Tänään on 29 Maalis 2024, 02:32

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia [ DST ]




Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 229 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1 ... 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16  Seuraava
Kirjoittaja Viesti
ViestiLähetetty: 14 Heinä 2013, 00:56 
Poissa
Avatar

Liittynyt: 28 Joulu 2012, 03:55
Viestit: 867
Paikkakunta: Tampester
Jaakiem kirjoitti:
Voi se jäädä tulliin, vaikka DHL sen toisikin. Mulla on sellainen käsitys, että paketti siirtyy Itellalle, jos DHL ei onnistu sitä toimittamaan perille.


Aivan, eli näillä leveyksillä se ei voi jäädä ensin tulliin, ennen kuin sitä on voitu edes yrittää toimittaa perille. Eihän se ihan niinkään mene että DHL:n vastuu kuljetuksesta päättyy siihen jos/kun tulli haluaa rahat välistä. Kaikki ulkomaan paketithan jää nykyään jonnekin tuonne pk-seudulle tullin haaviin (Vantaa?), ellei tilaa itse pakettiaan lähimpään tullin toimipisteeseen.

DHL hoitaa yleensä tullauksen itse, eli kun paketti saapuu maahan niin DHL:ltä tulee puhelu jossa kysellään tarkemmin sisällöstä, ja ne toimittavat tarvittavat paperit tulliin. Näin ainakin kun olen tilannut sellaista kamaa, josta olen maksanut tullit ja verot jo tilausvaiheessa.

_________________
http://haistaite.com/


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 15 Heinä 2013, 11:59 
Poissa
Avatar

Liittynyt: 03 Heinä 2013, 12:13
Viestit: 344
Paikkakunta: Kuopio
Lisätään tälle kattavalle listalle vielä hollantilainen parfuma.com. Merkkivalikoima on ihan ok, jotkut tuoksut hieman halvempia kuin muualla ja postitus hoituu sujuvasti. Näytepolitiikka on sama kuin ALZ:lla ja essenzanobilella. Täältä ei tosin ole koskaan tullut suklaata kylkiäisenä:)

_________________
Parfumo-profiili


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 23 Heinä 2013, 22:36 
Poissa
Avatar

Liittynyt: 28 Maalis 2012, 20:24
Viestit: 3316
Paikkakunta: Helsinki
Hyvä lisäys, finanna!

DHL:ltä saattaa muuten tulla tullauspyyntö myös jälkikäteen. Minulle tuli :evil: .

_________________
Oh deer.


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 24 Heinä 2013, 22:54 
Poissa
Avatar

Liittynyt: 28 Joulu 2012, 03:55
Viestit: 867
Paikkakunta: Tampester
Kamicha kirjoitti:
Hyvä lisäys, finanna!

DHL:ltä saattaa muuten tulla tullauspyyntö myös jälkikäteen. Minulle tuli :evil: .


Voiko ne muka jälkikäteen vaatia enää mitään? Aika erikoista.. :roll: :shock:

_________________
http://haistaite.com/


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 09 Elo 2013, 17:45 
Poissa

Liittynyt: 02 Elo 2013, 13:01
Viestit: 26
Alkoi vähän huolestuttaa minne paketti matkustaa kun ei ole perille tullut, escentual lähetti maanantaina tilaukseni SG Premium Airmailla, onko tuo singaporen posti vai mikä.


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 09 Elo 2013, 18:48 
Poissa
Avatar

Liittynyt: 12 Loka 2012, 09:22
Viestit: 660
Paikkakunta: Jyväskylä
Winston kirjoitti:
Alkoi vähän huolestuttaa minne paketti matkustaa kun ei ole perille tullut, escentual lähetti maanantaina tilaukseni SG Premium Airmailla, onko tuo singaporen posti vai mikä.

Sivuilla ainakin lukee, että toimitus Suomeen 4-5 työpäivää, eli jospa se maanantaina tulisi. :) Siis express, standard air mail kauemmin. Lisäksi siellä muistaakseni oli joku disclaimer, että voi viedä vielä pari päivää lisää uusien postitussäännösten takia.


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 09 Elo 2013, 19:28 
Poissa

Liittynyt: 02 Elo 2013, 13:01
Viestit: 26
No joo mä taas turhaa panikoin, englannista olen kuukauden sisällä muutaman tilauksen tehnyt ovat tuleet 3-4 päivässä perille.


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 09 Elo 2013, 21:57 
Poissa
Avatar

Liittynyt: 28 Joulu 2012, 03:55
Viestit: 867
Paikkakunta: Tampester
Mulla se on mitä tahansa mistä tahansa tilatessa niin, että pari viikkoa tilauksesta alan ihmettelemään että missäs pakettini viipyy, ja vasta kuukauden kuluttua huolestumaan jos ei vieläkään näy. :geek:

_________________
http://haistaite.com/


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 20 Elo 2013, 20:18 
Poissa
Avatar

Liittynyt: 01 Kesä 2012, 19:14
Viestit: 2426
Paikkakunta: Oulu
jaa-a. Olen ostanut vuosikausia Fragrancex.com.sta. Mutta nyt lähettivät mulle miesten Saks fifth avenuen naisten sijaan minkä siis tilasin. Lupasivat minulle täyden palautuksen ja myös postituksen täältä takas jenkkilään. Palautus 2-5 päivän sisällä kun ovat saaneet tuoksun takaisin.... no menee aikaa eikä mitään kuulu, oli pakko eskaloida ostos paypallin kautta ja vaatia maksu sieltä. Myyjä ei vieläkään välitä edes asiaa kommentoida.. eikä kuulu palautusta. Odotetaan se aika mitä myyjän on aikaa kommentoida.. ja no tsadaa, tänään tuli ilmoitus paypal:n toimesta että ovat päättäneet tapauksen minun edukseni ja palautus on nyt paypal:n toimesta nähtävästi hoidettu ! Uskomatonta asiakaspalvelua. Ei taida fragrancex:llä olla yksittäinen vakiasiakas mitenkään tärkeä. :shock:

_________________
Thougts begome things... choose the good ones!


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 30 Elo 2013, 20:03 
Poissa
Avatar

Liittynyt: 12 Loka 2012, 09:22
Viestit: 660
Paikkakunta: Jyväskylä
Hermes-ketjussa nopeat kommentit Hermesin omasta nettiputiikista tilaamisesta sekä räpsyt paketista: http://tuoksufoorumi.fi/viewtopic.php?f=5&t=159&start=30#p24580

Sekä Fedex että Hermes toimivat siis nopeasti, tilasin tuoksut maanantaina iltapäivällä, tiistaina olivat lähettäneet matkaan ja pakettia oli yritetty toimittaa jo torstai-iltana. Hain sen itse tänään logistiikkakeskuksesta, kun omat aikatauluni ovat syyskuun alkupäivinä hyvin epämääräiset. Ainut miinus siitä, että Kiitolinjan logistiikkakeskus on Jyväskylän taajama-alueelta tarkasteltuna aika korvessa (16 km). :D


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 03 Syys 2013, 00:55 
Poissa

Liittynyt: 26 Maalis 2012, 16:58
Viestit: 4094
Onko kukaan ostanut ikinä mitään The different scentistä.


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 06 Syys 2013, 23:58 
Poissa

Liittynyt: 26 Maalis 2012, 16:58
Viestit: 4094
Alla Violetasta on ollut puhetta. Huomasin, että ilmaisten postikulujen raja on noussut siellä 150 euroon. Harmi.


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 07 Syys 2013, 12:44 
Poissa

Liittynyt: 26 Maalis 2012, 16:58
Viestit: 4094
Olen muuten tuossa väärässä. Huomasinkin, että on olemassa kaksi Alla Violettaa. Toisella on tuo satasen raja, toisella korkeampi. Onkohan nuo jotenkin samaa firmaa/ketjua? Toinen siis netissä Alla Violetta boutique ja toinen Alla Violetta com.


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 17 Syys 2013, 10:10 
Poissa

Liittynyt: 02 Elo 2013, 13:01
Viestit: 26
Tilasin 5ml minipulloja Fragrancex.com.sta hinnaksi tuli kaikkiaan 28.57€, mahtaakohan tulli periä alvia tai jotain muita maksuja?


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 17 Syys 2013, 10:13 
Poissa
Avatar

Liittynyt: 01 Kesä 2012, 19:14
Viestit: 2426
Paikkakunta: Oulu
Jos se jää tulliin, niin alv:n kyllä.

_________________
Thougts begome things... choose the good ones!


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 229 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1 ... 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16  Seuraava

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia [ DST ]


Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 15 vierailijaa


Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia viestejäsi

Etsi tätä:
Hyppää:  
cron
Käännös, Lurttinen, www.phpbbsuomi.com Style by mindfreak.ro Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group