalla pullo. Tai ihana Venice? Diamella? (muistankohan nimet oikein...) Ispahan on suorastaan legendaarinen pläyjäys... Vie Privée oli muistaakseni aika kuusamainen. Samalla talolla oli myös mm. Chevrefeuille ja Ranskan vallankumouksen 200-vuotispäiväksi tehty laventeli-cologne. Oi lapsuus lapsuus. Silloin sitä treenattiin hajuaistia haistelemalla YR:ää...

_________________
Monsieur Christian Aigu,
Tuoksuintoa vuodesta 1977
monsieuraigu.blogspot.com


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko: Re: Yves Rocher
ViestiLähetetty: 09 Kesä 2012, 18:02 
Poissa
Site Admin

Liittynyt: 23 Maalis 2012, 20:35
Viestit: 2455
Paikkakunta: Helsinki
Kävin tänään Terminin Yves Rocherilla. Graalin malja olisi ollut Ispahan, olisin mielellään nuuhkinut myös Veniceä, Samarkandia, Chevrefeuillea ja Magnoliaa. Mutta höh, ei siellä ollut.

Kokeilin Voile d'Ambreta josta en pitänyt ollenkaan. Vanille Noire natsasi paremmin, mutta en innostunut valtavasti mistään näistä. Tuoksut olivat kyllä ihan hyvin tehtyjä, mutta en vain saanut itseäni pitämään niistä.


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko: Re: Yves Rocher
ViestiLähetetty: 10 Kesä 2012, 09:36 
Poissa

Liittynyt: 28 Maalis 2012, 17:17
Viestit: 63
Vasilisa vinkkasi jokin aika sitten Yves Rocherin ruusutuoksusta. Liekö lopettaneet tämänkin valmistuksen? Myymälästä ei löytynyt ja nettisivuillakin myytiin eioota.


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko: Re: Yves Rocher
ViestiLähetetty: 10 Kesä 2012, 13:12 
Poissa
Avatar

Liittynyt: 26 Maalis 2012, 22:53
Viestit: 943
Noi monessa yhteydessä mainitut kasari-/ysäriklassikot lienee lopetettu.. Kävin suihkusaippuaostoksilla toissapäivänä, enkä bongannut tuoksuhyllyssä mitään tuttua. Monoi on ollut mulla ahkerassa käytössä viimeviikkoina, mutta jostain syystä muut tuoksut ei kiinnostaneet mua pikavisiitilläni ollenkaan..

_________________
Oopiumiluola
Une femme sans parfum est une femme sans avenir.
- Coco Chanel


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko: Re: Yves Rocher
ViestiLähetetty: 10 Kesä 2012, 13:25 
Poissa
Avatar

Liittynyt: 21 Huhti 2012, 20:08
Viestit: 1314
Jep, mua sitten taas harmittaa sen mimosan lopettaminen. En ikinä ole omistanut sitä tuoksuna, mutta suihkusaippuana montakin putelia. Jos olisin tiennyt, että se lopetetaan niin oisin ostanut sitä jemmaan. Käyn niin harvoin Yvesillä, ettei tieto lopettamisesta ollut tullut mun korviini saakka. Eli ainakin se Pur Desir-sarja on lopetettu.

_________________
http://tuoksuttelija.blogspot.com/


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko: Re: Yves Rocher
ViestiLähetetty: 10 Kesä 2012, 15:02 
Poissa
Site Admin

Liittynyt: 23 Maalis 2012, 20:35
Viestit: 2455
Paikkakunta: Helsinki
Nyky-Yvesit ovat samoja kilttejä kukka-ja hedelmävesiä joita voi löytää muiltakin taloilta - täällä Italiassa esimerkiksi joka paikkaan työntyvältä L'Erbolariolta. Jos jollakulla on vintage-Yvesejä, tuokaa treffeille, lupaan haistaa...


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko: Re: Yves Rocher
ViestiLähetetty: 23 Kesä 2012, 00:11 
Poissa
Avatar

Liittynyt: 25 Maalis 2012, 20:13
Viestit: 1140
Hihii, multa löytyy pikkuinen pullo Ispahania ja Magnoliaa, en tosin ole tarkistanut onko ne käypäsiä. Pikkuinen pullo Milrosea myös. Löysin myös ison pullon Chevrefeuillea mutta se on joku fraiche-versio. Olikohan mulla vielä muita, en muista enkä nyt tähän hätään muista mihin ne tungin löytymisen jälkeen. :shock: Mulla on myös kaksi isoa pulloa sitä alkuperäistä vuodenaikasarjaa, talvi ja kevät. Äidillä näytti olevan puolikas pullollinen Cléaa, varmasti ainakin 10 vuotta vanhaa (saattaa olla myös minun pulloni joka tekisi siitä ainakin 20 vuotiaan :shock: ). Yritän muistaa kiikuttaa mukana ainakin noita pikkuisia joskus kun olen liikkeellä.

_________________
Le Monde des Rêves
“Time you enjoy wasting is not wasted time.”


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko: Re: Yves Rocher
ViestiLähetetty: 16 Elo 2012, 02:55 
Poissa
Avatar

Liittynyt: 25 Maalis 2012, 20:13
Viestit: 1140
Hupsista ***tana! Tuli tilattua Yves Rocherilta jotain suihkusaippuoita ja samalla sinne ostoskoriin livahti yksi sokkotuoksuostoskin, nimittäin joku ruusutuoksu Moment de Bonheur. En minä sitä muuten olisi varmaankaan ostoskoriin klikannut, mutta sen verran paljon on :toxu: murunen Annick Menardoa hehkuttanut, että ihan vaan sen takia sen menin hankkimaan. No, ei ollut kauhean pahan hintainen, 30 ml 17.90€. Ja tarttee maksaakin vasta joulukuussa. :enkeli:

Mutta, mutta, haikailin myös YR:n sireenituoksun perään, joka sekin on muuten Menardon käsialaa, mutta en sitten uskaltanutkaan sitä ottaa ja nyt kaduttaa. Saattaa siis olla, että joudun sen vielä hommaamaan.

_________________
Le Monde des Rêves
“Time you enjoy wasting is not wasted time.”


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko: Re: Yves Rocher
ViestiLähetetty: 31 Elo 2012, 13:04 
Poissa
Avatar

Liittynyt: 23 Elo 2012, 15:15
Viestit: 134
Noniin saa kivittää.. Ajattelin jo että en mä tänne kuulu lainkaan YR kokoelmani kanssa. Mutta juurikin vasta syttynyt innostukseni tuoksuihin, ja ylitsepääsemätön köyhyyteni sekä jonkinlainen nostalgiapuuska sai aikaan sen että YR teki uuden tulemisen garderobiini. Fragranticasta (siellä tottelen nimeä Kirjk) voikin nähdä että melkeenpä kaikki tällä hetkellä valikoimassa olevat naisten lemut löytyvät kaapistani. :oops: Enimmäkseen mineinä, mutta kyllä jokunen täysikokoinen yksilö on mukaan päässyt. Suosikiksi ovat nousseet Vanille Noire sekä Rose Absolue. Mitään syväluotaavampaa analyysiä en osaa antaa, koska olen vielä täysin kädetön (nenätön?) tällä saralla. Mutta kyseisistä yksilöistä pidän, koska koen etteivät ne aivan samalla tavalla ole tunnistettavia kun ala-asteella kaikkien suurkuluttamat imelän esanssiset huonetuksukammotukset.
Tunnustus: minä olin kookos ja vadelma.


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko: Re: Yves Rocher
ViestiLähetetty: 31 Elo 2012, 20:17 
Poissa

Liittynyt: 25 Maalis 2012, 08:34
Viestit: 2496
^ Täällä ei kivitetä yhtään ketään. Oritflamen diggailustakin saa vain pienen, hellän luunapin. :D


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko: Re: Yves Rocher
ViestiLähetetty: 31 Elo 2012, 20:23 
Poissa

Liittynyt: 26 Maalis 2012, 16:58
Viestit: 4094
kirra kirjoitti:
Noniin saa kivittää.. Ajattelin jo että en mä tänne kuulu lainkaan YR kokoelmani kanssa. Mutta juurikin vasta syttynyt innostukseni tuoksuihin, ja ylitsepääsemätön köyhyyteni sekä jonkinlainen nostalgiapuuska sai aikaan sen että YR teki uuden tulemisen garderobiini. Fragranticasta (siellä tottelen nimeä Kirjk) voikin nähdä että melkeenpä kaikki tällä hetkellä valikoimassa olevat naisten lemut löytyvät kaapistani. :oops: Enimmäkseen mineinä, mutta kyllä jokunen täysikokoinen yksilö on mukaan päässyt. Suosikiksi ovat nousseet Vanille Noire sekä Rose Absolue. Mitään syväluotaavampaa analyysiä en osaa antaa, koska olen vielä täysin kädetön (nenätön?) tällä saralla. Mutta kyseisistä yksilöistä pidän, koska koen etteivät ne aivan samalla tavalla ole tunnistettavia kun ala-asteella kaikkien suurkuluttamat imelän esanssiset huonetuksukammotukset.
Tunnustus: minä olin kookos ja vadelma.


Mahtavaa, että joku on perehtynyt näihinkin.


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko: Re: Yves Rocher
ViestiLähetetty: 31 Elo 2012, 20:40 
Poissa
Avatar

Liittynyt: 26 Maalis 2012, 12:24
Viestit: 865
Kirra, mikä on suosikkisi kaikista omistamistasi Yves Rochereista?

Mä olen miettinyt pitkään Iris Noirin hankkimista.

Ai niin, ja jos olet rahapulainen mutta haluat laajentaa nuuskintapiiriäsi, meiltä muilta saa näytteitä lainaan vaikka kuinka!


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko: Re: Yves Rocher
ViestiLähetetty: 31 Elo 2012, 20:46 
Poissa

Liittynyt: 01 Heinä 2012, 18:34
Viestit: 1268
Eeva, mulla on ylimääräinen 30ml Iris Noir. Tykkään, mutten tule käyttäneeksi. Laitan yksäriä:)


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 50 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1, 2, 3, 4  Seuraava

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia [ DST ]


Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 2 vierailijaa


Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia viestejäsi

Etsi tätä:
Hyppää:  
cron
Käännös, Lurttinen, www.phpbbsuomi.com Style by mindfreak.ro Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group