Tänään on 28 Maalis 2024, 19:46

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia [ DST ]




Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 26 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1, 2
Kirjoittaja Viesti
 Viestin otsikko: Re: Galimard
ViestiLähetetty: 09 Heinä 2012, 23:11 
Poissa
Avatar

Liittynyt: 26 Maalis 2012, 12:24
Viestit: 865
Te muut Galimardin näytesettejä tilanneet - oletteko ehtineet tutustua tuoksuihin?

Mä olen leikkinyt sample settini kanssa eilen ja tänään. Useimmat tuoksut tässä setissä tuntuvat liian sovinnaisilta makuuni, vaikka olenkin kukkien ja jopa fruity-floralien ystävä. Nämä ovat suurimmaksi osaksi perinteisiä kukkamekkoja, kun mun kukkamekossa pitää olla outo leikkaus tai sen pitää olla vähän liioiteltu tai retro. Tykkään periaatteessa, muttei tunnu ihan omalta. Sample setin miesten tuoksut ovat melko perinteisen maskuliinisia myös.

Eniten kaikista taisin pitää Songeriesista. Mummo-chypre makuuni. Ruusua, mustaviinimarjaa ja vastustamattomuutta. Sen sijaan alkuun miellyttävä Ma Faute muuttuu ihollani ällöttävän pehmeäksi ja maitoiseksi, liian feminiiniseksi. Kun yhdistän mielikuvan nimeen, syntyy mielikuva alistuvasta kotirouvasta. Hrrrr. Pêlê-Mêlê ja A côntre-jour ovat vähän tylsiä päänsärkypommi-kukkavesituoksuja, Si tu savais on omenaparfyymi esiteineille, Canaica on Angel-tyylinen vähän 90-lukulainen karamellipommi ja Accroche-Coeur sai vaniljaisuudessaan oloni huonoksi.

Uskon kuitenkin Galimardiin. Pelkästään jo Songeries lisää uskoani. Haluaisin testata lisää Galimardeja, muistan ainakin joskus tuoksutreffeillä kokeilleeni Aigun Galimard-cologneja ja pitäneeni niistä kovasti.


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko: Re: Galimard
ViestiLähetetty: 09 Heinä 2012, 23:55 
Poissa

Liittynyt: 26 Maalis 2012, 16:58
Viestit: 4094
Mä olen niistä kokeillut muutamaa. Niissä oli alku hieman pettymys. Olivat jotenkin off, mutta sitten ajan kanssa muuttuivat aika kiinnostaviksi. En ole kokeillut niin tarkkaan, että osaisin muodostaa lopullista mielipidettä.


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko: Galimard
ViestiLähetetty: 10 Heinä 2012, 00:13 
Poissa
Avatar

Liittynyt: 28 Maalis 2012, 11:32
Viestit: 1135
Paikkakunta: Helsinki
Teki mieli kommentoida, mutta en tee sitä nettiin. Voin tuoksuristeilyllä kertoa vähän inside-juttuja. :)

_________________
Monsieur Christian Aigu,
Tuoksuintoa vuodesta 1977
monsieuraigu.blogspot.com


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko: Re: Galimard
ViestiLähetetty: 23 Heinä 2012, 20:30 
Poissa
Avatar

Liittynyt: 26 Maalis 2012, 12:24
Viestit: 865
Nuuhkittuani näitä Galimardeja nyt jonkin aikaa, yhdyn Jaakiemin mielipiteeseen siitä, että niiden drydown on kiinnostava. Samalla se on kuitenkin myös paljastava. Joidenkin Galimardien - erityisesti Ma Fauten mutta valitettavasti myös Songeriesin - drydown on ihollani lopultakin vähän pilaantunut ja inhottava. It's not Galimard, it's me. Äidilläni Songeries tuoksuu loppuun asti hyvältä.


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko: Re: Galimard
ViestiLähetetty: 23 Heinä 2012, 20:51 
Poissa

Liittynyt: 01 Heinä 2012, 18:34
Viestit: 1268
Mulle tulee Songerie.sta mieleen YSL In Love Again. Brindille on vähän Diorissimo-tyylinen. Eniten pidän Lapiz Lazulista, jonka alku on todella mummo, mutta loppu aivan vastustamaton. Harmi, että sitä pitää odottaa niin kauan :sad:

Edit: Journal Intime tuoksuu kuin In Love Again, ei songeries...


Viimeksi muokannut Sumukorento päivämäärä 26 Elo 2012, 19:42, muokattu yhteensä 1 kerran

Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko: Re: Galimard
ViestiLähetetty: 31 Heinä 2012, 20:01 
Poissa
Avatar

Liittynyt: 28 Maalis 2012, 11:32
Viestit: 1135
Paikkakunta: Helsinki
Mitkä näistä naistentuoksuista olisivat mielestänne suomalaiseen makuun sopivia? Songeries voisi toimia ihan hyvin Suomeen markkinoilla... entä esimerkiksi Accroche-Coeur? Silläkin on omat faninsa.

_________________
Monsieur Christian Aigu,
Tuoksuintoa vuodesta 1977
monsieuraigu.blogspot.com


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko: Re: Galimard
ViestiLähetetty: 31 Heinä 2012, 21:12 
Poissa
Avatar

Liittynyt: 27 Maalis 2012, 15:37
Viestit: 485
Sinuna toisin vaikka kolme erityylistä Galimardia kaupan hyllyyn. Kohtuullinen hinta + erikoisuus on yhdistelmä, jonka pitäisi kiinnostaa asiakkaita.

_________________
http://otavainu.blogspot.com/


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko: Re: Galimard
ViestiLähetetty: 31 Heinä 2012, 22:09 
Poissa
Avatar

Liittynyt: 01 Kesä 2012, 19:14
Viestit: 2426
Paikkakunta: Oulu
Aigu,
mun ehdotukset tulis tässä;
Printemps Japonais,
Soir de Grasse,
Lapis Lazuli,
Songeries,
Accroche-Coeur,
Cantabelle,
Ma Faute,
Pele mele,
A Demi-Mot

itse olen eniten käyttänyt A Demi-Mot:ia, Printemps Japonaista ja Soir de Grassea.
A demi-mot:n kans tulee myös aina liuta kysymyksiä (mitä hajuvettä sulla on).
mulla on sitä isossa vanhan ajan sumutin putellissa mitä Galimard joskus viime vuoden puolella jakoi
kaupan kylkijäisinä kun tilasi x-määrän edestä tuoksuja. Samanlaisessa 100 ml.n täyttö lasi sumutin pullossa mulla on Soir de Grasse.

_________________
Thougts begome things... choose the good ones!


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko: Re: Galimard
ViestiLähetetty: 24 Elo 2012, 02:10 
Poissa
Avatar

Liittynyt: 25 Maalis 2012, 20:13
Viestit: 1140
Olin ajatellut sijoittaa Galimardin 6x15 ml tuoksusettiin. Harkitsen seuraavia tuoksuja siihen:

Lapis Lazuli
Ma Faute
Journal Intime
Canaïca
Cantabelle
A Demi-Mot

Nyt kun lueskelin näitä teidän juttuja niin mietin, että pitäisiköhän minun vaihtaa Canaïca Accroche-Coeuriin... Jos Canaïca kerta on vähän niin kuin Angel, joka on mulle vähän liian tymäkkä. Lapis Lazuli on noista ainoa, jota en halua vaihtaa mihinkään, sen haluan joka tapauksessa. Ja ihan täysin sokkona siis noita olen ostamassa, olen netistä etsinyt kuvauksia ja ihan sillä perusteella valinnut mitä haluaisin. Mielen perukoille jäi kaihertamaan myös Printemps Japonais...

_________________
Le Monde des Rêves
“Time you enjoy wasting is not wasted time.”


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko: Re: Galimard
ViestiLähetetty: 16 Marras 2013, 20:18 
Poissa

Liittynyt: 01 Heinä 2012, 08:20
Viestit: 196
Galimardilta tullut viikuna uutuus Paradoxe, kukaan kokeillut? Aigu? Mä olen hulluna sekä viikunaan, että Galimardiin, joten tämä on ihan pakko saada.

Olen Galimardilta koukuttunut tosi pahasti Evieen. Herkkä ja kaunis myskituoksu, pohjassa ambraa, kukkana tuoksulilja.

Songeries on myös oikein kiva mustaherukka chypre, Lancomen La Vie Est Bellen pikkusisko, mutta ilman tukahduttavaa karamellinuottia. Mustaherukkaa ja patsulia. Tämä myös isona hankintalistalla.

Galimardilta mulla on myös Grasse a toi, makeahko marjaherkku, mutta ilmavasti toteutettuna, sekä iki ihana iiris Lapis Lazuli, jota voisin käyttää ihan missä tilanteessa tahansa aamusta iltaan.


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko: Re: Galimard
ViestiLähetetty: 21 Marras 2013, 08:37 
Poissa
Avatar

Liittynyt: 01 Kesä 2012, 19:14
Viestit: 2426
Paikkakunta: Oulu
Mun iholla Songeries on täydellinen korvike DIor:n alkuperäiselle Miss Dior Cherielle vuodelta 2011. Mun iholla ainakin on kuin sama tuoksu. Rinnakkainkin olen heitä haistellut ja kaksois sisarilta vaikuttavat. Ihana kun oma karamelli-popcorni miss dior cherie loppuu, tietää millä sitä voi jatkaa. :aurinko:

Niin ja mun nenääni Lancomen Poeme on menty muuttamaan, mutta taas Galimardin A demi-Mot on vanhan poemen täydellinen kaksois sisar. Heille vinkiksi jotka pettyivät käytettyään vanhan Poeme putellinsa ja huomasivat että kaupanhyllyllä oleva ei ole yhtä tuju. :banana-jumprope:

_________________
Thougts begome things... choose the good ones!


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 26 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1, 2

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia [ DST ]


Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 26 vierailijaa


Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia viestejäsi

Etsi tätä:
Hyppää:  
cron
Käännös, Lurttinen, www.phpbbsuomi.com Style by mindfreak.ro Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group