Tänään on 19 Maalis 2024, 12:45

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia [ DST ]




Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 34 viestiä ]  Mene sivulle 1, 2, 3  Seuraava
Kirjoittaja Viesti
ViestiLähetetty: 10 Huhti 2012, 20:01 
Poissa
Site Admin

Liittynyt: 23 Maalis 2012, 20:35
Viestit: 2455
Paikkakunta: Helsinki
Kokeilin itse juuri mitä tuoksufriikki saa irti Helsingin ydinkeskustasta tunnissa.

1. Eerikinkadun ja Annankadun kulma: Helsinki 10. Nichemekka, hyvin suppea mutta kiva valikoima käsinpoimittua nicheä, Comme des Garconsin suitsukkeet, punaiset ja vihreät etunenässä.

2. Nudge Yrjönkadulla. Kierroksen kivoin ja perehtynein myyjä esitteli innolla Honore des Presin tuoksut. Sain myös pyytämättä näytteen mukaan. Mahtava paikka, tukekaa tätä puotia.

3. Stocka, Guerlainin boothi pääoven tuntumassa myy myös klassikoita. Sain ranteelleni Naheman parfyymivahvuutta. Naisten tuoksut näkymättömissä Chanel-kompleksista oikealle, siellä myös kivoja nichejä. Miesten osasto on pääovesta vasemmalle lapasten ja laukkujen tuntumassa ja aika karu.

Tunti täynnä! Unohdinko jonkin oleellisen paikan?


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 10 Huhti 2012, 20:42 
Poissa
Avatar

Liittynyt: 28 Maalis 2012, 20:24
Viestit: 3316
Paikkakunta: Helsinki
En tiedä olennaisesta, mutta Hkikybässä käydessä kannattaa poiketa siinä ihan vieressä 2or+ by Yatissa. Siellä on pieni valikoima jotain niche-merkkiä, jota en kyllä nyt muista... ...mutta pari tuoksua jäi kyllä mieleen, toinen suitsukkeinen, toinen pippurinen.

Edit. löysinkin merkin helposti ihanien pakkausten perusteella: Mad et Len. Myös kynttilät olivat fantastisen tuoksuisia.

Kuva

_________________
Oh deer.


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 10 Huhti 2012, 20:49 
Poissa
Site Admin

Liittynyt: 23 Maalis 2012, 20:35
Viestit: 2455
Paikkakunta: Helsinki
Damn, pistäydyin siellä tänään mutta en huomannut tuoksuja!


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 10 Huhti 2012, 20:52 
Poissa
Avatar

Liittynyt: 28 Maalis 2012, 20:24
Viestit: 3316
Paikkakunta: Helsinki
Onkohan niillä vieläkin siinä kaksi liiketilaa vierekkäin? Nimittäin silloin kun oli, niin tuoksuja oli vaan toisessa.

_________________
Oh deer.


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 10 Huhti 2012, 21:33 
Poissa
Avatar

Liittynyt: 27 Maalis 2012, 20:29
Viestit: 221
Paikkakunta: Helsinki
Tos ne on. Millerharrisia ja Nasomattoa ei enää myydä Livia Jacopan lopetettua ja Byredoakaan ei saa Gaudetesta. :(

_________________
Miksi ranteeni haisevat pakkausteipiltä?
http://nuuhbeibe.blogspot.com


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 10 Huhti 2012, 23:18 
Poissa
Avatar

Liittynyt: 26 Maalis 2012, 12:24
Viestit: 865
Helsingistä puuttuu parfyymiboutique. Avauduin tästä eilen tuonne "mitä nuuhkin tänään" -ketjuun, mutta viestini hautautui kauas historiaan aikakuprun vuoksi. Koska perustetaan?

Mielestäni tuoksut sopisivat monien helsinkiläisten vaatekauppojen pirtaan. Ihmettelen, ettei esim. My o My myy tuoksuja.


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 10 Huhti 2012, 23:23 
Poissa
Avatar

Liittynyt: 26 Maalis 2012, 22:53
Viestit: 943
Mä en ole koskaan asioinut noissa liikkeissä. Noi kaikki vaikuttaa ihan liian hienoilta ja laihoilta minulle. Olen kyllä suunnitellut pientä kierrosta noihin jo koko talven, ihan Vasilisan kirjoittamien artikkelien pohjalta. Ehkä joskus tohdin..

_________________
Oopiumiluola
Une femme sans parfum est une femme sans avenir.
- Coco Chanel


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 10 Huhti 2012, 23:24 
Poissa
Avatar

Liittynyt: 27 Maalis 2012, 20:29
Viestit: 221
Paikkakunta: Helsinki
Ihmettelen samaa, tuoksut sopisivat My oh Myhin hyvin. Mikä olisi paras paikka parfymerialle? Samujin vieressä Pohjois-Esplanadilla, Erottajalla, Kluuvissa vai kenties Eerikinkadulla?

_________________
Miksi ranteeni haisevat pakkausteipiltä?
http://nuuhbeibe.blogspot.com


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 10 Huhti 2012, 23:27 
Poissa
Avatar

Liittynyt: 27 Maalis 2012, 20:29
Viestit: 221
Paikkakunta: Helsinki
Tiia kirjoitti:
Mä en ole koskaan asioinut noissa liikkeissä. Noi kaikki vaikuttaa ihan liian hienoilta ja laihoilta minulle. Olen kyllä suunnitellut pientä kierrosta noihin jo koko talven, ihan Vasilisan kirjoittamien artikkelien pohjalta. Ehkä joskus tohdin..



Sinne sekaan nuuhkimaan! :) Ja voin myös vahvistaa, että Nudgessa ollaan aina superystävällisiä.

_________________
Miksi ranteeni haisevat pakkausteipiltä?
http://nuuhbeibe.blogspot.com


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 10 Huhti 2012, 23:31 
Poissa
Avatar

Liittynyt: 26 Maalis 2012, 12:24
Viestit: 865
Vasilisa kirjoitti:
Ihmettelen samaa, tuoksut sopisivat My oh Myhin hyvin. Mikä olisi paras paikka parfymerialle? Samujin vieressä Pohjois-Esplanadilla, Erottajalla, Kluuvissa vai kenties Eerikinkadulla?


Kaikki noi käy! Kluuvista tuli mieleen, että jos Helsingissä on aikaa 1 1/2 tuntia, ehtii käydä nuuskuttamassa myös Kämp Gallerian Kiehl'sin öljyt ja myskiparfyymin.


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 10 Huhti 2012, 23:37 
Poissa
Avatar

Liittynyt: 27 Maalis 2012, 20:29
Viestit: 221
Paikkakunta: Helsinki
Totta, unohdan aina Kiehlsin. Lisäksi on Annankadun Korres. Muuten, se parfymeria sopisi varmaan parhaiten Kämpiin.

_________________
Miksi ranteeni haisevat pakkausteipiltä?
http://nuuhbeibe.blogspot.com


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 10 Huhti 2012, 23:42 
Poissa
Avatar

Liittynyt: 26 Maalis 2012, 22:53
Viestit: 943
Kämp Galleria olisi omiaan meidän parfymerialle. Ihan siihen L'Occitanen, Kiehlsin ja M-boxin kupeeseen.

_________________
Oopiumiluola
Une femme sans parfum est une femme sans avenir.
- Coco Chanel


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 11 Huhti 2012, 07:22 
Poissa
Avatar

Liittynyt: 28 Maalis 2012, 20:24
Viestit: 3316
Paikkakunta: Helsinki
Tiia kirjoitti:
Mä en ole koskaan asioinut noissa liikkeissä. Noi kaikki vaikuttaa ihan liian hienoilta ja laihoilta minulle. Olen kyllä suunnitellut pientä kierrosta noihin jo koko talven, ihan Vasilisan kirjoittamien artikkelien pohjalta. Ehkä joskus tohdin..


Täällä Suomessa saa kyllä putiikkityyppisissäkin liikkeissä olla suht rauhassa kun vaan ilmaisee myyjälle haluavansa katsella rauhassa. Helsinki 10 on melko isokin, se ei minusta edes tunnu sellaiselta ahdistavalta "tulin tänne notkumaan ja kuluttamaan putiikinpitäjän aikaa". 2or+:n Minna (se TV:stä tuttu) on oikeasti varsin sydämellisen oloinen ihminen, jos sattuu olemaan itse putiikissaan paikalla (ja itse asiassa usein onkin, nyt noita myymälöitä on vaan useita, en tiedä kiertääkö niissä).

Kannattaa uskaltaa.

Ai niin, Beamissakin on CdG:tä pikkuvalikoima. Voisivat kyllä ottaa sinne jotain muutakin, niin ettei olisi päällekkäinen valikoima kympin kanssa!

_________________
Oh deer.


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 11 Huhti 2012, 08:03 
Poissa
Avatar

Liittynyt: 27 Maalis 2012, 20:29
Viestit: 221
Paikkakunta: Helsinki
Samaa mieltä Beamista, miten olisi esimerkiksi pieni valikoima Diptyqueta? Tai jokin suppeamman valikoiman niche?

CdGta saa myös Asunasta Fredalta, niin vaatteina kuin hajuinakin. Kävisin siellä huomattavasti useammin, jolleivat puodin myyjät olisi niin hyperaktiivisia. Tuotteita tuputetaan, ja olen pariin otteeseen miltei joutunut selittelemään, miksi en jotain tuotetta osta. :roll: :?

_________________
Miksi ranteeni haisevat pakkausteipiltä?
http://nuuhbeibe.blogspot.com


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 11 Huhti 2012, 08:26 
Poissa
Avatar

Liittynyt: 26 Maalis 2012, 22:53
Viestit: 943
Enemmän kuin tuputtaminen mua ahdistaa se tietty tapa jolla mun näköisiin ihmisiin suhtaudutaan. Tiesittekö, että erään suuren tavaratalon henkilökuntaa on kehoitettu tarkkailemaan rastapäitä potentiaalisina myymälävarkaina..?

_________________
Oopiumiluola
Une femme sans parfum est une femme sans avenir.
- Coco Chanel


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 34 viestiä ]  Mene sivulle 1, 2, 3  Seuraava

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia [ DST ]


Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa


Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia viestejäsi

Etsi tätä:
Hyppää:  
cron
Käännös, Lurttinen, www.phpbbsuomi.com Style by mindfreak.ro Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group