Tänään on 18 Huhti 2024, 15:32

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia [ DST ]




Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 83 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1, 2, 3, 4, 5, 6  Seuraava
Kirjoittaja Viesti
 Viestin otsikko: Re: Chanel
ViestiLähetetty: 11 Touko 2012, 11:22 
Poissa
Avatar

Liittynyt: 28 Maalis 2012, 20:24
Viestit: 3316
Paikkakunta: Helsinki
Hei, minkä hintaisia nuo pienemmät, 75 ml eksklusiivit ovat?

_________________
Oh deer.


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko: Re: Chanel
ViestiLähetetty: 11 Touko 2012, 22:02 
Poissa
Site Admin

Liittynyt: 23 Maalis 2012, 20:35
Viestit: 2455
Paikkakunta: Helsinki
110 tai 120 euroa.


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko: Re: Chanel
ViestiLähetetty: 16 Touko 2012, 22:38 
Poissa

Liittynyt: 12 Huhti 2012, 16:24
Viestit: 524
Kiitos Hellinin, olen viettänyt hyvän tovin keskiviikkoillasta Chanelien seurassa. Näitä on kyllä antoisaa nuuhkia.

Ensinuuhkujen perusteella suosikit ovat La Pausa ja No 18 itselleni arkikäyttöön, miehelle Sycomore ja äidille Bois des Iles (ja mullekin joskus käytettynä, pidän tätä todella hienona, mutta en joka päivän tuoksuna). Sycomore miehellä saa polvet ihan pehmeiksi (Onko mahdollista, että Guccin Pour Hommessa on jotain samaa tämän Sycomoren kanssa? Ainakin se toimii mulle miehen päällä aika samalla tapaa ;-)

Place Vendome here I come... :happy-cheerleadersmileygirl:


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko: Re: Chanel
ViestiLähetetty: 17 Touko 2012, 02:18 
Poissa

Liittynyt: 26 Maalis 2012, 16:58
Viestit: 4094
Voisiko vetiver olla se yhdistävä tekijä? Molempien yleisvaikutelma on hyvin puinen. Itse olen ajatellut Guccia nuoreksi puuksi. Mielestäni se haisee siltä, miltä voisin ajatella jonkun pajun haisevan, jos en tietäisi, miltä paju haisee. Olen jostain lukenut GPH:n olevan suitsuke-vetiver-seetri-komposition, mutta mielestäni se on hienostuneesti koottu, että sitä ajattelee kokonaisuutena. Eikö se useimmissa Chaneleissakin ole kokonaisuus rikas, tiivis ja ehjä?

Mun mielestä Sycomore toimii erittäin hyvin naisten yllä ja on itse asiassa siedettävämpi ja modernimpi kuin Coromandel.


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko: Re: Chanel
ViestiLähetetty: 17 Touko 2012, 18:15 
Poissa
Avatar

Liittynyt: 28 Maalis 2012, 11:32
Viestit: 1135
Paikkakunta: Helsinki
Pajusta puheenollen... pajun tuoksuhan tulee aika pitkälle salisylaateista. Samoilla salisylaateilla tehdään myös "aurinkovoiteen" tai tiarén tuoksu.

_________________
Monsieur Christian Aigu,
Tuoksuintoa vuodesta 1977
monsieuraigu.blogspot.com


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko: Re: Chanel
ViestiLähetetty: 17 Touko 2012, 20:50 
Poissa
Avatar

Liittynyt: 21 Huhti 2012, 20:08
Viestit: 1314
No ihan mälsää. Just ku mä oon lukenut miten niitä kerätään ja niistä saadaan sitten tuoksuun ainesosa. Tiaret mitään tekojuttuja ole :snooty:

:P

_________________
http://tuoksuttelija.blogspot.com/


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko: Re: Chanel
ViestiLähetetty: 20 Touko 2012, 15:47 
Poissa
Avatar

Liittynyt: 28 Maalis 2012, 11:32
Viestit: 1135
Paikkakunta: Helsinki
Anna: En yhtään epäile, että on olemassa myös aitoja Tiaré-tuoksuja, mutta aika voimakkaasti epäilen, että esim. P&G:n massatuoksuissa ei ole aitoa asiaa. (Esim. Escadat jne.)

_________________
Monsieur Christian Aigu,
Tuoksuintoa vuodesta 1977
monsieuraigu.blogspot.com


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko: Re: Chanel
ViestiLähetetty: 22 Elo 2012, 17:46 
Poissa

Liittynyt: 26 Maalis 2012, 16:58
Viestit: 4094
Onko kukaan kokenut, että nykyisten mainstream-chaneleiden kesto olisi pettymys, kun foorumeilla puhutaan yhä sillage-monstereista?


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko: Re: Chanel
ViestiLähetetty: 09 Loka 2012, 22:34 
Poissa
Site Admin

Liittynyt: 23 Maalis 2012, 20:35
Viestit: 2455
Paikkakunta: Helsinki
Eivät ainakaan exclusifit kestä kovin kauan iholla - Coromandelkin häviää yön yli jäljettömiin, vaikka on näistä pitkäkestoisin mainstream-Cocon ohella. La Pausa hiipuu tunnissa, käytän sitä colognena ja kankaalla.


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko: Re: Chanel
ViestiLähetetty: 24 Loka 2012, 21:00 
Poissa

Liittynyt: 26 Maalis 2012, 16:58
Viestit: 4094
Tässä mun pieni Chanel-kokoelma. Pullot järjestelmällisesti rivissä, kuten chaneleille sopiikin. En usko, että on paljon muita chaneleita Sycomoren lisäksi, joita haluaisin enää hankkia.


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko: Re: Chanel
ViestiLähetetty: 24 Loka 2012, 21:01 
Poissa
Avatar

Liittynyt: 21 Loka 2012, 00:21
Viestit: 1147
Hyvännäköinen kokoelma:)


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko: Re: Chanel
ViestiLähetetty: 25 Loka 2012, 21:07 
Poissa
Avatar

Liittynyt: 12 Loka 2012, 09:22
Viestit: 660
Paikkakunta: Jyväskylä
Koska suhteeni Guerlainin kanssa ei oikein ole ottanut tuulta alleen tuon Sokos-valikoiman puitteissa, niin olen yrittänyt siirtyä Chanelien testaamiseen. Ja tämähän toimiikin paljon paremmin ainakin näin ensituntumalta! Chanceista aloittaneena en odottanut suuria tunteita suuntaan enkä toiseen, mutta tänään Allure Sensuellea kokeilleena alkaa vaikuttaa jo paljon lupaavammalta. Mutta minuun nyt helposti uppoaakin kaikki tällaiset patsuli-vanilja-setit... :)


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko: Re: Chanel
ViestiLähetetty: 25 Loka 2012, 21:51 
Poissa

Liittynyt: 26 Maalis 2012, 16:58
Viestit: 4094
Voisin kuvitella, että sekä guerlainit että chanelit iskevät,kunhan vain pääset Sokos-valikoimista eteenpäin. On se kumma, että tarjolla on vain ne huonoimmat vaihtoehdot. Ehkä niistä saa eniten katetta?


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko: Re: Chanel
ViestiLähetetty: 25 Loka 2012, 22:03 
Poissa
Avatar

Liittynyt: 12 Loka 2012, 09:22
Viestit: 660
Paikkakunta: Jyväskylä
Olet epäilemättä oikeassa. Harmittaa vietävästi, kun täältä Keski-Suomesta ei löydy niitä mielestäni kiinnostavimmilta kuulostavia Guerlaineja (esim. L'Heure Bleue, Mitsuko). Mutta seuraavaa Helsingin reissua odotellessa... Ja liekö kyseessä kate vai keskivertoshoppailijan huono maku, kuka tietää.


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko: Re: Chanel
ViestiLähetetty: 25 Loka 2012, 22:12 
Poissa

Liittynyt: 26 Maalis 2012, 16:58
Viestit: 4094
Veikkaan, että keskivertotuoksuostokseen menee pari minuuttia, joten siinä painaa enemmän mainonta, mielikuvat ja painostus kuin tuoksun laatu.

Pihlaja, en ole Chanceja tai muita naisten marketti-chaneleja haistellut, joten en voi kommentoida niitä, mutta voin kyllä suositella niin Egoistea, Pour monsieuria ja Cristalle edt:tä naisillekin. Miksei Antaeustakin, jos vain rohkeutta riittää.


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 83 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1, 2, 3, 4, 5, 6  Seuraava

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia [ DST ]


Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 26 vierailijaa


Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia viestejäsi

Etsi tätä:
Hyppää:  
cron
Käännös, Lurttinen, www.phpbbsuomi.com Style by mindfreak.ro Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group