Tänään on 28 Maalis 2024, 14:02

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia [ DST ]




Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 22 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1, 2
Kirjoittaja Viesti
 Viestin otsikko: Re: Havuja
ViestiLähetetty: 27 Huhti 2013, 05:52 
Poissa

Liittynyt: 25 Maalis 2012, 08:34
Viestit: 2496
Jaakiem kirjoitti:
toxu kirjoitti:
Ralph Laurenin Polo. Mites se? Mäntyjä, havuneulasia ja tammisammalta...Hyvin, HYVIN havumetsäinen tuoksu! Melko maskuliininen kylläkin, ja ehkäpä turhan kova pähkinä naisille purtavaksi...


Pitää käydä haistelemassa tuota. En ole tarttunut tuohon alkuperäiseen, koska ne Ralph Laurenit, joita olen haistellut, ovat olleet kuraa. Polo on näköjään pitänyt hintansa. Vieläkin pyydetään kovia hintoja.


Mjaa. Olin ihan varma että olit tuota jo kokeillut. Poloakin on tietysti rusikoitu, enkä ole viimeisintä formulaatiota itse haistellut, mutta sen perusteella mitä olen lukenut on kyseessä edelleenkin aivan loistava tuoksu.
Miulla on pieni kaunis vihreä minipullo tätä, ja on se hyvää kamaa. Vähän kuin Quorum, mutta mielestäni parempi.

Polo on vieläkin jenkeissä eräs myydyimmistä tuoksuista, kiitos vannoutuneiden ja nyt jo hiukan harmaantuneiden kuljemme-yhdessä-läpi-elämän-käyttäjien, mutta emmehän anna sen häiritä... :D

toxu v. 2008:


"I`m quite fond of with this classic, although I don`t wear it myself. It`s quite strong scent with vintage feeling. Earthy, forest-like green chypre with very dry leather and tobacco notes. Warm and very masculine, it also smells strikingly natural to my nose. Like I was standing in the middle of the coniferous forest on a warm summer day, breathing deeply in.

The bottle is very nice, too."


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko: Re: Havuja
ViestiLähetetty: 04 Touko 2013, 14:09 
Poissa

Liittynyt: 26 Maalis 2012, 16:58
Viestit: 4094
Nuit etoilee – onkohan mulla näytettä tästä? Minttua, mäntyä ja kuusta? Olen ainakin joskus haistellut ohimenen.


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko: Re: Havuja
ViestiLähetetty: 04 Touko 2013, 15:00 
Poissa
Avatar

Liittynyt: 01 Kesä 2012, 19:14
Viestit: 2426
Paikkakunta: Oulu
^Mää laitan näytteen tulemaan. Se on ihana, ainaki musta.

_________________
Thougts begome things... choose the good ones!


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko: Re: Havuja
ViestiLähetetty: 04 Touko 2013, 23:26 
Poissa
Avatar

Liittynyt: 28 Joulu 2012, 03:55
Viestit: 867
Paikkakunta: Tampester
Mun on pakko sanoa hieman aiheeseen liittymättömästi että aina kun näen tämän ketjun pinnalla niin yhtä aikaa sekä huvittaa, että tulee työasiat mieleen. Havuja p*rkele! :D

Yhteenkään havutuoksuun en valitettavasti ole tutustunut, siis noiden Suomen luonnossa esiintyvien ehtojen havujen lisäksi. :enkeli:

_________________
http://haistaite.com/


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko: Re: Havuja
ViestiLähetetty: 04 Touko 2013, 23:45 
Poissa
Avatar

Liittynyt: 25 Maalis 2012, 20:13
Viestit: 1140
Hihii, minun aivoni jatkaa joka kerta, kun luen ketjun otsikon, että p*rkele. :D

Ketjun innoittamana käsivarrella Wazamba. Pihkaisia havuja pienellä tujauksella saippuaa. Jotain tervaisuuttakin olen aaivstuksen aistivinani. Voisin tykätä haistella enemmänkin joskus syksyllä.

_________________
Le Monde des Rêves
“Time you enjoy wasting is not wasted time.”


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko: Re: Havuja
ViestiLähetetty: 05 Touko 2013, 00:40 
Poissa

Liittynyt: 26 Maalis 2012, 16:58
Viestit: 4094
Mohn kirjoitti:
Hihii, minun aivoni jatkaa joka kerta, kun luen ketjun otsikon, että p*rkele. :D

Ketjun innoittamana käsivarrella Wazamba. Pihkaisia havuja pienellä tujauksella saippuaa. Jotain tervaisuuttakin olen aaivstuksen aistivinani. Voisin tykätä haistella enemmänkin joskus syksyllä.


Jep. Itsekin ajattelin, että havuja, p*rkele jo silloin, kun kirjoitin ketjun otsikon.

Mun mielestä tuossa Wazambassa on pikemminkin pihkaisuutta kuin tervaisuutta. Se on aika lailla joulutuoksu, kun siinä on havupuun lisäksi jouluomenatkin.


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko: Re: Havuja
ViestiLähetetty: 05 Touko 2013, 04:03 
Poissa
Avatar

Liittynyt: 25 Maalis 2012, 20:13
Viestit: 1140
Jep, niin kuin kirjoitin, niin pihkaisia havuja. ;) Tervavibat on melko vaimeita, mutta kyllä minä semmoisia jossain vaiheessa tuoksua olen aistivinani.

_________________
Le Monde des Rêves
“Time you enjoy wasting is not wasted time.”


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 22 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1, 2

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia [ DST ]


Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 23 vierailijaa


Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia viestejäsi

Etsi tätä:
Hyppää:  
cron
Käännös, Lurttinen, www.phpbbsuomi.com Style by mindfreak.ro Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group