Tänään on 28 Maalis 2024, 16:25

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia [ DST ]




Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 9 viestiä ] 
Kirjoittaja Viesti
 Viestin otsikko: Robert Piguet
ViestiLähetetty: 12 Helmi 2013, 23:10 
Poissa

Liittynyt: 01 Heinä 2012, 18:34
Viestit: 1268
Kokemuksia?


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko: Re: Robert Piguet
ViestiLähetetty: 12 Helmi 2013, 23:37 
Poissa
Avatar

Liittynyt: 25 Maalis 2012, 20:13
Viestit: 1140
Banditia olen kerran tai kaksi samplannut, ei oikein ollut mun juttu. On odotellut uusintakierrosta jo jonkin aikaa, että varmasti tulee asianmukaisesti kokeiltua. ;) Sen sijaan Visaa olen harkinnut ihan koko pullolisen verran hankkivani joskus. Ei se mikään elämää suurempi rakkausjuttu ollut, mutta tykkäsin kuitenkin aika paljon. Ja kun mulle nyt on kummasti alkanut noita kaiken mailman orientaaleja kertymään omaksikin yllätyksekseni, niin yksi kukkaistuoksu siellä seassa ei haittaisi ollenkaan! :D

Oho, hups, se onkin merkattu Oriental Woodyksi...ja nahkaakin siinä näköjään on... :shock: :D Mun mielestä se oli kyllä aika kukkainen...ja vähän hedelmäinenkin. Ei mikään kevyt kuitenkaan. Hmm, pitänee tätäkin taas jossain välissä kokeilla. Olen tähän kyllä ainakin kertaalleen pukeutunut, että kyllä mä sen olen mielestäni ihan testannut huolella, että tykkään ja haluan... :music-guitarred:

Juu, en nyt kyllä ollenkaan tunnista muistikuvieni Visaa noista Fragrantican kuvauksista ja arvosteluista. Pakko se on uudestaan joku päivä testailla. No, laadukkaita olivat mielestäni molemmat Piquet kuitenkin, että kyllä minä ainakin ajattelin ehdottomasti nuuhkia enemmänkin jos eteen osuu.

_________________
Le Monde des Rêves
“Time you enjoy wasting is not wasted time.”


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko: Re: Robert Piguet
ViestiLähetetty: 13 Helmi 2013, 12:48 
Poissa
Avatar

Liittynyt: 10 Huhti 2012, 14:29
Viestit: 1492
Bandit oli rakkautta ensinuuhkaisulla ja on edelleen yksi rakkaimpia ja käytetyimpiä tuoksujani: niitä, joita ilman en osaa kuvitella olevani.

Sen lisäksi olen testannut ainoastaan Fracasin, joka onkin sitten kammoamani "Valkoisten tappajakukkien hyökkäys" joka sattuu nenään ja aiheuttaa välittömän päänsäryn. :yrjö:

_________________
Crouching tiger, hidden flacon


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko: Re: Robert Piguet
ViestiLähetetty: 14 Tammi 2014, 18:28 
Poissa

Liittynyt: 05 Loka 2013, 04:00
Viestit: 838
Paikkakunta: Perä mettä
Bandit ei ollut mullekaan mikään suuri rakkaus, hyökkäävä hikinen myski söi kaiken muun ja haisi vaan pahalle. Fracas on hiukan paksu ja voinen valkokukkakimppu, ei mun makuuni. Ja uusiopainos Visasta (A. Guichard) on ihan jotain perus kukkahedelmämehua. Mohnin sanoin...

Mohn kirjoitti:
Juu, en nyt kyllä ollenkaan tunnista muistikuvieni Visaa noista Fragrantican kuvauksista ja arvosteluista. Pakko se on uudestaan joku päivä testailla. No, laadukkaita olivat mielestäni molemmat Piquet kuitenkin, että kyllä minä ainakin ajattelin ehdottomasti nuuhkia enemmänkin jos eteen osuu.


Tän takia pitikin kysymäni, että onko joku perehtyneempi sattunut koskaan haistamaan alkuperäistä Visaa ja osaisi vertailla nykyiseen?

_________________
Blogi: Hierochloë arctica

Fragrantica


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko: Re: Robert Piguet
ViestiLähetetty: 14 Tammi 2014, 20:31 
Poissa

Liittynyt: 26 Maalis 2012, 16:58
Viestit: 4094
Pelaako Bandit myskillä? Minusta se ei ollut kovinkaan myskinen. Joku castreumin tyyppinen nuotti siinä oli, jos jotain likaista halutaan etsiä, mutta sekin olin jotensakin kiltti.


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko: Re: Robert Piguet
ViestiLähetetty: 15 Tammi 2014, 00:40 
Poissa

Liittynyt: 05 Loka 2013, 04:00
Viestit: 838
Paikkakunta: Perä mettä
No se haisi mulle lähinnä samalta kuin eksän hikinen kainalo risteytettynä Offiin. Mun mielestä se on myskin vika, mutta ei mulla oikeasti ole hajuakaan noista raaka-aineista sen tarkemmin.

_________________
Blogi: Hierochloë arctica

Fragrantica


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko: Re: Robert Piguet
ViestiLähetetty: 15 Tammi 2014, 01:30 
Poissa

Liittynyt: 26 Maalis 2012, 16:58
Viestit: 4094
Voihan siinä ollakin. Sanoin vain mielipiteeni muutaman kokeilukerran perusteella. Itsekin kiinnittää eri käyttökerroilla huomiota eri asioihin. Keskustelu on kivempaa, kun sanoo suoraan mielipiteensä, vaikka se olisikin vastakkainenkin. Eri asia sitten, kumpi on oikeassa vai onko kumpikaan.

Katsoin Fragranticasta Banditin nuotteja. Olisiko se likaisuus tullut tuosta sivetistä? "Odor profile: Naturally the byproduct of the anal glands of exotic civet cats (technically no cats), which smells very pungent and fecal but which gives an amazing radiance and warmth to florals. Now synthetically replicated with civetone for ethical reasons."

Minuun tekee Banditissa se vihreys. Vihreyttä sademetsän verran, mutta kylmänä. En sitä erityisen nahkaiseksi kokenut, vaikka siitä monesti nahkatuoksuna puhutaan. Chypre oli kuitenkin ja isosti.

Banditin voisi kyllä panna ostosharkintalistalle.


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko: Re: Robert Piguet
ViestiLähetetty: 15 Tammi 2014, 02:01 
Poissa

Liittynyt: 05 Loka 2013, 04:00
Viestit: 838
Paikkakunta: Perä mettä
Voi se ollakin. Tosin esim. Jickyssä sivettisyys ei ollut ollenkaan niin pistävä, jos siinä sitä enää edes on. En mä siis millään kiukulla takonut, en vaan keksinyt muuta vertauskohtaa :D Mulle myskit on sellaisia, jotka syö kaiken muun ympäriltään ehkä kirkkaimpia avausnuotteja lukuunottamatta, joten oletin että niin on Banditinkin kanssa. Btw tykkäät varmaan siinä N°19 edt:sta, jos Bandit innostaa. Pullon suulta se tuoksuu niin pirteän vihreälle, mutta iholla en vaan tavoita sitä. N°19 edp on kesympi ja siinä erottuu jopa nahkakin.

_________________
Blogi: Hierochloë arctica

Fragrantica


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko: Re: Robert Piguet
ViestiLähetetty: 15 Tammi 2014, 09:38 
Poissa

Liittynyt: 26 Maalis 2012, 16:58
Viestit: 4094
Mä oon kerran haistellut Jickyä EdT-muodossa, eikä siinä nopealla myymälähaistelulla tullut oikein sivetti esiin. Edp:ssä sen sijaan oli niin voimakas sivetti, ettei saattanut tuoda lähelle nenää. Ehkä se EdT:kin olisi paljastanut samanlaisia ominaisuuksia, jos olisi iholle päästänyt.


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 9 viestiä ] 

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia [ DST ]


Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 24 vierailijaa


Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia viestejäsi

Etsi tätä:
Hyppää:  
cron
Käännös, Lurttinen, www.phpbbsuomi.com Style by mindfreak.ro Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group