Tänään on 28 Maalis 2024, 22:38

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia [ DST ]




Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 34 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1, 2, 3  Seuraava
Kirjoittaja Viesti
 Viestin otsikko: Re: Iso E Super
ViestiLähetetty: 25 Touko 2012, 21:01 
Poissa
Avatar

Liittynyt: 26 Maalis 2012, 22:53
Viestit: 943
Palasin tähän ketjuun nyt kun muistin, eli ei tätä nyt ole iholla, viime viikolla tapahtui tämä. Otan kyllä uusinnan, ihan ihme homma.

_________________
Oopiumiluola
Une femme sans parfum est une femme sans avenir.
- Coco Chanel


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko: Re: Iso E Super
ViestiLähetetty: 25 Touko 2012, 21:10 
Poissa

Liittynyt: 26 Maalis 2012, 16:58
Viestit: 4094
Mulle tuli ensimmäisestä kerrasta iso-Een kanssa mieleen tämä jakso dr Whosta, jossa välillä alienit näkyy ja sitten ne taas unohtaa. Samalla tavoilla iso-Eekin välillä katoilee ja välillä ilmestyy.



Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko: Re: Iso E Super
ViestiLähetetty: 25 Touko 2012, 21:24 
Poissa
Avatar

Liittynyt: 26 Maalis 2012, 22:53
Viestit: 943
:shock:

..ja uusi sarja..? :shock:

_________________
Oopiumiluola
Une femme sans parfum est une femme sans avenir.
- Coco Chanel


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko: Re: Iso E Super
ViestiLähetetty: 25 Touko 2012, 21:52 
Poissa

Liittynyt: 26 Maalis 2012, 16:58
Viestit: 4094
Ei ole uusi, taitaa pisimpään jatkutunut tv-sarja. Niin muistan lukeneeni.


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko: Re: Iso E Super
ViestiLähetetty: 25 Touko 2012, 22:24 
Poissa
Avatar

Liittynyt: 26 Maalis 2012, 12:24
Viestit: 865
Tiia kirjoitti:
Gogol kirjoitti:
Käy keskustan Stockalla haistamassa Escentric Moleculesin Molecule 01:tä.
Se on Iso E Superia.


Uskomaton juttu. En haistanut mitään. Huijaukselta tuntuu koko juttu. Ja vielä kallista tavaraa. Kauniisti ilmaistuna - WTF..?? :shock:


Mäkään en haista mitään. Epäilen, että siinä pullossa on sisällä vettä.

Oon muuten miettinyt, että jos rupeaisin räppäriksi, rap-nimeni voisi olla Iso E Super.


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko: Re: Iso E Super
ViestiLähetetty: 25 Touko 2012, 22:31 
Poissa
Avatar

Liittynyt: 28 Maalis 2012, 11:32
Viestit: 1135
Paikkakunta: Helsinki
Eeva: Tarttuva, silti mitäänsanomaton, täysin keinotekoinen :D

Repikääs tästä: CAS 68155-66-8

_________________
Monsieur Christian Aigu,
Tuoksuintoa vuodesta 1977
monsieuraigu.blogspot.com


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko: Re: Iso E Super
ViestiLähetetty: 11 Loka 2012, 02:30 
Poissa
Avatar

Liittynyt: 25 Maalis 2012, 20:13
Viestit: 1140
En edelleenkään ole haistanut tuota molekyylituoksua. Mutta. Testailin Un Jardin sur le Niliä kun olimme sisareni kanssa rentoutumassa maalla ja minusta tuoksu oli kovin mieto. Olin oikeastaan erittäin yllättynyt siitä, miten todella, todella kevyt tuoksu se oli. Niinpä sitten läträsin sillä erittäin huolettomasti, hölväsin sitä reilusti ranteille ja siitä kaulalle ja suihkaisin myös paidalle, kun ajattelin, että josko se tuoksuisi kankaalla vähän selkeämmin. Siskoni oli sitten kohteliaasti ollut ihan hiljaa ja kärvistellyt mun seurassani. Vasta jälkeenpäin erään keskustelun myötä hän mainitsi, että olin löyhkännyt todella reilusti ja hänen mielestään kauhealle. Itse en siis juurikaan tuoksua haistanut, minusta se tuoksui vain erittäin kevyesti hennon sitruksiselta. Hupsista! :angelic-cyan:

Vähän pelottavaa toisaalta, onkohan minulla vastaavanlaisia tuoksuja, joita en itse haista kuin kevyinä ja kiltteinä tuoksuina ja sitten annostelen niitä ihan liikaa... :shock: Basenotesin yhdessä keskusteluketjussa mainitaan mm. Avignon ja Fahrenheit tuoksuina, joissa Iso E Superin pitäisi tuoksua. Rakastan Fahrenheitia ja Avignoniakin aion joskus hankkia ihan oman kokonaisen pullon. Mutta ehkä kysymys onkin annostelusta, olisiko Un Jardin Sur le Nilissä vain niin paljon kyseistä mömmöä, että se siksi tuoksui minun nenääni niin mietona.... D&G:n Light Bluessakin sitä pitäisi olla ja minun nenääni Light Blue on melkoisen voimakas ja pistävä tuoksu...

Minusta ei ole ollenkaan mukava ajatus, että tuoksuissa yleisesti - toisinaan jopa runsaasti - käytetty ja monissa oleellisena pidettävä ainesosa on sellainen, jota en ehkä haista lainkaan. Oikeastaan ajatus on melko häiritsevä.
:angry-tappingfoot:

_________________
Le Monde des Rêves
“Time you enjoy wasting is not wasted time.”


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko: Re: Iso E Super
ViestiLähetetty: 11 Loka 2012, 08:11 
Poissa
Avatar

Liittynyt: 28 Maalis 2012, 20:24
Viestit: 3316
Paikkakunta: Helsinki
Light Bluessa on rutkasti Ambroxania. Voi siinä olla iso-E:täkin, mutta A kyllä määrittelee tuoksua.

_________________
Oh deer.


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko: Re: Iso E Super
ViestiLähetetty: 11 Loka 2012, 13:35 
Poissa

Liittynyt: 26 Maalis 2012, 16:58
Viestit: 4094
Mohn, väittäväthän ne toisaalta myös niinkin, että kun läträä päälleen mitä tahansa tuoksua paljon, niin ei sitä kohta haista itse, kun nenä puutuu.


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko: Re: Iso E Super
ViestiLähetetty: 11 Loka 2012, 20:01 
Poissa
Avatar

Liittynyt: 25 Maalis 2012, 20:13
Viestit: 1140
Jaakiem, allekirjoitan tuon, koska olen sen muutamankin tuoksun kohdalla kokenut aika selkeästi (viimeksi PP Perfumesin Lisetten kanssa). Mutta kaikki tuoksut eivät ole minulle noita nenää puuduttavia ja osa tuoksuista on jopa sellaisia, että vaikka miten vähän niitä laittaisi niin ne vaan voimistuvat iholla tunnista toiseen ja tuntuu, että pää räjähtää.

Un Jardin sur le Nil oli kuitenkin heti ensi suihkaisusta lähtien lähes mykkä. Aloitin siis normaaliin tapaani suihkaisemalla aivan pienesti käsivarren iholle. Yleensä tuoksuttelen aina vain yhdellä pienellä suihkauksella, kun haluan tutustua tuoksuun ja se useimmiten riittää minulle paremmin kuin hyvin ja saan tuoksusta parhaan käsityksen sillä tavalla. Minulle siis vähemmän on enemmän silloin, kun tutustun tuoksuun ja haluan "analysoida" sitä. Jos haluan käyttää tuoksua niin laitan sitä eri tavalla.

Lisäsin Un Jardin sur le Niliä vasta sen jälkeen, kun en pystynytkään haistamaan sitä kunnolla. Pitäydyin aikani siinä yhdessä suihkauksessa, mutta kun nenäni poimi vain hentoisia tuoksukiehkuroita, vaikka miten olisin nenäni iholle liimannut, niin päädyin lisäämään tuoksua. Ja kun en edelleenkään haistanut kunnolla mitään, niin lisäsin sitä myös paidan kankaalle. En usko, että tässä tapauksessa oli kyse tuosta nenän puutumisesta. Ellei se sitten puutunut heti ensimmäisestä nuuhkaisusta...

En tiedä minkä verran Light Bluessa on Iso E Superia, joku vaan mainitsi sen tuossa yhdessä keskustelussa lempparituoksukseen "Iso E Super-tuoksuista". Mikä ei tietystikään tarkoita, että siinä välttämättä sitä olisi. :angelic-innocent:

_________________
Le Monde des Rêves
“Time you enjoy wasting is not wasted time.”


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko: Re: Iso E Super
ViestiLähetetty: 11 Loka 2012, 20:09 
Poissa
Avatar

Liittynyt: 28 Maalis 2012, 20:24
Viestit: 3316
Paikkakunta: Helsinki
Niilin puutarhassa on myös voimakas synteettinen myskipohja - uskoisin, että myös tuon haistamisessa on eroja. Tuo pohja lähes pilaa tuoksun minulta, mutta kevyesti annosteltuna nautin siitä.

_________________
Oh deer.


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko: Re: Iso E Super
ViestiLähetetty: 11 Loka 2012, 23:17 
Poissa

Liittynyt: 26 Maalis 2012, 16:58
Viestit: 4094
Muistaakseni sekä myskeissä että aldehydeissä on niin, että ihmiset eivät haista aina niistä kaikkia. Laittavat sitten monta sorttia, että kaikki haistaisivat edes jotakin niistä.

Iso-E on kyllä vaikea. Itsekään en haistanut sitä ensimmäisellä kerralla juuri lainkaan, mutta mielestäni sille herkistyy ja sen haistaa kerta kerralta selvemmin. Ikävä puoli siinä on se, että iso E alkaa tuntumaan monissa tuoksuissa hyvin kovalta ja suorastaan pistelee nenää.


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko: Re: Iso E Super
ViestiLähetetty: 12 Loka 2012, 13:53 
Poissa

Liittynyt: 01 Heinä 2012, 18:34
Viestit: 1268
Olen Jaakiemin kanssa samaa mieltä tuosta pistävyydestä. Mulla on halpis-eetä :techie-ebay: pullo, jota käytin aikanaan ollessani harjoittelussa vanhainkodilla, toimi hyvin, yhden suihkauksen jälkeen oli sellainen puhtaan hajustamaton olo. Mutta isoina annoksina se on todella pistävää ja kärventää nenää. Nykyään käytän sitä lähinnä kerrostuskokeiluihin, moni tuoksu saa lisää kestävyyttä ja "nykyaikaista" sävyä eestä.


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko: Re: Iso E Super
ViestiLähetetty: 04 Helmi 2013, 18:07 
Poissa

Liittynyt: 25 Maalis 2012, 08:34
Viestit: 2496
TUOSTA HALVALLA SITÄ ITSEÄÄN

Hyvännäköinen pullo, mielestäni. Olkoonkin että tuo kyseinen symboli on aika ylikäytetty...

Kukakohan sen täältä nappaa..? :think:


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko: Re: Iso E Super
ViestiLähetetty: 04 Helmi 2013, 20:01 
Poissa

Liittynyt: 01 Heinä 2012, 18:34
Viestit: 1268
Kamicha kirjoitti:
Niilin puutarhassa on myös voimakas synteettinen myskipohja - uskoisin, että myös tuon haistamisessa on eroja. Tuo pohja lähes pilaa tuoksun minulta, mutta kevyesti annosteltuna nautin siitä.


Tuo on on just sitä myskiä, joka kitkeröityy mun iholla :evil: Sitä on harmillisen monessa tuoksussa.

Mä olen ihan tympääntynyt myös iso-Eehen. Siivosin juuri tuoksukaapista pois kaikki E-pommit, mm. SheWoodit ja Lalique Perlesin. Jopa Encre Noire haisee ärsyttävältä.


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 34 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1, 2, 3  Seuraava

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia [ DST ]


Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 28 vierailijaa


Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia viestejäsi

Etsi tätä:
Hyppää:  
cron
Käännös, Lurttinen, www.phpbbsuomi.com Style by mindfreak.ro Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group