Tänään on 28 Maalis 2024, 13:08

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia [ DST ]




Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 229 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1 ... 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13 ... 16  Seuraava
Kirjoittaja Viesti
ViestiLähetetty: 11 Joulu 2012, 20:33 
Poissa
Avatar

Liittynyt: 11 Marras 2012, 18:30
Viestit: 51
Jaakiemin kanssa samaa mielta, tylsaa lahtea asiaa selvittelemaan jonnekin tosi kauas, joten tilaan ihan suosiolla vaan tullirajoitusten mukaan.

Minulla on jaanyt synttarilahjat Amerikasta joskus tulliin ja yritin puhelimella selvitella asiaa. Tullin tati vaati, etta menen paikanpaalle olikos se Vantaalle nayttamaan tilaustietoja, vaikka kyseessa oli siis synttarilahja itselleni, eika minulla ollut tietoa mita siella oli ja minka-arvoista. Tati vaan jankkasi siella, etta pitaa olla tilaustiedot jne. Lopulta pyysin toista asiakaspalvelijaa puhelimeen, joka sanoi, etta "ai synttarilahja? No laitetaan eteenpain". Toisen kerran lapsen synttarilahja jai sinne ja sen sain onneksi myos selvitettya puhelimitse. Kummallakin kerralla olivat avanneet lahjat tullissa. Hypistelleet sitten lastenvaatteita ja rytistaneet kortit. Nykyaan sukulaiset osaa jo laittaa arvon alle 50e. Tosin nyt taytyy kai muistuttaa, etta ensi vuonna se pitaa olla alle 22e...

edit. jarkyttavat suomen kielen virheet korjattu, varmaan lisaa loytyy :oops:


Viimeksi muokannut ayane päivämäärä 11 Joulu 2012, 23:37, muokattu yhteensä 1 kerran

Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 11 Joulu 2012, 21:55 
Poissa

Liittynyt: 26 Maalis 2012, 22:41
Viestit: 397
Paikkakunta: Uusimaa
Mun CheapSmells tilaus tais hukkua postiin, yli kuukausi on nyt mennyt siitä, kun se on lähtenyt matkaan. Olisivat lähettäneet uuden tilalle, mutta se on loppunut, joten saan kuulemma rahat takaisin.

_________________
Sinistä pintaa


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 17 Joulu 2012, 22:19 
Poissa

Liittynyt: 30 Kesä 2012, 20:05
Viestit: 515
Paikkakunta: Espoo
FragranceX:n tilaus on varmaan saapunut, sain nyt illalla viestin että DHL on "yrittänyt toimittaa" sitä. Mitä se sitten tarkoittaakaan, ei ainakaan sitä että olisivat soittaneet annettuun numeroon. Kotiovella he eivät ole voineet edes käydä koska alaovella on ovikoodi. Olisi kiva saada paketti ennen joulua, pöh.

_________________
Raitoja käpälään!


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 18 Joulu 2012, 20:24 
Poissa

Liittynyt: 26 Maalis 2012, 22:41
Viestit: 397
Paikkakunta: Uusimaa
hellin kirjoitti:
Mun CheapSmells tilaus tais hukkua postiin, yli kuukausi on nyt mennyt siitä, kun se on lähtenyt matkaan. Olisivat lähettäneet uuden tilalle, mutta se on loppunut, joten saan kuulemma rahat takaisin.


Rahoja ei alkanut näkyä, joten laitoin mailia, ja rahat tupsahtivat seuraavaksi päiväksi tilille! Kaik män hyvin siis :). Tilasin sitten Feelunique.comista lopulta tuon pullon, ja tällä kertaa kirjattuna.. Tuolta tosiaan muuten saa mm. Serge Lutensia, Etroa, Annick Goutalia ja Guerlainiakin on hyvä valikoima. Kannattaa liittyä postituslistalle, alekoodeja tuntuu olevan usein jaossa.

_________________
Sinistä pintaa


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 19 Joulu 2012, 19:22 
Poissa
Avatar

Liittynyt: 11 Marras 2012, 18:30
Viestit: 51
^ Hyva juttu, etta sait sentaan rahat takaisin.

Minun kolmas tilaus cheapsmellsilta tuli myos perille ihan ok, vahan yli viikon kesti.


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 21 Joulu 2012, 00:21 
Poissa
Avatar

Liittynyt: 21 Huhti 2012, 20:08
Viestit: 1314
Onko kukaan törmännyt tällaiseen paikkaan http://www.scentbar.it/index.asp?

En saanut vaihdettua englantia kieleksi, mutta postikulut käsitteekseni 13 euroa, tuolta saisi sitä Hilde Solianin Cristinaakin ihan hyvään hintaan.

_________________
http://tuoksuttelija.blogspot.com/


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 21 Joulu 2012, 00:37 
Poissa

Liittynyt: 26 Maalis 2012, 16:58
Viestit: 4094
Olenkohan minä käynyt tuommoisessa baarissa Roomassa? Konsepti näyttää tutulta. En tiedä, kannattaako tilata Italiasta mitään, kun niiden posti on epäluotettava. Siihen on syynsä, miksi monet parfyymimerkit eivät lähetä paketteja Italiaan. Tuskin se kulkee toiseenkaan suuntaan sen luotettavammin.


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 21 Joulu 2012, 21:20 
Poissa
Avatar

Liittynyt: 21 Huhti 2012, 20:08
Viestit: 1314
^ Hmm niin... Mistäköhän mä tota pieraisin. Luckyscentistä on niin kallis tilata, että joku jekku olisi keksittävä.

Minä kun en ole ikinä tilannut ebaysta mitään, niin te muut, tilaatteko aina eurooppalaisilta myyjiltä ja jos myös jenkeistä, niin miten homma toiminut? Onko tulli napannut?

_________________
http://tuoksuttelija.blogspot.com/


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 08 Tammi 2013, 07:16 
Poissa
Avatar

Liittynyt: 28 Joulu 2012, 03:55
Viestit: 867
Paikkakunta: Tampester
Anna kirjoitti:

Minä kun en ole ikinä tilannut ebaysta mitään, niin te muut, tilaatteko aina eurooppalaisilta myyjiltä ja jos myös jenkeistä, niin miten homma toiminut? Onko tulli napannut?


Minä olen tilannut jenkeistä, aasiasta ja briteistä pääasiassa. Ikinä ei ole ebay-ostokseni jääneet tulliin, mutta toisaalta ne ostokseni ovatkin useimmiten olleet alle tuon entisen ~45 euron rajan.

Teen muutenkin todella paljon nettiostoksia ihan ympäri maailman, ja vain mansikkalan (strawberrynet) paketit on useimmiten jääneet tulliin vaikka loppusumma on ollut alle tuon rajan eikä mitään ylimääräistä maksettavaa ollut. Rasittavaa ylimääräistä vaivaa. No, kerran yksi kenkätilaus Uudesta Seelannista jäi tulliin myös, ja siitä jouduin jopa pari kymppiä maksamaan, mutta tästäkin on useita vuosia aikaa. Olenkin pohtinut että miten tullin porukalla muka tulee riittämään jatkossa työntekijät tarkastelemaan noita paketteja yhtään sen tarkemmin kuin ennen, etenkin kun se raja minkä pitäisi jäädä haaviin ja josta tulisi maksaa alvit on nykyään niin naurettavan alhainen. :law-police:

_________________
http://haistaite.com/


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 08 Tammi 2013, 09:20 
Poissa
Avatar

Liittynyt: 28 Maalis 2012, 20:24
Viestit: 3316
Paikkakunta: Helsinki
He, laitanpa tämän ruotsiputiikin listalle myös:

http://fragrancesandart.com/

Ihan ok pikku valikoima, Paysonin kautta voi maksaa muutamasta pankista suoraan tililtä (OP puuttui). Nopea toimitus naapurimaasta ja muutama sample tulee yleensä kaupan päälle. Hinnat hyvin lähellä valmistajien hintoja.

_________________
Oh deer.


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 08 Tammi 2013, 20:39 
Poissa
Avatar

Liittynyt: 29 Joulu 2012, 21:09
Viestit: 227
calypso kirjoitti:
Anna kirjoitti:

Minä kun en ole ikinä tilannut ebaysta mitään, niin te muut, tilaatteko aina eurooppalaisilta myyjiltä ja jos myös jenkeistä, niin miten homma toiminut? Onko tulli napannut?


Minä olen tilannut jenkeistä, aasiasta ja briteistä pääasiassa. Ikinä ei ole ebay-ostokseni jääneet tulliin, mutta toisaalta ne ostokseni ovatkin useimmiten olleet alle tuon entisen ~45 euron rajan.

Teen muutenkin todella paljon nettiostoksia ihan ympäri maailman, ja vain mansikkalan (strawberrynet) paketit on useimmiten jääneet tulliin vaikka loppusumma on ollut alle tuon rajan eikä mitään ylimääräistä maksettavaa ollut. Rasittavaa ylimääräistä vaivaa. No, kerran yksi kenkätilaus Uudesta Seelannista jäi tulliin myös, ja siitä jouduin jopa pari kymppiä maksamaan, mutta tästäkin on useita vuosia aikaa. Olenkin pohtinut että miten tullin porukalla muka tulee riittämään jatkossa työntekijät tarkastelemaan noita paketteja yhtään sen tarkemmin kuin ennen, etenkin kun se raja minkä pitäisi jäädä haaviin ja josta tulisi maksaa alvit on nykyään niin naurettavan alhainen. :law-police:


Mulla tulee Kiinasta paketteja harva se viikko, tilailen sieltä rakennekynsijuttuja, eikä mulla ole koskaan jäänyt ainoakaan paketti mihinkään kiinni. Toki mulla on aina ollut alle 45 euron ostoksia, mutta nyt kun raja on laskenut, niin harmittaa ihan vietävästi, esim. uusi uv-uuni Kiinasta tilattuna n. 25e kaikilla herkuilla ja Suomessa sama taas joku 60-70e. Eli uunit on nyt löydettävä sitten jostain muualta, toki niitä harvemmin tarvii uusia. Mulla on sellainen tuntuma, että mitä pienempi paketti, sen harvemmin tulli jaksaa siihen puuttua. Jostain syystä kaikista pienimmät paketit kulkeutuukin postilaatikkoon isoja paketteja nopeammin.


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 10 Tammi 2013, 06:54 
Poissa
Avatar

Liittynyt: 25 Maalis 2012, 20:13
Viestit: 1140
Äh, mun pitäis teinittärelle löytää edukas mutta asiallinen ja hyvä uuni, mutta en ole löytänyt. Vai että Kiinasta niitä olis saanut. Höh!

_________________
Le Monde des Rêves
“Time you enjoy wasting is not wasted time.”


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 21 Tammi 2013, 00:58 
Poissa

Liittynyt: 26 Maalis 2012, 16:58
Viestit: 4094
FragranceX:stä tulossa ollut paketti jäi tulliin. Saa nähdä, miten paljon verot tekevät.


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 21 Tammi 2013, 07:24 
Poissa
Avatar

Liittynyt: 28 Maalis 2012, 20:24
Viestit: 3316
Paikkakunta: Helsinki
Tuo tulliraja on ihan naurettava.

_________________
Oh deer.


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 30 Tammi 2013, 16:21 
Poissa
Avatar

Liittynyt: 12 Loka 2012, 09:22
Viestit: 660
Paikkakunta: Jyväskylä
Kuinka pitkää tuolta Atlantin takaa yleensä saa odotella näytetilauksia? Surrender to Chancelta tilaus on lähetetty jo 17. päivä, mutta vieläkään ei ole näkynyt täällä asti. :angry-banghead:

(Sivuillaan näköjään kehottavat odottamaan neljä viikkoa, joten ehkä ei vielä kannata hätäillä...)


Viimeksi muokannut pihlaja päivämäärä 30 Tammi 2013, 17:11, muokattu yhteensä 1 kerran

Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 229 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1 ... 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13 ... 16  Seuraava

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia [ DST ]


Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 37 vierailijaa


Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia viestejäsi

Etsi tätä:
Hyppää:  
cron
Käännös, Lurttinen, www.phpbbsuomi.com Style by mindfreak.ro Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group