Tänään on 28 Maalis 2024, 13:45

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia [ DST ]




Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 83 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1, 2, 3, 4, 5, 6  Seuraava
Kirjoittaja Viesti
 Viestin otsikko: Re: Chanel
ViestiLähetetty: 25 Loka 2012, 22:33 
Poissa
Avatar

Liittynyt: 26 Maalis 2012, 12:24
Viestit: 865
Cristalle haisee mummon pehvalta, kun on pakkasta tai lämpötila lähellä nollaa. Helteessä se taas muuttuu huumaavaksi kolmen Michelin-tähden sitrussorbetiksi.

Pulloni on vuodelta 2006, nyt kaupassa saattaa olla tarjolla uudempi formula.


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko: Re: Chanel
ViestiLähetetty: 25 Loka 2012, 22:58 
Poissa

Liittynyt: 25 Maalis 2012, 08:34
Viestit: 2496
Eeva kirjoitti:
Cristalle haisee mummon pehvalta


Eeva, osaatko eritellen kertoa miten mummon pehvan tuoksu eroaa kaltaisesi, hiukan nuoremman vastaavasta?


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko: Re: Chanel
ViestiLähetetty: 25 Loka 2012, 23:06 
Poissa
Avatar

Liittynyt: 26 Maalis 2012, 12:24
Viestit: 865
Kuivakkaampi, hilseilevämpi, puuterinvärinen sillage. Hedelmällisyys ja sensuaalisuus ovat kaikonneet, mutta aamupesusta on jäänyt saippuakökkäre pakaroiden väliin. Päällä paljon pestyä, paksua kangasta. Stretsipuntit.


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko: Re: Chanel
ViestiLähetetty: 25 Loka 2012, 23:16 
Poissa

Liittynyt: 26 Maalis 2012, 16:58
Viestit: 4094
Ei, ei, ei. Älkää puhuko rumasti Cristallesta. Se on niin herkkä, että loukkaantuu. Cristalle haisee joululta keskellä kesää. Hyasintilta chypren päällä. Cristalle haisee Pour monsieurilta, jos se ei olisi ruma, kuiva ja kaikkitietävä äijän käppänä, vaan kaunis nainen. Cristalleni vuodelta 2005.


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko: Re: Chanel
ViestiLähetetty: 25 Loka 2012, 23:20 
Poissa
Avatar

Liittynyt: 25 Maalis 2012, 20:13
Viestit: 1140
Hihii!! :D

Olen Emotionissa mielestäni laittanut iholle joko Égoïstea tai Antaeusta ja joka tapauksessa ainakin paperilta tuoksutellut molempia (kerran) ja muistelisin, että molemmista tykkäsin. Olin mieheni kanssa liikkeellä ja tyrkkäsin sille autossa ranteeni nenänsä alle ja kysyin, että tykkäiskö ja voisinko minä käyttää sen mielestä. Ei siitä taas saanut oikeen mitään irti. Minä itse siis tykkäsin ja mietin, että jonkun pikkupullon vois joskus jostain yrittää löytää. Mutta en tosiaan enää muista kumman päästin iholle. Vaikka luulenpa, että molemmat olis ihan kivoja.

_________________
Le Monde des Rêves
“Time you enjoy wasting is not wasted time.”


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko: Re: Chanel
ViestiLähetetty: 26 Loka 2012, 06:49 
Poissa
Avatar

Liittynyt: 28 Maalis 2012, 20:24
Viestit: 3316
Paikkakunta: Helsinki
Repskops :laughing-rolling: .

_________________
Oh deer.


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko: Re: Chanel
ViestiLähetetty: 26 Loka 2012, 10:09 
Poissa
Avatar

Liittynyt: 12 Loka 2012, 09:22
Viestit: 660
Paikkakunta: Jyväskylä
Kiitos sekä vinkeistä että päivän nauruista. :mrgreen:


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko: Re: Chanel
ViestiLähetetty: 10 Joulu 2012, 13:45 
Poissa

Liittynyt: 26 Maalis 2012, 16:58
Viestit: 4094
Coiffan vihjasi blogissaan, että Egoistesta olisi tulossa uusi versio. Kehui sitä kovasti ja sanoi, että siinä on luumunuotti ja uudenlainen santeli. Onko sitten totta?


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko: Re: Chanel
ViestiLähetetty: 10 Joulu 2012, 16:04 
Poissa

Liittynyt: 30 Kesä 2012, 20:05
Viestit: 515
Paikkakunta: Espoo
Nuuhkin Tallinnassa Coco Mademoisellen emon, Cocon ja vasta nyt kylmässä säässä tajusin että ne tosiaan ovat äiti ja tytär olemuksiltaan. Mademoiselle on hedelmäinen ja minusta selvästi puuterisempikin, äitiversio on ryhdikkäämpi, mausteisempi ja jotenkin kypsempi.

Tahtoo!

_________________
Raitoja käpälään!


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko: Re: Chanel
ViestiLähetetty: 27 Joulu 2012, 20:46 
Poissa

Liittynyt: 01 Heinä 2012, 18:34
Viestit: 1268
Onko joku teistä vertaillut Chanel 19 edt, edp ja parfyymiversioiden eroja? Joku oltiin lopettamassa, tai lopetettu..?


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko: Re: Chanel
ViestiLähetetty: 27 Joulu 2012, 21:15 
Poissa
Site Admin

Liittynyt: 23 Maalis 2012, 20:35
Viestit: 2455
Paikkakunta: Helsinki
Mä tunnen hyvin sekä parfyymin että edP:n, edT:tä ei ole ollut helppo löytää kaupoista täällä enkä ole jaksanut sokkotilata netistä.

EdP on monivivahteisempi minusta kuin parfyymi, joka tuoksuu sydämeltään samalta kuin ihan joka ikinen muukin vähän vanhempi naisten tuoksu - jalosti ruusulta ja jasmiinilta.
Musta EdP:ssä on lisäksi alussa paksumpi hernekeittoinen galbanum-nuotti.

Olen käyttänyt EdP:tä kymmeniä kertoja ja siinä nousee esiin aina jokin eri fasetti. Kesto mulla ainakin 13 tuntia, parfyymiversio haalistuu puolessa päivässä.

Mut joo ehkä tilaan EdT:n vertailun vuoksi. Sen pitäisi olla vihreämpi ja nahkaisempi, EdP on pehmeämpi ja kukkeampi, ainakin teoriassa.


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko: Re: Chanel
ViestiLähetetty: 27 Joulu 2012, 22:04 
Poissa

Liittynyt: 02 Huhti 2012, 12:26
Viestit: 782
Paikkakunta: Helsinki
Mulla on parfyymia näytteenä, ja oon käynyt Stockalta testisuihkimassa ranteille edp:tä ja edt:tä kerran. En muista niistä enää tarkkoja eroavaisuuksia omassa nenässä, mutta mun mielestä taas parfyymi on kaikkein "rouhein" noista, ja vetiverisin. Tarkoituksena on käydä joskus suihkimassa noita myös Sokoksella (jos löytyy sieltä), kun en oo varma millaisessa kunnossa Stockan testerit siinä aika kuumalla hyllyllä oli. Kumppaniltani kysyin taannoin tuota parfyymia laitettuani että no NYT tuoksuu sun mielestä sitten tätimummo, eikö vaan? Vastasi että ei, tuoksuu ihan kivalta...


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko: Re: Chanel
ViestiLähetetty: 27 Joulu 2012, 22:09 
Poissa

Liittynyt: 01 Heinä 2012, 18:34
Viestit: 1268
Mulla on vain edt mini, josta kyllä pidän, mutta edp houkuttelee. On vaan sen verran hintava, etten viitsi sokkona ostaa. Miksi pitää asua täällä perämettässä, lähimmät testerit 300km päässä. Mur. :evil:


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko: Re: Chanel
ViestiLähetetty: 30 Joulu 2012, 15:40 
Poissa

Liittynyt: 30 Kesä 2012, 20:05
Viestit: 515
Paikkakunta: Espoo
Mun nenääni välillä nousevan hyasinttimaisuuden vuoksi melkein ostin 19 edp:n Tallinnasta, mutta tämä tuoksu ei pysy mun ihollani vaan katoaa mystisesti jäljettömiin muutamassa tunnissa vaikka kuinka reippaasti annostelin testeristä. Niin kauan kuin sitä kesti, oli vaikutelma kuin silkki paljasta ihoa vasten, yhtä aikaa viileä ja lämmin, ilmava.

_________________
Raitoja käpälään!


Viimeksi muokannut naapio päivämäärä 30 Joulu 2012, 15:41, muokattu yhteensä 1 kerran

Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko: Re: Chanel
ViestiLähetetty: 30 Joulu 2012, 15:40 
Poissa

Liittynyt: 26 Maalis 2012, 16:58
Viestit: 4094
Ajattelin, että olisiko kiva haistella vanhempaa Egoistea, jossa olisi vielä ruusupuuta ja aitoa santelia. Yritin katsella vähän Ebaysta, mutta ei voi oikein noihin kuviin luottaa. Bongasin eräänkin vanhemman pullon kuvasta, mutta pullo oli satamillinen, kun myytävä tuote 50 millinen, joten epäilen, ettei kuvalla ollut mitään tekemistä myytävän tavaran kanssa.

Miten vanhoja Egoisteja teillä on? Löydättekö niistä eroja nyt myynnissä olevaan?

Ennen kuin kukaan ehtii kysyä, miten vanhemman pullon tunnistaa, niin tässä muutama esimerkki. 1) Nesteen värin pitäisi kaiketi olla hieman tummempi. Kuvissa väri kyllä vääristyy helposti. 2) Eau de toilette lukee Egoisten päällä, eikä alla. Pitäisi olla silloin jo aika vanhaa tavaraa. Tuntomerkki pätee useisiin Chaneleihin. 4) Alhaalla olevasta Batch codesta. Nykyään ne ovat nelinumeroisia ja alkavat tod. näk. vitosella. Itselläni on nelosella alkava eränumero eli hieman vanhempi. Muitakin tuntomerkkejä on, kun etsitään oikein vintage-versioita.


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 83 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1, 2, 3, 4, 5, 6  Seuraava

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia [ DST ]


Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 36 vierailijaa


Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia viestejäsi

Etsi tätä:
Hyppää:  
cron
Käännös, Lurttinen, www.phpbbsuomi.com Style by mindfreak.ro Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group