Tänään on 19 Huhti 2024, 07:56

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia [ DST ]




Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 296 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1 ... 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16 ... 20  Seuraava
Kirjoittaja Viesti
 Viestin otsikko: Re: Etat Libre d'Orange
ViestiLähetetty: 03 Tammi 2013, 19:03 
Poissa
Avatar

Liittynyt: 01 Kesä 2012, 19:14
Viestit: 2426
Paikkakunta: Oulu
Sumu, mää haluaisin Divine enfantin.
Mää sain myös viestiä ausliebezumduft:lta että ovat lähettäneet puuttuneet pullot.
Eli se Bendelirios on tulollaan ! :happy-cheerleadersmileygirl:

_________________
Thougts begome things... choose the good ones!


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko: Re: Etat Libre d'Orange
ViestiLähetetty: 03 Tammi 2013, 21:03 
Poissa

Liittynyt: 01 Heinä 2012, 18:34
Viestit: 1268
Kosmo, Enfant lentää takasin pohjoiseen sulle :enkeli:


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko: Re: Etat Libre d'Orange
ViestiLähetetty: 10 Tammi 2013, 14:22 
Poissa
Avatar

Liittynyt: 29 Joulu 2012, 21:09
Viestit: 227
Divin Enfant.... :romance-heartsmiley: Mmmm.... Jos joutuisin Jumalan eteen luettelemaan syntejäni, niin tämä olisi ehdottomasti se tuoksu minkä valitsisin lettien ja kukkamekon seuraksi. Kukaan, kuka tuoksuu tältä vauvantalkin ja enkeleiden siipisulkien sekoitukselta ei voi olla paha ihminen.

Ehkä pidemmässä juoksussa makuuni liian makea ja hattarainen, mutta silloin tällöin olisi ihana tuoksua viattomalle vauvalle.


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko: Re: Etat Libre d'Orange
ViestiLähetetty: 11 Tammi 2013, 20:41 
Poissa
Avatar

Liittynyt: 29 Joulu 2012, 21:09
Viestit: 227
Bubblegum testattu 3-vuotiaalla hovinenällä, ja vastaus oli: Tää on oikeen hyvä :mrgreen: Munkin mielestä tää on kiva, ei nyt mikään huippu, mutta sellainen, jonka pukisin ehdottomasti ylleni 50-luku teemalla varustettuihin juhliin.


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko: Re: Etat Libre d'Orange
ViestiLähetetty: 16 Tammi 2013, 22:34 
Poissa
Avatar

Liittynyt: 29 Joulu 2012, 21:09
Viestit: 227
Voisko joku Tildan testaillut kuvailla sitä mulle? Mä kiinnostuin,kun joku fragranticassa oli kirjoittanut, että haluaisi syödä kätensä, kun tuoksu on niin herkku :mrgreen: Yritin ettiä näytettäkin niiden nettikaupasta ja ebaysta, mutta eip ollut :P


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko: Re: Etat Libre d'Orange
ViestiLähetetty: 16 Tammi 2013, 22:45 
Poissa

Liittynyt: 26 Maalis 2012, 16:58
Viestit: 4094
Ai, tätä vai? Nuo nettiarvostelut on vain aina niin täynnä liioittelua ja hypetystä. Mun mielestä Like this aloittaa todella komiasti syötävän hyvänä makeahkona kurpitsana, mutta muuttuu pian lähinnä frankinsensiksi, joita on nyt julkaistu niche-puolella todella paljon.


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko: Re: Etat Libre d'Orange
ViestiLähetetty: 16 Tammi 2013, 23:12 
Poissa
Avatar

Liittynyt: 29 Joulu 2012, 21:09
Viestit: 227
Anteeksi tyhmyyteni, mutta mitä tarkottaa frankinsens? :roll:

Harmi kun siitä ei ollut samplea tarjolla, mä oisin mielelläni tiennyt, mikä saa jonkun haluamaan syödä oman kätensä :D Mutta tietty mun piti sitten pari samplea tilata, vaikka mun loppu tammikuun piti olla kyllä ihan tipaton :mrgreen:


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko: Re: Etat Libre d'Orange
ViestiLähetetty: 16 Tammi 2013, 23:14 
Poissa

Liittynyt: 01 Heinä 2012, 18:34
Viestit: 1268
Mä pidän siitä, mun nenääni inkivääri on iaika voimakas loppuun saakka.


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko: Re: Etat Libre d'Orange
ViestiLähetetty: 16 Tammi 2013, 23:34 
Poissa

Liittynyt: 26 Maalis 2012, 16:58
Viestit: 4094
Näytti ainakin siltä, että ELDOlla itsellään olisi ollut näyte tuostakin kaupan.

Kun tuoksussa sanotaan tuoksuvan suitsukkeita, niin yleensä se tarkoittaa frankinsensiä. Siihen on helppo tutustua, kun poikkeaa ohimennessään luontaistuotekauppaan ja haistelemassa aromaterapiaöljyjä. Sen jälkeen se on helppo poimia useimmista tuoksuista.


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko: Re: Etat Libre d'Orange
ViestiLähetetty: 16 Tammi 2013, 23:41 
Poissa
Avatar

Liittynyt: 29 Joulu 2012, 21:09
Viestit: 227
Mihnä mun silmät oli, kun en muka nähnyt sitä... :roll: Noo, ens kuussa, ens kuussa :mrgreen:

Pitäneepä käydä ens kerralla kaupungilla nuuskimassa aromaterapeuttiset valmisteet, saan taas vähän jotain uutta tänne päänuppiin. :) Kiitti vinkistä!


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko: Re: Etat Libre d'Orange
ViestiLähetetty: 16 Tammi 2013, 23:55 
Poissa
Avatar

Liittynyt: 28 Maalis 2012, 20:24
Viestit: 3316
Paikkakunta: Helsinki
Miten en muista tuota Like This:iä ollenkaan frankinsensisenä :? .

Jenjen, jos olet käynyt ortodoksisessa tai katolisessa kirkossa seremonian aikana tai pian sen jälkeen, sinulla lienee ainakin aavistus frankinsensin tuoksusta. Se on sellainen kuiva, miellyttävä, lämmin, juhlallinen aromi... ...pihkainen, aavistuksen kamferinen, tietämättäkin sen jotenkin yhdistää puuhun, vaikkei se ihan puulta tuoksukaan.

_________________
Oh deer.


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko: Re: Etat Libre d'Orange
ViestiLähetetty: 17 Tammi 2013, 00:28 
Poissa

Liittynyt: 26 Maalis 2012, 16:58
Viestit: 4094
Frankinsensi on kyllä yksi suosikkinuoteistani. :romance-heartsthree: Sen tuomaa savuisuutta on varmaan puolessa minun pulloistani. Mutta voi olla hyvinkin, että muistan tuon ihan väärin.


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko: Re: Etat Libre d'Orange
ViestiLähetetty: 24 Tammi 2013, 13:15 
Poissa

Liittynyt: 12 Huhti 2012, 16:24
Viestit: 524
Sain Kamichalta testiin/kiertoon Etat'n Rienistä pikkupullon. Mun nenään tuo oli ensikokeilulla huonekalulakkaa silattuna aldehydeillä. Poikkeuksellisesti en aio antaa tuolle tuoksulle toista mahdollisuutta, sen verran karvasti nenua.

Mutta kuka haluaa kokeilla seuraavaksi! Huutakoon hep, niin laitan tulemaan :D


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko: Re: Etat Libre d'Orange
ViestiLähetetty: 24 Tammi 2013, 15:56 
Poissa
Avatar

Liittynyt: 29 Joulu 2012, 21:09
Viestit: 227
Like this on nyt sitten testailtu tänään ja eilen, mutta mun on pakko sanoa, etten mä saa tästä mitään irti, koska mun iho syö tämän tuoksun ihan totaalisesti, ei auta miten paljon lotraan. Ensin sellainen pieni häivähdys appelsiinia ja sen jälkeen pieni hedelmäinen häivähdys, kurpitsaa kai, ja sitten se onkin jo kadonnut, enkä enää löydä sitä, vaikka tukkisin nenän ihoon kiinni. Kesto iholla 5 minuuttia, ja sitten... tyhjää. Tylsää. Kestääkö tää muilla kuinka, vai omaanko jotenkin erikoisen syöppöihon? :D

Ja jos ei kukaan ehdi ennen huutaa hep, niin mä voin ottaa testiin Rienin, kun nyt muutenkin näitä etatteja tässä oon testaillut :P


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko: Re: Etat Libre d'Orange
ViestiLähetetty: 24 Tammi 2013, 18:51 
Poissa

Liittynyt: 01 Heinä 2012, 18:34
Viestit: 1268
Mulla Like this kestää 6-8 tuntia :shock:


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 296 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1 ... 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16 ... 20  Seuraava

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia [ DST ]


Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 43 vierailijaa


Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia viestejäsi

Etsi tätä:
Hyppää:  
cron
Käännös, Lurttinen, www.phpbbsuomi.com Style by mindfreak.ro Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group