Tänään on 16 Huhti 2024, 11:31

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia [ DST ]




Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 16 viestiä ]  Mene sivulle 1, 2  Seuraava
Kirjoittaja Viesti
 Viestin otsikko: Fragonard
ViestiLähetetty: 17 Touko 2012, 00:10 
Poissa

Liittynyt: 26 Maalis 2012, 16:58
Viestit: 4094
Kun Galimard on nostettu pöydälle, niin pakko kysyä mielipiteitä myös Fragonardista.


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko: Re: Fragonard
ViestiLähetetty: 17 Touko 2012, 12:38 
Minun mielipiteeni Fragonard:sta on että eivät voi tehdä mitään väärin. Jos on floral girl, niin tykkää kyllä ehdottomasti tämän talon tekeleistä.
Mun ehdoton lemppari on äärettömän yber romanttinen Emilie. PURE LOVE
Myös lopetettu Baroque on mystinen ruusu barokki ajalta. OIJOI
ja sopivasti (mun makuun) mausteinen ja makea on Grain de Soleil
unohtamatta ihanaa Fleur d´Orangeria kesä helteisiin NJAM
Eau Fantasque ruokkii ihania mielikuvia keijukais niityistä tai pilven päällä olevasta ihanasta linnasta josta
sisäänkävellessä on pitkä käytävä ja käytävän päässä upea puinen pöytä jossa on paksu vanha kirja... Yksisarvisten lennellessä linnan ohitse... .
Talon uus Frivole on samaa loistavaa kukkais perhettä. Ja tästä mulla nyt on näyte käsivarressa. Emilie ja Baroque on mun mielestä kaikkein parhaimmat. Muut on hyviä ja kivoja. Mielestäni kuitenkin ihan harkitsemisen arvoisia. Ja on myös parfyymi saatavana.
:pusi:


Ylös
  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko: Re: Fragonard
ViestiLähetetty: 17 Touko 2012, 20:21 
Poissa
Avatar

Liittynyt: 26 Maalis 2012, 12:24
Viestit: 865
Sain KK:lta näytteen Baroquesta ja ihastuin. Teeruusu. Eleganssi. Pikkuleivät, hitaasti liikkuvat pilvet, toukokuinen iltapäivä Versaillesin puistossa.

(Ja sitten se ollaan menty lopettamaan. Murr.)


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko: Re: Lempinahka?
ViestiLähetetty: 20 Touko 2012, 10:25 
Poissa
Avatar

Liittynyt: 28 Maalis 2012, 11:32
Viestit: 1135
Paikkakunta: Helsinki
Kosmoskukka: Oletko käynyt Grassessa, kun tunnut tuntevan nämä Grassen talot?

_________________
Monsieur Christian Aigu,
Tuoksuintoa vuodesta 1977
monsieuraigu.blogspot.com


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko: Re: Fragonard
ViestiLähetetty: 20 Touko 2012, 13:45 
Heipsan,
en, tää on vaan intohimo.
Tai joo oon, mut se ei oo ollut tämä elämä. :lol:


Ylös
  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko: Re: Fragonard
ViestiLähetetty: 20 Touko 2012, 13:49 
Mun viimeisin ostos fragonardilta on Serisier en Fleurs ja se on myös aivan taivaallisen ihana. Sanan varsinaisessa merkityksessä. Eeva, tosiaan jos et löydä (mitä pelkään) Baroquee ranskasta, myyn sulle tuon vajaan 30 ml parfum pullon. Mulle itselle jää toiset 30 ml. Frivole oli kans aivan loistava kukka tuoksu. Pohjalta löytyi kuitenkin tummutta ja syvyyttä. Mää kyllä tykkään näistä. ***<3<3<3***


Ylös
  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko: Re: Fragonard
ViestiLähetetty: 20 Touko 2012, 14:26 
Poissa
Avatar

Liittynyt: 28 Maalis 2012, 11:32
Viestit: 1135
Paikkakunta: Helsinki
Kosmoskukka: Kannattaa käydä kyllä tässäkin elämässä. Kaikki kolme Grassen taloa esittelevät tuoksujaan kyllä hyvin mielellään. Grassesta taitaa löytyä myös pienempiäkin valmistajia. Seuraava oma Grassen matkani on varattu lokakuulle, joten tässä on vielä vajaan puolen vuoden odotus edessä. Kesällä en todellakaan aio lähteä Provenceen - liian kuuma ja liian paljon turisteja.

_________________
Monsieur Christian Aigu,
Tuoksuintoa vuodesta 1977
monsieuraigu.blogspot.com


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko: Re: Fragonard
ViestiLähetetty: 01 Heinä 2012, 08:28 
Poissa

Liittynyt: 01 Heinä 2012, 08:20
Viestit: 196
Mulla on Fragonardilta Eclat ja Etoile, joista molemmista pidän kovasti. Eclat on ihanan ilmava ja makea, ehkä yksi parhaista tuoksuista, missä on vaahtokarkkia (marshmallow). Siinä on myös sitruksista raikkautta taittamassa makeutta.

Etoile taas puolestaan on kirpeä ja raikas, täydellinen kesään, bergamottia, sitruunaa ja inkivääriä.

Kävin Pariisissa Fragonardilla huhtikuussa ja sain myös näytteet Belle D`Avrilista ja Grain De Soleilista. Nämä haluan myös molemmat kotiuttaa jossain vaiheessa. Ensimmäinen on ihanan pehmoinen ja myskinen ja jälkimmäinen mausteinen ja tyylikäs.

Fragonard tekee mielestäni persoonallisia ja tyylikkäitä tuoksuja, joissa tuoksun eri vaiheet erottuvat kauniisti.


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko: Re: Fragonard
ViestiLähetetty: 01 Heinä 2012, 08:42 
Poissa
Site Admin

Liittynyt: 23 Maalis 2012, 20:35
Viestit: 2455
Paikkakunta: Helsinki
Tervetuloa Anissa!
En ole ikinä haistanut yhtään Fragonardia, jännää!


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko: Re: Fragonard
ViestiLähetetty: 01 Heinä 2012, 19:48 
Poissa
Avatar

Liittynyt: 01 Kesä 2012, 19:14
Viestit: 2426
Paikkakunta: Oulu
Mää en tiedä onko mulla mistään talosta yhtä monta tuoksua kun Fragonardilta. no, ehkä galimard.lta. Tämä talo ei tee mitään huonoa. Kaikkea mitä olen kokeillut ovat olleet aivan valtavan ihania.
Mun suosikki tästä talosta on Emilie ja toinen on Baroque jota oon saanut keräiltyä ebaysta n. 60 ml. Jippijaijee.

_________________
Thougts begome things... choose the good ones!


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko: Re: Fragonard
ViestiLähetetty: 09 Heinä 2012, 21:56 
Poissa
Avatar

Liittynyt: 21 Huhti 2012, 20:08
Viestit: 1314
Oletteko tilailleet Fragonardia heidän omilta sivuiltaan vai jostain muualta? Jos jollain on suunnitelmissa tilailla, niin voisin tulla kimppaan!

_________________
http://tuoksuttelija.blogspot.com/


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko: Re: Fragonard
ViestiLähetetty: 14 Elo 2012, 18:22 
Poissa

Liittynyt: 30 Kesä 2012, 20:05
Viestit: 515
Paikkakunta: Espoo
Hankin Pariisista Fragonardin näytesetin, tänään testissä Capucine ja Belle de Nuit.

Capucine herätti saman tien niin paljon (negatiivisia) tunteita että kävin heti heittämässä arvostelun Fragranticaan. Iljettävä muovinen makea myski, tuoksuu vauvanukeilta, mylittle poneilta, ylipäänsä sellaiselta muovisen synteettiseltä keinoiholta. Pakko kohta pestä se pois, käsivarren mitta ei ole tarpeeksi kaukana.

Belle de Nuit tuntuu ihan kivalta mutta tuo toisen käden monsteri estää tarkemman analyysin. Vatsaa kääntää, yhh.

_________________
Raitoja käpälään!


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko: Re: Fragonard
ViestiLähetetty: 19 Touko 2013, 12:38 
Poissa
Avatar

Liittynyt: 21 Huhti 2012, 20:08
Viestit: 1314
Onko kukaan haistellut vielä uusia Fragonardeja, mm. Garden kokoelman? Fève Tonka kiinnostaisi. Belle de Nuit intensessä on ihanat nuotit, mutta se yksi ainoa arvostelu Fragranticassa kertoo, ettei se ole intensiivinen. Ei siis kiinnosta kuitenkaan.

_________________
http://tuoksuttelija.blogspot.com/


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko: Re: Fragonard
ViestiLähetetty: 22 Touko 2013, 08:39 
Poissa

Liittynyt: 01 Heinä 2012, 08:20
Viestit: 196
Mulla on toi Encens Feve Tonka täysikokoisena. Se on mausteinen, mutta tietyllä tapaa kuivahko tuoksu, ei siis ollenkaan makea. Pehmeä ja ylellinen se myös on,suitsuke tuntuu aika voimakkaana. Toimii varmaankin paremmin syksymmällä tai talvella.

Noista muista Garden sarjan tuoksuista mulla on samplet, mutta en ole ehtinyt niitä vielä testaamaan.


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko: Re: Fragonard
ViestiLähetetty: 22 Touko 2013, 20:15 
Poissa
Avatar

Liittynyt: 21 Huhti 2012, 20:08
Viestit: 1314
No mutta sepähän kuulostaakin hyvältä! Hmm. saattaisi mennä sokko-ostoslistalle.... Kerropa noista muistakin sitten kun olet ehtinyt tutustumaan niihin. :aurinko:

_________________
http://tuoksuttelija.blogspot.com/


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 16 viestiä ]  Mene sivulle 1, 2  Seuraava

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia [ DST ]


Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 7 vierailijaa


Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia viestejäsi

Etsi tätä:
Hyppää:  
cron
Käännös, Lurttinen, www.phpbbsuomi.com Style by mindfreak.ro Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group