Tänään on 28 Maalis 2024, 21:24

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia [ DST ]




Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 9 viestiä ] 
Kirjoittaja Viesti
 Viestin otsikko: Jovoy Paris
ViestiLähetetty: 27 Heinä 2012, 12:45 
Poissa

Liittynyt: 02 Huhti 2012, 12:26
Viestit: 782
Paikkakunta: Helsinki
http://www.jovoyparis.com

Valikoimassa nicheä, suhteellisen suppea valikoima ainakin vielä nettikaupan puolella, toisaalta tiivistyneenä monia mielenkiintoisia brändejä. Mun mielikuvan mukaan Jovoy on avannut nettimyynnin suht vasta, vaikka itse liike on ollut olemassa jo pitkään. Sivuilta puuttuu joidenkin otsikoiden alta sisältö jne, mutta sain kuitenkin navigoitua ihan vaivatta. Sivusto on ranskaksi mutta google translatorin avulla pärjää mainiosti jos ranska ei taitu (ainakin itse pärjäsin).

Tilasin ensimmäistä kertaa Jovoylta vastikään ja paketti on vielä matkalla, raportoin jos jotain ihmeellistä ilmenee.

Plussana
- toimituskulut on ilmaiset yli 150 euron tilauksilla
- valikoimassa joitain brändejä joita ei ainakaan vielä ole muualla tai löytyy nihkeästi, esim. Arquiste
- nopealla tutkailulla ainakin Parfum d'Empiren hinnat on ilahduttavasti samat kuin valmistajalla itsellään, monessa nettikaupassa oon nähnyt korkeampia hintoja PdE:lle. (Esim. Eau de Gloire 100ml Jovoylla 75€, AlzD:ssa 94€ ja Azemour 100ml Jovoylla 92€, AlzD:ssa 115€!) Muutoin vaikuttaa aika samoilta hinnoilta kuin muuallakin.
- ystävälliset vastaukset sähköposteihin englanniksi!
- voi maksaa PayPalilla

Miinuksena
- ei näyteostomahdollisuuksia


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko: Re: Jovoy Paris
ViestiLähetetty: 27 Heinä 2012, 14:39 
Poissa

Liittynyt: 01 Heinä 2012, 18:34
Viestit: 1268
Kiitos mukael linkistä! Katselin, että tuolta saisi Godolphinin 166 eurolla, kun Nerolissa hinta oli 182€. :pusi:


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko: Re: Jovoy Paris
ViestiLähetetty: 02 Elo 2012, 13:09 
Poissa

Liittynyt: 02 Huhti 2012, 12:26
Viestit: 782
Paikkakunta: Helsinki
Nonni, paketti saapui! Oli viikon matkalla.

Mainitsin tilauksen lisätietoihin pari näytetoivetta jos mahd, paketissa tuli ihan hyvänkokoiset spraysamplet niistä ja ylikin: näytteet 6 Jovoyn omasta tuoksusta, Pd'E Azemourista ja Arquisten 4 tuoksusta.

Ei valittamista :clap:


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko: Re: Jovoy Paris
ViestiLähetetty: 03 Elo 2012, 18:24 
Poissa
Avatar

Liittynyt: 10 Huhti 2012, 14:29
Viestit: 1492
Hyvältä näyttää, kiitos linkistä! Ehkä vielä joskus pääsen shoppailemaankin...

_________________
Crouching tiger, hidden flacon


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko: Re: Jovoy Paris
ViestiLähetetty: 11 Loka 2012, 13:28 
Poissa

Liittynyt: 12 Huhti 2012, 16:24
Viestit: 524
Olitko, Mukael, löytänyt tuolta toimituskuluja alle 150 euron tilauksille? Itse en onnistunut löytämään, oli vieläkin joidenkin otsikoiden alla tyhjää. Mutta aikas kiva merkkivalikoima :-)


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko: Re: Jovoy Paris
ViestiLähetetty: 13 Loka 2012, 11:11 
Poissa

Liittynyt: 21 Huhti 2012, 10:39
Viestit: 173
Tuolta taitaa tosiaan kannattaa tehdä Suomeen vaan niitä yli 150e:n tilauksia. Mulle ilmestyi siinä vaiheessa kun lisäsin osoitteen 77e:n postikukulut :shock: :snooty: Eikä siinä muitakaan toimitusvaihtoehtoja näkynyt. Jäi tilaamatta.
Kertokaa ihmeessä, jos jollakin on parempi tuuri ja multa jäi vaan tajuamatta jotain. Ei kai tuo nyt voi oikeasti pitää paikkansa :confusion-questionmarks:

_________________
http://talventuoksu.blogspot.fi/


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko: Re: Jovoy Paris
ViestiLähetetty: 13 Loka 2012, 17:42 
Poissa
Avatar

Liittynyt: 01 Kesä 2012, 19:14
Viestit: 2426
Paikkakunta: Oulu
Mua kovasti kiinnostaa tämän talon Rouge Assasin :think:

_________________
Thougts begome things... choose the good ones!


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko: Re: Jovoy Paris
ViestiLähetetty: 21 Marras 2012, 14:56 
Poissa

Liittynyt: 02 Huhti 2012, 12:26
Viestit: 782
Paikkakunta: Helsinki
Heip, sori kun oon toistuvasti unohtanut kommentoida tähän ketjuun noista toimituskuluista, eiffelintornin kanssa on ollut pariinkin kertaan puhe että pitäis.

Itsekin ihmettelin huuli pyöreänä niitä 77 euron toimituskuluja alle 150 euron tilauksille kun taannoin kliksuttelin ostoskoria siellä. Mulle sanottiin meilitse aikanaan että paketin koosta riippuu se toimituskulu, ja että noin 10 euroa Suomeen todennäköisesti.

Laitoin pari viikkoa sitten aiheesta meiliä Jovoyn putiikkiin sille jampalle kenen kanssa meilasin viimeksi heinäkuussa, mutta en tiedä hävisikö oma viestini tai vastaus jonnekin filttereihin. Laitoin uudestaan meiliä tänään, katotaan saanko vastauksen asiaan.

Veikkaan että niillä on vaan edelleen niin lapsenkengissä se nettikauppa että ne on syöttäneet jotain random 100kg postituspainoja niille tuotteilleen siinä systeemissä (vaikkakin asiakkaalle ostoskori näyttää kaikelle nollapainoa) tai jotain muuta yhtä fiksua... Jos eivät korjaa tuota niin olettaisin että sähköpostitse onnistuis tilaaminen kun PayPal-maksamisenkin hyväksyvät ja ei niille kyllä pitäis olla vaikeaa lähettää PayPal-laskua sähköpostina... Mut en tiedä, katotaan mitä sieltä kuuluu.


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko: Re: Jovoy Paris
ViestiLähetetty: 23 Marras 2012, 18:28 
Poissa

Liittynyt: 12 Huhti 2012, 16:24
Viestit: 524
Kiitokset tästäkin, Mukael :aurinko: Odotellaan, josko jotain vastausta saisit...


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 9 viestiä ] 

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia [ DST ]


Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 22 vierailijaa


Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia viestejäsi

Etsi tätä:
Hyppää:  
cron
Käännös, Lurttinen, www.phpbbsuomi.com Style by mindfreak.ro Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group