Tänään on 29 Maalis 2024, 02:21

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia [ DST ]




Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 86 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1, 2, 3, 4, 5, 6  Seuraava
Kirjoittaja Viesti
ViestiLähetetty: 28 Loka 2012, 14:40 
Poissa

Liittynyt: 26 Maalis 2012, 16:58
Viestit: 4094
Onhan sitä haistellut tällä foorumilla vaikka kuka, ja puhettakin siitä on ollut. Mistä nyt kiinnostus sihen heräsi?


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 28 Loka 2012, 14:49 
Poissa
Avatar

Liittynyt: 28 Maalis 2012, 11:32
Viestit: 1135
Paikkakunta: Helsinki
Heippa vielä!

Christianin kysymykseen voisi todeta, että laittakaa pullotarpeitanne minulle ykstyisviestillä, niin kartoitamme, millaista tarjontaa maailmalla on. Vero- ja tullisyistä yritämme löytää luotettavan toimittajan EU:n rajojen sisäpuolelta. :)

_________________
Monsieur Christian Aigu,
Tuoksuintoa vuodesta 1977
monsieuraigu.blogspot.com


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 28 Loka 2012, 16:56 
Poissa
Avatar

Liittynyt: 21 Loka 2012, 00:21
Viestit: 1147
Kosmoskukka.Rochas man on laventeli,kahvi,vanilijainen herkku(oma suosikkini).Se on kuitenkin paljon hillitympi,kuin monet muut saman tyylin.Lähtee laventeli,hedelmäisenä+ripaus kahvia ja jatkuu kahvi,suklaa+vanilijalla kuiva alas:)En ole asiantuntija kuvailemaan+erittelemään näitä,mutta jotenkin noin minä sen koen.Keskellä on ilmeisesti jotain kukka muistiinpanoja,mutta mun jalostamaton nenä ei pysty niitä sieltä noukkimaan:)


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 28 Loka 2012, 17:18 
Poissa
Avatar

Liittynyt: 01 Kesä 2012, 19:14
Viestit: 2426
Paikkakunta: Oulu
Hei Kiitti kovasti. Mää tässä sitä katselin tuolla fragrancex:llä ku miettiin josko laittais backup pullon Tocadea (tykkään siitä tosi paljon) ja tuo Rochas Man vaan osui silmään tuolla. Niin mietiskelin josko sen isäntä väelle ostais taloon. Kuulostaa hyvältä. Taidanpa laittaa tuon tilaukseen. :aurinko:

_________________
Thougts begome things... choose the good ones!


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 28 Loka 2012, 17:28 
Poissa
Avatar

Liittynyt: 21 Loka 2012, 00:21
Viestit: 1147
Uskon että isäntä tykkää(ja emäntä myös):)


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 09 Marras 2012, 01:05 
Poissa

Liittynyt: 26 Maalis 2012, 16:58
Viestit: 4094
Pääsisipä Toxu äkkiä sieltä nuorisovankilasta (tai missä onkaan, kun ei ole täällä), että voisi kertoa, että onko Or black minulle pakkohankinta? Osaako kukaan muu kertoa mitään tästä Pascal Morabitosta?


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 09 Marras 2012, 15:24 
Poissa
Avatar

Liittynyt: 21 Loka 2012, 00:21
Viestit: 1147
Jaakiem.Käy katsomassa basenotes sivustolta.Sieltä löytyy asiallista kommenttia kyseisestä tuoksusta.


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 09 Marras 2012, 21:44 
Poissa

Liittynyt: 25 Maalis 2012, 08:34
Viestit: 2496
Jaakiem kirjoitti:
Pääsisipä Toxu äkkiä sieltä nuorisovankilasta (tai missä onkaan, kun ei ole täällä), että voisi kertoa, että onko Or black minulle pakkohankinta? Osaako kukaan muu kertoa mitään tästä Pascal Morabitosta?


Jaakiem, olen odottanut päivää kun saavut tämän tuoksun äärelle. Kyllä, Or Black on siulle pakkohankinta, sillä se on täysin siun juttu. Jos et pidä siitä, syön lippiksellisen mausteisia kakkapökäleitä.

Or Black on sukua molemmille suurista suosikeistasi, Rive Gauche PeeHoolle sekä Azzaron vastaavalle. Fantastinen tuoksu, kertakaikkiaan. Tumma ja aromikas, ultrasileä tammisammaleenvihreä fougere. Mestariteos, joka sopisi myös naisille, kuten MARINA TÄSSÄ kiihkeänä toteaa.

Ja kunhan olet hankkinut itsellesi Or Blackin, odotan että lähdet epätoivoisesti metsästämään pullollista Jean Patou Pour Hommea...


ps. En ollut nuorisovankilassa, vaan työharjoittelussa kiinalaisessa tuoksukopio-tehtaassa. 8-)


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 09 Marras 2012, 22:39 
Poissa

Liittynyt: 26 Maalis 2012, 16:58
Viestit: 4094
Mä niin tiesin tämän. Siksi en kysynytkään, että pitäisikö minun testata tätä, olisiko tämä hyvä hankinta vaan että onko tämä PAKKOhankinta.

Tätä sanotaan hard to get -tuoksuksi, vaikka eihän sitä tarvitse kuin mennä kuin nettiin ja tilata. Hard to getillä tarkoitetaan sitä, että se löytyy Bermudan kolmion keskeltä: yhtäältä se on fougere kuin Azzaro, toisaalta tyylikäs kuin Pour homme (kumpi vain) ja kolmannesta kulmasta yhtä musta kuin Encre noir. Pakkohan tuoksun, joka löytyy noiden jättiläisten kosketuspisteestä, olla tuoksujen tuoksu, sormus, joka käskee muita sormuksia. Precious...

Mustista mustin pappatuoksu – Darth Vader, I'm your father.


Viimeksi muokannut Jaakiem päivämäärä 09 Marras 2012, 22:43, muokattu yhteensä 2 kertaa

Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 09 Marras 2012, 22:42 
Poissa

Liittynyt: 26 Maalis 2012, 16:58
Viestit: 4094
christian777 kirjoitti:
Jaakiem.Käy katsomassa basenotes sivustolta.Sieltä löytyy asiallista kommenttia kyseisestä tuoksusta.


Joo, olin heti lukenut kaikki, mutta ei tuosta löytynyt kuin pari arvostelua ja kaksi keskusteluketjua. Lisäksi noilla foorumeilla kehutaan kaikkea mikä haisee. Tiesin, että Toxulta tuo tuoksu löytyy. Vaikka hän olisi tuoksusta itse pitänyt, olisi hän osannut vielä arvioida, että olisiko se ollut minulle huono. Lisäksi olen oppinut tuntemaan monen foorumilaisen makua ja arvostamaan heidän mielipiteitään.


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 10 Marras 2012, 00:57 
Poissa
Avatar

Liittynyt: 21 Loka 2012, 00:21
Viestit: 1147
Niinpä,on tullut tehtyä muutama hassi osto,kun on lukenut muitten ylistyksiä:)


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 16 Marras 2012, 14:39 
Poissa
Avatar

Liittynyt: 12 Loka 2012, 09:22
Viestit: 660
Paikkakunta: Jyväskylä
L'Heure Bleue'tä ja Mitsoukoa. :angry-screaming: Molemmista olen kehittänyt itselleni jonkinlaisen "pakkomielteen" tai vastaavan kuvitellen rakastuvani molempiin tai vähintään toiseen, mutta tästä tuppukylästä ei ilmeisesti löydy kumpaakaan.

(Sama muuten pätee Chanel no. 19, josta oon nähnyt ainoastaan Poudre-version..)


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 16 Marras 2012, 17:58 
Poissa
Avatar

Liittynyt: 01 Kesä 2012, 19:14
Viestit: 2426
Paikkakunta: Oulu
^hei, anna mulle sun osoite tiedot , multa saat molemmista edp näytteen :P

_________________
Thougts begome things... choose the good ones!


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 16 Marras 2012, 19:04 
Poissa
Avatar

Liittynyt: 12 Loka 2012, 09:22
Viestit: 660
Paikkakunta: Jyväskylä
Kosmoskukka kirjoitti:
^hei, anna mulle sun osoite tiedot , multa saat molemmista edp näytteen :P

Oi, ihana Kosmoskukka! :enkeli: Pistän siulle yksäriä.


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 16 Marras 2012, 19:43 
Poissa

Liittynyt: 26 Maalis 2012, 16:58
Viestit: 4094
pihlaja kirjoitti:
L'Heure Bleue'tä ja Mitsoukoa. :angry-screaming: Molemmista olen kehittänyt itselleni jonkinlaisen "pakkomielteen" tai vastaavan kuvitellen rakastuvani molempiin tai vähintään toiseen, mutta tästä tuppukylästä ei ilmeisesti löydy kumpaakaan.

(Sama muuten pätee Chanel no. 19, josta oon nähnyt ainoastaan Poudre-version..)


Monen tuoksun hurja maine perustuukin huonoon saatavuuteen. Arvostelumatematiikka menee siten, että tuoksun pisteet kertaantuu sitä mukaa mitä harvinaisempi tai kalliimpi se on.


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 86 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1, 2, 3, 4, 5, 6  Seuraava

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia [ DST ]


Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 35 vierailijaa


Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia viestejäsi

Etsi tätä:
Hyppää:  
cron
Käännös, Lurttinen, www.phpbbsuomi.com Style by mindfreak.ro Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group