Tänään on 29 Maalis 2024, 02:04

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia [ DST ]




Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 43 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1, 2, 3  Seuraava
Kirjoittaja Viesti
 Viestin otsikko: Re: Eläimelliset tuoksut
ViestiLähetetty: 02 Touko 2012, 19:37 
Poissa
Avatar

Liittynyt: 28 Maalis 2012, 11:32
Viestit: 1135
Paikkakunta: Helsinki
Aah, kuuma myski, ei kiitos. Minä tarvitsisin jonkun kylmän myskin, jonka voin sitten itse kuumentaa.

_________________
Monsieur Christian Aigu,
Tuoksuintoa vuodesta 1977
monsieuraigu.blogspot.com


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko: Re: Eläimelliset tuoksut
ViestiLähetetty: 02 Touko 2012, 20:50 
Poissa

Liittynyt: 25 Maalis 2012, 08:34
Viestit: 2496
---


Viimeksi muokannut toxu päivämäärä 11 Marras 2012, 12:58, muokattu yhteensä 1 kerran

Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko: Re: Eläimelliset tuoksut
ViestiLähetetty: 02 Touko 2012, 22:53 
Poissa
Site Admin

Liittynyt: 23 Maalis 2012, 20:35
Viestit: 2455
Paikkakunta: Helsinki
Tässä on ihan kaikkea, mutta missä on lammasta :cry:

Ehdotan sulle Diptyquen Virgiliota. Paitsi että se on paimenidylli, Jaakiemista se tuoksui Aura-juustolle.
Ehkä se on vegaaninen lammas.


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko: Re: Eläimelliset tuoksut
ViestiLähetetty: 02 Touko 2012, 23:01 
Poissa

Liittynyt: 26 Maalis 2012, 16:58
Viestit: 4094
Jos joku tältä foorumilta voisi kesyttää sen tuoksun niin Toxu. Miksi en itse sitä hoksannut? Ei kuitenkaan missään nimessä sokko-ostosainesta.


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko: Re: Eläimelliset tuoksut
ViestiLähetetty: 03 Touko 2012, 08:38 
Poissa

Liittynyt: 25 Maalis 2012, 08:34
Viestit: 2496
Gogol kirjoitti:
Tässä on ihan kaikkea, mutta missä on lammasta :cry:


Lammasta on kylmänä kaupan pakastealtaassa sekä tosi tosi kuumana kotieläinpuistossa, jossa tykkään käydä silittelemässä niitä kesäöiden suloisessa rauhassa. :P

Dzingin! ensiminuutit tuoksuvat miusta ihan vuohilaumalta. Sääli että viimeistään tunnin jälkeen annostelusta se kääntyy ihan hohhoijaksi.


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko: Re: Eläimelliset tuoksut
ViestiLähetetty: 03 Touko 2012, 08:54 
Mää en olekkaan tuota Dzing:iä nuuskinut vielä lainkaan.
en mää oikeen tiedä liekkö vielä oikein sellaista eläimellistä tuoksua vielä vastaan tullutkaan, mutta
mikä ensimmäisenä mulla tuli mieleen voi toki olla aika pliisu, mutta minun ei ole välttämättä vertailu kuvaa tälle,
mutta hitusen eläimellisenä olen kokenut hyvinkin minulle speciaalin tuoksun;
Jean Patou Sublime:n, tässä on jotain erittäin naisellista mutta myös hitusen jotain "eläimellistä" ??
Mitäs muut tuumaa. Tää voi ehkä olla vähä pliisu?


Ylös
  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko: Re: Eläimelliset tuoksut
ViestiLähetetty: 03 Touko 2012, 12:06 
Poissa
Site Admin

Liittynyt: 23 Maalis 2012, 20:35
Viestit: 2455
Paikkakunta: Helsinki
Oulussa saattaa olla yksi mun Dzing vielä - kysykää Neiti Nenäsäriltä, palautushan sujuisi kätevästi teidän kauttanne.

Nicolain Vanille-Tonkassa on aivan selvä eläimellinen häivähdys. Se siinä mua addiktoi.
Se tekee tästä ei-pikkutyttövaniljan.

Nyt lupaan pysyä poissa foorumilta pitkälle iltapäivään.
Jos jaksan kiltisti tehdä yhden ikävän homman saan myöhemmin käydä vaikka Zopossa.
Ja lievennän työn tylsyyttä tekemällä sitä shortseissa aurinkokaton alla terassilla.


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko: Re: Eläimelliset tuoksut
ViestiLähetetty: 03 Touko 2012, 15:24 
Poissa
Site Admin

Liittynyt: 23 Maalis 2012, 20:35
Viestit: 2455
Paikkakunta: Helsinki
Eläimistä tulee vielä mieleen että rakastan Caronien pohjaa.

Lueskelin lounaalla Patricia de Nicolain artikkelia joka sanoo että alkuperäinen Caronien pohjatuoksu, Mousse de Saxe, tuoksui tiikerien luolalta.

Eläimellinen, nahkainen tuoksu tulee 6-isobutyylikinoliinistä. Sitä voi ihmetellä Caronin Nuit de Noelissa, Chanelin Bois des Ilesisä, Schiaparellin Schockingissa ja Hermèsin Calèchessa ja konetiskiaineissa (ilmeisesti koska se peittää pesuaineitten vinkeää pohjatuoksua). Kunhan tästä vapaudun, täytynee haistella niitä.

Tiesittekö muuten että hajuttomat pesuaineet on yleensä hajustettu hajuttomiksi :D


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko: Re: Eläimelliset tuoksut
ViestiLähetetty: 03 Touko 2012, 16:32 
Poissa

Liittynyt: 02 Huhti 2012, 12:26
Viestit: 782
Paikkakunta: Helsinki
^ Tuota hajuttomaksi hajustamista taidetaan harrastaa maailmalla aika paljonkin, mutta Suomessa esim. Erisan ja LV (ja varmaan jotkut muutkin) tekevät käsittääkseni pyykkiaineensa yms ilman "masking fragrancea". Pyykkiaineissa ja muissa kotitaloustököteissä ei tosin ole pakko ilmoittaa paketissa, vaikka sitä oiskin lisätty. Henkilöhygieniatuotteissa taas inci-listassa on pakko mainita parfum tms (tai allergeenihittilistan komponentti jos sellainen on), tai kasviuute jne.


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko: Re: Eläimelliset tuoksut
ViestiLähetetty: 03 Touko 2012, 17:39 
Poissa
Site Admin

Liittynyt: 23 Maalis 2012, 20:35
Viestit: 2455
Paikkakunta: Helsinki
Mä ymmärsin että sellaista hajua sisäänsä kiskovien febreze-molekyylien lisäily on aika normijuttu.
Siinä olisi järkeä, sillä tensidit haisevat rasvaiselle, eikö?

Olen juuri ihaillut paria parfymööriä jotka ovat tehneet anonyymit mutta tehokkat peppupyyhetuoksut.
Etenkin Pampersin taivaallinen mantelintuoksu on aikamoinen saavutus :D


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko: Re: Eläimelliset tuoksut
ViestiLähetetty: 04 Touko 2012, 11:03 
Poissa

Liittynyt: 25 Maalis 2012, 08:34
Viestit: 2496
Tuosta mantelin tuoksusta tuli mieleen seuraavaa...Onko kukaan törmännyt tuoksuun joka muistuttaisi erehdyttävästi spermaa? Itse en ole, vaikka olen haistellut satoja hajuvesiä, ja minä sentään pystyn tuon elämän elixiirin tuoksun kuvailemaan vaikka päälläni seisten. On sitä sen verran tullut käsiin joutuneeksi. :D

Sperma tuoksuu toki hyvin erilaiselta tuoreena ja kuivuneena, mutta tämänhän te kaikki siellä jo tiesittekin... :lol:


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko: Re: Eläimelliset tuoksut
ViestiLähetetty: 04 Touko 2012, 14:03 
Poissa
Avatar

Liittynyt: 25 Maalis 2012, 20:13
Viestit: 1140
toxu, olen kuullut kerrottavan, että sperma tuoksuu erilaiselta eri miehillä. Ja maistuu myös. Mutta ehkä siinä on sitten se joku tietty sama nuotti kuitenkin.

:mrgreen:

_________________
Le Monde des Rêves
“Time you enjoy wasting is not wasted time.”


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko: Re: Eläimelliset tuoksut
ViestiLähetetty: 04 Touko 2012, 14:16 
Poissa

Liittynyt: 25 Maalis 2012, 08:34
Viestit: 2496
Mohn kirjoitti:
toxu, olen kuullut kerrottavan, että sperma tuoksuu erilaiselta eri miehillä. Ja maistuu myös. Mutta ehkä siinä on sitten se joku tietty sama nuotti kuitenkin.

:mrgreen:


Täytyy olla sama pohjatuoksu nyt ainakin, koostuuhan se kaikilla nyt suht'koht samoista aineksista. Mutta en ole vertaillut, eikä se taida olla miun juttu tulevaisuudessakaan. :D

Tietysti syömiset ja juomiset vaikuttavat...


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko: Re: Eläimelliset tuoksut
ViestiLähetetty: 26 Touko 2012, 19:26 
Poissa
Site Admin

Liittynyt: 23 Maalis 2012, 20:35
Viestit: 2455
Paikkakunta: Helsinki
Eriomainen juttu monimerkityksellisestä eläimellisyydestä Perfumeshrineltä:
http://perfumeshrine.blogspot.it/2012/0 ... malic.html


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko: Re: Eläimelliset tuoksut
ViestiLähetetty: 23 Elo 2013, 20:04 
Poissa

Liittynyt: 01 Heinä 2012, 18:34
Viestit: 1268
Gogol kirjoitti:
Eläimistä tulee vielä mieleen että rakastan Caronien pohjaa.

Lueskelin lounaalla Patricia de Nicolain artikkelia joka sanoo että alkuperäinen Caronien pohjatuoksu, Mousse de Saxe, tuoksui tiikerien luolalta.

Eläimellinen, nahkainen tuoksu tulee 6-isobutyylikinoliinistä. Sitä voi ihmetellä Caronin Nuit de Noelissa, Chanelin Bois des Ilesisä, Schiaparellin Schockingissa ja Hermèsin Calèchessa ja konetiskiaineissa (ilmeisesti koska se peittää pesuaineitten vinkeää pohjatuoksua).



Mä inhoan noita kaikkia. :shock:

Luulin joskus tietäväni, miltä sivetti tuoksuu, mutten ole enää ollenkaan varma. Useimmissa sivettituoksuissa on myös aldehydejä ja indolisia valkokukkia, jotka rikkovat nenäni. Kertokaa joku sivettituoksu, sellainen, jossa se on pääosassa? Jos olen luullutkin 6-isobutyylikinoliinia sivetiksi?

Lisäilen vielä. Mä rakastan lehmänlannan tuoksua, vuohen karvaa, auringossa lämmennyttä basenjia. Myös puhdas hiki on mielestäni miellyttävä tuoksu.


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 43 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1, 2, 3  Seuraava

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia [ DST ]


Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 32 vierailijaa


Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia viestejäsi

Etsi tätä:
Hyppää:  
cron
Käännös, Lurttinen, www.phpbbsuomi.com Style by mindfreak.ro Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group