Tänään on 29 Maalis 2024, 00:18

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia [ DST ]




Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 229 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1 ... 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14 ... 16  Seuraava
Kirjoittaja Viesti
ViestiLähetetty: 30 Tammi 2013, 16:30 
Poissa
Avatar

Liittynyt: 21 Huhti 2012, 20:08
Viestit: 1314
Jaakiem kirjoitti:
FragranceX:stä tulossa ollut paketti jäi tulliin. Saa nähdä, miten paljon verot tekevät.


Saitko tavarat jo tullista? Se tulliraja todellakin ON naurettava. :evil:

_________________
http://tuoksuttelija.blogspot.com/


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 31 Tammi 2013, 00:36 
Poissa
Avatar

Liittynyt: 11 Marras 2012, 18:30
Viestit: 51
Komppaan muita ja ilmaisen ketutukseni tuosta alhaisesta tullirajasta.

Minulla ei ole kanssa ebay ostokset ikina jaaneet tulliin, itseasiassa yksikaan ostos ei ole, ainoastaan lahjat.
Mutta hyva tietaa tuosta strawberrynetista. Tuo cheapsmells kanssa merkkaa pakettiin tasmalleen sen oikean arvon, etta sielta ei ehka kannata myoskaan kovinkaan kalliita paketteja tilata, ellei halua extraa maksella.

Joku tullivirkailija joskus vinkkasi, etta kannattaa laittaa paketti kahden henkilon nimella, niin sitten se tulliraja on kaksi kertaa sen. Eli esim N.N ja M.M, osoite jne. Sukulaiset on sen takia laittaneet esim jouluna meidan kaikkien nimet paketteihin ja isommankin arvoinen lahja tuli perille ilman tulliin jaamista. Onko kukaan muu kokeillut tallaista tai onko kellaan tietoa, etta toimiiko homma talleen?

jenjen, tilailen kanssa noita kynsijuttuja yleensa Kiinasta. Viimisen uunin taisin tilata muuten Saksasta ja oli melko samoissa hinnoissa kun kiinalaiset, mutta tosiaan ei jaa sit tulliin kiinni.


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 31 Tammi 2013, 21:35 
Poissa

Liittynyt: 25 Maalis 2012, 08:34
Viestit: 2496
O-ou.

Gaia kirjoitti:
Lainaa:
Cheapsmellsissä on 40ml Black 19, 97 puntaa. Tilasin puolisokkona, olen joskus muinaisuudessa nuuhkaissut.


Sumukorento, olin juuri aikeissa tilata Blackia, joten vinkki tuli enemmän kuin sopivasti! Saitko tilauksesi menemään normaalisti läpi? Yrittässäni tehdä tilausta ihan loppuvaiheessa ilmaantui teksti "Due to international aviation regulations we are unable to ship this item to your location at this time". Pöh!


http://www.basenotes.net/threads/321888 ... ost2830862

Siis onko nyt niin, ettei briteistä voi enää tilata tuoksuja? Ilmeisesti ei, ainakaan toistaiseksi...

Voi perse. Toivottavasti tuo tilanne muuttuu pian. Itse olen tilannut tuoksuja ehkä eniten juuri saarivaltakunnasta!

:angry-banghead: :angry-banghead: :angry-banghead:


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 12 Helmi 2013, 11:21 
Poissa
Avatar

Liittynyt: 12 Loka 2012, 09:22
Viestit: 660
Paikkakunta: Jyväskylä
Surrender to Chancen sampletilaus lienee kadonnut matkalla, kun aikaa on kulunut jo useampia viikkoja lähetyksestä, mutta vasta torstaina alkavat selvittää asiaa, kun aikaa on kulunut yli neljä viikkoa... Huoh. Toisaalta vielähän tässä voi toivoa, että tilaus tulisi perille.


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 12 Helmi 2013, 17:14 
Poissa

Liittynyt: 01 Heinä 2012, 18:34
Viestit: 1268
Mun kaksi viikkoa sitten lähetetty Cheapsmells-paketti ei ole tullut perille. Ei myöskään aiemmin Galaxy.sta tilattu Aimez-Moi. Sillälailla. Laitoin molempiin viestiä, mutten ole vielä katsonut, ovatko vastanneet, koska kaikki energiani on mennyt tappelemiseen Tullin kanssa tuntemattoman paketin tiimoilta. :evil:


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 12 Helmi 2013, 17:39 
Poissa

Liittynyt: 26 Maalis 2012, 16:58
Viestit: 4094
Sumukorento kirjoitti:
Mun kaksi viikkoa sitten lähetetty Cheapsmells-paketti ei ole tullut perille. Ei myöskään aiemmin Galaxy.sta tilattu Aimez-Moi. Sillälailla. Laitoin molempiin viestiä, mutten ole vielä katsonut, ovatko vastanneet, koska kaikki energiani on mennyt tappelemiseen Tullin kanssa tuntemattoman paketin tiimoilta. :evil:


Oletko varma, ettei se ole jompikumpi noista jäänyt tulliin?


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 12 Helmi 2013, 19:41 
Poissa

Liittynyt: 01 Heinä 2012, 18:34
Viestit: 1268
Jaakiem kirjoitti:

Oletko varma, ettei se ole jompikumpi noista jäänyt tulliin?

Ainakaan ei tullista ole tullut kirjettä, joka noihin täsmäisi. Eivät kai ne Hong Kongista lähetä?


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 13 Helmi 2013, 08:52 
Poissa
Avatar

Liittynyt: 22 Heinä 2012, 19:50
Viestit: 21
Heippa,

vinkatkaapa te tullin kanssa viime aikoina puljanneet, että paljonko se rokottaa tänä päivänä parfyymeista? Alv:n tietty, mutta kuinka monta prosenttia se tulli on? Jos ei muista ihan täsmällistä lukua, niin pyöristettykin kelpaa. En millään jaksaisi ryhtyä kaivamaan esiin viheliäisiä luetteloita.

Kiitti etukäteen :)


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 13 Helmi 2013, 09:01 
Poissa

Liittynyt: 01 Heinä 2012, 18:34
Viestit: 1268
Mulla oli hinta 55 USD ja jouduin maksamaan 10-11€. Ilmoitin parfyymiksi.


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 14 Helmi 2013, 09:36 
Poissa
Avatar

Liittynyt: 01 Kesä 2012, 19:14
Viestit: 2426
Paikkakunta: Oulu
Alv on tällä hetkellä 24%

_________________
Thougts begome things... choose the good ones!


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 14 Helmi 2013, 17:04 
Poissa
Avatar

Liittynyt: 21 Huhti 2012, 20:08
Viestit: 1314
tuittumurmeli kirjoitti:
Heippa,

vinkatkaapa te tullin kanssa viime aikoina puljanneet, että paljonko se rokottaa tänä päivänä parfyymeista? Alv:n tietty, mutta kuinka monta prosenttia se tulli on? Jos ei muista ihan täsmällistä lukua, niin pyöristettykin kelpaa. En millään jaksaisi ryhtyä kaivamaan esiin viheliäisiä luetteloita.

Kiitti etukäteen :)


En nyt muista, että onko tämä täällä jo jossain, mutta tässä linkki todella kätevään tullilaskuriin: http://fybmp9vq.c4-suncomet.com/tulli/index.php#4

_________________
http://tuoksuttelija.blogspot.com/


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 15 Helmi 2013, 12:48 
Poissa
Avatar

Liittynyt: 11 Marras 2012, 18:30
Viestit: 51
Tilasin cheapsmellsin alesta kosmetiikkaa, saa nahda tuleeko perille ja millaiset tullit napsahtaa.


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 15 Helmi 2013, 13:00 
Poissa

Liittynyt: 26 Maalis 2012, 16:58
Viestit: 4094
Itse olen tainut varsinaiselta tullilta syystä tai toisesta välttyä. Jollakin artikkelin numerolla sitä on perusteltu. ALV:n olen joutunut vain maksamaan.


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 15 Helmi 2013, 20:22 
Poissa
Avatar

Liittynyt: 11 Marras 2012, 18:30
Viestit: 51
Piti viela lisata tuohon mainitsemaani cheapsmells tilaukseen, etta kun se oli yli tuon tullirajan eli yhteensa 40e tilaus, niin laitoin sen tulemaan kahdella nimella tyyliin Ayane and Mies Sukunimi. Jospa silleen valttyisin tulleilta :)


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 21 Helmi 2013, 12:38 
Poissa
Avatar

Liittynyt: 12 Loka 2012, 09:22
Viestit: 660
Paikkakunta: Jyväskylä
pihlaja kirjoitti:
Surrender to Chancen sampletilaus lienee kadonnut matkalla, kun aikaa on kulunut jo useampia viikkoja lähetyksestä, mutta vasta torstaina alkavat selvittää asiaa, kun aikaa on kulunut yli neljä viikkoa... Huoh. Toisaalta vielähän tässä voi toivoa, että tilaus tulisi perille.

Ihmeitä näköjään tapahtuu. :D Paketti tuli eilen perille. Viisi viikkoa lähetyksestä, mutta tulipahan kuitenkin! Ja tänään illalla sitten kunnon haistelusessiot Chanelien (ja yhden Guerlainin) seurassa.


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 229 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1 ... 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14 ... 16  Seuraava

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia [ DST ]


Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 17 vierailijaa


Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia viestejäsi

Etsi tätä:
Hyppää:  
cron
Käännös, Lurttinen, www.phpbbsuomi.com Style by mindfreak.ro Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group