Tänään on 29 Maalis 2024, 14:24

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia [ DST ]




Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 296 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1 ... 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15 ... 20  Seuraava
Kirjoittaja Viesti
 Viestin otsikko: Re: Etat Libre d'Orange
ViestiLähetetty: 17 Joulu 2012, 12:17 
Poissa
Avatar

Liittynyt: 01 Kesä 2012, 19:14
Viestit: 2426
Paikkakunta: Oulu
Pieni pakeetitilaus on eilen saapunut Suomeen, vitsi, toivottavasti kerkee nyt jouluksi porukalle nuo.

_________________
Thougts begome things... choose the good ones!


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko: Re: Etat Libre d'Orange
ViestiLähetetty: 17 Joulu 2012, 18:58 
Poissa
Avatar

Liittynyt: 01 Kesä 2012, 19:14
Viestit: 2426
Paikkakunta: Oulu
PIkku paketti on tullut tänään, tämän availlessa täällä on muuten kaikki OK MUTTA,
Bendelirious, Fils Du Dieu ja Rossy de Palma puuttuu ja paketissa onkin:
Divin Enfant, Malaise of the 1970s ja Fat Electrician. Mitä näille nyt tehdään?
Sumun Dendelirious tulis korvata jollain noista.. kuin myös Eillefin Fils du Dieu ja Eevan Rossy de Palma.
... vai onko näillä useampi nimi samalla tuoksulla tällä talolla mistä en tiiä?

_________________
Thougts begome things... choose the good ones!


Viimeksi muokannut Kosmoskukka päivämäärä 17 Joulu 2012, 19:49, muokattu yhteensä 1 kerran

Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko: Re: Etat Libre d'Orange
ViestiLähetetty: 17 Joulu 2012, 19:26 
Poissa

Liittynyt: 26 Maalis 2012, 16:58
Viestit: 4094
Rossy de Palmalla on ainakin minissä eri nimi. Tunnistaa siitä, että on se Eau de protection, mutta sen lisäksi toinen nimi on Rose jotakin...


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko: Re: Etat Libre d'Orange
ViestiLähetetty: 17 Joulu 2012, 20:17 
Poissa

Liittynyt: 01 Heinä 2012, 18:34
Viestit: 1268
Voi kökkö. Bendelirious oli noista se, jota eniten odotin. :evil:

Läski sähkömies sisältää opopanaxia, joka aiheutta mulle oksetusreaktion, eli ei sitä ainakaan...
Pieni urputuskirje lienee paikallaan, meneehän tässä heidän firmansa maine ihan karille Suomen tuoksueliitin silmissä? ;)


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko: Re: Etat Libre d'Orange
ViestiLähetetty: 17 Joulu 2012, 20:33 
Poissa
Avatar

Liittynyt: 01 Kesä 2012, 19:14
Viestit: 2426
Paikkakunta: Oulu
Jeps,
olen laittanut first in fragranceen palautetta että mitäs tehdään kun kolme tuoksua oli ihan erit mitä oli mainittu ja meitä on useampi tilannut yhdessä tän paketin..

Tuo muutes mun nenään kyllä tuoksuu ihan hyvältä Fat Electrician, mutta Putain des Palaces multa joutais vaihtariin..
eli tarjolla ois
Putain des palaces, Malaise of the 1970s ja divin´Enfant (ja Malaise ja divin enfant tuoksuu musta myös hyvälle) Sumu ja Eiffel, uskoisin että voisitte tykätä Divin enfantista, tai putain des palacesta, Eeva vois tykätä malais of the 1970s:stä. Mitäs ootte mieltä??? Kertokaahan niin tiiän pistää pussukat tulemaan.

Eevalle siis Malaise.

Sumu ja Eiffel?

_________________
Thougts begome things... choose the good ones!


Viimeksi muokannut Kosmoskukka päivämäärä 17 Joulu 2012, 21:31, muokattu yhteensä 1 kerran

Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko: Re: Etat Libre d'Orange
ViestiLähetetty: 17 Joulu 2012, 21:19 
Poissa

Liittynyt: 26 Maalis 2012, 16:58
Viestit: 4094
Aika heikkoa (ja hidasta) on Auslieben toiminta.


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko: Re: Etat Libre d'Orange
ViestiLähetetty: 18 Joulu 2012, 09:16 
Poissa

Liittynyt: 01 Heinä 2012, 18:34
Viestit: 1268
Mulla on jo Putain des Palaces, josta kyllä tykkään.... Eiffeli saa valita, mä otan sen joka jää.


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko: Re: Etat Libre d'Orange
ViestiLähetetty: 18 Joulu 2012, 14:48 
Poissa
Avatar

Liittynyt: 01 Kesä 2012, 19:14
Viestit: 2426
Paikkakunta: Oulu
Tällainen vastaus tuli tänään:
Eivät varmaan tee mitään asialle first in fragrancessa, mutta palautetta on lähtenyt Etat Libre d`Orangerille.
Tuota... Eiffelistä ei ole kuulunut mitään ja nyt vaan ajattelen että jos tänään saan nämä postiin.. Pitäiskö vaan tehdä nyt niin että Divin Enfantin pakkaan Sumulle ja Putain des Palaces:n Eiffelille?


"Dear Jaana, I hope you are well and my apologies for the delay in replying.



I am sorry to hear that the ELO Set that you ordered did not contain the specified fragrances that are on our website.

I have checked the sets myself and as you state in your email the three fragrances have actually been changed in all the sets. I’ve written to État Libre and hope to hear from them today and have stipulated that we wish to

receive in the future the fragrances that are listed on our website. I have also told them that it doesn’t makes much sense to offer discovery sets and each time the sets arrive we have to control each individual set and change the product description every time.



Please let me know if your friends are happy with the Divin Enfant, Malaise of the 1970s and Fat Electrician.



Once again my apologies for the mix up and I look forward to hearing from you,

Best wishes,
"

_________________
Thougts begome things... choose the good ones!


Viimeksi muokannut Kosmoskukka päivämäärä 18 Joulu 2012, 17:38, muokattu yhteensä 1 kerran

Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko: Re: Etat Libre d'Orange
ViestiLähetetty: 18 Joulu 2012, 14:52 
Poissa

Liittynyt: 01 Heinä 2012, 18:34
Viestit: 1268
Mulle sopii ainakin.


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko: Re: Etat Libre d'Orange
ViestiLähetetty: 18 Joulu 2012, 15:04 
Poissa
Avatar

Liittynyt: 01 Kesä 2012, 19:14
Viestit: 2426
Paikkakunta: Oulu
no, mää nyt laitan nämä postiin. Toivottavasti Eiffel on myös iloinen näistä. :romance-heartsmiley:
Ja laitoin vielä viestiä josko voisivat tiedustella saataisko puuttuvat minit tänne erikseen vaikka lähetettyinä.. katotaan mitä vastaavat. Ne tulis varmaan suoraan ELO:lta...

_________________
Thougts begome things... choose the good ones!


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko: Re: Etat Libre d'Orange
ViestiLähetetty: 18 Joulu 2012, 18:46 
Poissa
Avatar

Liittynyt: 01 Kesä 2012, 19:14
Viestit: 2426
Paikkakunta: Oulu
Edit;
First in Fragrancesta ilmoitettiin että huolehtivat tänne ne kolme puuttuvaa, eli Girls, ne puuttuvat tulee jossain vaiheessa todennäköisesti uudenvuoden jälkeen. Aikoi lähettää ne mulle vielä seuranta nro.lla. Eli Sumu ja Eeva, teille on vielä sitten tulossa postia jo postitettujen lisäksi ja muutama extra pullonkin saitte , ihan hyvä diili. Eiffel saa myös Fils du Dieun ja minulle tuli lihava sähkömies taloon :P

_________________
Thougts begome things... choose the good ones!


Viimeksi muokannut Kosmoskukka päivämäärä 18 Joulu 2012, 19:32, muokattu yhteensä 1 kerran

Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko: Re: Etat Libre d'Orange
ViestiLähetetty: 18 Joulu 2012, 19:00 
Poissa

Liittynyt: 02 Huhti 2012, 12:26
Viestit: 782
Paikkakunta: Helsinki
Joulumeininki teille :occasion-santa: Näppärää, mutta noinhan sen pitääkin mennä että mokat hyvitetään, vaikka nyt ilmeisesti olikin itse valmistaja jättänyt ilmoittamatta sisällyksen muuttumisesta.


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko: Re: Etat Libre d'Orange
ViestiLähetetty: 18 Joulu 2012, 19:14 
Poissa

Liittynyt: 26 Maalis 2012, 16:58
Viestit: 4094
Hieno homma. Musta alkoikin jo tuntua, ettei Ausliebestä ole mihinkään, jos vain lähettävät tuollaisen yleisen lätinän. "Ette saaneet, mitä tilasitte ja maksoitte, mutta ei voi mitään, moi."


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko: Re: Etat Libre d'Orange
ViestiLähetetty: 29 Joulu 2012, 19:28 
Poissa

Liittynyt: 01 Heinä 2012, 18:34
Viestit: 1268
Miltäs ELdOt ovat tuoksuneet, varsinkin niillä, jotka tilasitte sokkona?

Mulle mukavin yllätys oli Tom of Finland, helppo, tuttu, suomalainen mäntymetsä makeana versiona. Ei nahkaa eikä vinyyliä. Ehdottomasti enemmän minun kuin mieheni tuoksu.

Putain des Palaces keikkuu mummo-orvokin, lattiavahan ja viattoman lettipään välillä. Pikkupullo tulee varmasti käytettyä, mutta tuskin ostan isoa.

Like This oli jo entuudestaan tuttu, kitkeränsuloinen vihannesmaa, joka kuitenkin on oudon tyylikäs ja viileä. Tämä vaatii korkkarit, maihareissa yleisvaikutelma olisi eksynyt yrtinnuuhkija.

Divin Enfant jättää edelleen kylmäksi. Tai pikemminkin ärsyttää. Alku on ok, pieni vaahtokarkki ja jotain, mitä en tunnista appelsiininkukaksi, mutta sitten ihoon tarraa omituinen likainen haju, rasvainen, kuin nuotiokahvipannun rasvaa tiskatessa. Jos joku haluaa tämän, huutakoon hep.


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko: Re: Etat Libre d'Orange
ViestiLähetetty: 29 Joulu 2012, 19:32 
Poissa

Liittynyt: 26 Maalis 2012, 16:58
Viestit: 4094
Mulla on tullut eniten käyttöä Elogy du Traitrelle sen mäntynuotin ansiosta.


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 296 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1 ... 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15 ... 20  Seuraava

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia [ DST ]


Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 30 vierailijaa


Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia viestejäsi

Etsi tätä:
Hyppää:  
cron
Käännös, Lurttinen, www.phpbbsuomi.com Style by mindfreak.ro Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group