Tänään on 28 Maalis 2024, 21:54

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia [ DST ]




Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 229 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 16  Seuraava
Kirjoittaja Viesti
ViestiLähetetty: 23 Heinä 2012, 21:29 
Poissa
Avatar

Liittynyt: 21 Huhti 2012, 20:08
Viestit: 1314
No kun mä olen vähän tällainen hätähousu :music-guitarred:

_________________
http://tuoksuttelija.blogspot.com/


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 23 Heinä 2012, 22:12 
Poissa

Liittynyt: 25 Maalis 2012, 08:34
Viestit: 2496
Haha, en ole itsekkään tullut tunnetuksi maailman kärsivällisimpänä ihmisenä.

Kamicha kirjoitti:
Toxu, sä olet niin kärsimätön!


Juuri näin. :D


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 23 Heinä 2012, 22:14 
Poissa
Avatar

Liittynyt: 21 Huhti 2012, 20:08
Viestit: 1314
Kutakuinkin :D

_________________
http://tuoksuttelija.blogspot.com/


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 24 Heinä 2012, 15:25 
Poissa

Liittynyt: 25 Maalis 2012, 08:34
Viestit: 2496
Miun So Lippy tilauksessa on ilmennyt outouksia. Sain äsken ilmoituksen, jonka mukaan maksussa on ollut jotain häikkää: pyytävät tarkistamaan tietoja ja ilmoittamaan niistä.
Okei, mutta kun tiliäni on veloitettu jo 18.7. !!!

WTF??!!

Jo ehdinkin ihmettelemään, että miksei sieltä tullut jo aiemmin ilmoitusta siitä että ovat laittaneet paketin tulemaan...(niinkuin yleensä on tapana tili-imun jälkeen tehdä)

:angry-banghead: :angry-banghead: :angry-banghead:

Selvittelen asiaa tästä hetkestä alkaen raivoisalla vimmalla, kun ei kerran nyt olis millään varaa menettää seitsemääkymppiä näin helpolla!

Ilmoittelen miten homma edistyy. Ehkä siihen asti kannattaa kaikkien välttää tilaamista tuosta puljusta.

:angry-banghead: :angry-banghead: :angry-banghead:


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 24 Heinä 2012, 17:04 
Poissa

Liittynyt: 01 Heinä 2012, 18:34
Viestit: 1268
Hui. Mäkin tilasin Toxun innostuksen kylkiäisenä pari putelia, mutten ole edes vilkaissut s-postiani. Tosiaan, neljä kertaa olen tilannut tätä ennen ilman ongelmia... :pläts:


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 24 Heinä 2012, 17:21 
Poissa

Liittynyt: 01 Heinä 2012, 18:34
Viestit: 1268
Kävin katsomassa s-postini. Ilmoitus siitä, että tilaus on vastaanotettu, oli tullut samana päivänä, mutta sen jälkeen ei muuta. En tosin muista, ilmottavatko paketin lähetyksestä, mutta perille nuo ovat tulleet ennen viimeistään parissa viikossa. Pian nähdään, miten ämmän kävi.


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 24 Heinä 2012, 18:37 
Poissa
Avatar

Liittynyt: 21 Huhti 2012, 20:08
Viestit: 1314
Voi ei toxu :sad: Mitä netistä tosta katoin niin aika monella ollut ongelmia tuon firman kanssa. Onneksi en vielä tilannut vaan päätin odotella miten toxun käy... Toivon, että kumpikin saatte tilauksenne kotiin saakka! Pidetään peukut pystyssä. Harmi sinänsä, koska tuolta sais todella halvalla ja semmosia juttuja mitä ei ihan niin vain löydäkään...

_________________
http://tuoksuttelija.blogspot.com/


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 24 Heinä 2012, 22:20 
Poissa

Liittynyt: 25 Maalis 2012, 08:34
Viestit: 2496
Kohtalaisen mukavia uutisia. Sain juuri äsken So Lippyltä seuraavan viestin:

Dear Mr -----

Thank you for your email and apologies for the confusion. Our email from earlier today was sent in error. Please ignore it. The problem with your payment is regarding the details supplied, which were not checked by the bank, and therefore were ‘flagged’ for checking.

We do appreciate you replying to our messages and confirm that your order is now processing and your items will be dispatched shortly. Once your order has been sent, we will email you again to let you know.

If there are any further problems, we will of course let you know as soon as possible.

Once again, apologies for the confusion and for any inconvenience caused.

Kind regards
So Lippy

Huhhuijaa. Luulisin. :?


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 24 Heinä 2012, 22:27 
Poissa

Liittynyt: 26 Maalis 2012, 16:58
Viestit: 4094
Selvisikö koskaan se Aigun korttivarkaus? Uskaltako yhä tilata Fragrancenetistä?


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 25 Heinä 2012, 19:40 
Poissa
Avatar

Liittynyt: 22 Heinä 2012, 19:50
Viestit: 21
Fragrancex:
Palvelusta - Olen tilannut kahdesti näytteitä parilla kympillä. Postarit sain ilmaiseksi. Kummankin paketin toimitusaika oli aivan järjettömän pitkä, ensimmäisellä kerralla taisi mennä kolme kuukautta, toisella kaksi. Olin kyllä lukenut jo etukäteen nettiarvosteluista, että niin voisi käydä, joten olin valmistautunut odottamaan. En kyllä tällä kokemuksella taida itse uskaltaa tilata mitään kalliimpaa, mitään minkä takkiin ottaminen tuntuisi pahalta.

!Luottokorteista! - Mun luottokorttini katkaistiin ihan yllättäen viime keväänä sillä perusteella, että numerot oli pankin mukaan päätyneet jonkun kansainvälisten luottokorttivarkauksien vaarassa-listalle :icon-eek: Sinänsä kaikki oli ok eikä sitä oltu käytetty, ja sain uuden kortin tilalle viikossa. MUTTA olin käyttänyt tätä korttia pelkästään verkossa, joten mistään ulkomaan kuppilasta sen tiedot eivät ainakaan olleet vääriin käsiin päätyneet. Yritin kysellä pankkineidiltä et mistä mahtaisi olla kyse, mut eihän hän pystynyt mitään kertomaan. Selittäisikö murto juuri Frangacexeen tämän sotkun?

Strawberrynet:
Pelkästään hyviä kokemuksia ja takana on parikymmentä tilausta. Paketit tulevat Euroopan ulkopuolelta, joten kannattaa pitää paketin arvo alle 45 eurossa, jos haluaa välttää tullin kanssa puljaamista. Paketit ovat kirjattuja, mikä helpottaa niiden seuraamista ja jollain tasolla takaa, etteivät ne jää matkalle. Toimitusaika reilu viikko. Toisinaan hyviä tarjouksia!


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 27 Heinä 2012, 21:17 
Poissa

Liittynyt: 25 Maalis 2012, 08:34
Viestit: 2496
Sumu, oletko jo saanut ilmoituksen että ovat lähettäneet pakettisi matkaan?



Once your order has been sent, we will email you again to let you know.


Itse en ole taas kuullut tuon^ jälkeen yhtään mitään. Ehkä olen turhan kärsimätön, mutta olen tilannut kymmeniä ja kymmeniä kertoja eri paikoista, ja tämä on kyllä tahmeinta palvelua ikinä.

Jos en saa pakettiani parin viikon kuluessa tästä, laitan pommin postiin osoitteena So Lippy. Luette sen sitten lehdistä.

Vitun pulju. Ihan kuin miulta ei ois jo lähtenyt riittävästi hiuksia päästä...


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 28 Heinä 2012, 00:04 
Poissa

Liittynyt: 01 Heinä 2012, 18:34
Viestit: 1268
Toxu, kaljut miehet on söpöjä :mummo:

En ole saanut viestiä lähetyksestä, mutten myöskään lupausta viestistä, outoa, että viestit ovat erilaisia. :think:

Rehellisyyden nimissä, mun tilaukseni menevät yleensä näin: Tilaan. Jossain vaiheessa postilaatikossamme on paketti tai pakettikortti. Ihmettelen, että mikäs paketti tämä olikaan. Haen ja avaan paketin. Olen iloisen yllättynyt, ai se olikin tämä :D


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 31 Heinä 2012, 22:18 
Poissa

Liittynyt: 25 Maalis 2012, 08:34
Viestit: 2496
So Lippy jatkaa tyylillään: en ole tasan viikon takaisen viestin jälkeen kuullut yhtään mitään. Laitoin juuri viestiä taas sinne -- saa nähdä tuleeko vastausta, ja jos tulee, minkämoista.

Ärsyttää tavattomasti. Sen lisäksi että haluan kiihkeästi tilaamani tuoksut, rahojen menettäminen alkaa jo ahdistamaan.
Olen tällä hetkellä niin köyhä että suunnittelen muuttavani Hampuriin myymään persettä. :angry-banghead:


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 31 Heinä 2012, 23:00 
Poissa

Liittynyt: 01 Heinä 2012, 18:34
Viestit: 1268
Toxu, älä muuta Hampuriin, muuta meille, olenhan syyllinen so lippy-hairahdukseesi. :pusi:


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 01 Elo 2012, 11:08 
Poissa

Liittynyt: 25 Maalis 2012, 08:34
Viestit: 2496
^ Kiitos tarjouksesta, mutta siulla taitaa olla sikoja siellä jo ihan riittävästi.


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 229 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 16  Seuraava

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia [ DST ]


Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 23 vierailijaa


Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia viestejäsi

Etsi tätä:
Hyppää:  
cron
Käännös, Lurttinen, www.phpbbsuomi.com Style by mindfreak.ro Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group