Tänään on 28 Huhti 2024, 20:51

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia [ DST ]




Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 296 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... 20  Seuraava
Kirjoittaja Viesti
 Viestin otsikko: Re: Etat Libre d'Orange
ViestiLähetetty: 13 Loka 2012, 01:23 
Poissa
Avatar

Liittynyt: 25 Maalis 2012, 20:13
Viestit: 1140
Sain tänään postissa purkkaa (muistaakseni) ja eritteitä (kiitos Kamicha!). Eritteitä nuuhkin varovasti ihan vaan sen pienen pussukan sisältä, en edes hipaissut samplevialia. Yövuoro tänään ja ensi yönä joten jätän eritteet toistaiseksi rauhaan. :D

Encens & Bubblegum (en nyt varmaksi muista oliko se tämä, mutta ainakin se haisi hubba bubballe :mrgreen: ), nosti mieleen Pilar & Lucyn To Twirl All Girly-tuoksun. Molemmissa hyvin samanoloista tuoksun olemusta. Itse tuoksut eivät ole kuitenkaan samanlaiset. En ihastunut ainakaan pikaisella kertakokeilulla. Onkohan tämä tyypillinen ELdO olemukseltaan? Koska jos on, niin minä vähän luulen, että ELdO ei siinä tapauksessa tule olemaan mun juttuni. Toisaalta meikäläisen fyysinen olotila testihetkellä ei ollut lainkaan otollinen (orastava päänsärky ja silleen), joten pitää testailla paremmin sitten myöhemmin.

Saas nähdä uskallanko eritteitä iholle laittaa, tuo hubba bubba oli melkoisen kestävän sorttisen oloista, tuoksuu vieläkin aavistuksen kämmenselällä, vaikka olen pessyt käsiä useampaan kertaan laittamisen jälkeen (josta on sitä paitsi aikaa noin 8 tuntia!). Ainakaan mihinkään päin käsiä en sitä laita. :character-cartman: :character-chef:

_________________
Le Monde des Rêves
“Time you enjoy wasting is not wasted time.”


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko: Re: Etat Libre d'Orange
ViestiLähetetty: 13 Loka 2012, 08:34 
Poissa
Avatar

Liittynyt: 28 Maalis 2012, 20:24
Viestit: 3316
Paikkakunta: Helsinki
No... ...noiden minun haistamieni perusteella EldO:illa ei ole kovin selkeää yhtenäistä olemusta. Monissa on nahkateema, mutta sehän puuttuu tuosta Encens et Bubblegumista - ja sekä suosikistani Jasmin et Cigarettesta että inhokistani eritteistä. Keskimäärin vaikuttavat varsin kestäviltä tuoksuilta, se on kyllä yhteistä.

_________________
Oh deer.


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko: Re: Etat Libre d'Orange
ViestiLähetetty: 13 Loka 2012, 15:26 
Poissa

Liittynyt: 26 Maalis 2012, 16:58
Viestit: 4094
Mun mielessä monessa ELdOssa on joku herne pohjalla. Olisikohan se heidän käyttämästä myskistä? Lisäksi monessa tuoksussa on pientä yläterävyyttä. Olen miettinyt, että voisiko olla iso E superia?

Olen päättynyt, kuten Mukael arvasikin, etten osta kokonaista pulloa talolta. Testasin vielä loppumetreillä uudestaan Closet queenin (mielenkiintoinen Yatagan-yhteys jossain takana) ja Tom of Finlandin (karkkinahkaa?). Mulla on siis henkilökohtainen 25 punnan hyvityskoodi jäämässä käyttämättä. Jos joku oli ostamassa pulloa, niin voin tilata sen pullon ja käyttää koodin siihen. Siihen tulee siis vielä yhdet postarit lisää, jos lähetän sen edelleen, mutta pullosta säästää kuitenkin jotain 25 euroa.


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko: Re: Etat Libre d'Orange
ViestiLähetetty: 13 Loka 2012, 16:15 
Poissa
Avatar

Liittynyt: 28 Maalis 2012, 20:24
Viestit: 3316
Paikkakunta: Helsinki
Minä saattaisin olla ensi kuussa ostamassa joko Divin' Enfantin tai Eloge du Traitren. Nuuhkuttelin läskiä sähkömiestä pahvilapulta vielä - ja tulin siihen tulokseen, että pidän vetiveristä enemmän suolaisina ja metsäisinä yhdistelminä. Kiva tuoksu se silti on...

_________________
Oh deer.


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko: Re: Etat Libre d'Orange
ViestiLähetetty: 13 Loka 2012, 17:26 
Poissa

Liittynyt: 26 Maalis 2012, 16:58
Viestit: 4094
Ok. Mieti ja ilmoittele. Ajattelin, että voisin samalla tilata itsellenikin jotain. Sitähän ei tarvitsisi edes laittaa Suomessa postiin, jos sen onnistuisi laittaa Kosmon kyydissä tulemaan sinne Helsinkiin? Siinä voucherissa oli joku 60 päivän käyttöaika. Sitten se vanhenee.


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko: Re: Etat Libre d'Orange
ViestiLähetetty: 13 Loka 2012, 17:54 
Poissa
Avatar

Liittynyt: 28 Maalis 2012, 20:24
Viestit: 3316
Paikkakunta: Helsinki
No totta. Oikeastaan palataanpa jo ensi viikolla asiaan. Viestittelen yksärillä! Ja suurkiitokset Kuva

_________________
Oh deer.


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko: Re: Etat Libre d'Orange
ViestiLähetetty: 13 Loka 2012, 18:45 
Poissa

Liittynyt: 26 Maalis 2012, 16:58
Viestit: 4094
Ei tuosta toina tehdä vaikeaa sen vuoksi, että säästäisi jonkun punnan postimaksuissa. Katsoin tuolta sivuilta, että niillä näyttäisi olevan lahjapakkaus, joten varmasti onnistuu siis myös tilaamaan toiseen osoitteeseen suoraan. Ihan hyvin voin panna omani tulemaan eri tilauksessa. Saat aikaa miettiä asiaa kunnolla.


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko: Re: Etat Libre d'Orange
ViestiLähetetty: 15 Loka 2012, 19:10 
Poissa
Avatar

Liittynyt: 28 Maalis 2012, 20:24
Viestit: 3316
Paikkakunta: Helsinki
Kyllä voisit oikeastaan panna minulle Divin' Enfantin tulemaan, jos olet itsekin jotain tilaamassa! Laita yksärillä tarkemmat hintatiedot!

_________________
Oh deer.


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko: Re: Etat Libre d'Orange
ViestiLähetetty: 06 Marras 2012, 18:36 
Poissa
Avatar

Liittynyt: 28 Maalis 2012, 20:24
Viestit: 3316
Paikkakunta: Helsinki
Kiitos, Jaakiem, paketista!

Nuuhkuttelen tässä seuraavia...

Vierges et Toreros - nahkainen ja mausteinen tuberosa vaikutti ajatuksena kiinnostavalta, mutta... ...en tykkää. Tässäkin tuoksussa on ikävä sivujuonne, ei mitään mahtavien eritteiden veroista, mutta kumminkin. Lainaat ystävältä tuliterät nahkakengät pippaloihin *pikakelaus* kotimatkalla astut koiranpaskaan (toivottavasti) ja heti nurkan takana yrjölammikkoon. Matka päättyy hillittömään kengänpohjien hinkkaussessioon pientareella ja tunnet kuinka kosteutta tihkuu jalkapohjaan nahkaisen pohjan läpi *pikakelaus* istut ystävän luona palauttamassa kenkiä, ne muistuttavat koko ajan olemassaolostaan näkökentän reunalla, mutta huomiosi on koko ajan kiinnittyneenä ystävän nenänpäähän... ...värähteleekö se?

Lisäksi tuberosa on sitä lajia, joka saa nenäkarvat lakoamaan...

Delicious Closet Queen - öö, miksi tämä on miehille? Täysin unisex. Ihan hyväntuulinen ja oikein miellyttävä moderni sekoitus puuta, marjaa ja kukkaa - jopa hento nahkaisuus erottuu ihollani. Ja ruusu toimii, ei ala tuoksahtaa kaljalta. Mutta ei mitään suurta rakkautta. Ottaisin jos ilman saisin.

Bendeliriousin putkilo oli saanut matkalla iskun ja muuttunut jauhemaiseen muotoon... ...sitä on nyt vähän sormissa, mutta en pysty sanomaan oikein mitään, kun en pääse tarpeeksi etäälle tuosta nenäkarvoja lamaavasta tuberosasta...

Edit - no voi :yrjö: - Vierges et Torerosin mahanesteakkordi voimistui, kun kävin hinkkaamassa käden saippualla. Kaikella kunnioituksella ELdOn hyviä tuoksuja kohtaan - en taida testata enää yhtäkään ELdOa suoraan iholle. Eri asia sitten, tulevatko nämä eksperimentaaliset animaaliset vihjaukset edes esiin paperilla.

_________________
Oh deer.


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko: Re: Etat Libre d'Orange
ViestiLähetetty: 22 Marras 2012, 15:21 
Poissa

Liittynyt: 26 Maalis 2012, 16:58
Viestit: 4094
Jos jotkut vielä innostuvat ELdOihin, niin tuommoinen salkku voisi olla aika kiitollinen yhteishankinta. En jaksa nyt ruveta tarkemmin laskemaan, mutta näyttäisi siltä, että noin kympillä saisi kymppimillisen minipullon.

Kuva


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko: Re: Etat Libre d'Orange
ViestiLähetetty: 22 Marras 2012, 15:29 
Poissa

Liittynyt: 01 Heinä 2012, 18:34
Viestit: 1268
Epäilen, ettei tuon jako sujuisi ihan niin helposti kuin Mallen. Suurenmoisista eritteistä ainakin syntyisi kilpailu :pläts: No, ilmoitanpa kuitenkin, että mulle kelpaisi Bendelirious ja Like This ;)


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko: Re: Etat Libre d'Orange
ViestiLähetetty: 22 Marras 2012, 15:34 
Poissa

Liittynyt: 26 Maalis 2012, 16:58
Viestit: 4094
Epäilen samaa. Mulle noista oikeastaan yksikään ei ole FBW, mutta jotakin miniä voisi harkita. Laitan tähän tuon listan, jotta nähdään, jos kiinnostuneita kuitenkin ilmaantuisi. Sumukorento, tuossa Escentualin paketissa ei muuten ole noita sun suosikkeja lainkaan.

Antihéros
Encens & Bubblegum
Don't Get Me Wrong Baby
Divin'Enfant Kamicha
Jasmin & Cigarette
Rien
Putain des Palaces
Sécrétions Magnifiques
Vraie Blonde
Vierges & Toreros
Eloge du Traître Jaakiem
Delicious Closet Queen
Je Suis un Homme
Charogne
Nombril Immense
Rossy de Palma


Viimeksi muokannut Jaakiem päivämäärä 22 Marras 2012, 16:11, muokattu yhteensä 2 kertaa

Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko: Re: Etat Libre d'Orange
ViestiLähetetty: 22 Marras 2012, 15:38 
Poissa

Liittynyt: 26 Maalis 2012, 16:58
Viestit: 4094
Alzd:ssa olisi pienempi paketti, jonka osille voisi löytyä helpommin ottajat. Mun suosikkeja siellä ei ole yhtään, mutta Sumukorennolle olisi molemmat.

Rien
Bijou romantique
Bendelirious Sumukorento
Like this Sumukorento

Putain des palaces
Eau de protection
Jasmin et cigarette
Archives 69
Fils du dieu
Tom of Finland


Viimeksi muokannut Jaakiem päivämäärä 22 Marras 2012, 16:10, muokattu yhteensä 1 kerran

Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko: Re: Etat Libre d'Orange
ViestiLähetetty: 22 Marras 2012, 15:58 
Poissa
Avatar

Liittynyt: 28 Maalis 2012, 20:24
Viestit: 3316
Paikkakunta: Helsinki
Minulle kelpaisi Divin' Enfant - mutta sitä ei ole tuossa pikkuboksissa.

_________________
Oh deer.


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko: Re: Etat Libre d'Orange
ViestiLähetetty: 22 Marras 2012, 16:12 
Poissa

Liittynyt: 26 Maalis 2012, 16:58
Viestit: 4094
Mä merkkasin noita kiinnostuksen kohteita noihin listoihin.


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 296 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... 20  Seuraava

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia [ DST ]


Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 22 vierailijaa


Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia viestejäsi

Etsi tätä:
Hyppää:  
Käännös, Lurttinen, www.phpbbsuomi.com Style by mindfreak.ro Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group