Tänään on 28 Maalis 2024, 17:06

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia [ DST ]




Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 229 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 16  Seuraava
Kirjoittaja Viesti
ViestiLähetetty: 01 Touko 2012, 19:59 
Poissa

Liittynyt: 28 Maalis 2012, 17:17
Viestit: 63
Kosmoskukka: onko sinulla ollut ongelmia fragrancex.comin kanssa? Kosmetiikkafoorumeilla puhutaan tuosta putiikista aika negatiiviseen sävyyn: paketit viipyy matkalla kuukausitolkulla.


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 01 Touko 2012, 20:06 
Poissa
Avatar

Liittynyt: 21 Huhti 2012, 20:08
Viestit: 1314
Itse olen tehnyt ainoastaan yhden tilauksen FragraceX:stä, enkä toiste ole tilannut. Odottelin pakettia ööö viisi kuukautta? kun olin kuullut, että kestää tosiaan monta kuukautta. No sitten sain viestin, että paketti tullut heille takaisin, eivät tarjoutuneet lähettämään uutta. Se siitä. Rahat sain kyllä takaisin.

Strawberrynetistä olen tehnyt aikoinaan 40-50 tilausta, kaikki aina hyvin tulleet. Nykyään en enää tilaa sieltä kun pulju on kallistunut niin paljon että hirvittää, eikä sieltä voi enää tilata dollareissa, mikä oli aikoinaan hyvä säästökikka.

Annick Goutalini (ja vaaaltavan määrän kaikkea muuta) olen tilannut www.feelunique.com. Postarit sisältyvät hintoihin ja on erittäin luotettava paikka.

_________________
http://tuoksuttelija.blogspot.com/


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 02 Touko 2012, 07:57 
Moikka,
ei mulla ole ollut tuon fragrancex:n kanssa ongelmii. Joskus joulun alla kun olen tilannut ovat tullut tyyliin helmikuussa. Mutta yleensä ottaen jos laittaa sen perus toimituksen niin ne tulee 3-4 viikon huittereilla. Muuten jos otat pikana ovat neljässä päivässä käsissä, mutta sitte ne menee kyllä dhl:n kautta ja sieltä hoidetaan alv:t aina. Viimeisimmän tilauksen tein tuon pika toimituksen kautta ja tulivat aivan sika nopiaa. Jaijjaijj Habanita tuli heti kovaan käyttöön, yks varapullo tocadea ja sitten Cabotine fleur d´ivoire. Jälkimmäistä en oo vielä ruvennu oikeen tolskaamaan. :)


Ylös
  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 02 Touko 2012, 13:13 
Poissa
Avatar

Liittynyt: 21 Huhti 2012, 20:08
Viestit: 1314
Ai no mutta tuo onkin hyvä tietää! Harmi vain ettei sieltä enää saa sitä tuoksua mitä olisin sieltä havitellut, on lopetettu tuoksu :( Mutta tulevaisuuden tilauksia ajatellen, ei suotta sulje tuota sivustoa pois laskuista.

_________________
http://tuoksuttelija.blogspot.com/


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 17 Touko 2012, 18:21 
Poissa
Avatar

Liittynyt: 28 Maalis 2012, 20:24
Viestit: 3316
Paikkakunta: Helsinki
Hei, miksi muuten Alla Violetta ei ole täällä?

http://www.allaviolettaboutique.com/eng/default.aspx

Violettan nichevalikoima on loistava, sieltä saa sekä samplet, että pullot - ja yli 99 euron tilaukset EU:n sisällä ilman postimaksua. Hinnat eivät ole halvimmat - mutta eivät kalleimmatkaan!

Ja listoilta puuttuu myös muualla useamminkin mainittu

http://www.placevendome.be/en/homeen.html

josta voi tilata esim. Chanelin ja Guerlainin eksklusiivit - vaikka tuolla ei varsinaista nettikauppaa olekaan. Rohkeasti sähköpostia vaan!

_________________
Oh deer.


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 01 Heinä 2012, 09:15 
Poissa

Liittynyt: 01 Heinä 2012, 08:20
Viestit: 196
Onko teillä jäänyt Fragrancex.comin paketit tullliin? Mä olen sieltä tilannut aina, kun on ollut ilmaiset postarit, mutta vaan, niin, että tilauksen arvo on ollut alle 45 euroa, niin ei ole ollut vaaraa tullimaksuista.

Nyt ne mainostaa sivuillaan, että tax free shopping to E.U. ja ilmaiset postarit jos tilaa yli 69 USD:llä. Mietin, että josko tuolta uskaltaisi tilata enemmän kerralla...Olen aina ottanut sen etanapostin ja usein pulloja on saanut odotella nelisen viikkoa, viime tilaus tuli taas alle kahdessa viikossa (tämä siis tilattu toukokuussa). Olen kuitenkin ollut tosi tyytyväinen putiikkiin, aina on tullut sitä mitä pitää ja paketit on ollut hyvin pakattuja. Olen kerännyt tuonne niitä bonuspointseja niin, että saan -5% alea, mikä tekee jo entuudestaan edullisista hinnoista aika houkuttelevia.


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 01 Heinä 2012, 12:31 
Poissa
Avatar

Liittynyt: 01 Kesä 2012, 19:14
Viestit: 2426
Paikkakunta: Oulu
^mulle on tullu suoraan koti ovelle. Eivät oo jäänyt tulliin.

_________________
Thougts begome things... choose the good ones!


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 02 Heinä 2012, 15:27 
Poissa
Avatar

Liittynyt: 22 Kesä 2012, 21:44
Viestit: 70
Ma en ole ikina uskaltanut tilata sielta Strawberry netista mitaan mutta pari kertaa olen jotain haalinut Direct Cosmetics.com:ista (niilla on aina sellainen sekamelskainen kokoelma lopetettuja ja muita tuoksuja - mutta usein loytaa helmia, esimerkiksi Bulgari Black on nakojaan talla hetkella myynnissa). En tieda lahettavatko Suomeen. http://www.directcosmetics.com/browse.cfm

Rakastan Lucky Scent:ia http://luckyscent.com/ ja tulen tilaamaan sielta jatkossakin. Sielta on hyva kokeilla naytteita ensin kalliimmista tuoksuista.

Les Senteurissa on tietysti myos oikein mukava ja luotettava kauppa (tosin alennuksia tuskin saa): http://shop.lessenteurs.com/


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 08 Heinä 2012, 23:36 
Poissa
Avatar

Liittynyt: 28 Maalis 2012, 11:32
Viestit: 1135
Paikkakunta: Helsinki
Onko joku tilannut joskus fragrancenetistä? Mun korttitiedot varastettiin ja niitä oli käytetty ko. firman sivuilla. Sinällään kehno juttu, että ko. korttia oli aikaisemmin käytetty vain Lufthansan ja erään toisen firman sivuilla. Epäilen, että tämä toinen jenkkifirma oli vuotanut kortin tiedot. Anyway FN vaikuttaa olevan nettikirjoittelun perusteella todella huonolaatuinen.

_________________
Monsieur Christian Aigu,
Tuoksuintoa vuodesta 1977
monsieuraigu.blogspot.com


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 13 Heinä 2012, 14:10 
Poissa

Liittynyt: 01 Heinä 2012, 18:34
Viestit: 1268
www.solippy.co.uk/

Äärettömän rumat ja epäkäytännölliset sivut, mutta tuolta voi tehdä löytöjä, kunhan jaksaa etsiä. Mä olen tilannut 3-4 kertaa, mm. Caronia, ei koskaan mitään ongelmia.


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 16 Heinä 2012, 15:16 
Poissa

Liittynyt: 25 Maalis 2012, 08:34
Viestit: 2496
^ Kiitos paljon, Sumu. En ollut koskaan kuullut tuosta kaupasta. Siellä on aikamoisia aarteita! Laitoin juuri visan vinkumaan!

:banana-rainbow: :banana-ninja: :banana-jumprope: :banana-dreads: :banana-dance: :banana-blonde: :banana-angel:


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 16 Heinä 2012, 15:57 
Poissa
Avatar

Liittynyt: 21 Huhti 2012, 20:08
Viestit: 1314
Kerro jo mitä ostit! :happy-cheerleadersmileygirl:

_________________
http://tuoksuttelija.blogspot.com/


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 16 Heinä 2012, 17:11 
Poissa

Liittynyt: 25 Maalis 2012, 08:34
Viestit: 2496
^Putelit:
- Bvlgari Black (tämä on jo kolmas Black pulloni)
- Montana : Just Me (mielenkiintoinen sokko-ostos)
- Mugler : B*Men (tuttu, nyt jo lakkautettu tuoksu, loistava, mutta en ole aiemmin saanut jostain syystä hankituksi)
- Michael Kors for Men (sama juttu kuin B*Menillä, tosin tätä ei ole lakkautettu, ja olen käyttänyt aikanaan kokonaisen dekantin)

- Givenchy Insense after shave balsami (aivan loistavan, lakkautetun tuoksun aivan loistava sivutuote, tuttu entuudestaan)

- Pari näytettä

Hintaa näille kertyi postikuluineen n. 65 euroa. Ei paha.

Kannattaa kaikkien plärätä tuo pulju läpi. Siellä on aikamoinen kasa laukkautettuja tuoksuja, ja myös joitain niche juttuja hyvinkin kilpailukykyiseen hintaan...
Ja huom! että suuri osa tuotteista on ilmiselvästi yksittäiskappaleita, joten ei kannata epäröidä turhan pitkään! ;)


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 23 Heinä 2012, 17:33 
Poissa
Avatar

Liittynyt: 21 Huhti 2012, 20:08
Viestit: 1314
Joko tulivat?

_________________
http://tuoksuttelija.blogspot.com/


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 23 Heinä 2012, 21:23 
Poissa

Liittynyt: 25 Maalis 2012, 08:34
Viestit: 2496
^ Ei ole tullut vielä. Olisikin ollut briteiltä salamannopeaa toimintaa. :D

En ole taaskaan kotona, vaan täällä Nurse Ratchedin hellässä huomassa. Lähden/pääsen käymään osoitteessani vasta tämän viikon perjantaina, jolloin toivon pääseväni tuulettamaan saapumisilmoitusta. :happy-cheerleadersmileygirl:

Veikkaan kuitenkin että saattaa mennä ensi viikkoon tuo tuulettelu...


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 229 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 16  Seuraava

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia [ DST ]


Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 21 vierailijaa


Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia viestejäsi

Etsi tätä:
Hyppää:  
cron
Käännös, Lurttinen, www.phpbbsuomi.com Style by mindfreak.ro Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group