Tänään on 28 Maalis 2024, 19:45

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia [ DST ]




Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 33 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1, 2, 3  Seuraava
Kirjoittaja Viesti
 Viestin otsikko: Re: Slumberhouse
ViestiLähetetty: 07 Maalis 2013, 00:31 
Poissa
Site Admin

Liittynyt: 23 Maalis 2012, 20:35
Viestit: 2455
Paikkakunta: Helsinki
Kamicha, miten sun kissasi reagoivat näihin?

Ihan koko päivä Slumberhouse-höyryissä.
Norne on vihreää uutetta kädellä ja haisee luxus-Pino Silvestrelle. Havuja perkele!
(Mutta mukana myös vähän pieruinen peräkammarivivahde).

Mä olen ihan sekaisin Pear+Olivesta. Ja samoin ystävän kissa. Ei ole kuulemma pariin vuoteen millään lailla lähestynyt perheen siivoojaa, mutta hyppäsi heti minun syliini kiehnaamaan!
Inhoan päärynää, mutta tämä taitaa olla ensimmäinen tuoksu jossa päärynä on mahdollisuuksien rajoissa eikä joku smurffilimuesanssi.
Tuoksuu holistiselta kuin jokin joogastudio.
Päärynän pyöreyttä, kookosta(? Tuo mileen Kilianit) ja ihana terävä oliiviöljynuotti.
Fantastinen turvatuoksu.


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko: Re: Slumberhouse
ViestiLähetetty: 07 Maalis 2013, 09:23 
Poissa
Avatar

Liittynyt: 28 Maalis 2012, 20:24
Viestit: 3316
Paikkakunta: Helsinki
Kyllä kissatkin tykkäävät Slumberhousesta! En muistanut erityisesti kysäistä Pear + Olivesta, mutta teenpä sen seuraavalla käyttökerralla.

Pear + Olivessakin on aivan mahtava kesto.

Vietin eilisen Jeken seurassa, niukalla annostelulla tuo kestää ihan minkä tahansa käytön. Asioista voi toki olla eri mieltä, mutta itse pidän kyllä Jekeä ehkä parhaana haistamistani voimakkaista tervaisista savutuoksuista. Patchouli 24 on vetänyt minua puoleensa heti ensikokeilusta alkaen, mutta se on minulle vähän päänsärkyisä etenkin ensimmäisten tuntien aikana, siinä on jotain terävyyttä, josta en nauti - ja vanilja kulkee siinä jotenkin ihan erillisenä - vaikkakin hauskana - juonteena. Tänä talvena on tullut käytettyä sitä vain kaksi kertaa, vaikka oikein odotin kylmiä ilmoja, ajattelin sen toimivan paremmin niillä. Jeke on sitkas, vahva ja pehmeä, benzoiini tulee osaksi tuoksua aivan toisella tavalla kuin Patchoulin vanilja. Tuoksu kehittyy rauhallisesti suolaisesta ja terävästä savusta pehmeään benzoiiniin - ja kestää helposti toista vuorokautta. Saattaapa päätyä ostoslistalle :roll: .

Profumum Roman Fumidus on tosin haistamatta. Arsoa en laske tähän teemaan, se ei ole ollenkaan näin savuisa. Cartierin Heureissa oli kevennetty ja kaunistettu versio Pathouli 24:stä - sekin on tervasavun ystävälle nuuhkimisen arvoinen.

Kyllä näistä indietekijöistäkin näköjään kiinnostavia löytyy. Myös Oliver & Co herättää edelleen innostusta, ihanaa kun tuossa Discovery Packissa on kunnolla mehua.

_________________
Oh deer.


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko: Re: Slumberhouse
ViestiLähetetty: 08 Maalis 2013, 19:31 
Poissa
Avatar

Liittynyt: 23 Elo 2012, 15:15
Viestit: 134
Oi noniin saatiinhan tänne vauhtia! Kyllä nyt sitten varmaan itsekin pistän samplesettiä tulemaan kunhan olen varoissani. Vaikkei nuita minun himoamia tuoksuja nyt sitten saatavilla enää olekaan.. Kuulostaa kyllä hyvältä muutkin ja on jotenkin niin symppispuoti kaikinpuolin että pakko kokeilla!


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko: Re: Slumberhouse
ViestiLähetetty: 09 Maalis 2013, 22:50 
Poissa
Avatar

Liittynyt: 26 Maalis 2012, 12:24
Viestit: 865
Rume on upea!


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko: Re: Slumberhouse
ViestiLähetetty: 12 Maalis 2013, 22:03 
Poissa
Avatar

Liittynyt: 28 Maalis 2012, 20:24
Viestit: 3316
Paikkakunta: Helsinki
Meillä ollaan aivan lääpällään Slumberhouseen. Mies ihastui Norneen heti ensikokeilulta. Pitää myös ainakin Jekestä ja Sovasta.

Rumen varovaisempi kokeilu vielä odottaa. Ihan mahtava talo!

_________________
Oh deer.


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko: Re: Slumberhouse
ViestiLähetetty: 05 Huhti 2013, 16:56 
Poissa
Avatar

Liittynyt: 28 Maalis 2012, 20:24
Viestit: 3316
Paikkakunta: Helsinki
Olen tullut siihen tulokseen, että Jeke on Patchouli 24 ja tupakkivaniljan rakkauslapsi (haistelen parhaillaan kaikkia kolmea).

Se peri vanhemmiltaan melkein lihaisan tervaisen savuisuuden (P), patsulin, jota on hyvin vaikea löytää tuoksusta, mutta joka kannattelee sitä silti (P), mehevän, melkein pureskeltavan ja miellyttävästi likaisen tupakkaisuuden (TV), miellyttävän lääkemäisyyden (TV + P), ja pyöreän benzoiini-pihkaisuuden (P).

Jälkeläiselle ei peritynyt mausteneilikkaisuutta (TV), ylenmääräistä kuivahedelmäisen vaniljaista makeutta (TV), synteettistä päänsärkyisyyttä (P), himpun halvanoloista karkkivaniljaisuutta (TV+P).

Puoli suihkausta extraitia riittää koko päiväksi.

_________________
Oh deer.


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko: Re: Slumberhouse
ViestiLähetetty: 07 Huhti 2013, 12:19 
Poissa
Avatar

Liittynyt: 27 Maalis 2012, 15:37
Viestit: 485
Slumberhousen näytesetti osaltaan mykisti tuoksublogini keskitalvella. Tuoksut eivät ehkä ihan vieneet harrastusta uudelle tasolle, mutta ovat niin omalaatuisia, että käsityksen muodostaminen ja sen kuvailu on mutkikasta, ehkä jopa vaikeaa. - Lyhyesti voi sanoa, että kokeilkaa hyvät ihmiset, ehkä ällistytte yhtä paljon kuin minä.

Mutta Nornea en voi käyttää, eikä puolisokaan. Se on liian realistinen eräkämpän tuoksu.

_________________
http://otavainu.blogspot.com/


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko: Re: Slumberhouse
ViestiLähetetty: 10 Huhti 2013, 13:46 
Poissa
Avatar

Liittynyt: 23 Elo 2012, 15:15
Viestit: 134
Syysviiru kirjoitti:
Mutta Nornea en voi käyttää, eikä puolisokaan. Se on liian realistinen eräkämpän tuoksu.


Oooaaa taikasana: Eräkämppä. PAKKO SAADA! :shock:
En pysy nahoissani. Miksi oi miksi elämä on täynnä laskujen maksua ja muuta täysin typerää! Tämän kuun budjettiin jäi hädin tuskin ylimääräisen tikkunekun mentävää reikää. Kirottu se päivä kun yllytin teitä avautumaan kokemuksistanne näistä kummastuksista. :D


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko: Re: Slumberhouse
ViestiLähetetty: 13 Huhti 2013, 10:06 
Poissa
Avatar

Liittynyt: 01 Kesä 2012, 19:14
Viestit: 2426
Paikkakunta: Oulu
Hei,
mitäs luulette, mistä voisin tykätä? Mää en oo testannu näitä mitään vielä. :aalto:

_________________
Thougts begome things... choose the good ones!


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko: Re: Slumberhouse
ViestiLähetetty: 17 Huhti 2013, 18:37 
Poissa
Avatar

Liittynyt: 28 Maalis 2012, 20:24
Viestit: 3316
Paikkakunta: Helsinki
Hei, kenelle lupasin lähettää Baquen ja Rumen lainaan? Löysin taas vaihteeksi lähettämättömän pussin tuolta paketointitarvikevarastosta :roll: . Anteeksi :oops: .

_________________
Oh deer.


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko: Re: Slumberhouse
ViestiLähetetty: 17 Huhti 2013, 20:52 
Poissa

Liittynyt: 26 Maalis 2012, 16:58
Viestit: 4094
Mäkin voisin asettua lainausjonon päähän. Lupaan, etten käytä paljon ja panen eteenpäin nopeasti.


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko: Re: Slumberhouse
ViestiLähetetty: 17 Huhti 2013, 21:51 
Poissa
Avatar

Liittynyt: 28 Joulu 2012, 03:55
Viestit: 867
Paikkakunta: Tampester
Jaakiem kirjoitti:
Kamicha kirjoitti:
Olen ihan koukuttunut Rumeen ja Sovaan. Kuusentuoksua kaipaavalle myös Norne on must. Sitä näytetään vertaavan Fille en Aiguillesiin - mutta minusta tässä on sen verran hikeä ja *köh* pyllyvakoa, että Yatagan ja Eloge du Traitre tulevat enemmän mieleen. Fille on niin puhtoinen...


Ai, en mä vaan ole huomannut mainintaa tuommoisesta nuotista. Oho, tuossahan se onkin...


Hahaha, päivän parhaat naurut tuolle Jaakiemin liittämälle kuvalle. Nauran täällä katketakseni, kyllä minusta fragranticaan pitäisi saada myös noita "animaalisempia" nuotteja käyttöön. :laughing-rolling:

_________________
http://haistaite.com/


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko: Re: Slumberhouse
ViestiLähetetty: 17 Huhti 2013, 22:28 
Poissa
Avatar

Liittynyt: 21 Huhti 2012, 20:08
Viestit: 1314
Kamicha kirjoitti:
Hei, kenelle lupasin lähettää Baquen ja Rumen lainaan? Löysin taas vaihteeksi lähettämättömän pussin tuolta paketointitarvikevarastosta :roll: . Anteeksi :oops: .


Mulle :D Ei mitään hätää :romance-heartsmiley: Laitan Jaakiem sulle sitten jos Kamichalle sopii! Tarvitsetko Jaakiem niitä muita?

_________________
http://tuoksuttelija.blogspot.com/


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko: Re: Slumberhouse
ViestiLähetetty: 18 Huhti 2013, 09:08 
Poissa
Avatar

Liittynyt: 28 Maalis 2012, 20:24
Viestit: 3316
Paikkakunta: Helsinki
No hyvä kun ilmoittauduit, menen tänään viemään kaksi muutakin pakettia! Mälsää mennä unohtamaan (mutta minulle ikävä kyllä ihan tyypillistä) - ja jos asiasta on jotain yksityisviestien puolella niin eihän sieltä mitään löydä. Julkisella puolella haku auttaa ainakin joskus...

_________________
Oh deer.


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko: Re: Slumberhouse
ViestiLähetetty: 23 Huhti 2013, 12:18 
Poissa

Liittynyt: 26 Maalis 2012, 16:58
Viestit: 4094
Slumberhousen näytteet tippuivat heti sitten postilaatikosta. Kiitokset lainasta vaan. Kokeilin niitä pikaisesti lapulle. Ihotesteihin en tänään jouda.

Tässä pikaisia vaikutelmia:

Sova: rusinoita säilöttynä rommiin. Haisee etäämmältä kivan jouluiselta. Kuin mausteinen taatelikakku. Saa jopa kamferisia ulottuvuuksia ajan kanssa. Suosikkinin näistä neljästä.
Norne: kuusi, sekä havuja että pihkaa. Todella realistinen haju. Tämä on kakkossuosikkini näistä.
Jeke: savua ja nahkaa. haisee tervalle... Tämä vaikuttaa ajan kuluttua liian voimakkaalta. Tupakkakin alkaa muotoutua tunnistettavammaksi.
Pear-olive: karkkishamppoo

Tyyliltään jotenkin lutensmaisia. Ensivaikutelmana arvelluttaa, että miten käytettäviä nämä ovat, mutta saattavatpa iholla kehittyvyt hyvinkin kiinnostavasti.
Näiden kanssa kannattaa olla hieman varovainen, kun näyttävät tahraavan aika tehokkaasti ainakin paperia.


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 33 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1, 2, 3  Seuraava

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia [ DST ]


Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 22 vierailijaa


Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia viestejäsi

Etsi tätä:
Hyppää:  
cron
Käännös, Lurttinen, www.phpbbsuomi.com Style by mindfreak.ro Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group