Tänään on 28 Maalis 2024, 13:22

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia [ DST ]




Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 6 viestiä ] 
Kirjoittaja Viesti
 Viestin otsikko: www.essenza-nobile.de/
ViestiLähetetty: 14 Heinä 2012, 19:53 
Poissa

Liittynyt: 12 Huhti 2012, 16:24
Viestit: 524
Tilasin tuolta muutaman näytteen. Tulivat nopeasti, hyvin paketoituina. Pienet, hyvin merkatut sprayt, samanlaiset kuin Ausliebezumduftilla. Toimituskuluja kyllä 12 euroa eikä kaikki näytteetkään ihan halpoja, mutta löysin tuolta Miller Harrisin lopetetun Piment des Baiesin ja halusin kokeilla.


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko: Re: www.essenza-nobile.de/
ViestiLähetetty: 14 Heinä 2012, 20:34 
Poissa

Liittynyt: 02 Huhti 2012, 12:26
Viestit: 782
Paikkakunta: Helsinki
Tilasitko jotain muutakin samalla? Ihmettelen vähän tuota toimituskulujen suuruutta...

Pelkät sampletilaukset pitäisi tuollakin olla 5 euron toimituskuluilla EU:ssa.

Itselläni on kokemusta tästä nettikaupasta parin vuoden sisällä kolmen tilauksen verran, ei valittamista. Samplet on hyviä muovisia sprayputkiloita, samanlaisia parimillisiä tosiaan kuin ausliebezumduftissa (ja käsittääkseni myös alla violettassa).


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko: Re: www.essenza-nobile.de/
ViestiLähetetty: 20 Elo 2012, 20:37 
Poissa
Avatar

Liittynyt: 25 Maalis 2012, 20:13
Viestit: 1140
Minä olen kanssa tilannut tuolta muutaman näytteen ja olin tyytyväinen. Postikulut minulla oli kylläkin 5€ näytteille, mutta jos tilaa paljon näytteitä niin postikulutkin vissiin nousee. Näin olin ymmärtävinäni heidän sivuiltaan.

_________________
Le Monde des Rêves
“Time you enjoy wasting is not wasted time.”


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko: Re: www.essenza-nobile.de/
ViestiLähetetty: 22 Loka 2012, 09:06 
Poissa
Avatar

Liittynyt: 28 Maalis 2012, 20:24
Viestit: 3316
Paikkakunta: Helsinki
Mainio kauppa. Nopea toimitus ja huolellinen paketointi. Sain runsaat ylimääräiset näytteet tuoksutilauksen yhteydessä (1 kokopullo ja 5 näytettä) - 2 käsintehtyä 2 ml spraynäytettä toivomistani Nasomattoista, 3 by Kilian samplea, 1 Creed ja 1 Etro.

Ja ei kun nuuhkimaan!

_________________
Oh deer.


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko: Re: www.essenza-nobile.de/
ViestiLähetetty: 11 Elo 2013, 10:05 
Poissa
Avatar

Liittynyt: 22 Heinä 2012, 19:50
Viestit: 21
Ah-ha! Teidän aiempien hyvien kokemusten perusteella minäkin uskalsin kokeilla tätä kauppaa.

Pistin keskiviikkona tilauksen menemään kahdeksasta näytteestä. Ne mahtuivat kaikki vitosen postikuluihin ja koko juttu teki minusta 35 euroa köyhemmän. Saas nähdä kuinka nopeasti pääsen asioimaan postissa! Basenotesissa joku nillitti, etteivät kamat olleet tulleet Saksasta ulkomaille kolmessa-neljässä päivässä, mutta itse ajattelin jo alkuun, että tuskinpa femmalla saa DHL:ää asialle. Tulevat kun tulevat, kunhan lopulta tulevat!

Aikä tyyriitä näytteet kyllä olivat, hintahaitari 3–8 euroa. Ajattelin, että jos sitten tilaan joskus koko pullon, niin pyydän siinä sivussa noita kalliimpia, saita kun olen :enkeli:


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko: Re: www.essenza-nobile.de/
ViestiLähetetty: 12 Elo 2013, 18:34 
Poissa
Avatar

Liittynyt: 22 Heinä 2012, 19:50
Viestit: 21
Jes! Tänään maanantaina saapui postin mukana pieni kuplapussi! Kaikki tulivat itse täytetyissä, muovisissa ja korkillisissa spraypulloissa. En tiedä mitä tarkoititte pienellä pullolla, koska nyt saamani vastaavat kookkaimpia näkemiäni samplepulloja (korkeus 6,5 cm, leveys 11 mm, mitähän tuommoinen vetää?) ja ne on täytetty piripintaan, eli hauskuutta riittää pitkäksi aikaa :happy-partydance:


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 6 viestiä ] 

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia [ DST ]


Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 29 vierailijaa


Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia viestejäsi

Etsi tätä:
Hyppää:  
cron
Käännös, Lurttinen, www.phpbbsuomi.com Style by mindfreak.ro Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group