Tänään on 28 Maalis 2024, 18:57

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia [ DST ]




Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 47 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1, 2, 3, 4  Seuraava
Kirjoittaja Viesti
 Viestin otsikko: Re: Nettioutlet.fi
ViestiLähetetty: 12 Maalis 2013, 23:18 
Poissa
Avatar

Liittynyt: 25 Maalis 2012, 20:13
Viestit: 1140
No niin. Tuollainen huomiota herättämätön tavallinen ruskea pahvilaatikko. Ei nolottanut noutaa. ;)

Kuva

Tuoksut kääritty kuplamuoviin ja lisätäytteenä isoja ilmatäytteisiä muovitaskuja.

Kuva

Tässä tilaukseni varsinainen sisältö...

Kuva

Tilauksen tein 2.3. yöllä, tilausvahvistuksen sain 2.3. aamulla, 11.3. sain tilauksen seurantakoodin ja tänään tuli tekstiviesti kännykkään, että paketti on haettavissa. Tilasin laskulla. Olen tyytyväinen, varmasti tulen tilaamaan toistekin.

Niin tai no, mun Alienin suutin ei toimi. Mutta en luovuta vielä, täytyy tutkia asiaa...

_________________
Le Monde des Rêves
“Time you enjoy wasting is not wasted time.”


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko: Re: Nettioutlet.fi
ViestiLähetetty: 13 Maalis 2013, 00:00 
Poissa

Liittynyt: 26 Maalis 2012, 16:58
Viestit: 4094
OOOO... Sulla on Habit rouge sport. Kerro heti, miltä tuoksuu.

Mua nolottaa nykyään käydä yleensäkin postissa, kun rappaan siellä harvasen päivä.


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko: Re: Nettioutlet.fi
ViestiLähetetty: 13 Maalis 2013, 00:19 
Poissa
Avatar

Liittynyt: 26 Maalis 2012, 22:53
Viestit: 943
Ymmärrän, Jaakiem. Sain meidän postista paketin muutamia viikkoja sitten ilman pakettikorttia ja henkkareita.. :whistle:

_________________
Oopiumiluola
Une femme sans parfum est une femme sans avenir.
- Coco Chanel


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko: Re: Nettioutlet.fi
ViestiLähetetty: 13 Maalis 2013, 00:36 
Poissa
Avatar

Liittynyt: 25 Maalis 2012, 20:13
Viestit: 1140
No joo, minä yritän nykyään nakittaa miehelle aina välillä noita pakettien sun muiden hakureissuja, kun itseä nolottaa rampata siellä jatkuvasti... :oops:

_________________
Le Monde des Rêves
“Time you enjoy wasting is not wasted time.”


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko: Re: Nettioutlet.fi
ViestiLähetetty: 13 Maalis 2013, 00:43 
Poissa
Avatar

Liittynyt: 26 Maalis 2012, 22:53
Viestit: 943
Nakitappa miehelles ne mun sampletkin..? Lupasin kaverille Jo Malonet lainaan, joten.. 8-)

_________________
Oopiumiluola
Une femme sans parfum est une femme sans avenir.
- Coco Chanel


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko: Re: Nettioutlet.fi
ViestiLähetetty: 13 Maalis 2013, 00:43 
Poissa

Liittynyt: 26 Maalis 2012, 16:58
Viestit: 4094
...ja DHL:n kuriirikin osaa jo ajaa rutiinilla työpaikalle.


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko: Re: Nettioutlet.fi
ViestiLähetetty: 13 Maalis 2013, 00:59 
Poissa
Avatar

Liittynyt: 25 Maalis 2012, 20:13
Viestit: 1140
Mulla on Tiia tässä kaksi vapaata, ja olin ajatellut pyhittää jomman kumman päivän roikkuvien asioiden loppuun saattamiseen. :P En tiedä sitten onko se jotain perihämäläisyyttä vai mitä, että olen toisinaan niin kovin hiras...

_________________
Le Monde des Rêves
“Time you enjoy wasting is not wasted time.”


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko: Re: Nettioutlet.fi
ViestiLähetetty: 13 Maalis 2013, 01:00 
Poissa

Liittynyt: 26 Maalis 2012, 16:58
Viestit: 4094
Näköjään siellä olisi tämäkin.

Kuva

Harmi kun noita ei pääse missään haistelemaan. Voisi ruksia sillä tavalla aika nopeasti pois kiinnostuskohteiden listalta.


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko: Re: Nettioutlet.fi
ViestiLähetetty: 13 Maalis 2013, 10:30 
Poissa
Avatar

Liittynyt: 28 Maalis 2012, 20:24
Viestit: 3316
Paikkakunta: Helsinki
Onneksi on Smartpost, niin ei tartte ihmisten kanssa asioida harva se päivä :D. Kävin aamulla avaamassa joulukalenterin luukun, kaksi satamillistä oli pakattu kuplamuovikuoreen ja kääritty huolella samaiseen materiaaliin. Kerrankin taisi onnistua sokko- ostokset. Obsession on juuri se tuoksu, jota 90-luvun alusta kaipaan. Luulin, että se on YSLn Opium, mutta ei ollutkaan. Paperihaistelun perusteella TDCn Jasmin de Nuit on kuin onkin sukua - mutta riittävän erilainen kumminkin.

Pullo ei ollutkaan vanha. Tämän tuoksun tapauksessa taidan ihan metsästää vintagen rinnalle haistettavaksi.

Rose Splendide tuoksuu aikas mahtavalta. Pelkäsin, että on makea kun mukana on vaniljaa ja päärynää, mutta ei onneksi. Paperilla hyvin vihreä ja miltei hapan, vitamiininen ja aidon ruusuinen. Toivottavasti ei valkomyski iholla tee temppujaan - mutta lupaavalta vaikuttaa!

_________________
Oh deer.


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko: Re: Nettioutlet.fi
ViestiLähetetty: 03 Loka 2013, 15:04 
Poissa
Avatar

Liittynyt: 28 Joulu 2012, 03:55
Viestit: 867
Paikkakunta: Tampester
Jaakiem kirjoitti:
Mua nolottaa nykyään käydä yleensäkin postissa, kun rappaan siellä harvasen päivä.


Minua ei nolota enää. Etuna siitä että ravaa postissa jatkuvasti, on se että naama alkaa olla jo niin tuttu ettei enää joka kerta tarvitse näyttää henkkareita pakettia hakiessaan. :chores-chopwood:

Oli muuten nopea toimitus tällä nettioutlet.fi:llä. Tiistaina 24.9. tilasin ja maanantaina 30.9. tuli tekstari että paketin saa noutaa postista. Yleensä kotimaisilla kaupoilla on aina niin tuskaisen pitkät toimitusajat, etenkin jos heillä ei ole varasto Suomessa (niin kuin epäilen tämän liikkeen tapauksessa olevan..?).

_________________
http://haistaite.com/


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko: Re: Nettioutlet.fi
ViestiLähetetty: 03 Loka 2013, 19:53 
Poissa

Liittynyt: 10 Tammi 2013, 15:57
Viestit: 33
Kyllä on Suomessa ilma ollut viime aikoina sakeanaan Goutaleita, tiedätte kyllä mistä! Itsekin tilasin 24.9 ja tänään saapuivat.

Olin tänään kolmatta kertaa postissa tällä viikolla - ja on vasta torstai. Postihenkilö tuumasi, että "kyllä täällä käydä saa". Sanoin, että huomenna en taatusti tule. Henkilö siihen: "No katsotaan." :oops:


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko: Re: Nettioutlet.fi
ViestiLähetetty: 12 Tammi 2014, 20:33 
Poissa

Liittynyt: 26 Maalis 2012, 16:58
Viestit: 4094
Nyt tuolla nettioutletissa näyttäisi olevan entistä enemmän Lutenseja, jopa muutamia suosittujakin kuten Daim blond, Fille en aigulles jne... Lisäksi niillä näyttäisi nykyään olevan jokunen Different company ja Comme des garcons.


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko: Re: Nettioutlet.fi
ViestiLähetetty: 17 Tammi 2014, 16:01 
Poissa

Liittynyt: 05 Loka 2013, 04:00
Viestit: 838
Paikkakunta: Perä mettä
calypso kirjoitti:
Jaakiem kirjoitti:
Mua nolottaa nykyään käydä yleensäkin postissa, kun rappaan siellä harvasen päivä.


Minua ei nolota enää. Etuna siitä että ravaa postissa jatkuvasti, on se että naama alkaa olla jo niin tuttu ettei enää joka kerta tarvitse näyttää henkkareita pakettia hakiessaan. :chores-chopwood:

Oli muuten nopea toimitus tällä nettioutlet.fi:llä. Tiistaina 24.9. tilasin ja maanantaina 30.9. tuli tekstari että paketin saa noutaa postista. Yleensä kotimaisilla kaupoilla on aina niin tuskaisen pitkät toimitusajat, etenkin jos heillä ei ole varasto Suomessa (niin kuin epäilen tämän liikkeen tapauksessa olevan..?).


Mä tilasin muuten marraskuun lopussa Alien-paketin ja jonkun minun Nettioutletista ja oli aika pitkä toimitusaika mun makuun. Tilasin muistaakseni 29.11. tai 30.11. ja paketti lähti mulle 10.12. (tämä kyllä ilmoitettiin jo tilauksen yhteydessä). Eli toimitusaika vissiin vaihtelee, mutta toisaalta oon saanut sieltä hyvää palvelua ja tuoksut on tulleet moitteettomasti pakattuina perille.

_________________
Blogi: Hierochloë arctica

Fragrantica


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko: Re: Nettioutlet.fi
ViestiLähetetty: 26 Tammi 2014, 21:14 
Poissa

Liittynyt: 08 Syys 2012, 17:12
Viestit: 20
Siis mitä ihmettä? Tällainen kauppa on olemassa ja kaikki toimii? Olin just tilaamassa Hermesin gift settiä, mutta en mä nyt taas kaikkea haluamaani viittisi ostaa.


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko: Re: Nettioutlet.fi
ViestiLähetetty: 07 Kesä 2015, 00:56 
Poissa
Avatar

Liittynyt: 28 Joulu 2012, 03:55
Viestit: 867
Paikkakunta: Tampester
Edelleen tuntuu homma toimivan nettioutletissa varsin mainiosti. Valikoima tuolla tosiaan vaihtelee melkoisesti, mutta hinnat on pääasiassa kohdillaan ja toimitukset tosi nopeita.

_________________
http://haistaite.com/


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 47 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1, 2, 3, 4  Seuraava

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia [ DST ]


Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 25 vierailijaa


Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia viestejäsi

Etsi tätä:
Hyppää:  
cron
Käännös, Lurttinen, www.phpbbsuomi.com Style by mindfreak.ro Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group