Tänään on 28 Maalis 2024, 16:12

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia [ DST ]




Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 24 viestiä ]  Mene sivulle 1, 2  Seuraava
Kirjoittaja Viesti
 Viestin otsikko: YSL
ViestiLähetetty: 10 Touko 2012, 00:05 
Poissa

Liittynyt: 26 Maalis 2012, 16:58
Viestit: 4094
Jälleen yksi talo, jolla on kaunis menneisyys. Ei ole koskaan oikein yltänyt isojen poikien kaartiin, mutta kärkkynyt kuitenkin ihan kannoilla ja tehnyt monta omaperäistä tuoksua. Itselläni niistä Kouros, Body Kouros, Rive gauche pour homme, Jazz, Live Jazz ja M7 Oud absolu. Lisäksi kaikkien aikojen suosikkini, M7, on tältä talolta. Onko teillä suosikkipulloja, joiden korkkia koristavat kirjaimet YSL?


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko: Re: YSL
ViestiLähetetty: 10 Touko 2012, 13:47 
Moicca,
joo kyllä multa pari tuoksua löytyy, toinen on Yvresse ja toinen Y
ensimmäisestä tykkään enempi, jälkimmäinen varmaan saattaa ottaa vähän aikaa "kasvaakseen" minussa. Jälkimmäistä kylläkin tykkään välillä nuuskutella, mutta en ole iholle vielä kovin montaa kertaa tohtinut ottaa.


Ylös
  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko: Re: YSL
ViestiLähetetty: 10 Touko 2012, 16:14 
Poissa
Avatar

Liittynyt: 10 Huhti 2012, 22:49
Viestit: 391
Paikkakunta: UK
Ensimmainen hajuveteni oli 4-vuotiaana Rive Gauche (huh)!
In Love Again vuodelta 1997 on toinen nostalgiatuoksuni - yleensa menneisiin upottautumiseni tapahtuu pullonkorkin nuuhkaisun sita seuraavan autuaan hymyn muodossa. :)

Kouroksesta oli se (kuulemma taivaallinen) vuoden 1993 Kouros Fraicheur-versio. En ole paassyt haistamaan sita, mutta arvostelujen perusteella en ymmarra miksi sen tuotanto lopetettiin. Ehkei se vain olla kaupallinen menestys.

_________________
Tuoksut videolla. Suihkuta ja nauti.


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko: Re: YSL
ViestiLähetetty: 10 Touko 2012, 23:08 
Poissa
Avatar

Liittynyt: 21 Huhti 2012, 20:08
Viestit: 1314
Mulle YSL on enemmän muistoja kuin varsinaista käyttöä. Olin yläasteella kun sain haistaa opettajalta Yvresseä. Hänellä oli sitä pullo luokan kaapissa ja olin jonain välituntina tms. hänen kanssaan luokassa kahden. Hän laittoi itselleen tuota hajuvettä ja kysyi haluaisinko minäkin pikkaisen kokeilla sitä, mutta vähän vain. No tottakai halusin! Ja niin minä sain tipan Yvresseä iholleni. Se oli tosi hienoa, ja muistan nenässäni sen pirskahtelevan tuoksun. Nyt olenkin päättänyt, että tilaan itselleni näytteen Yvressestä niin voin tuoksutella sitä näin aikuisena ja tilata pullon jos koen sen omakseni.

Toinen tuoksu onkin sitten In Love Again. Sen ilmestyessä olin vielä pahempi kosmettiikkafriikki kuin nykyään, luin hyvin tarkkaan kaikki naisten lehtien kosmettiikkajutut ja katsoin niiden mainokset jne. Muistan vieläkin sen sinertävän mainoksen samaan aikaan ilmestyneen meikkikokoelman kanssa. Muistan tuoksutelleeni tuota tuoksua kaupassa, mutten ostanut sitä silloin. Mutta monta vuotta olen haaveillut sen perään! Viime vuonna luinkin, että YSL on lanseerannut sen uudelleen muutaman muun tuoksun kanssa, mutta Suomesta sitä ei tietenkään ole saanut. Olen pyytänyt Surrenderia ja PerfumedCourtia hommaamaan sitä, jotta voisin ensin testata pidänkö siitä ylipäänsä enää, koska tuo uusiksi lanseerattu pullo on aikas kallis. Mutta ei. Nyt olenkin sitten funtsinut, josko tilaisin sen sokkona, koska kaipa sen saisi myytyä tms. jos en sitten pitäisikään siitä. Tosiaan, melko kallis hankinta jos tuleekin virheostos. Ja kallis minulle silti muutenkin :x In Love Again on näemmä muillekin nostalgiatuoksu. :greetings-clappingyellow:

Niin, muistaako kukaan Vice Versaa? Tuli seuraavana vuonna In Love Againista, mun mielikuvissa hyvin saman tyyppinen kuin In Love Again. Muistaakseni pidin siitäkin silloin.

Kovin ovat vanhoja mun YSL tuoksumuistoni, mutta en ole ihastunut yhteenkään myöhemmin lanseerattuun hajuveteen heiltä.

Isälle olen ostanut L´Hommen suihkusaippuan, ja se tuoksui todella hyvältä! Ja yläasteella saatoin ostaa yhdelle poikaystävälle Jazzin...muistaakseni :D Myyjä taisi suositella sitä hyväksi ja nuorelle miehelle sopivaksi. Tiedä sitten millainen oli :lol:

_________________
http://tuoksuttelija.blogspot.com/


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko: Re: YSL
ViestiLähetetty: 10 Touko 2012, 23:27 
Poissa

Liittynyt: 26 Maalis 2012, 22:41
Viestit: 397
Paikkakunta: Uusimaa
^Näin tuossa aiemmin keväällä Helsinki-Vantaalla tax freessä tuota In Love Againia. En tajunnut, ettei sitä ole laajemmin myynnissä, ja nuuhkaisin vain pikaisesti :(.

_________________
Sinistä pintaa


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko: Re: YSL
ViestiLähetetty: 11 Touko 2012, 00:58 
Poissa
Avatar

Liittynyt: 21 Huhti 2012, 20:08
Viestit: 1314
Muistatko yhtään mitä se maksoi siellä?

_________________
http://tuoksuttelija.blogspot.com/


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko: Re: YSL
ViestiLähetetty: 11 Touko 2012, 06:39 
Poissa
Avatar

Liittynyt: 27 Maalis 2012, 20:29
Viestit: 221
Paikkakunta: Helsinki
Taitaa olla n.85 euroa. Helsinki-Vantaalta saa myös myita YSL:n relauncheja, kuten Yvresseä ja Nuta.

_________________
Miksi ranteeni haisevat pakkausteipiltä?
http://nuuhbeibe.blogspot.com


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko: Re: YSL
ViestiLähetetty: 11 Touko 2012, 13:11 
Poissa
Avatar

Liittynyt: 21 Huhti 2012, 20:08
Viestit: 1314
Ok, no ei se sitten ole siellä halvempi kuin muuallakaan.

_________________
http://tuoksuttelija.blogspot.com/


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko: Re: YSL
ViestiLähetetty: 11 Touko 2012, 21:08 
Poissa

Liittynyt: 25 Maalis 2012, 08:34
Viestit: 2496
Eräs asia mikä tulee aina mieleen tästä talosta puhuttaessa on se, etten ole koskaan kuullut foorumeissa naisesta joka pukeutuisi Body Kourokseen. Hemmetti, en ole kuullut naisten edes kommentoineen koko tuoksua!
Mielestäni tämä on epäkohta joka kaipaisi nopeaa korjausta.

Olisi mielenkiintoista kuulla täällä olevilta naisilta mielipiteitä kyseisestä tuoksusta. Se on eräs suurimmista suosikeistani koskaan, ja mielestäni se täyttää kaikki unisex kriteetit muitta mutkitta. Annick Menardon tekemä outo semi gourmand. Etäistä sukua Bvlgari Blackille, Lolita Lempickoille ja muutamalle muulle Menardon tuoksulle, mutta tämä on silti ihan oma eläimensä.
Lakritsia, rommia, poltettua sokeria, eukalyptusta, suitsuketta, kamferia, toffeeta, ja ripaus petrolia.

Naiset, jos tämä osuu joskus silmiinne, kokeilkaa. Tyttöystäväni rakastaa sitä kun pidän tätä, ja suihkuttelee satunnaisesti itsensäkin päälle.
Saisi suihkutella paljon useamminkin.

Muistakaa: Body Kouros.

Kuva


Viimeksi muokannut toxu päivämäärä 11 Touko 2012, 21:11, muokattu yhteensä 1 kerran

Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko: Re: YSL
ViestiLähetetty: 11 Touko 2012, 21:10 
Hei,
kiitti vinkistä! Tuohan täytyy testata ihan ehdottomasti.


Ylös
  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko: Re: YSL
ViestiLähetetty: 11 Touko 2012, 22:10 
Poissa
Site Admin

Liittynyt: 23 Maalis 2012, 20:35
Viestit: 2455
Paikkakunta: Helsinki
Pitäiskö meidän gängbängiä toi? Toxu saisi samalla vaivalla puoli tusinaa naisnäkökulmaa :?


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko: Re: YSL
ViestiLähetetty: 11 Touko 2012, 22:17 
Poissa

Liittynyt: 25 Maalis 2012, 08:34
Viestit: 2496
Gogol kirjoitti:
Pitäiskö meidän gängbängiä toi?


Loistava idea. En tiedä miten tämä on nykyisin Suomessa saatavilla, mutta luulisi sen kohtuu helposti löytyvän..(?)

Olisi tosi, TOSI mielenkiintoista kuulla ajatuksia tästä tuoksusta. :happy-partydance:


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko: Re: YSL
ViestiLähetetty: 11 Touko 2012, 22:20 
Poissa
Site Admin

Liittynyt: 23 Maalis 2012, 20:35
Viestit: 2455
Paikkakunta: Helsinki
Syy miksen itse ole tarttunut ikinä tuohon pulloon on proosallinen: se nimi.

Mulle tulee valitettavasti tosta mieleen body spray.
Jota suihkutetaan myös hikisiin lenkkareihin.
(vihreä oksennusemoticoni)


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko: Re: YSL
ViestiLähetetty: 11 Touko 2012, 22:24 
Poissa

Liittynyt: 25 Maalis 2012, 08:34
Viestit: 2496
Gogol kirjoitti:
Syy miksen itse ole tarttunut ikinä tuohon pulloon on proosallinen: se nimi.


Mutta kun se nimi ei miestä tai tuoksua tee. Jenkeissä asuva ystäväni Dick Assmankin on oikeasti ihan viisas veikko.


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko: Re: YSL
ViestiLähetetty: 11 Touko 2012, 22:27 
Poissa
Site Admin

Liittynyt: 23 Maalis 2012, 20:35
Viestit: 2455
Paikkakunta: Helsinki
Joo joo joo ja ei ei ei.
Mutta mulle sanat ja ass-osiaatiot ovat tärkeitä :geek:


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 24 viestiä ]  Mene sivulle 1, 2  Seuraava

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia [ DST ]


Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 18 vierailijaa


Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia viestejäsi

Etsi tätä:
Hyppää:  
cron
Käännös, Lurttinen, www.phpbbsuomi.com Style by mindfreak.ro Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group