Tänään on 28 Maalis 2024, 16:23

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia [ DST ]




Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 11 viestiä ] 
Kirjoittaja Viesti
 Viestin otsikko: fragrancedirect.co.uk
ViestiLähetetty: 18 Huhti 2014, 00:31 
Poissa

Liittynyt: 18 Huhti 2014, 00:29
Viestit: 2
Millaisia kokemuksia porukalla? Tullut tilailtua täältä ja aika moni tuoksuista on haissut ihan pelkälle alkoholille... osa on tasoittunut suurinpiirtein semmoiseksi miltä ne paikallisessa tavaratalossa tuoksuu, mutta nyt tuli eka pullo joka tulee varmaankin nakattua roskiin. Onkohan vika lie säilytyksessä vai menevätkö nämä jotenkin matkan aikana pilalle?


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko: Re: fragrancedirect.co.uk
ViestiLähetetty: 18 Huhti 2014, 11:25 
Poissa

Liittynyt: 25 Maalis 2012, 08:34
Viestit: 2496
^ Mielestäni taas yksi hyvä esimerkki siitä, miten monimutkainen on tie sieraimien ja aivojen välillä.

Cree, uskallan väittää, ettei Fragrancedirectistä hankkimistasi pulloista yksikään ole ollut pilalla. Miten ne voisivatkaan olla?
Käytännössä tuoksun tappaa vain kaksi asiaa: pitkäaikainen altistus valolle, sekä normaalia selvästi kuumempi lämpötila. (tämäkin vaatii pitkän ajan)
Suora auringonvalo on myrkkyä. Siinä kököttäessään hajuvesi pilaantunee viim. 2-4 viikon kuluessa.
Totta kai aika tekee myös tehtävänsä. Piiiiiiitkä aika.

Itse olen tilannut satoja tuoksuja maailmalta (samplet ja dekantit mukaanlukien), ja käytännössä ongelmia ei ole ollut. Muutama hassu sample on haissut epäilyttävälle - varsinaisista pulloista ei yksikään.
Fragrancedirect on miulle tuttu paikka. Palvelu on ollut kaikinpuolin moitteetonta.

Vähän vaikeaa on selkeästi sanoa, että mistä tässä *cree* nyt on oikein kysymys... :think:

Haluaako joku muu foorumilainen arvata?


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko: Re: fragrancedirect.co.uk
ViestiLähetetty: 18 Huhti 2014, 11:57 
Poissa

Liittynyt: 05 Loka 2013, 04:00
Viestit: 838
Paikkakunta: Perä mettä
Mä arvaan: jos tuoksua imppaa heti suihkuttamisen jälkeen läheltä ihoa (tai mihin sen nyt onkaan suihkuttanut) niin eihän siitä saa nenäänsä kuin haihtuvaa alkoholia. Eli anna vain tuoksujen kuivua ennen nuuhkuttelua! Ensinuotit tulevat kunnolla esiin vasta viinan haihduttua, ja siitä eteenpäin jotkut tuoksut voivat tehdä aikamoisia muuttumisleikkejä, kun taas jotkut ovat lineaarisempia eli haisevat koko elinaikansa suht samalta.

Ja toxu ois ihan hyvin voinut tän itsekin kertoa :) Toivottavasti et ole cree heittänyt vielä pullojasi mäkeen! Ja tervetuloa Tuoksufoorumille!

_________________
Blogi: Hierochloë arctica

Fragrantica


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko: Re: fragrancedirect.co.uk
ViestiLähetetty: 18 Huhti 2014, 12:12 
Poissa

Liittynyt: 26 Maalis 2012, 16:58
Viestit: 4094
Mun mielestä tuon paikan valikoima ei näytttänyt kovin kiinnostavalta, eikä edes kovin edulliselta. Jotkut tarjoukset pääsevät ehkä samoihin lukuihin Fragrancex:n kanssa, mutta sieltä voi saada vielä ilmaisen kuljetuksen tilauksen ollessa tarpeeksi iso. Sori.

Onko siellä joitain erikoisjuttuja tai -tarjouksia, jotka tekevät paikasta kiinnostavan?

Tervetuloa foorumille.


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko: Re: fragrancedirect.co.uk
ViestiLähetetty: 19 Huhti 2014, 08:01 
Poissa

Liittynyt: 18 Huhti 2014, 00:29
Viestit: 2
Kiitos vastauksista! Ymmärrän, mutta minusta todella tuntuu että tässä pullossa ei alun alkoholin katkun jälkeen haise enää yhtään mikään... aika monta pulloa löytyy eri hajuja ja mikään ei ole käyttäytynyt niinkuin tämä. Verrokkisuihkaus paikallisella Stockmannilla oli aivan erilainen. Jaakiem: Satuin löytämään tämän verkkokaupan, en tiedä hirveästi hyviä paikkoja vielä, uutta kun on, fragrancex:stä kerran otin ja tuli niin kovat tullimaksut päälle etten ole sieltä nyt enää tilaillut.


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko: Re: fragrancedirect.co.uk
ViestiLähetetty: 19 Huhti 2014, 08:25 
Poissa
Avatar

Liittynyt: 01 Kesä 2012, 19:14
Viestit: 2426
Paikkakunta: Oulu
Jaa-a, en ole tuolta koskaan tilannut, ei siis ole kokemusta.
Voihan se olla että siinä pullossa on ollu joku vika. Laita ihmeessä takaisin menemään, ota vähintään yhteyttä verkkokauppaan. Saat varmasti hyvityksen rahallesi.
Ja jos maksoit paypal:n kautta siellä on myös muistaakseni kuukauden takuu jos tuote ei vastasa odotuksia ja siinä on virhe.
Ei kannata luovuttaa :P

_________________
Thougts begome things... choose the good ones!


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko: Re: fragrancedirect.co.uk
ViestiLähetetty: 24 Huhti 2014, 16:44 
Poissa
Site Admin

Liittynyt: 23 Maalis 2012, 20:35
Viestit: 2455
Paikkakunta: Helsinki
Cree suurin osa tuoksumyyjistä on rehellisiä mutta maailmalla pyörii myös huijareita.
Italiassa ainakin myydään väärennettyjä tunnettuja merkkejä ja monet brasilialaiset reklamoivat Miamiin rekisteröidystä Lider-firmasta (rahat menivät, tuoksuja ei kuulu). Tästä firmasta mulla ei ole kokemusta mutta Njaalin viinankärykommentti kannattaa huomioida. Varmin tapa on tehdä side by side kaupan testerin kanssa (omasta pullosta toiselle ja kaupan testeristä toiselle ranteelle). Tuoksun pitäisi tuoksua samalta ellei sitten valmistaja ole jo kerennyt reformuloimaan satsia...


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko: Re: fragrancedirect.co.uk
ViestiLähetetty: 22 Marras 2014, 10:15 
Poissa

Liittynyt: 22 Marras 2014, 09:49
Viestit: 2
Mä olen tilannut lukuisia kertoja fragrancedirectistä ja voin sanoa, että tuoksut ovat olleet aina hyviä. Olen tilannut sieltä paljon muutakin kuin tuoksuja, ja kaikki olleet hyviä.

Harmikseni olen huomannut viimeaikoina, että pakettini joutuvat todella usein kadoksiin.. siis tyyliin jokatoinen pakettini "goes missing" eli odotan sen 30 arkipäivää eikä tilaustani näy eikä kuulu ja otan sinne yhteyttä ja saan rahani takaisin. Hyvää on toki se, että joka kerta( siis varmaan jo nykyään kymmenen kertaa) saan rahani takaisin ilman ongelmia, mutta on se todella ärsyttävää odottaa se 30 arkipäivää ja odottaa ja odottaa.. ja kun sen tietää että jos pakettini on tullakseen perille asti, niin siinä menee yleensä 8 arkipäivää sen lähetyspäivävästä. Eli heti kun on mennyt yli 8 päivää, tiedän jo että ei ole tulossa perille ja joudun odottamaan sen 30 päivää ennekuin saan rahani takaisin.

Onko muilla samanlaisia kokemuksia? Vai olenko ainoa jonka paketit hukkuvat.. :D

Mua on alkanut jo nolottaa (vaikka ei pitäisi, niiden vikahan se on!) kun joudun jatkuvasti sinne laittamaan viestiä että ei ole taaskaan paketti tullut perille, että saanko rahani takaisin kiitos.. :D

No, silti jatkan sieltä tilaamista.. se on muuten kyllä tosi hyvä paikka! Ja musta tosi edullinen. ;)


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko: Re: fragrancedirect.co.uk
ViestiLähetetty: 23 Marras 2014, 00:18 
Poissa
Avatar

Liittynyt: 28 Joulu 2012, 03:55
Viestit: 867
Paikkakunta: Tampester
Olen tilannut Fragrancedirect.co.uk:sta vain pari kertaa, joskus muutama vuosi sitten, ja silloin ainakin paketit tulivat perille ihan normaalisti. Oletko tilannut muista brittiläisistä kaupoista, tai ylipäätään muista nettikaupoista, ja onko paketit katoilleet samaan tyyliin? Mietin vain että missä kohtaa ne paketit oikein sitten katoaa, tuhotaanko ne jossain vai meneekö jakajan omaan reppuun? :?

_________________
http://haistaite.com/


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko: Re: fragrancedirect.co.uk
ViestiLähetetty: 23 Marras 2014, 01:41 
Poissa

Liittynyt: 22 Marras 2014, 09:49
Viestit: 2
Nojaa, sen kun tietäisi mihin ne voi niin usein kadota.. aikamoista hävikkiä on ainakin kertynyt puljulle mun tilailuistani kun niin usein "katoavat". :D

Enpäs ole muuten muista brittikaupoista tilannut mitään.. kotimaisista vain ja strawberrystä.


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko: Re: fragrancedirect.co.uk
ViestiLähetetty: 23 Marras 2014, 14:22 
Poissa
Avatar

Liittynyt: 27 Loka 2013, 00:17
Viestit: 160
Paikkakunta: Oulu
Voiskohan tuo tuoksujen katoaminen liittyä jotenkin siihen, kun ainakin silloin yhteen väliinhän ne siellä Englannissa systemaattisesti tuhosivat kaikki yksityishenkilöiden lähettämät tuoksupaketit... Olin kyllä siinä uskossa, että tuo ei koskenut firmoja, mutta mistä sitä tietää. Voisihan olla esimerkiksi niin, että firma suurempia maksuja välttääkseen ei ilmoita paketin sisältävän tuoksuja, ja sitten jos paketin sisältö jossain välissä tarkistetaan ja koska sisällä on vaarallisia aineita, niin sitten se tuhotaan... En ole kyseisestä firmasta koskaan tilannut, enkä sen kummemmin tunne Englannin postitussääntöjä, joten mitään todellista tietoa minulla ei tästä asiasta tietenkään ole. Tämä asia vain nousi heti mieleeni, kun noista useista katoamisista luin. Onneksi sentään saat rahat aina takaisin.


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 11 viestiä ] 

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia [ DST ]


Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 13 vierailijaa


Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia viestejäsi

Etsi tätä:
Hyppää:  
cron
Käännös, Lurttinen, www.phpbbsuomi.com Style by mindfreak.ro Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group