Tänään on 29 Maalis 2024, 15:51

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia [ DST ]




Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 6 viestiä ] 
Kirjoittaja Viesti
 Viestin otsikko: Aftelier perfumes
ViestiLähetetty: 28 Elo 2012, 21:39 
Poissa

Liittynyt: 12 Huhti 2012, 16:24
Viestit: 524
Kokemuksia kellään? Mietin testeritilausta. Olisiko muita innokkaita?


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko: Re: Aftelier perfumes
ViestiLähetetty: 29 Elo 2012, 08:22 
Poissa
Avatar

Liittynyt: 10 Huhti 2012, 14:29
Viestit: 1492
Ostin joskus yhden konkkaan menneen lontoolaisputiikin nettikaupasta muutaman niitä pienenpieniä puteleita. Kaivelen vähän arkistojani ja muistilokeroitani ja palaan asiaan.

_________________
Crouching tiger, hidden flacon


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko: Re: Aftelier perfumes
ViestiLähetetty: 29 Elo 2012, 10:15 
Poissa
Avatar

Liittynyt: 10 Huhti 2012, 14:29
Viestit: 1492
Joo, minulla on pikkupikkupullot seuraavia tuoksuja: Absinthe, Cacao, Cepes end Tuberose, Fig, Parfum de Maroc ja Shiso.

Cacaolle ja Parfum de Marocille olen näköjään antanut neljä tähteä, joten ne olen testannut. :mrgreen:

_________________
Crouching tiger, hidden flacon


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko: Re: Aftelier perfumes
ViestiLähetetty: 29 Elo 2012, 10:30 
Poissa

Liittynyt: 12 Huhti 2012, 16:24
Viestit: 524
Tigrushka :romance-heartsmiley: Kiitos nopeasta kommentista, kiintoisaa! Palaan sulle asiaan.


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko: Re: Aftelier perfumes
ViestiLähetetty: 10 Maalis 2013, 10:35 
Poissa
Avatar

Liittynyt: 26 Maalis 2012, 12:24
Viestit: 865
Nuuskutin toissapäivänä Aftelierit läpi. Suosikeiksi nousivat feminiini havupuu Trevert ja oudinen vihertuoksu Shiso. Myös Sepia on upea, tosin liian eläimellinen, minimutkainen ja tapahtumarikas omalle iholleni. Cepes & Tuberose tuoksuu ensin vastperatuilta sieniltä ja muuttuu sitten makeaksi.

Nuuhkin Afteliernini Suendhaftissa, jossa on nyt alennusmyynti kaikista tuoksuista (kannattaa tsekata webbikauppa). Kyseessä on lopetusalennusmyynti, putiikki nimittäin lopettaa. EU on vaikeuttanut tuoksujen tuontia ja tullimenettelyjä siinä määrin, ettei liiketoiminta enää kannata. Afteliereja ei tule olemaan helppo saada tämän jälkeen Euroopasta.


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko: Re: Aftelier perfumes
ViestiLähetetty: 11 Maalis 2013, 02:45 
Poissa
Avatar

Liittynyt: 23 Elo 2012, 15:15
Viestit: 134
Kiitos Eeva!
Tuo Shiso on mulla tossa tahtoo haistaa -listalla ykkösenä, lupaavaa että olet nimennyt sen suosikiksi. Mutta voi kurjuuksien kurjuus noita kuljetussäädöksiä! :evil:

Tein visiitin Sündhaftin nettipuotiin tältä istumalta ja voi [tähän lukematon määrä voimasanoja]! En päässyt etusivua pitemmälle tutkimaan aftelier-valikoimaa kun näin sen. Kohtalon iva, kurjuuksien kurjuus.. 1000 Flowers Reglisse Noire alennuksessa! EIIIIII. Se on mun THE tuoksu. Ultimate ihanuus joka on pakko saada. Ja nyt... EI ei ja ei. Tili huutaa hoosiannaa nääntymyksessään ja tällaista mahdollisuutta tuskin tulee toista. Miten saan tuon pois mielestäni nyt. :cry:

//edit// Okei ei se ehkä postareineen sitten niin halpa oiskaan. paitsi että. Ei se ollut ainut ihanuus mikä löytyi.. Argh. Elämä on julma


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 6 viestiä ] 

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia [ DST ]


Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 25 vierailijaa


Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia viestejäsi

Etsi tätä:
Hyppää:  
cron
Käännös, Lurttinen, www.phpbbsuomi.com Style by mindfreak.ro Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group