Tänään on 29 Maalis 2024, 00:42

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia [ DST ]




Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 8 viestiä ] 
Kirjoittaja Viesti
 Viestin otsikko: L'Occitane
ViestiLähetetty: 05 Tammi 2014, 15:35 
Poissa

Liittynyt: 26 Maalis 2012, 16:58
Viestit: 4094
Kyllä tämäkin ansaitsee oman ketjunsa. Harmi, kun en ole koskaan päässyt haistelemaan 4 voleursia tai vaikka Eau d'Iparieta.


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko: Re: L'Occitane
ViestiLähetetty: 11 Huhti 2014, 08:06 
Poissa
Avatar

Liittynyt: 10 Huhti 2012, 14:29
Viestit: 1492
Satuin eilen kerrankin olemaan kaupungilla kymmenen jälkeen, kun piti käydä pankissa, ja siten pääsin vihdoin ja viimein piipahtamaan L'Occitanella ja ostamaan vetiversaippuan. Nauratti, kun myyjä oli heti suosittelemassa mantelisaippuaa, joka on kuulemma "naisille". Ilmeisesti oletti, että ostin vetiversaippuan miehelle lahjaksi. :mrgreen:

_________________
Crouching tiger, hidden flacon


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko: Re: L'Occitane
ViestiLähetetty: 11 Huhti 2014, 13:52 
Poissa
Avatar

Liittynyt: 27 Maalis 2012, 15:37
Viestit: 485
Niin tyypillistä :D En sitten yhtään nauti niistä tilanteista, joissa asiakas tuntee tuotteet paremmin kuin myyjä.

Occitanella on maukas vetiver. Kuiva, miellyttävä puupohja. Minun nenääni se sopii erityisesti näin kostealla säällä.

_________________
http://otavainu.blogspot.com/


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko: Re: L'Occitane
ViestiLähetetty: 23 Huhti 2014, 18:56 
Poissa
Site Admin

Liittynyt: 23 Maalis 2012, 20:35
Viestit: 2455
Paikkakunta: Helsinki
Mä sorruin jokin aika sitten Latviassa lentokenttäostoksena Vanille & Narcisseen. Siinä on noin neljä minuuttia kestävä narsissihetki jolla muuten melko tusinatavaratuoksu muuttuu mieleenjääväksi. Kannattaa kokeilla jos tykkää Nicolain lakkautetusta Temps d'une Fetestä.

Kokeilin myös niitten uutta vihreää teetä, joka alkoi nopeasti haista kärventyvältä muovilta.


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko: Re: L'Occitane
ViestiLähetetty: 29 Huhti 2014, 18:50 
Poissa

Liittynyt: 26 Maalis 2012, 16:58
Viestit: 4094
L'Occitane tuo takaisin lakkautetun Caden. Tuli vastaan Facebookin uutisvirrassa uutisena. Oli linkki nettikauppaan, josta se löytyi. Nettikaupan etusivun kautta en sitä onnistunut vielä löytämään. Onkohan hyvä? Onkohan entisenlaisensa? Mulle ei tuota tuoksua ole koskaan ollut, mutta tuoksu on jokseenkin tuttu niiden muista tuotteista kuten partakreemistä. Aika puuterinen katajapuu. Ei vaikuttanut mitään suuren yleisön suosikilta.


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko: Re: L'Occitane
ViestiLähetetty: 21 Touko 2014, 11:19 
Poissa
Avatar

Liittynyt: 25 Elo 2013, 10:59
Viestit: 214
Mun suosikki on Eau des Baux. Mun ensimmäinen (mutta tuskin viimeinen) miesten tuoksu.
Se oli täyttä rakkautta ensi nuuhkaisulta, aivan järkyttävän ihana. Se puinen savuisuus saa minut ihan lääpälleen :romance-heartsmiley:


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko: Re: L'Occitane
ViestiLähetetty: 29 Helmi 2016, 17:32 
Poissa
Avatar

Liittynyt: 03 Marras 2015, 13:26
Viestit: 318
Aprikoin vähän alle viisi sekuntia, tulisiko tämä laittaa kernaammin vetiver-ketjuun, mutta olen aina ollut sitä mieltä, että L'occitanen Eau de Vetyverissä on vetiveriä samalla mitalla kuin on, tiedättehän, nämä suklaat, jotka "saattavat sisältää pähkinää". Eli taloketjuun pistän tämän nyt sitten. (Mielestäni Eau de Vetyver on pikemminkin vähän samantyyppinen kuin Guccin Envy for Men.)

Kuulin Mannerheimintien myymälästä, että tätä tuoksua ollaan lopettamassa. Pulloja näkyi olevan ja hinta oli normaali.

EDIT: typo


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko: Re: L'Occitane
ViestiLähetetty: 26 Helmi 2017, 23:47 
Poissa

Liittynyt: 16 Touko 2016, 02:37
Viestit: 47
Koomitus kirjoitti:
Aprikoin vähän alle viisi sekuntia, tulisiko tämä laittaa kernaammin vetiver-ketjuun, mutta olen aina ollut sitä mieltä, että L'occitanen Eau de Vetyverissä on vetiveriä samalla mitalla kuin on, tiedättehän, nämä suklaat, jotka "saattavat sisältää pähkinää". Eli taloketjuun pistän tämän nyt sitten. (Mielestäni Eau de Vetyver on pikemminkin vähän samantyyppinen kuin Guccin Envy for Men.)

Kuulin Mannerheimintien myymälästä, että tätä tuoksua ollaan lopettamassa. Pulloja näkyi olevan ja hinta oli normaali.

EDIT: typo


Tämän luettuani ei harmita enää yhtään, etten ehtinyt tilata, kun Vetyveriä oli vielä kesällä myynnissä.


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 8 viestiä ] 

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia [ DST ]


Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 29 vierailijaa


Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia viestejäsi

Etsi tätä:
Hyppää:  
cron
Käännös, Lurttinen, www.phpbbsuomi.com Style by mindfreak.ro Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group