Tänään on 28 Maalis 2024, 21:37

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia [ DST ]




Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 36 viestiä ]  Mene sivulle 1, 2, 3  Seuraava
Kirjoittaja Viesti
 Viestin otsikko: Lush
ViestiLähetetty: 09 Touko 2012, 20:10 
Poissa
Avatar

Liittynyt: 28 Maalis 2012, 20:24
Viestit: 3316
Paikkakunta: Helsinki
Ok, tämäkin on varmaan punainen vaate monelle. Lushin tuoksuista minulla on melko vähän kokemusta - tyyppäilin Breath of God:ia nopeasti, mutta en oikein päässyt sisään kurkulla vesitettyyn patsuliin.

Minut varmaan bannataan foorumilta tästä tunnustuksesta, mutta tykkään Lushin saippuioista todella paljon. Viimeisen parin vuoden aikana meillä on ollut oikeastaan jatkuvasti kylppärissä ja WC:ssä käsisaippua - joka samalla toimii ilmanraikastimena ja tuoksu kestää yhtä kauan kuin saippuakin. Ainoa vika saippuoissa on se, että ainakin minulle Lushin ympäristössä haisteleminen on mahdotonta - saippua on sitten kotioloissa aina vähän ylläri :roll: .

Sultana of Soap on ehdoton suosikkini tähänastisista. Tuoksu on frankinsensia, ylang-ylangia ja kuivattuja hedelmiä. Vähemmän hedelmäinen kuin voisi kuvitella, frankinsensi dominoi. Täyteläinen ja ihastuttava tuoksu. Kuivatut rusinat saippuassa ovat suoraan sanottuna riesa - yritän aina valita palan, jossa niitä ei ole...

Vanilla in the Mist - toinen suosikkini, nyttemmin kai lopetettu. Tumma vanilja, kitkeränpehmeä bergamotti ja ripaus hunajaa. Tälle Gogol sanoisi kyllä.

Honey I washed the Kids - hunajavanilja, ei suosikkini, mutta ei mitenkään huono. Kiinnostavan mehiläisvaha-animaalinen.

Figs and Leaves maanläheinen viikunatuoksu, hyvin miellyttävä, mutta toimi kehnohkosti ilmanraikastajana.

Karma - sitrusta, patsulia, metsäisiä aromeita. Ei hullumpi, kestävä tuoksu - mutta ei mitään wow-efektiäkään.

Miranda - raikas hedelmäsalaatti, meloninen. Ei mikään suosikki, mutta raikkaiden, hedelmäisten tuoksujen ystävän kannattaa kokeilla. Hyvä ilmanraikastaja.

Käytän myös Lushin kylpyjuttuja silloin harvoin kun jaksan täyttää ammeen. Suosikki on

Floating Island bath melt - fantastinen pehmeä puuarominen ja balsaminen tuoksu, öljyinen kylpy, joka jättää ihon pehmeäksi.

_________________
Oh deer.


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko: Re: Lush
ViestiLähetetty: 09 Touko 2012, 21:30 
Poissa
Avatar

Liittynyt: 26 Maalis 2012, 22:53
Viestit: 943
Kamicha kirjoitti:
Minut varmaan bannataan foorumilta tästä tunnustuksesta, mutta tykkään Lushin saippuioista todella paljon.

Sultana of Soap on ehdoton suosikkini tähänastisista. Tuoksu on frankinsensia, ylang-ylangia ja kuivattuja hedelmiä. Vähemmän hedelmäinen kuin voisi kuvitella, frankinsensi dominoi. Täyteläinen ja ihastuttava tuoksu. Kuivatut rusinat saippuassa ovat suoraan sanottuna riesa - yritän aina valita palan, jossa niitä ei ole...

Karma - sitrusta, patsulia, metsäisiä aromeita. Ei hullumpi, kestävä tuoksu - mutta ei mitään wow-efektiäkään.


MIKSI BANNATTAISIIN!!??? LUSH ON IHANA!!

Ystäväni houkutteli minut Lushiin ensi kertaa pari vuotta sitten. Muistan tarvinneeni useita visiittejä ennen kuin kykenin viipymään myymälässä minuuttia kauempaa. Se tuoksujen sekamelska oli joskus laukaista mulla päänsäryn ja oksetuksen.

Sultana of Soap on mun ja ystäväni lemppari myös!! Olen aina ollut siinä uskossa, että ne kuivatut marjat on rusinoita, kerran pisti silmään teksti, että ne olisikin karpaloita tms.. Karmaa ja Porridgea mulla on ollut myös. Mies ei käytä palasaippuoita, mutta kaverini miehellä on ollut käytössä Lushin shampoita ja muita.. Suihkupommeja en ole raaskinut ostaa. Yksi jelly mulla on suihkussa. :)

_________________
Oopiumiluola
Une femme sans parfum est une femme sans avenir.
- Coco Chanel


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko: Re: Lush
ViestiLähetetty: 09 Touko 2012, 22:19 
Poissa
Avatar

Liittynyt: 28 Maalis 2012, 20:24
Viestit: 3316
Paikkakunta: Helsinki
Luulen, että siinä on vähän mitä sattuvat halvalla saamaan. Omissani on ollut sekä rusinoita - mustia ja keltaisia - sekä noita karpaloita.

Kuivattujen karpaloiden väärinkäyttöä!

_________________
Oh deer.


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko: Re: Lush
ViestiLähetetty: 11 Touko 2012, 22:12 
Poissa
Site Admin

Liittynyt: 23 Maalis 2012, 20:35
Viestit: 2455
Paikkakunta: Helsinki
Sua ei bännätä, saat vain ehdonalaista K ;)


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko: Re: Lush
ViestiLähetetty: 11 Touko 2012, 22:52 
Poissa

Liittynyt: 25 Maalis 2012, 08:34
Viestit: 2496
Tämä on kokemukseni mukaan hyvin kolmijakoinen talo. Tuoksut voi ryhmittää kolmeen eri kategoriaan:

a) Mestariteokset. Yksi ainoa: Breath of God on uskomaton sekoitus vesimelonia, makeaa sitruunatahnaa, hedelmärahkaa ja suolaista, rutikuivaa vetiveriä.

b) Mielenkiintoiset. Mm. The Smell Of Weather Turning. Nenä-pysyy-kiinni-kämmenellä tyyppinen tuoksu, joka kuitenkin on erittäin hankala pidettävä.

c) Surkimukset. Mm. Honey I Washed The Kids. Loistavasta nimestään huolimatta tämä on naurettavan halpamainen, epätasainen, nenääni voimakkaasti nipistävä tuoksu.


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko: Re: Lush
ViestiLähetetty: 12 Touko 2012, 10:12 
Poissa

Liittynyt: 25 Maalis 2012, 08:34
Viestit: 2496
Katsoin äsken kylppärimme kaappia, ja sieltä löytyi vanha, kurpsahtanut jämä Lushin Bath Ballisticsista, tuoksuna Vanilla Fountain. Muistan kun se oli tuore, sen ydinlatauksen vahvuinen tuoksu täytti koko paikat. Sen tuoksu muistutti sitä kuin Lutensin Santal Blanc olisi köyttänyt keltaisen Wunderbaumin patteriin, ja sitten hässinyt sitä **********.

Miulla ei ole valtaisaa kokemusta Lushin tuotteista ja niiden tuoksuista, mutta leimallista tuntuu olevan että niissä volyymit on käännetty aina kaakkoon. Periaatteessa tykkään siitä, mutta aina se ei jaksa naurattaa. Esim. tuo mainitsemani HIWTK tuoksu on rakenteeseen nähden yksinkertaisesti liian over the top. Vähemmän äänekkäänä, vähemmän makeana se saattaisi on hyväkin.


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko: Re: Lush
ViestiLähetetty: 12 Touko 2012, 10:27 
Poissa
Site Admin

Liittynyt: 23 Maalis 2012, 20:35
Viestit: 2455
Paikkakunta: Helsinki
Mä olen jo ohi sen iän että Lush houkuttaa - Toxun mainitsemista syistä.

Mutta ei varmasti kulu kauaakaan kunnes tyttöni alkavat kuorruttaa kylppäreitä niiden saippuoilla :roll:


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko: Re: Lush
ViestiLähetetty: 22 Kesä 2012, 20:35 
Poissa

Liittynyt: 25 Maalis 2012, 08:34
Viestit: 2496
http://www.basenotes.net/threads/304028 ... ost2603740

Pyysin juuri Piaa piipahtamaan täällä, jos suinkin ehtii. Nukapai/Pia on siis alunperin suomalainen. Hyvä Suomi! :clap:


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko: Re: Lush
ViestiLähetetty: 22 Kesä 2012, 21:58 
Poissa
Avatar

Liittynyt: 22 Kesä 2012, 21:44
Viestit: 70
toxu kirjoitti:
http://www.basenotes.net/threads/304028-I-have-some-news-%28and-a-bit-of-a-giveaway%29?p=2603740#post2603740

Pyysin juuri Piaa piipahtamaan täällä, jos suinkin ehtii. Nukapai/Pia on siis alunperin suomalainen. Hyvä Suomi! :clap:


Juuh, hei, anteeks nyt jo etukateen mutta taalta tulee sitten sellasta Fingliskaa ja kun ei ole suomalaista nappaimistoakaan... ;)

Olenkin ollut jo taalla Englannissa yli 20 vuotta! :shock:

Kiva kuulla etta Vanilla in the Mist saippuaa oli mukava kayttaa; sen tuoksun viimeistelin Simonin jaljilta (se olikin yks mun ensimmaisista "oikeista" tuoksuprojekteista. Myos se Noubar, Father Frost ja pari muuta tuotetta silloin alussa). Nyt onkin sitten Jouluksi tulossa aika monenmonta tekemaani tuoksua Lushiin (mutta en saa kertoa yhtaan salaisuuksia viela :whistle: ). Viikon paasta lanseerataan eka parfyymini (ja siitakaan en saa kylla sanoa yhtaan mitaan etukateen).

Joo, Lushin tyyli on aivan oikein tuolla aikaisemmin kuvailtu - kaikissa muissa tuotteissa paitsi ihonhoidossa kaytetaan tata "goes up to 11" suuntaa. Eli jos nuuhkaiset vaikka Avobath kylpypalloa niin sielta se lemongrass huutelee vaikka se itse kylpykokemus onkin sitten paljon rauhallisempi ja kivasti tasapainoteltu. Ma olen opetellut nyt muutaman vuoden firman tyylia ja nakojaan se jo menee hienosti. Tykkaan itse oikein paljon pomojeni parfyymeista, erityisesti juuri tuosta Breath of Godista. Itse ollaan viela talla saippua ja suihkugeeli tasolla...

Ne Honey I Washed the Kids ja Olive Branch olivatkin muuten ennen Lushia olemassaolevia tuoksuja jotka ostettiin sisaan ja niita vain hyvin vahan muokattiin. Kylla mun mielesta ne osaa itse tehda miellyttavampia (mutta toisaalta HIWTK on maailman parhaiten myyva saippua kun sita menee just lapsiperheille ja pikkutytoille :) ).

No tulihan tota juttua jo!

OIKEIN hienoa etta Suomestakin loytyy jo tankin verran tuoksuintoilua! :romance-heartsthree:


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko: Re: Lush
ViestiLähetetty: 22 Kesä 2012, 22:05 
Poissa

Liittynyt: 25 Maalis 2012, 08:34
Viestit: 2496
^ :banana-rainbow: :banana-ninja: :banana-jumprope: :banana-dreads: :banana-dance: :banana-blonde: :banana-angel:


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko: Re: Lush
ViestiLähetetty: 22 Kesä 2012, 22:12 
Poissa
Avatar

Liittynyt: 21 Huhti 2012, 20:08
Viestit: 1314
Aivan ihanaa kun tulit tänne kommentoimaan! :romance-heartsthree:

Terveisiä vain täältä sinne Englantiin! :greetings-wavegreen:

_________________
http://tuoksuttelija.blogspot.com/


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko: Re: Lush
ViestiLähetetty: 23 Kesä 2012, 09:38 
Poissa
Avatar

Liittynyt: 28 Maalis 2012, 20:24
Viestit: 3316
Paikkakunta: Helsinki
Nukapai kirjoitti:
Joo, Lushin tyyli on aivan oikein tuolla aikaisemmin kuvailtu - kaikissa muissa tuotteissa paitsi ihonhoidossa kaytetaan tata "goes up to 11" suuntaa. Eli jos nuuhkaiset vaikka Avobath kylpypalloa niin sielta se lemongrass huutelee vaikka se itse kylpykokemus onkin sitten paljon rauhallisempi ja kivasti tasapainoteltu. Ma olen opetellut nyt muutaman vuoden firman tyylia ja nakojaan se jo menee hienosti. Tykkaan itse oikein paljon pomojeni parfyymeista, erityisesti juuri tuosta Breath of Godista. Itse ollaan viela talla saippua ja suihkugeeli tasolla...


Hei, onpa kiva saada kommenttia sinulta! Vaikka liike onkin melko järisyttävä kokemus nenälle, en pidä tätä tyyliä lopulta pahana ollenkaan. Ja olen huomannut tuon, että kylvyssä käyttäessä tuoksukokemus miellyttävästi tasaantuu.

Meillä Lushin saippuat tosiaan raikastavat WC:n - ja muutama kylpyjuttu on aina pienessä korissa tuoksuttamassa vaatehuonetta, sieltä niitä sitten käyttelen pikku hiljaa. Kun äänessä ei ole koko Lushin armeija, niin tuoksujen hienot puolet pääsevät esiin - arvostan sitä, että kaikissa tuoksuissa luonnon tuoksuaineet ovat isossa roolissa. Floating Island Bath Melt - tästä voisitte tehdä hajuvesiversion *vink*!

Harmi, että Vanilla in the Mist on lopetettu :( - toivottavasti se pullahtaa joskus takaisin retrotuotteisiin.

Nyt on muuten saippuoista testissä

13 Soap (Unlucky for Dirt) - yrttinen ruusutuoksu (kiitos, mukael!). Ihana, raikas ja hyvälllä tavalla outo ruusu-yrttituoksu. Ainoa miinus räikeän punaisesta väristä.

HIWTK toimii minusta saippuatuoksuna hyvin, hajuvetenä minulla ei ole siitä kokemusta (ja tuskin sitä haluankaan).

Tuo hajuvesipuoli on minulle vielä melko tutkimatonta seutua, mutta viime tuoksutapaamisessa ihastuin karheanvihreään The Smell of Weather Turning:iin.

_________________
Oh deer.


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko: Re: Lush
ViestiLähetetty: 23 Kesä 2012, 09:46 
Poissa
Site Admin

Liittynyt: 23 Maalis 2012, 20:35
Viestit: 2455
Paikkakunta: Helsinki
Tervetuloa Nukapai!
Mäkin haluaisin tutustua säänmuutostuoksuun :D
Italiassa on liian hyvä sää - löysin itseni eilen terassilta tähyilemässä sadepilviä (turhaan).


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko: Re: Lush
ViestiLähetetty: 23 Kesä 2012, 09:47 
Poissa
Avatar

Liittynyt: 28 Maalis 2012, 20:24
Viestit: 3316
Paikkakunta: Helsinki
No minulla on sitä putkilo, kun tulet Suomeen otan messiin kun tavataan!

_________________
Oh deer.


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko: Re: Lush
ViestiLähetetty: 23 Kesä 2012, 10:41 
Poissa
Avatar

Liittynyt: 10 Huhti 2012, 14:29
Viestit: 1492
Kamicha kirjoitti:
Ok, tämäkin on varmaan punainen vaate monelle. Lushin tuoksuista minulla on melko vähän kokemusta - tyyppäilin Breath of God:ia nopeasti, mutta en oikein päässyt sisään kurkulla vesitettyyn patsuliin.

Minut varmaan bannataan foorumilta tästä tunnustuksesta, mutta tykkään Lushin saippuioista todella paljon. Ainoa vika saippuoissa on se, että ainakin minulle Lushin ympäristössä haisteleminen on mahdotonta - saippua on sitten kotioloissa aina vähän ylläri :roll: .

Figs and Leaves maanläheinen viikunatuoksu, hyvin miellyttävä, mutta toimi kehnohkosti ilmanraikastajana.


Tuo on lempisaippuani!

Lushin tuoksuja en ole kokeillut, mutta monista suihku- ja kylpytuotteista ja shampoista tykkään kovasti. Pimeään vuodenaikaan Sonic Death Monkey on toiminut hyvin herättäjänä aamuisin kun silmät ovat tihrussa pää on kaurapuuroa...

_________________
Crouching tiger, hidden flacon


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 36 viestiä ]  Mene sivulle 1, 2, 3  Seuraava

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia [ DST ]


Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 27 vierailijaa


Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia viestejäsi

Etsi tätä:
Hyppää:  
cron
Käännös, Lurttinen, www.phpbbsuomi.com Style by mindfreak.ro Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group