Tänään on 29 Maalis 2024, 01:26

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia [ DST ]




Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 22 viestiä ]  Mene sivulle 1, 2  Seuraava
Kirjoittaja Viesti
 Viestin otsikko: Black Phoenix Alchemy Lab.
ViestiLähetetty: 02 Touko 2012, 21:38 
Poissa
Avatar

Liittynyt: 26 Maalis 2012, 22:53
Viestit: 943
Kokemuksia..?? :)

_________________
Oopiumiluola
Une femme sans parfum est une femme sans avenir.
- Coco Chanel


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 02 Touko 2012, 21:56 
Poissa
Avatar

Liittynyt: 25 Maalis 2012, 20:13
Viestit: 1140
Eikös Kosmoskukka sinulla ollut näitä? Minuakin kiinnostaa kovasti kuulla näistä lisää. Joku yö noin kuukausi sitten kolusin Black Phoenix Alchemy Labin nettisivuja ja tutkailin mitä kaikkea heiltä löytyykään ja olihan siellä joitakin hyvinkin minua kiinnostavia tuoksuja. Ärsyttää suunnattomasti, kun en pysty nyt tekemään mitään hankintoja. :evil:

_________________
Le Monde des Rêves
“Time you enjoy wasting is not wasted time.”


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 02 Touko 2012, 21:59 
Poissa
Avatar

Liittynyt: 26 Maalis 2012, 22:53
Viestit: 943
Mä olen selaillut noita sivuja jo monet kerrat mutta on ollut vähän vaikeaa tarttua mihinkään kun valikoima on niiiiin laaaaaaja.

_________________
Oopiumiluola
Une femme sans parfum est une femme sans avenir.
- Coco Chanel


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 02 Touko 2012, 22:15 
Poissa
Avatar

Liittynyt: 25 Maalis 2012, 20:13
Viestit: 1140
Hihii, minä tein jopa muistiinpanoja itselleni, että sitten kun, mutta en enää löydä sitä paperilappusta mistään mihin niitä kiinnostavimpia raapustelin ylös. Jotenkin lannistava ajatus, että pitäisi ne etsiä uudelleen. :shock:

No, onpahan ainakin jotakin tekemistä niihin hetkiin, kun tuntuu ettei ole mitään tekemistä. :wink:

_________________
Le Monde des Rêves
“Time you enjoy wasting is not wasted time.”


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 03 Touko 2012, 02:50 
Poissa

Liittynyt: 26 Maalis 2012, 16:58
Viestit: 4094
Mohn, älä lannistu hankintojen kanssa. Ajattele, että vältät monta virhehankintaa. Koko ajan löytyy netistä toinen kiinnostavampia juttuja. Kaikkea ei tarvitse saada, ainakaan heti. Yritän itsekin omaksua tätä ajattelua. Tuoksuja tulee vastaan kyllä ilmatteeksi ja tai melkein, kun vähän malttaa odottaa. Sitä paitsi kohtahan sulle taitaa paukkua sokkohaastetta joka suunnalta?


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 03 Touko 2012, 07:25 
Heips,
juuh, olen ihan sokko periaatteella aluksi tilannu sieltä pari putellia. Ne on tosin 5 ml, mutta ihan ehtaa öljyä ja paljon tuoksu ainesta. Että oikeesti se pisara riittää. :D
Mulla on näitä läjä näytteitäkin. Osa voi olla sellasia että "uhhuh" ku putellista nuuhkasee, iholla ne muuttuu mielenkiintoseksi.
Itse talo antaa kans näytteitä mukaan tilauksen yhteydessä. Ovat tullu viikossa tilattua.
Mun tähän asti kokeilemista ehdoton suosikki on Aeval. Ja Black Forest on tosi erikoinen mutta iholla pehmenee ja siitä tulee älyttömän mystinen. Snake oil on myös todella loistava öljy.


Ylös
  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 03 Touko 2012, 07:35 
Multa kyllä joutaa lainaan nuo BPAL näytteet. Jos joku haluaa testiin niitä voin lähettää. Pistäkkee mulle vaan yhteystietoja tulemaan :)


Ylös
  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 03 Touko 2012, 09:58 
Poissa
Avatar

Liittynyt: 26 Maalis 2012, 22:53
Viestit: 943
Sait postia.. ;) BPAL:n sivuilla jo muutamassa ensimmäisessä tuoksuperheessä on lähemmäksi sata tuoksua, mä oon melko varma, että jokaiselle kiinnostuneelle löytyy jotain mieluisaa.. :D

Mä tilasin eilen kuuden samplen paketin. Ajattelin ensin lähestyväni tuoksuja sarja kerrallaan, mutta lopulta valitsin öljyt Ars Amatoriasta ja Ars Moriendista. Ja sentään nuottien, en nimien perusteella. :D Huomasin skippaavani kiireesti kaikki orange blossomit.. Hmmm..

_________________
Oopiumiluola
Une femme sans parfum est une femme sans avenir.
- Coco Chanel


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 06 Touko 2012, 11:16 
Poissa
Avatar

Liittynyt: 26 Maalis 2012, 22:53
Viestit: 943
Olisiko muuten ihan paska idea, jos tuoksutalojen ketjuille perustettaisiin vielä erikseen oma osastonsa..? Nyt kun näitä tällaisia on jo aloitettu useampia.. Se palvelisi varmaan erityisesti uusia kirjoittajia ja harvakseltaan vierailevia. Ja olisi helppoa heittää nopeaa kommenttia oikeaan ketjuun sitä mukaan kun on tehnyt tuttavuutta kunkin lafkan tuoksujen kanssa. Nää tällaiset ketjut tuppaa muutoin uppoamaan kovin nopeasti..

_________________
Oopiumiluola
Une femme sans parfum est une femme sans avenir.
- Coco Chanel


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 06 Touko 2012, 19:06 
Poissa
Avatar

Liittynyt: 25 Maalis 2012, 20:13
Viestit: 1140
Tiia, kannatan ideaasi! Ainakin minulla on joskus pieniä tarpeita päästä keskustelemaan aika yleisellä tasolla jonkun tietyn tuoksutalon tuoksuista. Joskus haluaisin keskustella myös vähän yksityiskohtaisemminkin.

Minun moden oikeuteni eivät riitä tämän asian kanssa askarteluun mutta jään odottelemaan innolla mitä tapahtuu. :räps:

_________________
Le Monde des Rêves
“Time you enjoy wasting is not wasted time.”


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 06 Touko 2012, 20:01 
Poissa
Avatar

Liittynyt: 26 Maalis 2012, 22:53
Viestit: 943
Minusta tämä on kyllä oikein hyvä nyt näin. :heh:

_________________
Oopiumiluola
Une femme sans parfum est une femme sans avenir.
- Coco Chanel


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 06 Touko 2012, 20:02 
Tiia, sitten kun olet saanut kylliksesi niistä näytteistä niin ne voi laittaa ihan vapaasti eteenpäin kiertämään Mohn:lle :D


Ylös
  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 06 Touko 2012, 20:02 
Poissa
Avatar

Liittynyt: 26 Maalis 2012, 22:53
Viestit: 943
Tätä ajattelinkin sulta kysäistä, sama pätee mun näytteisiin. Mä luulen, että ne tulee sulle perille vasta tiistaiksi. :(

_________________
Oopiumiluola
Une femme sans parfum est une femme sans avenir.
- Coco Chanel


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 06 Touko 2012, 20:03 
Poissa

Liittynyt: 25 Maalis 2012, 08:34
Viestit: 2496
BPAL ei kiinnosta. Olin kerran aikeissa tilata ison kasan näytteitä tuolta, mutta pääsin asian yli.

Kaiken muun lisäksi, miulle on tärkeää että mie tiedän kuka tuoksun on tehnyt. Onko BPALIn parfymööristä mitään tietoa? Ei tietenkään, mutta ymmärrän myös sen ettei se ole monellekkaan oleellinen asia.

Tyttöystäväni, joka on kova vampyyri/Twilight/whatever fani, tilaisi epäilemättä tuoksunsa tuolta jos olisi kiinnostunut hajustamaan itseään.


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 06 Touko 2012, 20:11 
Poissa
Avatar

Liittynyt: 26 Maalis 2012, 22:53
Viestit: 943
Mua kiinnostaa nimenomaan se, että ne on tuoksuöljyjä. Laatu taatusti vaihtelee, mutta on se kirjo vaan _laaja_. Ihan perinteisestä brändistä ei tosiaan ole kyse.

Nettiä selaamalla käy muuten pian selväksi, että BPAL on innoittanut ihmisiä perustamaan hiilipaperikopiokotiparfumerioita - eikä sekään ole pelkästään huono juttu. Olisi hauskaa joskus sekoittaa öljyillä ihan oma tuoksu, näinhän mm. Vasilisa on jo tehnytkin. :)

Twilightiin mulla on vahva vastareaktio. Todella ällöä. True Blood menee vielä oikein makoisasti, mutta mielestäni Herzogin Nosferatu on paras vampyyrielokuva koskaan. Eikä noita edellisiä edes saisi mainita samassa lauseessa sen kanssa.

_________________
Oopiumiluola
Une femme sans parfum est une femme sans avenir.
- Coco Chanel


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 22 viestiä ]  Mene sivulle 1, 2  Seuraava

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia [ DST ]


Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 29 vierailijaa


Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia viestejäsi

Etsi tätä:
Hyppää:  
cron
Käännös, Lurttinen, www.phpbbsuomi.com Style by mindfreak.ro Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group