Tänään on 28 Maalis 2024, 15:31

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia [ DST ]




Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 13 viestiä ] 
Kirjoittaja Viesti
 Viestin otsikko: Huitieme Art
ViestiLähetetty: 08 Elo 2012, 20:38 
Poissa

Liittynyt: 26 Maalis 2012, 16:58
Viestit: 4094
Kädellä Kosmoskukalta saatua Myrrhiadia. Sen verran hyvä tuoksu, että piti tsekata firman nettisivut. Tälläkin talolla näyttäisi olevan kohtuuhintaista tutustumispakettia. Tuoksut näyttävät saavat Fragranticassa kohtuuhyviä lukemia.


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko: Re: Huitieme Art
ViestiLähetetty: 08 Elo 2012, 20:49 
Poissa
Avatar

Liittynyt: 01 Kesä 2012, 19:14
Viestit: 2426
Paikkakunta: Oulu
tuo tuoksunäyte tuli mulle kun tilasin Parfumerie Generalelta olikohan tuon Louanges Profanes. On varmaan kytköksissä jollain lailla parfumerie generaleen tämä Huitieme Art.

_________________
Thougts begome things... choose the good ones!


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko: Re: Huitieme Art
ViestiLähetetty: 30 Loka 2012, 10:50 
Poissa
Avatar

Liittynyt: 28 Maalis 2012, 20:24
Viestit: 3316
Paikkakunta: Helsinki
Minulla on nyt Huitiemen paketti. Yksi parhaista hinta-laatusuhteeltaan toistaiseksi, isoja 2 ml lasivialeja spraykorkilla - perusvalikoima oli pakattu todella tukevaan lokerolliseen pahvirasiaan, jossa on mukana myös pahvisia nuuhkuttelukortteja. Kaksi uudempaa tuoksua erillisissä pahvikansissa ja PG:n Loanges Profanes kaupan päälle.

Minäkin olen nuuhkutellut Myrrhiadin, joka tuoksuu hyvältä sekä itseni, että miehen yllä, miehellä ehkä vielä paremmalta, kun nahka-akkordi tulee kunnolla esiin. Pikaisesti olen testannut muista Aube Pashminan - puu-hedelmä, varsin kaunis, muttei ehkä huikean mieleenpainuva, Ciel D'Arain, erittäin kiinnostavanoloinen aromaattinen vihertuoksu ja Fareb, WOW, immortellepommi, aika mahtava mutta varsin curryarominen. Kaksi viimeistä menevät ainakin kunnon testiin.

Ensivaikutelma - erittäin kiinnostava talo. Ja kun olen tykännyt toistaiseksi haistelemistani PG:n tuoksuista myös, niin varmaan pitää käydä Pierre Guillaumen laaja tuotanto läpi kokonaan, aavistelen rahanmenoa... :pläts:

Edit. otin tuosta vielä Vohinan lappuselle - ohhoh, että vaikuttaa kiinnostavalta. Hunajaa, kamferisuutta, heinää ja kukkaa, taitaa olla kukkaistuoksu minun makuuni...

_________________
Oh deer.


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko: Re: Huitieme Art
ViestiLähetetty: 30 Loka 2012, 11:15 
Poissa
Avatar

Liittynyt: 01 Kesä 2012, 19:14
Viestit: 2426
Paikkakunta: Oulu
^Kamicha, mää voisin ottaa näitä PG:n näytteitä mukaan ku tulen sinne. :P

_________________
Thougts begome things... choose the good ones!


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko: Re: Huitieme Art
ViestiLähetetty: 30 Loka 2012, 12:29 
Poissa
Avatar

Liittynyt: 28 Maalis 2012, 20:24
Viestit: 3316
Paikkakunta: Helsinki
Ota vaan! Ihanaa!

_________________
Oh deer.


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko: Re: Huitieme Art
ViestiLähetetty: 30 Loka 2012, 12:48 
Poissa
Avatar

Liittynyt: 01 Kesä 2012, 19:14
Viestit: 2426
Paikkakunta: Oulu
K, olenko laittanut aiemmin Brulure de Rose näytteen sulle? en muista.
Mulla on näytteet;
Bois de Copaiba, Corps& Ames originaali ja Apaissante, Gardenia Grand soir, DjHenne, Indochine, Cadjmere tyhjä mutta siitä kyllä haistaa vielä, Ilang Ivohibe, Jardin de keylos, papyrus de ciane, AHrape-Coeur (??? en tiiä onko tämä PG:n, mutta tuli samassa pussukassa ku muut...)Bois blond ja Felanilla, plus Huitieme Art:lta Ambre ceruileen.

_________________
Thougts begome things... choose the good ones!


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko: Re: Huitieme Art
ViestiLähetetty: 30 Loka 2012, 13:20 
Poissa
Avatar

Liittynyt: 28 Maalis 2012, 20:24
Viestit: 3316
Paikkakunta: Helsinki
Brulure de Rose minulla on! Niin joo - ja nyt tuo koko Huitiemen paketti, siellä myös Ambre Cerulee. En tajunnut aikaisemmin liittää nimeä Huitiemeen.

Indochinestä minulla on pikku näyte Mukaelilta lainassa - mutta jos sinun on mallia spray - niin haistaisin mielelläni siitä - tekisin mielelläni myös vaihtokaupat Indochinestä johonkin sinulle kiinnostavaan (esim. tuo Diptyquen Olene - tai mitä nyt täältä löytyykään!).

_________________
Oh deer.


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko: Re: Huitieme Art
ViestiLähetetty: 30 Loka 2012, 14:21 
Poissa
Avatar

Liittynyt: 28 Maalis 2012, 20:24
Viestit: 3316
Paikkakunta: Helsinki
Nopsasti vielä takaisin Huitiemeen - testailin paperilappusille vielä...

Naïviris - iiriksen porkkanaa ja kukkaa sekaisin - puupohja, joka ei jyrää iirissävyjä ainakaan paperilla. Lämmin-kylmä iiris. Ihotestiin.

Sucre D'Ebene - paahdettu sokeripommi. En tiedä uskallanko testata. Ihania sävyjä tässä, vaikka onkin niin makea.

Ambre Ceruleen - hmmm, erikoista, ambra, jossa on mukana joku outo viileys tai anismainen vivahde - tältäkö tuoksuu opoponax? Kiinnostavia sävyjä, tuntuu tosin menevän aika puuteriseksi. Ihotestiin, varovasti, vaikuttaa tymäkältä. En ole ihan varma tykkäänkö, tuoksussa on aika ahdistavaa täyteyttä jo paperilla.

Poudre de Riz - ei ole puuterisuudessaan ja saippuaisuudessaan minun juttuni - mutta todella persoonallinen tapaus. Tätä voisi Kosmoskukka nuuhkaista.

Vohina - iholla runsaanoloinen avaus latistuu aika nopeasti kiltiksi ja puhtoiseksi kukkaseksi. Eipä ollutkaan jännä. Ideaa olisi vähän voinut kehitellä :think: .

_________________
Oh deer.


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko: Re: Huitieme Art
ViestiLähetetty: 30 Loka 2012, 17:04 
Poissa
Avatar

Liittynyt: 01 Kesä 2012, 19:14
Viestit: 2426
Paikkakunta: Oulu
^noista nuo kaksi viimeistä vois kiinnostaa mua. Määpäs nuuskin noita tullessani. Ja Olene on kyllä kans testaus listalla. Varaan sulle Indochinen. :P

_________________
Thougts begome things... choose the good ones!


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko: Re: Huitieme Art
ViestiLähetetty: 30 Loka 2012, 17:21 
Poissa
Avatar

Liittynyt: 28 Maalis 2012, 20:24
Viestit: 3316
Paikkakunta: Helsinki
Jees!

Nyt tämän päivän tuoksutteluiden jälkeen arvelen, että minulla tarkempaan testailuun jäävät Myrrhiad, avaruusviikuna Ciel D'Arain (joo, pitäisi olla puuta ja päärynää, mutta tuoksuu kyllä sangen avaruusviikunaiselle) ja kasvihuone Aube Pashmina (taisivat mennä ekassa viestissä juuri väärin päin) - ehkä myös Naïviris.

Tuoksuina kiinnostavimpia ehkä Myrrhiad, Aube Pashmina ja Poudre de Riz.

Tuo Fareb on kyllä liian

_________________
Oh deer.


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko: Re: Huitieme Art
ViestiLähetetty: 30 Loka 2012, 17:38 
Poissa

Liittynyt: 02 Huhti 2012, 12:26
Viestit: 782
Paikkakunta: Helsinki
^ Mä mietinki vähän että Ciel d'Airain aromaattinen vihertuoksu? :think: En tiiä Kamicha muistatko vielä, mutta kesällä (Musiikkitalon terdellä) nuuhkaisit Parfumerie Generalen Bois Naufragea, Ciel d'Airain on mun mielestä vaan pieni mod siitä - lisätty päärynä, ja kokonaisuus on jotenkin vähän terävämpi. Tykkäsin ite enemmän Bois Naufragesta, ja jossain välissä jopa harkitsin kesätuoksuhankinnaksi... En kyllä tiiä saako sitä enää kovin helposti, ainakin alzd:sta se on hävinny. Oli siis PG:n jonkin sortin limited edition.

Mun Indochine-näytteen saa käyttää loppuun sit ihan rauhassa, mulla on pullo :romance-inlove: ! (mutta säästä pliis viali, jos mulle tulee tarve jolleki toiselle täyttää ja haistattaa se)


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko: Re: Huitieme Art
ViestiLähetetty: 30 Loka 2012, 17:45 
Poissa
Avatar

Liittynyt: 28 Maalis 2012, 20:24
Viestit: 3316
Paikkakunta: Helsinki
Mahtavaa! Pelkäänpä, että ennemmin tai myöhemmin minullakin on indokiinapullo... :roll:

Bois Naufragen tuoksujälkeä en kyllä muista yhtään - ehkä hyvä niin!

_________________
Oh deer.


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko: Re: Huitieme Art
ViestiLähetetty: 07 Marras 2012, 17:53 
Poissa
Avatar

Liittynyt: 25 Maalis 2012, 20:13
Viestit: 1140
Mulle tuli tänään tämän tönön samplesetti. Erittäin huolellisesti pakattu, tyylikkääseen ja käytännölliseen pahvirasiaan pakattuna 8 tuoksua, mukana isot kartonkikortit joihin valmiiksi painettu tuoksujen nimet ja pienet neliöt, että voi sitten ruksia mitä tuoksua on millekin kartongille suihkinut. Erittäin tyylikästä mielestäni. Mukana myös erillisinä sampleina pahvikoteloissaan kaksi talon tuoksua ja yksi sample Parfumerie Généralelta (sama minkä Kamicha oli saanut). Ainakin tämä sample-asia on talolla todella erinomaisen hyvin hoidossa, arvostan.

Minkä takia en voi olla ihmettelemättä tämän talon täysikokoisten pullojen designia. Olen yrittänyt ymmärtää sitä ja opetella näkemään pullojen kauneus tai minkä ikinä niissä sitten pitäisikään olla "se juttu", mutta en vain löydä niistä mitään pidettävää. Kuvista tulee mieleen joku Nivean kroppavoide. Ehkä ne on livenä eri näköisiä ja tuntuvat käteen jotenkin erityisen ihanilta? Toinen mikä tulee mieleen on Stormtrooperit Star Warsista (ne valkoiset robotit). :roll:

Avatessani tuota 8 samplea sisältävää pahvirasiaa mun syliini tipahti yksi sample ja päätin kokeilla sitten sitä hetimiten. Se oli Sucre d`Ébène, kuinka ollakkaan. ;) Hyvin sokerinen, hyvin makea, mutta silti jotenkin hajuvesimäinen. Tässä pitäisi olla puunuotteja mutta minun nenäni vääntää tähän väkisin jotain kukkaista. :? Makeudestaan huolimatta aika ilmava ja kevyt tuoksu, ihan kaunis kokonaisuus. Aika androgyyni ja jotenkin aseksuaalinen tuoksu mielestäni. Kiva ja hyvä tuoksu, mutta ei herätä minussa mitään sen suurempaa, tuntuu ikään kuin tästä puuttuisi sielu. Voisin tykätä käyttääkin, mutta en todellakaan olisi valmis maksamaan tästä pyydettyä hintaa.

EDIT: Olen nyt kokeillut myös Farebia ja Ambre Céruléenia. Jokin näissä häiritsee. Minun nenääni nämä ovat jotenkin synteettisen oloisia. Ambre Cèruléen tuoksui aluksi ihan joltain puhdistusaineelta. Nyt kun yhdistän nämä kaksi siihen miltä Sucre d`Ébène tuoksui niin sen "hajuvesimäisyys" taisikin olla samaa minkä koen näissä kahdessa synteettisyytenä. Hmmm, kiinnostavaa...

_________________
Le Monde des Rêves
“Time you enjoy wasting is not wasted time.”


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 13 viestiä ] 

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia [ DST ]


Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 27 vierailijaa


Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia viestejäsi

Etsi tätä:
Hyppää:  
cron
Käännös, Lurttinen, www.phpbbsuomi.com Style by mindfreak.ro Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group