Tänään on 28 Maalis 2024, 22:09

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia [ DST ]




Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 229 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1, 2, 3, 4, 5 ... 16  Seuraava
Kirjoittaja Viesti
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 03 Huhti 2012, 02:05 
Poissa
Avatar

Liittynyt: 25 Maalis 2012, 20:13
Viestit: 1140
Aus Liebe zum Duft toimii ihan samalla tavalla kuin kaikki muutkin nettikaupat. Kirjoittelin siitä blogiini enemmän. Toimituskulut Eurooppaan 5€ paitsi Italiaan 12€, minimitilaus 16€, maksimissaan 10 samplea kerralla jos pelkkiä sampleja tilaa. Näytteet 1,5-2,5 ml ja ne on pakattu muvisiin spraypulloihin. Olin oikein tyytyväinen palveluun. Paitsi ettei tuoltakaan mitään kaupanpäällisiä herunut.

_________________
Le Monde des Rêves
“Time you enjoy wasting is not wasted time.”


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 03 Huhti 2012, 13:10 
Poissa

Liittynyt: 25 Maalis 2012, 08:34
Viestit: 2496
Joo, siltä näyttää että The Perfumed Courtin naiset ovat ajautuneet riitoihin. Sääli!

http://www.basenotes.net/threads/298394 ... umed-Court

http://www.basenotes.net/threads/298396 ... f-business


Siis voi jumakauta. Mikä siinä on että naisten on niin vaikea tulla keskenään toimeen? Sitä tapahtuu kokoajan täällä Suomessakin. Ihme kinastelua kaiken aikaa kaikkialla, sen tapaista typerää henkistä tökkimistä mitä ei miesten puolella näe lainkaan.


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 03 Huhti 2012, 18:49 
Poissa
Avatar

Liittynyt: 26 Maalis 2012, 22:53
Viestit: 943
Kiinnostuin Montaleista ja aloinkin ihan mutupohjalta kerätä näytteitä koriin.. Onko tuolla Nerolilla jotain limittiä..?

_________________
Oopiumiluola
Une femme sans parfum est une femme sans avenir.
- Coco Chanel


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 03 Huhti 2012, 19:27 
Poissa
Avatar

Liittynyt: 28 Maalis 2012, 20:24
Viestit: 3316
Paikkakunta: Helsinki
Ei ollut mitään vähimmäis- eikä enimmäistilausmäärää sampleille (no harvoin jälkimmäistä, jos ovat maksullisia) - mutta viiden samplen seteistä saa aina vähän alea :wink: .

_________________
Oh deer.


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 04 Huhti 2012, 20:43 
Poissa
Avatar

Liittynyt: 26 Maalis 2012, 12:24
Viestit: 865
toxu kirjoitti:
Siis voi jumakauta. Mikä siinä on että naisten on niin vaikea tulla keskenään toimeen? Sitä tapahtuu kokoajan täällä Suomessakin. Ihme kinastelua kaiken aikaa kaikkialla, sen tapaista typerää henkistä tökkimistä mitä ei miesten puolella näe lainkaan.


Mä en oo koskaan oikein tajunnut tätä myyttilegendaa naisten välisestä kinastelusta ja miesten välisestä solidaarisuudesta. Itse en ole työelämässä törmännyt naisten väliseen vihanpitoon joitain yksittäisiä kaukaisia esimerkkejä lukuun ottamatta. Omalla työpaikallani olen kohdannut huomattavasti enemmän nokittelua miesten ja naisten välillä, sekä miesten ja miesten välillä. Itse asiassa kaikkein juonikkaimmat kohtaamani taktikoijat ja selkäänpuukottajat ovat olleet miehiä (jos kohta uskon, että kyky siihen on molemmilla sukupuolilla).

Mulla on ollut pitkään naispomoja ja naiskollegoita. Myös kolmen naisen tiimeissä on tullut työskenneltyä. Meno on aina ollut joko semihyvää, hyvää tai tosi hyvää.

Anteeksi off topic, paitsi että ai niin täällä saikin puhua just nimenomaan off topic.


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 04 Huhti 2012, 20:48 
Poissa
Avatar

Liittynyt: 26 Maalis 2012, 12:24
Viestit: 865
Eiku höh, sekoitin keskusteluketjut. Anteeksi siis off topic!


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 04 Huhti 2012, 21:32 
Poissa

Liittynyt: 25 Maalis 2012, 08:34
Viestit: 2496
[OFFTOPIC]Eeva, olen kaikkea muuta kuin sovinisti, ja jos mitenkään voisin olisin asiassa kanssasi kanssasi samaa mieltä. Mutta en voi.

Oman kokemukseni mukaan, keskimääräisesti ja karrikoiden, naiset eivät todellakaan tule keskenään toimeen lähimainkaan yhtä hyvin kuin miehet.
Miehet eivät ole niinkään solidaarisia - se on aivan liian paljon sanottu - vaan enemmän möllöttäjiä, omissa nahoissaan kärvisteleviä ylpeyden nielijöitä.
Naisilla tunteet tulevat ulos paljon herkemmin. Ne suuntautuvat samaan sukupuoleen ymmärrettävistä syistä.

Olen onnellinen puolestasi; siitä että sinulla on pelkästään hyviä kokemuksia. Hyvä hyvä.
Itselläni on kuitenkin myös elämän kokemusta eri aloilta, ja olen siis sitä mieltä että yhden köyden vetäminen naisille on vaikeaa.

Tyttöystäväni, who by the way is a woman, sanoi että on kanssani samoilla linjoilla, kun asiasta hänen kanssaan keskustelin.

Ehkä asia on osittain ala, ja jopa aluekohtainen..? Kuka tietää...[/OFFTOPIC]


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 04 Huhti 2012, 23:13 
Poissa
Avatar

Liittynyt: 26 Maalis 2012, 22:53
Viestit: 943
OT: Kyllä varsinkin kouluajoilta on jäänyt mieleen tyttöjen tapa mm. puhua pahaa selän takana. En tiedä, ehkä riidat syntyy useamman epävarman naisen kohdatessa. Omasta epävarmuudestani huolimatta olen hyvin sovitteleva. Jos jotain voin sanoa vihaavani (kauhean vahva ja ruma sana) niin konflikteja. Mutta mä taidankin olla ennemmin hippi kuin bitchi.. Tästä huolimatta olen mieluummin erakko kuin joukkuepelaaja. Ja samasta syystä mun on paha sanoa tällaisista sosiaalisista ilmiöistä yhtään mitään..

_________________
Oopiumiluola
Une femme sans parfum est une femme sans avenir.
- Coco Chanel


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 06 Huhti 2012, 13:02 
Poissa

Liittynyt: 26 Maalis 2012, 16:58
Viestit: 4094
Gogol on kovasti suositellut Nerolia. Minkälaisia teidän kokemukset ovat olleet? Miten nopeasti samplet ovat tulleet? Millaisissa astioissa ovat? Onko pahat postikulut?


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 06 Huhti 2012, 14:46 
Poissa
Avatar

Liittynyt: 28 Maalis 2012, 20:24
Viestit: 3316
Paikkakunta: Helsinki
Sain oman tilaukseni neljässä arkipäivässä. Postikulut kympin. Pakkaukset ainakin Montalen sampleille ovat niitä perusputkiloita, ei sprayta vaan avattava muovikorkki. Putkiloissa ei ole tuoksujen nimiä, mutta ne oli kiinnitetty Nerolin pahville, jossa merkinnät käsin kirjoitettuna!

_________________
Oh deer.


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 06 Huhti 2012, 18:47 
Poissa
Site Admin

Liittynyt: 23 Maalis 2012, 20:35
Viestit: 2455
Paikkakunta: Helsinki
Nerolin näyteampullit eivät ole kummoisia mutta parempia kuin TPC:n. Lisäksi 2-3 euron kappalehinta on aika vastustamaton.

Jos joku haluaa jotain Alla Violetasta jatkossakin kertokaa mulle. Käyn Suomessa tiuhaan ja kotimainen postitus ei ole iso vaiva. Mulla on nyt kolme kassillista tuoksutuomisia - olen siis treffeillä se joka raahaa paljon kasseja ;)

Aion muuten huomenna sanoa vieväni roskat ulos ja sillä alibillla reidata Helsinki 10:n. Ja pujahtaa Stockalla tarkistamassa Margielan Untitledin.


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 14 Huhti 2012, 13:29 
Poissa
Site Admin

Liittynyt: 23 Maalis 2012, 20:35
Viestit: 2455
Paikkakunta: Helsinki
Lainaan tänne kaikkien iloksi ja hyödyksi Hellinin ystävällisesti blogini puolelle jättämäni linkkivinkkilistan:
hellinHuh 13, 10:49 pm

Lisää sampleja

http://www.divine.fr/
http://www.lesnez.com
http://mymemo.com/fragrances-c-21.html
http://www.monadiorio.com/shop/perfumes (tai no, 7 ml:n minejä)
http://www.olfactivestudio.com/index.php


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 17 Huhti 2012, 12:09 
Poissa

Liittynyt: 26 Maalis 2012, 16:58
Viestit: 4094
Toxun rohkaisemana panin pari viikkoa sitten tilauksen Fragrancenettiin. Ajattelin jakaa kokemuksia, koska varmaan joku muukin empii noiden ulkomaiden putiikkien kanssa.

Tilaus piti varmistaa vielä sähköpostilla, kun halusivat luottokorttipankin puhelinnumeron. Annoin Luottokunnan palvelunumeron. Tilaus lähti jostain Belgiasta. Sen etenemistä pystyi seuraamaan viitenumeron avulla. Matkalla meni aikaa se pari viikkoa.

Keskustelufoorumeilla moititaan Fragrancenettiä siitä, että niiden paketit saapuvat ihan rikkonaisina perille. Oma laatikkoni näytti aivan priimalta päältä päin. Pullot olivat suojattu harvinaisen huonosti. Laatikon sisällä ei ollut lainkaan kuplamuovia, vaan hieman paperia kääräistynä. Siitä huolimatta kaikki olivat ihan ehyitä. Pullot ovat yhtä lukuunottamatta muovitettuja pakkauksia. Pohjista näytti löytyvät eränumeroita.

En ehdi niitä nyt tähän hätään testailemaan, mutta ihan hyvä ostokokemus kaiken kaikkiaan. Kannattaa muistaa, että sinne saa helposti jonkun 20 prossan alekoodin kokotilauksesta. Postikulut Suomeen olivat noin 23 euroa.

EDIT. Kuvat poistettu.


Viimeksi muokannut Jaakiem päivämäärä 20 Elo 2012, 20:33, muokattu yhteensä 1 kerran

Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 17 Huhti 2012, 12:13 
Poissa

Liittynyt: 25 Maalis 2012, 08:34
Viestit: 2496
^ Ooh, Jaakiem, loistavaa!! Olen iloinen puolestasi! Vähän pelkäsin että jos tuossa käy jotain ikävää, olihan se tosiaan miun ehdottelema paikka...

Mutta hyvä näin! Ja eikun nauttimaan!!! :D

ps. Ja muista varoa: Yatagan tulee heittämään pallisi seinälle! :lol:


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 17 Huhti 2012, 12:21 
Poissa

Liittynyt: 26 Maalis 2012, 16:58
Viestit: 4094
Mun pitäisi olla jo menossa, mutta en voinut vastustaa tuommoisen mainoksen jälkeen pikaista nuuhkaisua. Ensivaikutelma on aivan mahtava. Tuoksuterapiaa eilisen eau de sonnan jälkeen. Kiitos hyvistä ehdotuksista. Sulla on homma hallussa.


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 229 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1, 2, 3, 4, 5 ... 16  Seuraava

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia [ DST ]


Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 18 vierailijaa


Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia viestejäsi

Etsi tätä:
Hyppää:  
cron
Käännös, Lurttinen, www.phpbbsuomi.com Style by mindfreak.ro Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group