Tänään on 19 Maalis 2024, 12:30

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia [ DST ]




Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 63 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1, 2, 3, 4, 5  Seuraava
Kirjoittaja Viesti
 Viestin otsikko: Re: Lempinahka?
ViestiLähetetty: 20 Touko 2012, 13:26 
Poissa
Avatar

Liittynyt: 21 Huhti 2012, 20:08
Viestit: 1314
Okei, saitte ylipuhuttua. Pakkohan se on tota testata. Vaikkakin Malkovich vei siitä vähän makua :D En haluaisi tuoksua miltään minkä voi assosioida Malkovichiin...

Täytyy alkaa kahlaamaan läpi mitä muulta niiltä täytyy testata ja laittaa samplet tilaukseen kun rahaa tulee. Katsovatkin että pakkaavat ne sitten kunnolla. mur. (Gogol, muistatko kun sanoin, että mun Ambre Russe oli tyhjä kun se tuli? No laitoin niille meiliä, että haluan uuden näytteen siitä ja kas, vaivautuivat mun yhden samplen tähden ja lupasivat laittaa uuden :clap: )

Nahkatuoksut ovat vähän sellaisia, että olen huomannut tykkääväni niistä hirmuisesti, mutta niiden käyttäminen ei ole yhtä luontevaa. Riippuu toki siitäkin, millainen nahka on kyseessä! Joku Bottega Veneta nyt on aika helppo.

_________________
http://tuoksuttelija.blogspot.com/


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko: Re: Lempinahka?
ViestiLähetetty: 20 Touko 2012, 14:25 
Poissa
Site Admin

Liittynyt: 23 Maalis 2012, 20:35
Viestit: 2455
Paikkakunta: Helsinki
Ei tarvitse pitää nahasta ollakseen tosiperfumista ;)

Mutta katson kristallipallooni ja sanon että nahka tekee vielä laajemmankin esiinmarssin myös naisten mainstream-tuoksuihin. Johan kaikilla naisilla on nahkarotsi ja moto bootsitkin...

Yritän isoloida mistä pidän Malkovichissa ja tässä johtolankoja. Sen suu. Myös sen luusto.
Lisäksi tietysti pidän sen ironian tajusta (vihaan teatteria BTW). Ja siitä että se ei ole ilmeinen miesbimbo, kuten niin monet muut leffastarat joiden elämä on todennäköisesti pelkkää pullistelua ja salilla rehkimistä ja egon peilailua jokaisesta heijastavasta pinnasta (siihenhän muotisuunnittelija-Malko ei tietenkään ikinä itse sorru, ei ei ei...)


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko: Re: Lempinahka?
ViestiLähetetty: 20 Touko 2012, 15:12 
Poissa
Avatar

Liittynyt: 21 Huhti 2012, 20:08
Viestit: 1314
Ei niin, mutta mä olen kyllä aina tykännyt nahan tuoksusta. Se tulee ihan luonnostaan, siinä vain on sitä jotain... Tarkoitin käytön luontevuudella sitä, että tujujen nahkojen käyttöä arastelee vähän sen takia, että (turhaan!) miettii mitä muut ajattelevat. Pöhköä, mutta sekin asia on alkanut pikku hiljaa jo muuttumaan.

Mullakin on kyllä juttuja jotka uppoavat monella, muttei mulle. Esim. (puuterinen) ruusu, orvokki ja laventeli. Ruusut ja orvokit kierrän kaukaa, jos niitä on tuoksussa hallitsevasti. Pieninä määrinä ne menevät. Tosin tässäkin täytyy sanoa, että poikkeus vahvistaa säännön...

_________________
http://tuoksuttelija.blogspot.com/


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko: Re: Lempinahka?
ViestiLähetetty: 20 Touko 2012, 16:32 
Poissa

Liittynyt: 26 Maalis 2012, 16:58
Viestit: 4094
Mitä käyttöä nahkatuoksuilla on, kun saman vaikutuksen saa aikaiseksi pitämällä päällään nahkatakkia? Välillä kun muistaa takkia rasvata, ettei ihan kuivu hengettömäksi, niin lähes ilmaista tuoksua riittää.


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko: Re: Lempinahka?
ViestiLähetetty: 20 Touko 2012, 16:43 
Poissa
Site Admin

Liittynyt: 23 Maalis 2012, 20:35
Viestit: 2455
Paikkakunta: Helsinki
Mun mielestä nahkatuoksut ovat usein fantasiatuoksuja, joilla on tosi vähän tekemistä oikean nahantuoksun kanssa.

Eikö homman pointti ole vähän siinä, että nahkaa on parkittu niin monenlaisilla aineilla pissasta ruusuihin että ominaishaju taipuu joka suuntaan?

Sori mahdollinen tietämättämyyteni, en ole mikään HC-kuminahkafriikki - vielä.


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko: Re: Lempinahka?
ViestiLähetetty: 20 Touko 2012, 16:52 
Poissa

Liittynyt: 25 Maalis 2012, 08:34
Viestit: 2496
Jaakiem kirjoitti:
Mitä käyttöä nahkatuoksuilla on, kun saman vaikutuksen saa aikaiseksi pitämällä päällään nahkatakkia? Välillä kun muistaa takkia rasvata, ettei ihan kuivu hengettömäksi, niin lähes ilmaista tuoksua riittää.


Oletko vakavissasi? :shock:


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko: Re: Lempinahka?
ViestiLähetetty: 20 Touko 2012, 16:59 
Poissa
Site Admin

Liittynyt: 23 Maalis 2012, 20:35
Viestit: 2455
Paikkakunta: Helsinki
Ok, Cuir Ottoman lähtee nyt kokeiluun jollette pysäytä.


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko: Re: Lempinahka?
ViestiLähetetty: 20 Touko 2012, 17:36 
Poissa

Liittynyt: 26 Maalis 2012, 16:58
Viestit: 4094
En, Toxu, en. Minulla taitaa olla ainakin kaksi varsinaista nahkatuoksua, pari sen suuntaista ja himoitsen kovasti Oud leatheriä. Pointtini lienee ollut se, että nahka sinällään tuoksuu hyvin monisävyiselle, hienostuneelle ja kiinnostavalle. Nahkatuoksut eivät aina onnistu mielestäni olemaan yhtä kiinnostavia, vaikka niitä niin monenlaisia löytyykin.


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko: Re: Lempinahka?
ViestiLähetetty: 20 Touko 2012, 18:46 
Poissa
Site Admin

Liittynyt: 23 Maalis 2012, 20:35
Viestit: 2455
Paikkakunta: Helsinki
Cuir Ottoman:

Mulla on pari espanjalaisia korkeavartisia ratsastussaappaita. En käytä niitä juuri koskaan, sillä saappaiden sisäänajo vaatisi että jalkani rikkoutuvat ensin ennen kuin saappaat antavat periksi ja mukautuvat jalkaan.
Tämä tuoksu tuoksuu tismalleen niiltä saappailta.
Hiukan mausteiselta, miltei piparitaikinaiselta ruskealta rasvanahalta.

Jaakiemin kommentissa saattaa olla pointtiakin: jos kaikki nahkatuoksut tuoksuisivat tältä, hommassa ei olisi pointtia.

Edit: tuoksu syveni illan mittaan ihan miellyttäväksi perusambraksi. Ei siis mitenkään huono tuoksu, mutta ei ehkä myöskään veretseisauttavan erityinen. Bongasin. Muuten aamulla ratikkapysäkiltä komean miehen joka tuoksui joltain perusnahalta (voisiko olla Antaeus) - swoon :sädekehä:


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko: Re: Lempinahka?
ViestiLähetetty: 20 Touko 2012, 21:17 
Poissa

Liittynyt: 25 Maalis 2012, 08:34
Viestit: 2496
25. viesti, ja vasta ensimmäisen kerran maininta tuoksusta nimeltään Knize Ten. Herätkää, pahvit! :lol:


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko: Re: Lempinahka?
ViestiLähetetty: 20 Touko 2012, 21:40 
Poissa
Site Admin

Liittynyt: 23 Maalis 2012, 20:35
Viestit: 2455
Paikkakunta: Helsinki
Tuota, kokeilin Knize kybää sinä iltana kun lapseni alkoi oksentaa knizeisen käteni päälle.
Luulen että tuoksu on multa menetetty. Parempaa onnea muille!


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko: Re: Lempinahka?
ViestiLähetetty: 20 Touko 2012, 23:18 
Poissa

Liittynyt: 26 Maalis 2012, 16:58
Viestit: 4094
Eikö me olla haukuttu Knize ten jo aikaisemmissa ketjuissa?


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko: Re: Lempinahka?
ViestiLähetetty: 12 Kesä 2012, 22:46 
Poissa
Avatar

Liittynyt: 01 Kesä 2012, 19:14
Viestit: 2426
Paikkakunta: Oulu
Hip hei,
mää sain tänään postista lahjaksi ihanan nahka tuoksun jossa on aivan älyttömän hienosti sekoitettu kukkaa. Rakas Ystävä Ateenasta laittoi postia ***<3<3<3***
La Martina Cuero.
Pyöreä pullo, vaaleanpunaista nahkaa päällystetty , ja päällä vaalea puun värinen nahka, ja korkki puuta.
aivan LOISTAVA tuoksukokonaisuus.
Tämä on kesäiltoihin, kun jo vähän ruvetaan hiljentyä illan viettoon ja musta tää on todella romanttinen myös. Speciaali hetkiin aivan varmasti! Ihmisillä on toisinaan sellaisia tuoksuja joita he käyttävät ihan omana nautintonaan, kun eivät mene mihinkään vaan nautiskelevat itsekseen, kotona, kaikessa rauhassa. Tämä voisi olla sellainen minulle. Sellaista ei ole vielä vastaan tullut, mutta tässä... on jotain syvällistä, romanttista, yksityistä, minkä aivan hyvin voisi haluta pitää itsellään. En ole vielä löytänyt tästä tuoksusta enempi tietoa mitä tuoksunuotteja on itseensä hamunnut.. mutta etsintä jatkuu ja nuuhkinta myös. Mut nahkaa, romanttisen sävyisiä kukkia jotka pehmenee hitusen makeaksi neljän tunnin jälkeen ja kyllä täältä taitanee myös puun aromeita löytyä.
Njam. :romance-inlove:

_________________
Thougts begome things... choose the good ones!


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko: Re: Lempinahka?
ViestiLähetetty: 10 Heinä 2012, 17:15 
Poissa
Avatar

Liittynyt: 21 Huhti 2012, 20:08
Viestit: 1314
Onko kukaan kokeillut Cuir de Lancomea?

_________________
http://tuoksuttelija.blogspot.com/


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko: Re: Lempinahka?
ViestiLähetetty: 21 Heinä 2012, 12:50 
Poissa

Liittynyt: 01 Heinä 2012, 18:34
Viestit: 1268
Pidän nahan tuoksusta luonnossa, mutten saa niistä oikein kiinni tuoksuissa. Monessa suosikkituoksussani sitä on (Bottega Veneta, Violet Blonde, Godolphin...), mutten voi sanoa kunnolla erottavani nuottia, pidän vaan kokonaisuudesta. Rykiel Woman on ainoa, jossa oikeasti erotan nahan. Bandit minulla on näytteenä, mutta haistan siinä lähinnä autokorjaamon, jossa olin nuorena tyttönä siivoamassa; vaseliinia, kumia ja likaisia työkenkiä.

Unelmanahkatuoksu voisi olla valjashuone: Uutta ja vanhaa nahkaa sekoitettuna heinään, hevoseen ja tervaan, mukana ehkä vähän nuoren miehen hikeä. :mummo:

Yksi upeimmista tuoksuista ikinä on muuten ollut nahkatakkini, jonka hihaan suihkautin vahingossa Coco edp:ta, ihollani Coco ei toimi, mutta takki tuoksui taivaalliselta kuukauden. Pitänee lähteä seuraavalle kaupunkireissulle taas nahkatakissa, tai hankkia näyte Cocosta :)


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 63 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1, 2, 3, 4, 5  Seuraava

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia [ DST ]


Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 2 vierailijaa


Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia viestejäsi

Etsi tätä:
Hyppää:  
cron
Käännös, Lurttinen, www.phpbbsuomi.com Style by mindfreak.ro Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group