Tänään on 28 Maalis 2024, 20:10

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia [ DST ]




Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 28 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1, 2
Kirjoittaja Viesti
ViestiLähetetty: 29 Heinä 2012, 18:53 
Poissa

Liittynyt: 30 Kesä 2012, 20:05
Viestit: 515
Paikkakunta: Espoo
Olen luullut inhoavani valkoisia kukkia hajuvesissä, kauhukuva on ollut übernaisellinen talkkipuuteripilvi, joka tappaa talossa ja puutarhassa. Toistaiseksi ainoa hyväksymäni tuoksu on ollut Penhaligonsin Lily of the Valley, joka on hyytävän valkoinen ja vihreä, lähes myrkyllinen kielo ja jota annostelen äärettömän kevyesti.

Eilen kuitenkin nuuskin läpi Jo Malonen liikkeen ja ihastuin yllättäen Vintage Gardeniaan niin paljon että uskaltauduin testaamaan sitä iholle asti. Rakastuin! Jasmiinihan siinä kai enimmäkseen tuoksuu, mutta tämä ei muuttunut äitelän talkkipuuteriseksi eikä täyttänyt koko kaupunginosaa. Puhdas, ilmava ja viehkeä tuoksu. Kolmen tunnin kuluttua se oli haalistunut hädin tuskin huomattavaksi mutta voih, mitkä kolme tuntia! Ostanko kolmen tunnin ihmeen vai etsinkö nyt rohkaistuneena sen tuhdimman isosiskon? Mitä kannattaisi kokeilla? Kaksi täyttä päivää vielä Pariisissa, parfyymitaivaassa.

_________________
Raitoja käpälään!


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 29 Heinä 2012, 19:07 
Poissa
Avatar

Liittynyt: 01 Kesä 2012, 19:14
Viestit: 2426
Paikkakunta: Oulu
^Naapio, minä etsisin kyllä Caron:n tuoksutalon käsiini jos haluaisin todella hyvän, laadukkaan, pysyvän valkoisen kukka tuoksun. Ja toki tuo Divine:n Divine on myös sellainen. :P Suosittelen ostaa heti se isosisko. Näistä kun pääsee jyvälle, paluuta ei ole. ;) ja hentelöisen pikkusiskon rinnalle kuitenkin rupeat hetken kuluttua kaipaamaan sitä räväkämpää isosiskoa. :P

_________________
Thougts begome things... choose the good ones!


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 29 Heinä 2012, 19:38 
Poissa

Liittynyt: 30 Kesä 2012, 20:05
Viestit: 515
Paikkakunta: Espoo
Kiitos ehdotuksista Kosmoskukka, Caronit on haisteltu kahdesti eikä siellä mikään kukkaisa tuoksu pysäyttänyt samalla tavalla. Onko sulla mielessä joku tietty Caron? Voisin vielä kerran nopeasti riskeerata norsu posliinikaupassa -efektin jos olisi tietty kohde mielessä.

Olen saanut aikanani yliannostuksen vaniljasta ja olen vastahakoinen edes kokeilemaan makeita tuoksuja iholleni. Ne muuttuvat vielä makeammiksi minulla ja päädyn haisemaan jälkiruoalta, siksi Divine jää varmaan testaamatta.

_________________
Raitoja käpälään!


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 29 Heinä 2012, 19:46 
Poissa
Avatar

Liittynyt: 21 Huhti 2012, 20:08
Viestit: 1314
^ Kokeilitko Caronin Acaciosa parfyymia?

_________________
http://tuoksuttelija.blogspot.com/


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 29 Heinä 2012, 20:35 
Poissa
Avatar

Liittynyt: 01 Kesä 2012, 19:14
Viestit: 2426
Paikkakunta: Oulu
Acaciosa oli minunkin mielessäni.

_________________
Thougts begome things... choose the good ones!


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 29 Heinä 2012, 21:40 
Poissa
Avatar

Liittynyt: 26 Kesä 2012, 23:04
Viestit: 38
Paikkakunta: Ateena
Mina suuntaisin oitis Annick Goutalin Pariisin putiikkiin, ja taman tuoksutalon antimista valitsisin Songes tai Un Matin d'Orage, jotka ovat tuulahdus ikiromanttisia valkoisia kukkia,ilman sita puuteripilvea!


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 29 Heinä 2012, 21:44 
Poissa
Avatar

Liittynyt: 21 Huhti 2012, 20:08
Viestit: 1314
Tai Gardenia Passion! :romance-heartsthree: Oih kunpa pääsisi Pariisiin

_________________
http://tuoksuttelija.blogspot.com/


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 29 Heinä 2012, 21:57 
Poissa
Avatar

Liittynyt: 26 Kesä 2012, 23:04
Viestit: 38
Paikkakunta: Ateena
veit sanat suustani, tai paremminkin kirjaimet nappaimistoltani!! olin juuri aikeissa lisata Gardenia Passionin, kun se ihan tyystin unohtui. Nama 3 siis ehdottomia Goutalin valkokukkasuosikkejani!


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 29 Heinä 2012, 22:15 
Poissa
Avatar

Liittynyt: 21 Huhti 2012, 20:08
Viestit: 1314
Heh :romance-heartsmiley:

Hei tietkö amarilia, jos kerran tykkäät noista niin kokeile ihmeessä Divinen Divineä jos et ole vielä haistanut sitä!

_________________
http://tuoksuttelija.blogspot.com/


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 29 Heinä 2012, 22:21 
Poissa
Avatar

Liittynyt: 26 Kesä 2012, 23:04
Viestit: 38
Paikkakunta: Ateena
juuh,,,Divine on sanan mukaisesti jumalainen. Ihana Kosmo laittoin siita viimeeksi mulle naytteen...ihan koukussa oon, mutta lompakko liian laiha. Ehkapa joululahaksi sitten....( pienta vinkkia miehelle voisi asiasta pistaa) :romance-inlove:


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 30 Heinä 2012, 20:42 
Poissa

Liittynyt: 30 Kesä 2012, 20:05
Viestit: 515
Paikkakunta: Espoo
No niin, AG tuoksuista lähinnä hakemaani oli Le Jasmin, mutta nyt muutaman tunnin jälkeen sen lumo on haihtunut ja odotan sen vain häipyvän pois häiritsemästä. Muut eivät herättäneet tarpeeksi mielenkiintoa. Haistoin samoin Penhaligonsin Gardenian ja sain siitä ja Orange Blossomista näytteetkin, eli voin rauhassa tutkia niitä kotona. Kuulin että Jo Malonen ilmava Vintage Gardenia ollaan lopettamassa ja hädissäni julistin sen valkokukkakisan voittajaksi erässä yksi.

_________________
Raitoja käpälään!


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 01 Marras 2012, 15:24 
Poissa
Avatar

Liittynyt: 28 Maalis 2012, 20:24
Viestit: 3316
Paikkakunta: Helsinki
No nyt olisi naapiolle ei-makea, ei-puuterinen iso valkokukkakimppuehdokas: Diptyquen Olene. Myöhässä ehkä Pariisia ajatellen, mutta tuoksuttelua ajatellen ei kai mikään ole myöhäistä...

_________________
Oh deer.


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 01 Marras 2012, 16:40 
Poissa

Liittynyt: 01 Heinä 2012, 18:34
Viestit: 1268
En yleensä pidä valkokukista, mutta Kenneth Colen Black on sellainen viileä valkoinen, josta pidän, ja jossa en tunne oloani tukalaksi. Ihan varmasti tuo on niin synteettinen kuin olla voi, halpa kuin mikä, mutta ehkä juuri siksi sopii minulle :D


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 28 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1, 2

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia [ DST ]


Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Google [Bot] ja 29 vierailijaa


Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia viestejäsi

Etsi tätä:
Hyppää:  
cron
Käännös, Lurttinen, www.phpbbsuomi.com Style by mindfreak.ro Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group