Tänään on 29 Maalis 2024, 05:15

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia [ DST ]




Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 296 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1 ... 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17 ... 20  Seuraava
Kirjoittaja Viesti
 Viestin otsikko: Re: Etat Libre d'Orange
ViestiLähetetty: 24 Tammi 2013, 19:09 
Poissa
Avatar

Liittynyt: 29 Joulu 2012, 21:09
Viestit: 227
:shock: Oikeesti.... Siis jostain syystä mun iho vissiin sitten hylkii tätä ja rankasti. Kyllä se näytteen suulta tuoksuu, mutta kun saan iholle asti niin tekee katoamistemput ihan täydellisesti... :cry:


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko: Re: Etat Libre d'Orange
ViestiLähetetty: 24 Tammi 2013, 19:11 
Poissa
Avatar

Liittynyt: 28 Maalis 2012, 20:24
Viestit: 3316
Paikkakunta: Helsinki
Älä välitä, minun ihoni tekee saman monille nahkatuoksuille...

_________________
Oh deer.


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko: Re: Etat Libre d'Orange
ViestiLähetetty: 24 Tammi 2013, 21:03 
Poissa
Avatar

Liittynyt: 29 Joulu 2012, 21:09
Viestit: 227
Onpa outoa tuo hylkiminen, ois ihan hauska tietää, onko siihen oikein joku tieteellinen selitys olemassa. :)


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko: Re: Etat Libre d'Orange
ViestiLähetetty: 22 Helmi 2013, 19:31 
Poissa

Liittynyt: 26 Maalis 2012, 16:58
Viestit: 4094
Onko tuo oikea löytö? Olen lukenut jostain väitteen, että tuo tuoksu olisi lopetettu tuolla nimellä ja nimetty uudelleen Malaise of the 70'siksi. Tuo paikka ei kuitenkaan toimita noita Britannian ulkopuolelle, mutta vinkiksi kuitenkin, jos sattuu olemaan yhteyksiä ja kiinnostusta.


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko: Re: Etat Libre d'Orange
ViestiLähetetty: 22 Helmi 2013, 22:50 
Poissa
Avatar

Liittynyt: 10 Huhti 2012, 22:49
Viestit: 391
Paikkakunta: UK
jenjen kirjoitti:
Divin Enfant.... :romance-heartsmiley: Mmmm.... Jos joutuisin Jumalan eteen luettelemaan syntejäni, niin tämä olisi ehdottomasti se tuoksu minkä valitsisin lettien ja kukkamekon seuraksi. Kukaan, kuka tuoksuu tältä vauvantalkin ja enkeleiden siipisulkien sekoitukselta ei voi olla paha ihminen.


Makea se kyllä on, mutta talkkia ja enkelten siipisulkia? Oletko varma, ettet puhunut nyt Putain de Palacesista? :D Divin on mun nenään tosi törkeä, likainen, viettelevä, tupakkainen ja röyhkeä. Hmm! :aurinko:


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko: Re: Etat Libre d'Orange
ViestiLähetetty: 23 Helmi 2013, 09:48 
Poissa
Avatar

Liittynyt: 28 Maalis 2012, 20:24
Viestit: 3316
Paikkakunta: Helsinki
SprayEnjoy kirjoitti:
jenjen kirjoitti:
Divin Enfant.... :romance-heartsmiley: Mmmm.... Jos joutuisin Jumalan eteen luettelemaan syntejäni, niin tämä olisi ehdottomasti se tuoksu minkä valitsisin lettien ja kukkamekon seuraksi. Kukaan, kuka tuoksuu tältä vauvantalkin ja enkeleiden siipisulkien sekoitukselta ei voi olla paha ihminen.


Makea se kyllä on, mutta talkkia ja enkelten siipisulkia? Oletko varma, ettet puhunut nyt Putain de Palacesista? :D Divin on mun nenään tosi törkeä, likainen, viettelevä, tupakkainen ja röyhkeä. Hmm! :aurinko:


Olen SprayEnjoyn kanssa vähän samoilla linjoilla, siinä on puhtaita elementtejä vain vähäsen pintapuoliseksi naamioksi :D . Minulla se on vähän turhan makea, mutta miehellä kun tuo nahka tulee oikein kunnolla esiin ja tuoksu todellakin kuivahtaa pari astetta - wow! Mahtava ja persoonallinen viritelmä.

_________________
Oh deer.


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko: Re: Etat Libre d'Orange
ViestiLähetetty: 23 Helmi 2013, 09:53 
Poissa
Avatar

Liittynyt: 29 Joulu 2012, 21:09
Viestit: 227
Hahaha :mrgreen: Kyllä, puhun Divin Enfantista. Toki mulla on vahva mielleyhtymä myös autoissa käytettävään wounderboumiin, ja miehellä myös. Mulle Divinissä ei ole mitään likaista elementtiä, en erottanut sieltä nahkaa, en liioin myöskään tupakkaa. Sellainen vauvantalkin ja wounderboumin yhdistelmä. Näin ne nenät on erilaisia :D


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko: Re: Etat Libre d'Orange
ViestiLähetetty: 28 Helmi 2013, 20:55 
Poissa
Avatar

Liittynyt: 23 Elo 2012, 15:15
Viestit: 134
Voi hitsi kun mä tippusin kärryiltä tässä ketjussa ihan kokonaan. Hei onko kellään tuota kaikkien suosikkia SM:ää enää pyörimässä nurkissa? 8-) Tuo on selkeästi jotain joka on pakko kokea! :byää:


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko: Re: Etat Libre d'Orange
ViestiLähetetty: 28 Helmi 2013, 22:26 
Poissa
Avatar

Liittynyt: 10 Huhti 2012, 14:29
Viestit: 1492
kirra kirjoitti:
Voi hitsi kun mä tippusin kärryiltä tässä ketjussa ihan kokonaan. Hei onko kellään tuota kaikkien suosikkia SM:ää enää pyörimässä nurkissa? 8-) Tuo on selkeästi jotain joka on pakko kokea! :byää:


Minulla taitaa olla näyte tai kaksikin, tutkin asiaa ja ilmoitan, jos löytyy. Tähän voi tosin mennä vähän aikaa, kun kamoja on pitänyt siirrellä pois lattiaremontin tieltä, mutta jos ei ole kiire, niin täältä saattaa irrota "koeputki".

_________________
Crouching tiger, hidden flacon


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko: Re: Etat Libre d'Orange
ViestiLähetetty: 28 Helmi 2013, 22:35 
Poissa
Avatar

Liittynyt: 23 Elo 2012, 15:15
Viestit: 134
Voi mahtavaa! Erinäisiä eritteitä koeputkessa - mitä muuta sitä nainen kaipaisikaan.


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko: Re: Etat Libre d'Orange
ViestiLähetetty: 13 Huhti 2013, 15:03 
Poissa
Avatar

Liittynyt: 23 Maalis 2013, 10:32
Viestit: 171
Rien olisi helpotuksessa Nerolilla. Hiukan nakottaisi ostaa pois kuleksimasta.

Olen vähän epävarma jaksaisinko käyttää sitä. Teoriassa ihan kiva, mutta on siinä vähän sellainen vanhan ihmisen ja orastavan kuoleman soundi. Toisaalta projection/longevity osastolla se on aika omaa luokkaansa.


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko: Re: Etat Libre d'Orange
ViestiLähetetty: 13 Huhti 2013, 22:56 
Poissa

Liittynyt: 26 Maalis 2012, 16:58
Viestit: 4094
taiga kirjoitti:
Rien olisi helpotuksessa Nerolilla. Hiukan nakottaisi ostaa pois kuleksimasta.

Olen vähän epävarma jaksaisinko käyttää sitä. Teoriassa ihan kiva, mutta on siinä vähän sellainen vanhan ihmisen ja orastavan kuoleman soundi. Toisaalta projection/longevity osastolla se on aika omaa luokkaansa.


Taiga, mä ostin niistä pulloista toisen pois kuleksimasta. Siellä on vielä yksi jäljellä, vink vink.


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko: Re: Etat Libre d'Orange
ViestiLähetetty: 13 Huhti 2013, 23:29 
Poissa
Avatar

Liittynyt: 23 Maalis 2013, 10:32
Viestit: 171
Jaakiem kirjoitti:
taiga kirjoitti:
Rien olisi helpotuksessa Nerolilla. Hiukan nakottaisi ostaa pois kuleksimasta.

Olen vähän epävarma jaksaisinko käyttää sitä. Teoriassa ihan kiva, mutta on siinä vähän sellainen vanhan ihmisen ja orastavan kuoleman soundi. Toisaalta projection/longevity osastolla se on aika omaa luokkaansa.


Taiga, mä ostin niistä pulloista toisen pois kuleksimasta. Siellä on vielä yksi jäljellä, vink vink.


Ei se kaukana ole, että lähtee tilaukseen. Taidan testata Rieniä vielä yön yli ja pohtia siltä pohjalta asiaa. Aamulla viimeisen pullon on toivottavasti joku muu ehtinyt ostaa, niin ei tarvitse sitäkään sitten enää vatvoa.


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko: Re: Etat Libre d'Orange
ViestiLähetetty: 13 Huhti 2013, 23:48 
Poissa

Liittynyt: 26 Maalis 2012, 16:58
Viestit: 4094
Mun mielestä se ei ole niin pelottava tuoksu, mitä jotkut sanovat sen oleman. Mulla särkyi mun näyte olohuoneen lattialle, eikä sen haju tuntunut edes siinä mittakaavassa kohtuuttomalta. En pidä sitä yhtä hyvänä tuoksuna kuin Knizen nahkoja, mutta mielelläni tutustun siihen vielä paremmin.


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko: Re: Etat Libre d'Orange
ViestiLähetetty: 14 Huhti 2013, 09:41 
Poissa
Avatar

Liittynyt: 23 Maalis 2013, 10:32
Viestit: 171
Jaakiem kirjoitti:
Mun mielestä se ei ole niin pelottava tuoksu, mitä jotkut sanovat sen oleman. Mulla särkyi mun näyte olohuoneen lattialle, eikä sen haju tuntunut edes siinä mittakaavassa kohtuuttomalta. En pidä sitä yhtä hyvänä tuoksuna kuin Knizen nahkoja, mutta mielelläni tutustun siihen vielä paremmin.


Tuli jotenkin vahva mielleyhtymä Eucrikseen tuosta Rienistä, mutta kun haistoin molempia rinnan ei niillä mitään tekemistä ole toistensa kanssa. Ihan erilainen mustaherukka. Eucriksessa on enempi marjainen ja hilloinen mustaviinimarja, kun taas Rienissä on se kurkkujen kanssa säilötty lehti. Tuntuu jotenkin kovasti syksyiseltä tuoksulta muutenkin tuo Rien. Toisessa kädessä oli vielä eiliseltä aamulta Knize Teniä jäljellä, niin jotain hiukan samaa nahka/kukka/tmv. niissä on. Olemukseltaa muuten aika erilaisia tuoksuja IMO.

Noh tilasin sen viimeisen pullon sitten pois, kun kukaan muukaan ei siihen toimeentunut. Eipä ollut paha hintakaan. Mielenkiintoinen tuoksu, joka vielä vaatii vähän harjoittelua itseltä.


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 296 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1 ... 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17 ... 20  Seuraava

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia [ DST ]


Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 21 vierailijaa


Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia viestejäsi

Etsi tätä:
Hyppää:  
cron
Käännös, Lurttinen, www.phpbbsuomi.com Style by mindfreak.ro Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group