Tänään on 28 Maalis 2024, 22:29

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia [ DST ]




Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 224 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1, 2, 3, 4, 5 ... 15  Seuraava
Kirjoittaja Viesti
 Viestin otsikko: Re: L'Artisan Parfumeur
ViestiLähetetty: 18 Touko 2012, 01:08 
Poissa
Avatar

Liittynyt: 21 Huhti 2012, 20:08
Viestit: 1314
Jee, tämäpä kävi sitten paremmin kuin hyvin! :romance-heartsthree: Todella mahtavaa!

Jatketaan yksäreillä!

_________________
http://tuoksuttelija.blogspot.com/


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko: Re: L'Artisan Parfumeur
ViestiLähetetty: 01 Elo 2012, 14:26 
Poissa

Liittynyt: 26 Maalis 2012, 16:58
Viestit: 4094
Yritin tilata L'artisanilta samplesettiä, mutta ei onnistunut, koska ei ollut validi lähetysmaa. Sen ymmärrän, ettei aina saa ilmaisia tutustumisnäytteitä, mutta jos niitä ei saa edes rahalla ostettua, niin saavat sitten jäädä ilman muitakin tilauksia. Laitoin asiasta sähköpostia, mutta ei ole tullut vielä vastausta.


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko: Re: L'Artisan Parfumeur
ViestiLähetetty: 01 Syys 2012, 00:02 
Poissa

Liittynyt: 26 Maalis 2012, 16:58
Viestit: 4094
mukael kirjoitti:
Musta tuntuu että Jaakiemin kannattaa testata Fou d'Absinthea.


Mainitsinko jo, että kokeilin Fou d'Absinthia Kaubamajassa. Vaikutelmaksi jäi, että alussa oli outoa absinttia ja sen jälkeen tuli seksitön vihreä, joka ei oikein puhutellut. Haistelu ei ollut kyllä kovinkaan luotettava, koska sitä ennen oli haistellut, jos en kaikkia, niin ainakin puolet Lutenseista. Aion kyllä haistella uudelleen paremmalla nenällä, kun tulee mahdollisuus.

Olen haistellut melkein kaikkia muitakin minulle suositeltuja tuoksuja. Vetiver extraordinaire meni jotenkin ihan huomaamatta, vähän muistutti Encre noiria, mutta ei sen enempää sykäyttänyt. Aion testata tämän uudelleen piakoin. Suositelluista tuoksuista suurimman vaikutuksen on tehnyt Comme des Garconin 2 man.


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko: Re: L'Artisan Parfumeur
ViestiLähetetty: 01 Syys 2012, 00:19 
Poissa

Liittynyt: 26 Maalis 2012, 16:58
Viestit: 4094
Valitin joskus L'artisanista, ettei sieltä saanut tilattua näytteitä, koska oli invalid lähetysmaa. Basenotesissa oli samanlaista juttuja ja siinä väitettiin, että kyseessä olisi ollut jo niiden nettisivujen koodausvirhe, joka on sittemin korjattu. Eli tilauksen tekeminen saattaisi olla mahdollista. Toisaalta jotenkin on into tilata sieltä jo laantunut, etenkin kun eivät vaivautuneet edes sähköpostiin vastaamaan.


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko: Re: L'Artisan Parfumeur
ViestiLähetetty: 23 Syys 2012, 16:45 
Poissa

Liittynyt: 21 Huhti 2012, 10:39
Viestit: 173
Sanonpa vaan, että Seville a l'Aube herkistytti, tainnutti ja upotti minut. Ei ainakaan minulle mikään helpoin tuoksu, hyvin kitkerän makea. Rakastumista auttaa, jos pitää mehiläisvahasta yhtä paljon kuin minä. Onnistui todella tuomaan ihania matkamuistoja ko paikasta. En jaksa toistaa itseäni, joten laajempi avautuminen aiheesta blogin puolella jahka löydän siihen matka-albumistani kuvat.
Ajattelin tilata pullon, saatan raaskia lohkaista siitä näytteitä, jos joku haluaa tai ainakin voin laittaa tilaamani näytteen kiertoon.

_________________
http://talventuoksu.blogspot.fi/


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko: Re: L'Artisan Parfumeur
ViestiLähetetty: 23 Syys 2012, 19:18 
Poissa
Avatar

Liittynyt: 01 Kesä 2012, 19:14
Viestit: 2426
Paikkakunta: Oulu
Hei Porukka,
miten teillä nämä pysyy iholla?

_________________
Thougts begome things... choose the good ones!


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko: Re: L'Artisan Parfumeur
ViestiLähetetty: 23 Syys 2012, 19:38 
Poissa

Liittynyt: 26 Maalis 2012, 16:58
Viestit: 4094
Eivät pysy. Saippuan hajukin pysyy käsissä pesun jälkeen pitempään. Huono kestävyyttä balansoi korkeahko hinta.


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko: Re: L'Artisan Parfumeur
ViestiLähetetty: 23 Syys 2012, 19:46 
Poissa
Avatar

Liittynyt: 01 Kesä 2012, 19:14
Viestit: 2426
Paikkakunta: Oulu
ok. Kun mulla myös ei oo oikein pysynyt. Niin tässä rupesin ihmetellä. yhtään pulloa en ole ostanut, kylläkin Chasse aux Papillons on kyllä tosi ihana tuoksu. Mutta ku tuo pysyvyys just arvelluttaa, niin ei oikeen uskaltais tilata sitä.

_________________
Thougts begome things... choose the good ones!


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko: Re: L'Artisan Parfumeur
ViestiLähetetty: 24 Syys 2012, 02:48 
Poissa
Avatar

Liittynyt: 25 Maalis 2012, 20:13
Viestit: 1140
Minulla kanssa kestää enimmäkseen huonosti. Ihan niinkuin Goutalitkin tuntuvat kestävän mun iholla heikosti.

_________________
Le Monde des Rêves
“Time you enjoy wasting is not wasted time.”


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko: Re: L'Artisan Parfumeur
ViestiLähetetty: 24 Syys 2012, 10:09 
Poissa
Avatar

Liittynyt: 10 Huhti 2012, 14:29
Viestit: 1492
Minulla nämä kestävät ihan riittävän hyvin, mutta tämäkin lienee ihotyyppikysymys: rasvaisella hipiällä tuoksut kestävät kauemmin.

_________________
Crouching tiger, hidden flacon


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko: Re: L'Artisan Parfumeur
ViestiLähetetty: 24 Syys 2012, 10:29 
Poissa
Avatar

Liittynyt: 28 Maalis 2012, 20:24
Viestit: 3316
Paikkakunta: Helsinki
Oma kokemukseni ihan kunnon käytössä L'Artisanin tuoksuista on vähäinen, mutta Iris Pallida on kestävä tuoksu - ja Bois Farinekin pysyy minulla hyvin, Dzing ehkä pidempään kokeilluista heikoimmin, mutta täysin riittävästi sekin. Voi olla myös vähän tuoksukohtaista tuo kesto.

Kunnollisen kokoisilla sampleillahan tuo selviää, jos joku tuoksu kiinnostaa!

_________________
Oh deer.


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko: Re: L'Artisan Parfumeur
ViestiLähetetty: 24 Syys 2012, 16:30 
Poissa
Avatar

Liittynyt: 27 Maalis 2012, 15:37
Viestit: 485
tigrushka kirjoitti:
Minulla nämä kestävät ihan riittävän hyvin, mutta tämäkin lienee ihotyyppikysymys: rasvaisella hipiällä tuoksut kestävät kauemmin.


Hyvä kun tuli puheeksi. Mun iholta katoaa sitkeimmätkin tuoksut, ellei käsivarsia ja kaulaa ole hoidettu (tuoksuttomalla) voiteella. Sen jälkeen sitten pysyykin kaikki, L'Artisanit ja hennoksi mainitut Annick Goutalit.

_________________
http://otavainu.blogspot.com/


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko: Re: L'Artisan Parfumeur
ViestiLähetetty: 26 Syys 2012, 01:17 
Poissa

Liittynyt: 12 Huhti 2012, 16:24
Viestit: 524
Syysviiru, mielenkiintoinen vinkki, pitää kokeilla jonkun pois leijaavan tuoksun kanssa. Mullakin on kuiva iho.
Tosin muuutamat L'Artisanini on kyllä kestäneet mulla hyvin. (Muuten toistaiseksi paras löytämäni tuoksuton käsivoide on Eucerinin karbamidikäsivoide. Tehokas ja nopeasti imeytyvä.)

Mua kutkuttaa nyt edelleen se Seville tältä talolta, mutta ei se ollutkaan vielä saatavana ALzD:sta, muuten olisi jo kilahtanut näyteostoskoriin!


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko: Re: L'Artisan Parfumeur
ViestiLähetetty: 26 Syys 2012, 10:39 
Poissa

Liittynyt: 21 Huhti 2012, 10:39
Viestit: 173
eiffelintorni kirjoitti:
Mua kutkuttaa nyt edelleen se Seville tältä talolta, mutta ei se ollutkaan vielä saatavana ALzD:sta, muuten olisi jo kilahtanut näyteostoskoriin!


Saat näytteen multa jos haluat. Kokopullo jo postissa matkalla :dance:

_________________
http://talventuoksu.blogspot.fi/


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko: Re: L'Artisan Parfumeur
ViestiLähetetty: 26 Syys 2012, 10:50 
Poissa

Liittynyt: 02 Huhti 2012, 12:26
Viestit: 782
Paikkakunta: Helsinki
^ Oli muuten kiva lukea Amoria sun juttu tuosta, hassua että sulta löytyi niin täydellinen viitekehys omista muistoista tuolle tuoksulle!

Itselläni ei vaan klikkaa tuon Duchaufourin kanssa näköjään ollenkaan, Sevillessäkin ne nuotit ja kuvaukset kuulosti niin hyvältä, mutta...

Eiffel, kyllä sitä alzd:ssa on ollut mutta on vissiin ollut niin kysyttyä tavaraa että on päässyt tilapäisesti loppumaan, mähän silloin elokuun alussa tilasin näytteen tuolta ja sähän kokeilitkin sitä Nekun luona.


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 224 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1, 2, 3, 4, 5 ... 15  Seuraava

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia [ DST ]


Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Bing [Bot] ja 27 vierailijaa


Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia viestejäsi

Etsi tätä:
Hyppää:  
cron
Käännös, Lurttinen, www.phpbbsuomi.com Style by mindfreak.ro Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group