Tänään on 26 Huhti 2024, 15:14

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia [ DST ]




Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 229 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11 ... 16  Seuraava
Kirjoittaja Viesti
ViestiLähetetty: 14 Syys 2012, 20:11 
Poissa

Liittynyt: 01 Heinä 2012, 18:34
Viestit: 1268
So Lippy, so lippy... Tänään tuli taas paketti. Sisällä kaksi pulloa, samaa tuoksua, yhden tilasin :D
Eli nyt hyvitellään muakin, ei pelkästään Toxua :mrgreen: Mitään viestiä mukana ei tietenkään ollut.


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 14 Syys 2012, 21:06 
Poissa
Avatar

Liittynyt: 21 Huhti 2012, 20:08
Viestit: 1314
No jestas. Munhan tekis melkein mieli jo tilata tuolta! :D Oletko sä muuten laittanut sinne yhtäkään kysely/kiroiluviestiä?

_________________
http://tuoksuttelija.blogspot.com/


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 15 Syys 2012, 11:32 
Poissa

Liittynyt: 01 Heinä 2012, 18:34
Viestit: 1268
Mä lähetin sinne yhden ihan ystävällisen kyselyn, että missähän pulloni mahtavat viipyä, kun tilaus on vastaanotettu ja maksettu jo 17.7.? Toxu käsittääkseni oli tuolloin laittanut jo useammankin viestin. Mitään vastausviestiä en ole saanut. Ainoa vähän lohduttava juttu on se, että kun tuonne kirjautuu sisälle, näkee omat (edellisetkin) tilaukset, ja siellä kyllä ihan rehellisesti lukee, että tilaus vastaanotettu, muttei lähetetty, myös silloin, kun ovat osan lähettäneet. Mä harvapäisenä ihmisenä olisin muuten jo saattanut unohtaa, mitä olen sieltä tilannut, asioiden kirjaaminen ylös kun eivät ole vahvin puoleni ;)


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 17 Syys 2012, 12:54 
Poissa

Liittynyt: 25 Maalis 2012, 08:34
Viestit: 2496
Miun tämänhetkinen So Lippy tilanteeni on se, että en ole ensimmäisen pakettini jälkeen saanut yhtään mitään.

Sähköpostia olen laittanut sinne aikalailla säännöllisesti kerran viikossa - yleensä perjantaina tai lauantaina. (nyt viimeeksi pari päivää sitten)

Ainoa kerta kun sain jotakuinkin järkevältä kuulostavan vastauksen viestiini, oli silloin kun käyttäydyin tarkoituksella passiivis-agressiivisesti heitä kohtaan, vetäen narusta johon he eivät yksinkertaisesti voineet olla vastaamatta. Se oli lähinnä miulle vaan testi, jolla tsekkasin että onko tuossa v*tun puljussa edes ketään kotona.

Tämä on kyllä kaikenkaikkiaan merkillisin nettikauppa jonka kanssa olen koskaan ollut tekemisissä, tuoksujen suhteen joo, mutta ihan noin muutenkin. Olisi tavattoman mielenkiintoista tietää mitä kaikkea tuon surkuhupaisan sössimisen taustalta lopulta löytyykään...


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 17 Syys 2012, 17:22 
Poissa

Liittynyt: 01 Heinä 2012, 18:34
Viestit: 1268
So Lippyn etusivulle päivitellään uutuuksia, eli ainakin yksi henkilö koko puljussa on hengissä...tai ehkä koko pulju ON yksi henkilö, joka samalla juoksee hakemassa noita tuoksuja markettien alelaareista?


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 18 Syys 2012, 16:15 
Poissa

Liittynyt: 01 Heinä 2012, 18:34
Viestit: 1268
Mä sain taas So Lippy-postia. Siellä oli toinen 100ml pullo Gress Cabaretia, nyt omistan siis 200ml tuoksua, josta riittäisi mulle hyvinkin 20ml :think: Olisiko joku kuivan patsuliruusun tarpeessa?
Lisäksi pussissa oli 50ml pullo Gucci eau de Parfumia, tilasin 30ml, tälle löytyy kyllä käyttöä :happy-cheerleadersmileygirl: sekä miniatyyri Paloma Picasso Minotaure.


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 18 Syys 2012, 17:29 
Poissa

Liittynyt: 25 Maalis 2012, 08:34
Viestit: 2496
Tutkimattomat ovat So Lippyn tiet.


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 19 Syys 2012, 13:38 
Poissa
Avatar

Liittynyt: 23 Elo 2012, 15:15
Viestit: 134
:happy-cheerleadersmileygirl: Tänään tipahti luukusta uusi Reglisse Noire hajonneen tilalle. Ja olivat anteliaasti Indiscentiltä laittaneet lisäylläriksi ainakin puoli milliä valikoimansa uutta Warm perfume oilia.
"Smells like:
A day at the beach
Salt and sand
Suntan lotion / warm skin kissed by the sun
Bohemian holiday
On vacation"
Vai onko tää jotain kettuilua.. :think: "Hajoa sinne kohta koittavaan kaamokseen."


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 19 Syys 2012, 13:53 
Poissa
Avatar

Liittynyt: 21 Huhti 2012, 20:08
Viestit: 1314
OIJJOIJOIJOJOI! Kuulostaa hyvältä! Voi pojat, kerro sitten onko millainen! :happy-cheerleadersmileygirl:

_________________
http://tuoksuttelija.blogspot.com/


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 27 Syys 2012, 22:50 
Poissa

Liittynyt: 25 Maalis 2012, 08:34
Viestit: 2496
Miun So Lippy tilaus alkaa olemaan vihdoinkin selvä. Ovat laittaneet palautusrahaa tililleni, ja ylisuuria pulloja tulemaan. Kerron viikonloppuna lisää. (Nurse Ratched päästää miut huomenna taas pitkästä aikaa käymään kämpillä, ja odotan siellä olevan jotain. Royal Mail on jäljitysnumeroineen luvannut niin.)


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 29 Syys 2012, 18:44 
Poissa

Liittynyt: 25 Maalis 2012, 08:34
Viestit: 2496
Jo legendaariseksi muodostunut So Lippy velotti siis tiliäni (reilut 70e) jo Heinäkuun puolessa välissä. Sen jälkeen olen saanut hermoilla puljun kanssa ihan riittävästi. Nyt tuo ihmeellinen mämmäily alkaa tosiaan olemaan onneksi ohitse.

Syyskuun alussa sain vihdoin ensimmäisen pakettini. Nyt eilen sain toisen. Kolmas, ja viimeinen paketti saapuu ensi viikolla. (Royal Mail:in tracking number kertoo tuon paketin olevan parhaillaan Helsingissä, matkalla kohti Karjalaa)

So Lippy ilmoitti vähän aikaa sitten, ettei heidän varastoistaan löydy kahta tilaamaani tuotetta, ja että he tietenkin palauttavat minulle kuuluvat rahat. Ja niin myös tapahtui.

Kahdesta tilaamastani tuoksusta sain tilaamaani selkeästi isomman pullon: Michael Korsista sain 15ml:n sijaan 75ml, ja ensi viikolla saapuvasta Montanan Just Me:stä saan tilaamani viidentoista millin sijaan viisikymmentä milliä.

Siinäpä se. Mieti itse haluatko tilata tuolta mitään. Kaikesta ylimäärästä huolimatta en suosittele kenellekkään.

Viho viimeisin, hiukkasen yliystävällinen mailini So Lippylle kuului näin:

---------------

" Hi there!

So nice to hear from you. I*m really happy to hear that Bvlgari Black is on it's way! And of course I'm waiting very much to receive that Just Me (Montana) ASAP - hopefully it doesn't take too much of a time.

It's a shame that you had run out of Insense (Givenchy) and Le Roy Soleil Homme (Dali), but that's okey. I can live with that. And in advance, thank you for sending my money back for these missing items.

It's been kind of a wild ride this purchase with you, but at he end of the day it seems that I have a good reason to be fairly happy chap. And I think I won't be too afraid to order from you again in the future.

Take care. "

---------------

Hahhah. " And I think I won't be too afraid to order from you again in the future. "

Yeah, right.


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 02 Marras 2012, 16:58 
Poissa

Liittynyt: 26 Maalis 2012, 16:58
Viestit: 4094
Huomasin muuten, että Fragrancenettiin oli näköjään ilmaantunut myyntiin joitakin L'artisaneitakin.


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 06 Marras 2012, 16:38 
Poissa

Liittynyt: 03 Kesä 2012, 16:51
Viestit: 160
Paikkakunta: Helsinki
Fragrancex-kokemus: Tilasin Fracas'n pari kuukautta sitten, kun halvalla sain. Siis 50 ml:n pullolle tuli toimituksineen hintaa alle 60 e. Toimitus kesti vaivaiset kahdeksan päivää, eikä siinä ollut muuta hankaluutta kuin että jouduin hakemaan paketin jostain periferiasta lentokentän takaa, kun en voinut olla virka-aikaan missään mihin DHL:n lähetti olisi sen voinut tuoda. Tein juuri äsken uuden tilauksen, toivottavasti en joudu tullin uhriksi tälläkään kerralla. :enkeli:

Onko http://www.myperfumesamples.com jollekin tuttu? En kehtaa samana päivänä tehdä kahta tilausta, mutta tuolla näyttäisi olevan kohtuullisella hinnalla kohtuullisen kokoisia (1-5 ml) sampleja/dekantteja...


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 06 Marras 2012, 18:53 
Poissa

Liittynyt: 26 Maalis 2012, 16:58
Viestit: 4094
Panitko merkille, että jouduitko maksamaan Fragrancenettiin vielä jotain verojakin? Ihmettelen, kun ne ovat ilmestyneet, kun ennen tuli ilman lisäveroja.


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 11 Marras 2012, 18:49 
Poissa
Avatar

Liittynyt: 11 Marras 2012, 18:30
Viestit: 51
Hei tannekin, newbie taalla foorumilla, kiva ja hyodyllinen ketju!

Itse olen tilannut aika paljon tuoksuja Amazon.co.uk:n kautta, tosin siis yksittaisilta myyjilta, ja hyvin on tullut tanne Suomeen.
Juuri laitoin tilauksen frangrancenet.comiin, mutta ne tuoksut menevat Yhdysvaltain osoitteeseemme. Olen myos katsellut joululahjatilauksia cheapsmellsilta, ehkapa parin viikon sisalla laitan tilauksen myos sinne.


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 229 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11 ... 16  Seuraava

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia [ DST ]


Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 85 vierailijaa


Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia viestejäsi

Etsi tätä:
Hyppää:  
Käännös, Lurttinen, www.phpbbsuomi.com Style by mindfreak.ro Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group