Tänään on 29 Maalis 2024, 03:00

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia [ DST ]




Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 22 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1, 2
Kirjoittaja Viesti
 Viestin otsikko: Re: Miesten tuoksut naisille
ViestiLähetetty: 19 Heinä 2012, 10:19 
Poissa
Avatar

Liittynyt: 10 Huhti 2012, 14:29
Viestit: 1492
Jaakiem kirjoitti:
Kiinnostaisi tietää, mitä miesten tuoksuja oikeasti käytätte jopa säännöllisesti, eikä vain kerran kokeiltuna.


Kävin läpi tilastot, näitä on tullut käytettyä ahkerimmin:
Annick Goutal Eau du Fier, Sables, Vétiver
Caron Yatagan
Carven Vétiver
Etat Libre d'Orange Antihéros, Vierges et Toreros
Les Parfums de Rosine Rose d'Homme, Twill Rose
L'Occitane Vetyver
Maître Parfumeur et Gantier Ambre Précieux, Santal Noble
Parfums de Nicolaï New York
Penhaligon's Douro Eau de Portugal
Thierry Mugler A*Men

_________________
Crouching tiger, hidden flacon


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko: Re: Miesten tuoksut naisille
ViestiLähetetty: 19 Heinä 2012, 21:36 
Poissa

Liittynyt: 26 Maalis 2012, 16:58
Viestit: 4094
Sumukorento, oletko muuten tulossa Tauer-tapaamiseen ensi kuussa? Mahtaisitko haluta pienen vialin Fahrenheit absolutesta, kun se oli sulla jollain toivelistalla vai haaveilletko koko pullosta?


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko: Re: Miesten tuoksut naisille
ViestiLähetetty: 26 Heinä 2012, 16:04 
Poissa

Liittynyt: 01 Heinä 2012, 18:34
Viestit: 1268
Jaakiem, en pääse tulemaan. Ei sen puoleen, että uskaltaisinkaan. Mulla on pieni näyte, kokopullota haveilen, kiitos tarjouksesta:)

Miesten-naistentuoksuista vielä. Mä olen ihan pikkulikasta asti tykännyt puu-metsätuoksuista. Tilasin aina Yves Rocherilta santeli-suihkugeeliä :D Varsinkin silloin, jos pukeudun naisellisesti, korkeisiin korkoihin yms, kaipaan "miehekästä" tuoksua, toisaalta rähjäisissä farkuissa ja flanellipaidassa voin laittaa kukkaista tuoksua, jonkinlainen tasapaino mun pääni sisällä tässä asiassa täytyy säilyä.

Yksi suosikeistani on muuten Van C&A:n Zanzibar aftershave, jota kyllä voisi luulla naisten tuoksuksi pullonsa perusteella, toimii hyvin helteellä :aurinko:

Joskus muinoin Setan transtukipisteen sivuilla oli testaa sukupuolesi-testi. Sain tulokseksi neutri :chores-chopwood:


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko: Re: Miesten tuoksut naisille
ViestiLähetetty: 29 Heinä 2012, 23:48 
Poissa

Liittynyt: 30 Kesä 2012, 20:05
Viestit: 515
Paikkakunta: Espoo
Agua Brava kaiketi lukeutuisi miesten tuoksuihin mutta se osuu minua kaikkiin hajuhermoihin, helppo mausteinen cologne ja hinta on halpa. Käyn välillä miehen hyllyllä näpistämässä suihkauksen tai pari Issye Miyaken L'eau D'Issey pour hommea ja joskus kelpuutan myös Armani Manian yhden päivän flingiksi. Aiemmin mainitut Goutalin Sablesin ja Chanelin Egoisten ostin juuri miniatyyreinä, itselleni, vaikka arvelen että mieskin tulee apajille.

_________________
Raitoja käpälään!


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko: Re: Miesten tuoksut naisille
ViestiLähetetty: 23 Elo 2012, 02:03 
Poissa
Avatar

Liittynyt: 25 Maalis 2012, 20:13
Viestit: 1140
A*Menin meinaan hankkia tässä jossain vaiheessa, kun muutun rahakkaaksi. :amish:
Fahrenheitia rrrrrrakastan, mutta se on selkeästi minun mieheni tuoksu, ei minun. Tykkään haistella sitä, mutta enemmän muiden kuin itseni yllä. Paitsi kotioloissa testailen sitä kyllä mielelläni omallekin iholle.

Histoires de Parfumsin Marquis de Sadea voisin hyvin kuvitella käyttäväni silloin tällöin.

Varmaankin näitä tulee vielä lisää tässä matkan varrella. :dance:

_________________
Le Monde des Rêves
“Time you enjoy wasting is not wasted time.”


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko: Re: Miesten tuoksut naisille
ViestiLähetetty: 08 Syys 2012, 00:44 
Poissa

Liittynyt: 26 Maalis 2012, 16:58
Viestit: 4094
Minusta tämä ketjun on niin turha. Pitäisi pikemminkin tehdä ketju siitä, että mitkä miestentuoksuista on vaikeita useimmille naisille pidettäviksi. Melkein kaikki miestentuoksut toimivat naisilla, ehkä löytyy muutamia, kymmenkunta tuoksua, jotka ovat haasteellisia useimmille naisille. Ne ovat vaikeita myös useimmille miehille.

Laittaisin tähän listaan...
Quorumin
Bossin ykkösen
Aramiksen
Azzaron

Siinäpä ne. Nekin toimivat varmaankin tuoksuja harrastavilla naisilla, jotka eivät heti nuotteja säikähdä.


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko: Re: Miesten tuoksut naisille
ViestiLähetetty: 03 Joulu 2013, 10:56 
Poissa
Avatar

Liittynyt: 10 Huhti 2012, 14:29
Viestit: 1492
Nostanpa tätä ketjua, kun päivän tuoksu -ketjussa tätä teemaa sivuttiin.

Jaakiem kirjoitti:
Minusta tämä ketjun on niin turha. Pitäisi pikemminkin tehdä ketju siitä, että mitkä miestentuoksuista on vaikeita useimmille naisille pidettäviksi. Melkein kaikki miestentuoksut toimivat naisilla, ehkä löytyy muutamia, kymmenkunta tuoksua, jotka ovat haasteellisia useimmille naisille. Ne ovat vaikeita myös useimmille miehille.

Laittaisin tähän listaan...
Quorumin
Bossin ykkösen
Aramiksen
Azzaron

Siinäpä ne. Nekin toimivat varmaankin tuoksuja harrastavilla naisilla, jotka eivät heti nuotteja säikähdä.


Noista en ole haistanut yhtäkään (paitsi Aramista joskus 30v sitten), joten en voi kommentoida, mutta vaikka rakastan Chanelin Antaeusta, niin se tuntuu jopa minulle liian butchilta. Olen kyllä tuntenut kiusausta kokeilla, mutta en ole sittenkään rohjennut.

Mutta koska olen miestentuoksujen käyttäjänä veteraani ja käytän sujuvasti mm. Yatagania niin en ehkä ole se paras henkilö arvioimaan, mitä naiset keskinmäärin pitävät liian miehekkäänä ja mitkä miestentuoksut taas olisivat "naisille sopivia". ;)

Itse löysin aikoinani Égoïsten ennen kaikkea työ- ja arkituoksuksi, koska naistentuoksut tuntuivat usein liian voimakkailta tai stereotyyppisen "vietteleviltä" (tämä selittyy ainakin osin sillä, että suosin siihen aikaan itämaisia, enkä ole koskaan ollut ns. kevyiden kukkaistuoksujen ystävä). Miestentuoksu oli paitsi kevyempi ja raikkaampi, myös "vakavastiotettavampi" vaihtoehto. Tosin siinä kävi niin, että Égoïste syrjäytti aika usein Cocon myös iltatuoksuna, koska viihdyin siinä niin hyvin. Kymmenisen vuotta myöhemmin Live Jazzin kanssa kävi samoin, käytin sitä yhden kesän ajan lähes jatkuvasti.

_________________
Crouching tiger, hidden flacon


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 22 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1, 2

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia [ DST ]


Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 31 vierailijaa


Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia viestejäsi

Etsi tätä:
Hyppää:  
cron
Käännös, Lurttinen, www.phpbbsuomi.com Style by mindfreak.ro Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group