Tänään on 28 Maalis 2024, 18:11

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia [ DST ]




Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 42 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1, 2, 3  Seuraava
Kirjoittaja Viesti
 Viestin otsikko: Re: Uniketju
ViestiLähetetty: 28 Elo 2012, 19:23 
Poissa
Avatar

Liittynyt: 21 Huhti 2012, 20:08
Viestit: 1314
jeij :happy-partydance:

:laughing-rolling:

_________________
http://tuoksuttelija.blogspot.com/


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko: Re: Uniketju
ViestiLähetetty: 28 Elo 2012, 19:28 
Poissa

Liittynyt: 01 Heinä 2012, 18:34
Viestit: 1268
Ovatkohan planeettojen asennot jotenkin vinksallaan, kun töissäkin kaikki ovat levottomia ja unet tuommoisia? :shock:


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko: Re: Uniketju
ViestiLähetetty: 28 Elo 2012, 19:54 
Poissa
Avatar

Liittynyt: 01 Kesä 2012, 19:14
Viestit: 2426
Paikkakunta: Oulu
jaa-a. en tiiä, uskoisin niiden olevan just niinku olla pitääki. Tuosta tulikin mieleeni eräs toinen uneni, jossa olin kuin koulun salissa ja siellä oli kutakuinkin 5-10 ihmistä, ja mieheni kanssa olimme yhdet heistä, muodostimme ihmisten kanssa ympyrän ja ympyrän muodossa pistimme viisaat päät yhteemme ohimoiden kohdalta, tuli mieleen kuin jokin kollektiivinen porukka. Tosi kumma uni. Joskus näitä näkee. Tai no, ehkä enempi ku joskus :? mut, onneksi niille monesti löytää selitykset. Seremonioitahan on varmasti ollut hei kautta aikojen. Oispa kiva kuulla seremoniasta. Ja sen tiedän että moinen toiminta on hyvinkin vahva sielu-yhteys. Jeah. Mitäs lie muinais egyptissä Sumukorento tapahtunut. Jotenkin tämä nyt vaan ajatukseni vie Egyptiin joitain tuhansia vuosia takapäin. :happy-cheerleadersmileygirl:

_________________
Thougts begome things... choose the good ones!


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko: Re: Uniketju
ViestiLähetetty: 28 Elo 2012, 20:26 
Poissa

Liittynyt: 01 Heinä 2012, 18:34
Viestit: 1268
Hahaa, Kosmo osui taas oikeaan:)

Me oltiin erämaassa, rakentamassa tietä, joka oli enemmänkin symbolinen polku. Näkymä oli hyvin samanlainen kuin Cecil B. Millen 10 käskyä-leffan otoksissa, jossa orjat rakentavat Egyptiä. Ympärillä oli ihmisiä, mutta me rituaaliin osallistujat ikäänkuin valtasimme tielle uutta tilaa eteenpäin, olimme siis eräänlaisen jonon kärjessä. Ensimmäisenä, selkä menosuuntaan, oli mies, joka oli tuttu, muttei kuitenkaan ulkonäöltään, hän oli vanha, parrakas, vähän sellainen Jeesus-hahmo, mutta kuitenkin työkaverini. Sitten tulin minä, ja perässäni toinen miespuolinen tuttuni, jota en nähnyt, mutta jonka läsnäolon tunsin. Suoritimme jonkinlaista koko kehon hyväilyoperaatiota, levitimme öljyä keskittyen genitaalien ihailuun. :D Meillä rituaaliin osallistuvilla oli auringossa haalistuneet, oranssit viitat selässämme, mutta muuten olimme alasti.
Oikeastaan se oli hyvin kaunis uni, harmi että joukko sivusta ryntääviä lannanlapioijia keskeytti sen :roll:


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko: Re: Uniketju
ViestiLähetetty: 28 Elo 2012, 20:36 
Poissa
Avatar

Liittynyt: 01 Kesä 2012, 19:14
Viestit: 2426
Paikkakunta: Oulu
Voi nuo unet joissa näkee vanhoja tuttuja sieluja ja missä tunnelma on rakkaudellinen, ovat unia joista oikeasti ei haluaisi herätä. Mutta , arki kutsuu tähän hetkeen. Onneksi tuota aikamatkailua voi tehdä "monella tapaa" ja kohdata tuttuja rakkaita sieluja monella tasolla. :sci-fi-grayalien: :sci-fi-grayalien: :sci-fi-grayalien:

_________________
Thougts begome things... choose the good ones!


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko: Re: Uniketju
ViestiLähetetty: 30 Elo 2012, 07:00 
Poissa
Avatar

Liittynyt: 01 Kesä 2012, 19:14
Viestit: 2426
Paikkakunta: Oulu
Jaahas, viimeyönä minua muistutettiin Dior:n Dolce Vita tuoksusta. Olin nimittäin jossain isossa parfymeriossa, josta vaan Dolce Vita kohosi silmiini ylitse kaikkien muiden. Taidankin valita tälle päivää Dolve Vitaa. Katsotaanpa miten päivä menee kaukaisen suosikin kera.

_________________
Thougts begome things... choose the good ones!


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko: Re: Uniketju
ViestiLähetetty: 24 Loka 2012, 21:52 
Poissa
Avatar

Liittynyt: 01 Kesä 2012, 19:14
Viestit: 2426
Paikkakunta: Oulu
odottelen mielenkiinnolla ensi yön unimaailmaa

_________________
Thougts begome things... choose the good ones!


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko: Re: Uniketju
ViestiLähetetty: 22 Tammi 2013, 00:24 
Poissa

Liittynyt: 25 Maalis 2012, 08:34
Viestit: 2496
Viime yönä näin tuoksuista unta jotka voidaan jakaa kahteen eri osioon:

1) Näin unta että matkasin erään lapsuuden ystäväni kanssa kaupungin laidalla sijaitsevaan kartanoon (jota ei tietenkään ole olemassakaan), ja siellä minua odotti äitini -- ja hänen biologinen isänsä jota en ollut koskaan aikaisemmin tavannut. Isoisäni oli Jean Patou brändin perustaja/omistaja, ja häntä esitti näyttelijä Tony Jay. Tällä isoisälläni oli varastorakennuksessaan kaikki Patoun alkuperäiset tuoksut, ja myös joitain muita klassikoita vuosisadan alusta. Ajattelin joidenkin olevan Guerlaineja, joidenkin ehkä Caroneja. Äitini sanoi, että "mitä ikinä teette, älkää kysykö häneltä mitään tuoksuista!"
Upealla pöydällä oli avattuja pulloja olutta; Koffin Porteria ja Aecht Schlenkerla Rauchbieriä. Tiesin että ne ovat minun, ja olin hieman häpeissäni.
Kun menimme ystäväni kanssa ulos terassille polttamaan savukkeet, meitä osoitti läheisestä metsästä kolme valoa joiden oletimme olevan siellä tarkoituksena murhata meidät. Itse menetin tajuntani valojen säteessä, ja kun heräsin, ystävääni ei enää näkynyt missään. Astelin takaisin kartanoon, ja äitini sekä isoisäni näyttivät yllättyneiltä. Aavistin pahaa, ja niinpä kerroin tekosyynä lähteä käymään vessassa. Kiipesin puisia kierreportaita muutaman minuutin ajan. Saavuin ruohon peittämälle kukkulalle, josta näin tuntemani tornitalot ja kaiken muun lintu perspektiivistä. Hyppäsin alamäkeen, törmäilin puihin, ja siinä vaiheessa heräsin.

2) Olin taas kerran jossain kempparissa tai ostos-keskuksen tuoksuosastolla, ja törmäsin johonkin ihmeelliseeen ja mielenkiintoiseen: YSL:n Body Kouros flankeriin. (ei ole olemassa)
Sen alkuperäisen, mustan pullon, hyllykohdassa oli samanmuotoisia pulloja, jotka olivat kuitenkin tummankeltaisen sävyttämiä. Pullossa luki Body Kouros, ja sen alla Orange.
Odotin jotain suurenmoista, mutta jouduin pettymään: ruiskutin sitä kämmenelleni, ja haistoin ympäripyöreän, semi-makean, hentoisen karamellisen appelsiinin. Sen jälkeen unessa annoin itselleni ymmärtää, ettei Lolita Lempickan Au Masculin Eau de Minuit ole todellakaan sokko-ostoksen arvoinen.

Lyhyesti näin.


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko: Re: Uniketju
ViestiLähetetty: 22 Tammi 2013, 09:45 
Poissa
Avatar

Liittynyt: 29 Joulu 2012, 21:09
Viestit: 227
"mitä ikinä teette, älkää kysykö häneltä mitään tuoksuista!" :laughing-rolling: :laughing-rolling: :laughing-rolling: :laughing-rolling: :laughing-rolling:


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko: Re: Uniketju
ViestiLähetetty: 22 Tammi 2013, 14:57 
Poissa
Avatar

Liittynyt: 10 Joulu 2012, 11:16
Viestit: 11
Paikkakunta: Helsinki
Mä näin viikonloppuna unta, jossa tykästyin Chanelin Chanceen. Olin tyytyväinen unessa, kuinka kerrankin löysin tuoksun, jonka pullo ja imagokin ovat ominta minua.

Mutta kun pullo tai pullon luoma imago ei näytä yhtään minulta! Enkä varmaan oppisi oikeassa elämässä tuosta tuoksustakaan pitämään millään.

Monesti mulla unet liittyvät päivän aikana jotenkin ohi vilahtaneisiin ajatuksiin. Viikonloppuna vastasin lyhyesti ja nopeasti keskusteluun, kun ihmiset puhuivat Thierry Muglerin tuoksuista. Minusta ne tuoksut eivät ole minua ja pulloistakaan en pidä. Mietin ehkä alle puoli minuuttia tuolloin, pidänkö Muglerin pulloista vai en, en ole aiemmin oikein saanut muodostettua mielipidettä. Päädyin tulokseen, etten pidä. En nyt varsinaisesti vihaakaan. Tuo on varmaan se, mistä mulle sitten tuli uniinkin juuri sinä päivänä jotain tuoksujen imagoista ja pullon ulkoasun liittymisestä siihen. Mutta miksi ihmeessä tuo Chance? Miksi mä halusin unessa pitää siitä? Jos multa näin ihan valveilla kysytään, keksisin ties mitä Lempickoita sun muita, missä on enemmän minun näköiseni pullo ja joista olisi kiva pitää siksi, että pullo nappaa. Ehkä mulla on joku sisäinen halu tykätä koruttomista ja hillityistä pulloista, vaikka en tykkää?

_________________
Tyttö ilman helmikorvakorua -blogini: http://girlwithoutapearlearring.blogspot.com/
- Sekalaista hömppää kosmetiikasta


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko: Re: Uniketju
ViestiLähetetty: 12 Helmi 2013, 11:04 
Poissa

Liittynyt: 03 Kesä 2012, 16:51
Viestit: 160
Paikkakunta: Helsinki
Olin viime yönä tuoksutapaamisessa Kamichan jahdilla. Se oli prameaa menoa, viitisenkymmentä vierasta hienosteli ympäri alusta, ja sitten minä kompastelin siellä seassa ja koko ajan tuuli vei minulta sormikkaat. En tiedä miksi oli niin paljon sormikkaita mukana, kai siksi että tuuli voisi viedä ne. Tai ehkä hyväntahtoiset ihmiset lainailivat minulle omiaan, kun olen niin paleleva. Oli oikeastaan aika kauhea sosiaalisissa fobioissa ja huonommuudentunteissa piehtaroimiseen keskittynt uni, en ehtinyt edes haistaa mitään kun piti kompuroida ympäriinsä jahtaamassa hansikkaita ja kaatamassa huonekaluja ja pulloja :roll: Mutta niin kauan oli kivaa kun keskityin vain tilaisuuden ihasteluun enkä muistanut olevani minä :sci-fi-grayalien:


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko: Re: Uniketju
ViestiLähetetty: 12 Helmi 2013, 11:22 
Poissa

Liittynyt: 02 Huhti 2012, 12:26
Viestit: 782
Paikkakunta: Helsinki
Eeni kirjoitti:
tuoksutapaamisessa Kamichan jahdilla. Se oli prameaa menoa, viitisenkymmentä vierasta hienosteli ympäri alusta


Perusmeininki siis :dance:


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko: Re: Uniketju
ViestiLähetetty: 12 Helmi 2013, 11:33 
Poissa
Avatar

Liittynyt: 28 Maalis 2012, 20:24
Viestit: 3316
Paikkakunta: Helsinki
:laughing-rolling:

_________________
Oh deer.


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko: Re: Uniketju
ViestiLähetetty: 22 Helmi 2013, 20:21 
Poissa
Avatar

Liittynyt: 10 Huhti 2012, 22:49
Viestit: 391
Paikkakunta: UK
Eeni, huippu uni!! Kävitkö sinäkin viime viikon venemessuilla tai jotain :mrgreen:

_________________
Tuoksut videolla. Suihkuta ja nauti.


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko: Re: Uniketju
ViestiLähetetty: 22 Helmi 2013, 22:04 
Poissa

Liittynyt: 03 Kesä 2012, 16:51
Viestit: 160
Paikkakunta: Helsinki
Tiedä mistä alitajuntani sen paatin repäisi, mutta hieno se oli. Aloin haaveilla omasta pikku purresta jossa voisin asustaa ympäri maailman meriä... Ennen kaikkea avomerellä olisi tosi hyvä järjestää tuoksutapaamisia, kun kerrankin ilmanvaihto olisi riittävä.


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 42 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1, 2, 3  Seuraava

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia [ DST ]


Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Google [Bot] ja 43 vierailijaa


Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia viestejäsi

Etsi tätä:
Hyppää:  
cron
Käännös, Lurttinen, www.phpbbsuomi.com Style by mindfreak.ro Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group