Tänään on 28 Maalis 2024, 11:38

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia [ DST ]




Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 27 viestiä ]  Mene sivulle 1, 2  Seuraava
Kirjoittaja Viesti
 Viestin otsikko: Äärimmäinen jasmiini
ViestiLähetetty: 14 Huhti 2012, 19:16 
Poissa
Site Admin

Liittynyt: 23 Maalis 2012, 20:35
Viestit: 2455
Paikkakunta: Helsinki
Jasmiini on mulle extremein kukka. Huonosti tehtynä kidutusta, hyvänä kiinnostava - mutta sydämeni ei ole yleensä ikinä mukana.

Hirvein jasmiini jonka tiedän on Armanin Code pour Femme. Sinä päivänä kun menen myymään itseäni korokepohjakengissä maantien varteen alan myös käyttää tuota tuoksua. (En ole edes varma onko siinä jasmiinia, mutta en suostu tarkastamaan asiaa.)

Mieleenpainuvin ja jännin jasmiini jonka olen tavannut on Serge Lutensin A la Nuit.
Jännän vihreä ja elinvoimainen hyperrealistinen yökukka. Pitää hereillä.

Ormonde Jaynella ja Le Labolla on myös jasmiinia joka kutkuttaa jasmiininvihaajaa.

Mitkä ovat parhaat jasmiinituoksut? Vai inhoatko koko kukkaa?

Tule tänne jakamaan jasmiinikokemuksesi!


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko: Re: Äärimmäinen jasmiini
ViestiLähetetty: 14 Huhti 2012, 19:28 
Poissa
Avatar

Liittynyt: 26 Maalis 2012, 22:53
Viestit: 943
Mielestäni varsin viileä (eikö niin, Aigu) mutta myös hyvin hyvin ilmeinen ja voimakas jasmiini on Bvlgarin Jasmin Noir. Kesätuoksuna olen käyttänyt.

_________________
Oopiumiluola
Une femme sans parfum est une femme sans avenir.
- Coco Chanel


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko: Re: Äärimmäinen jasmiini
ViestiLähetetty: 14 Huhti 2012, 19:32 
Poissa

Liittynyt: 28 Maalis 2012, 17:17
Viestit: 63
Odotan mielenkiinnolla kommentteja tähän ketjuun! Haluaisin löytää tuoksun, jossa jasmiini tuoksuisi samalta kuin livenä kukkasista nuuhkittuna. Bvlgarin Mon Jasmin Noir on yksi suosikeistani (kevyempi kuin Tiian mainitsema).

Armanin Codeen pitää vielä kommentoida. Gogolin blogia luettuani ihmettelin lattianpesuainevertausta. Viimeksi siivotessani säikähdin, että olenko rikkonut code-näytteeni. Ehei, se olikin vain Kiilto parketinpesuaine. Osuva kuvaus siis :)


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko: Re: Äärimmäinen jasmiini
ViestiLähetetty: 14 Huhti 2012, 19:37 
Poissa
Avatar

Liittynyt: 26 Maalis 2012, 22:53
Viestit: 943
Code muistuttaa minua etäisesti Johnsonin parketinpesuaineesta (ainakin ysärillä tätä vielä myytiin). Voidaanko syyttää appelsiininkukkaa..?

_________________
Oopiumiluola
Une femme sans parfum est une femme sans avenir.
- Coco Chanel


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko: Re: Äärimmäinen jasmiini
ViestiLähetetty: 14 Huhti 2012, 19:40 
Poissa
Avatar

Liittynyt: 28 Maalis 2012, 20:24
Viestit: 3316
Paikkakunta: Helsinki
Perus-Alienin jasmiini on minulle oikea hajuhermoviila. Aivan mahdoton.

Untitledissä on venkula jasmiini suolan ja vehreyden keskellä. Ihan tykkäilen siitä.

Olen kuitenkin varma, että ihana jasmiini on jossain - rakastan jasmiinin tuoksua luonnossa. Enkä yhdistä sitä wc-raikastimeen, kuten mimosaa.

Ihanan jasmiinin löytäminen on minulle kuitenkin melko matalan prioriteetin juttu, kun en ole kukkaistyttöjä.

_________________
Oh deer.


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko: Re: Äärimmäinen jasmiini
ViestiLähetetty: 14 Huhti 2012, 20:26 
Poissa

Liittynyt: 25 Maalis 2012, 08:34
Viestit: 2496
Jasmiini on hankala tapaus. Yliannosteltuna se on yökkö, mutta sopivassa määrin mitä hurmaavin tuoksu.

Eräs parfymerian tärkeimmistä ainesosista. Hallitseassaan hyvin feminiininen, mutta elintärkeä vivahde myös monissa loistavissa miesten tuoksuissa.

Jasmiini on tunnetusti täynnä indoleja; ainetta jota löytyy myös ihmisen ulosteesta. Tämän vuoksi monien mielestä jasmiini on hyvin anuksellinen. :)

A la Nuit on hyvä, mutta annostelussa täytyy olla erityisen tarkkana. Se voi olla todellinen sumutorvi jos suihkuttaa liikaa.


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko: Re: Äärimmäinen jasmiini
ViestiLähetetty: 14 Huhti 2012, 21:41 
Poissa
Avatar

Liittynyt: 10 Huhti 2012, 14:29
Viestit: 1492
A la Nuit ja Jasmin et Cigarette ovat suosikkini (Jean Patoun Joy kannattaa testata, mutta pidän enemmän Sublimesta).

_________________
Crouching tiger, hidden flacon


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko: Re: Äärimmäinen jasmiini
ViestiLähetetty: 14 Huhti 2012, 23:07 
Poissa
Avatar

Liittynyt: 10 Huhti 2012, 22:49
Viestit: 391
Paikkakunta: UK
Kamicha, odotinkin jo Alienin saapumista keskuuteemme tässä ketjussa! Se on mulle jasmiinien jasmiini, synteettinen ja äänekäs kuin mikä.

_________________
Tuoksut videolla. Suihkuta ja nauti.


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko: Re: Äärimmäinen jasmiini
ViestiLähetetty: 14 Huhti 2012, 23:10 
Poissa
Avatar

Liittynyt: 28 Maalis 2012, 11:32
Viestit: 1135
Paikkakunta: Helsinki
Meinasin juuri sanoa, että siinä Bulgarin mustassa jasmiinissa on kyllä aitoa paskaa mukana. :D Todellista syvää jasmiinintuoksua ei yksinkertaisesti voi tehdä ilman skatolia. :) Ja kyllä Tiia, minun mielestäni Jasmin Noir on viileä ja pidän siitä kovasti. Meillä tuntuu olevan hyvin samanlainen tuoksumaku.

_________________
Monsieur Christian Aigu,
Tuoksuintoa vuodesta 1977
monsieuraigu.blogspot.com


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko: Re: Äärimmäinen jasmiini
ViestiLähetetty: 15 Huhti 2012, 08:18 
Poissa
Avatar

Liittynyt: 27 Maalis 2012, 20:29
Viestit: 221
Paikkakunta: Helsinki
Onko Untitledissa jasmiinia? :O Jännä!

Inhoan laihoja kemikaalijasmiineita, sillä saan niistä helposti päänsärkyä. Tähän mennessä kokeilemistani olen tykännyt Tom Fordin happamasta (ylläri) Jasmin Rougesta. Mutta Jasmin et Cigarette, siinä olisikin ohjelma sunnuntaille! :)

_________________
Miksi ranteeni haisevat pakkausteipiltä?
http://nuuhbeibe.blogspot.com


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko: Re: Äärimmäinen jasmiini
ViestiLähetetty: 15 Huhti 2012, 13:25 
Poissa
Avatar

Liittynyt: 26 Maalis 2012, 22:53
Viestit: 943
Jännittävää, että olen tuoksumaultani käsittämääni viileämpi. Tai ehkä tuoksumakuni on todellisuudessa laajempi kuin olen itse käsittänyt. En haista paskaa :lol: Jasmin Noirissa, mutta minusta se on varsin aito ja orgaaninen. Että tietty paskan sävy siellä on oltava. Tietänet mitä tarkoitan.

Alien on minusta upea tuoksu, se on vain hyvin vaikea ja opeteltava tuoksu kuten muutkin Muglerit. Ainoa mikä tökkii on se appelsiininkukka - sekä Codessa että Alienissa.

_________________
Oopiumiluola
Une femme sans parfum est une femme sans avenir.
- Coco Chanel


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko: Re: Äärimmäinen jasmiini
ViestiLähetetty: 15 Huhti 2012, 23:32 
Poissa
Site Admin

Liittynyt: 23 Maalis 2012, 20:35
Viestit: 2455
Paikkakunta: Helsinki
Jasmin Noir haisee paskalle!!! Tai täsmennän, pikemminkin pitkäksi menneelle pierulle.

Tässä on vähän jickymäistä turmeltuneisuutta. Aigu, koprofiliaa pullossa. (Sori TMI, muut!)

On omanlaisensa kokemus juuttua tämän kanssa moneksi tunniksi lentokoneeseen (vähän kuin siivooja joka juuttui hissiin viikonlopuksi ja söi rättinsä) mut joo ei. Tällä ei saa jasmiininvihaajaa takinkääntäjäksi.


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko: Re: Äärimmäinen jasmiini
ViestiLähetetty: 16 Huhti 2012, 10:57 
Poissa

Liittynyt: 25 Maalis 2012, 08:34
Viestit: 2496
Ulostekeskustelut käyvät muhevan lämpimänä kaikilla sektoreilla.


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko: Re: Äärimmäinen jasmiini
ViestiLähetetty: 16 Huhti 2012, 11:00 
Poissa
Avatar

Liittynyt: 28 Maalis 2012, 11:32
Viestit: 1135
Paikkakunta: Helsinki
No näinpä juuri. :D Minulla on kyllä pitempään jo poltellut tälläisen Jasmin Extreme -tuoksun tekeminen. Tosin se menisi sitten tähän eksklusarjaan ja sitä saisi vain tiskin alta. :) (Koprofiliaa pullossa - tipuin juuri pöydän alle)

_________________
Monsieur Christian Aigu,
Tuoksuintoa vuodesta 1977
monsieuraigu.blogspot.com


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko: Re: Äärimmäinen jasmiini
ViestiLähetetty: 16 Huhti 2012, 11:07 
Poissa
Site Admin

Liittynyt: 23 Maalis 2012, 20:35
Viestit: 2455
Paikkakunta: Helsinki
Tämä on viimeinen ulostetta sivuava viesti multa, mutta mulla oli siis Jasmin Noiria oikealla ranteella ja vieressä referenssituoksuna taapero ennen ja jälkeen ripulin. Bulgarin tuoksurekonstruktio lämmössä muhivasta ryynipaskasta oli hämmästyttävän aidontuntuinen.

Nyt anteeksi kaikille, painun töitä tekemään ja häivytän hajun Ormonde Jaynen Champacalla.


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 27 viestiä ]  Mene sivulle 1, 2  Seuraava

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia [ DST ]


Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 25 vierailijaa


Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia viestejäsi

Etsi tätä:
Hyppää:  
cron
Käännös, Lurttinen, www.phpbbsuomi.com Style by mindfreak.ro Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group