Tänään on 28 Maalis 2024, 22:21

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia [ DST ]




Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 20 viestiä ]  Mene sivulle 1, 2  Seuraava
Kirjoittaja Viesti
 Viestin otsikko: Knize
ViestiLähetetty: 17 Marras 2012, 23:05 
Poissa

Liittynyt: 26 Maalis 2012, 16:58
Viestit: 4094
Kun niin monet tuoksutalot nykyään inisee, niin Knizestä tärähtää.


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko: Re: Knize
ViestiLähetetty: 18 Marras 2012, 17:55 
Poissa
Avatar

Liittynyt: 22 Syys 2012, 19:21
Viestit: 366
Jaakiem kirjoitti:
Kun niin monet tuoksutalot nykyään inisee, niin Knizestä tärähtää.


Mitä tarkoitat, Jaakiem? (Anteeksi maalaisuuteni! Huomenna matkustan kaupunkiin!)


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko: Re: Knize
ViestiLähetetty: 19 Marras 2012, 13:24 
Poissa

Liittynyt: 26 Maalis 2012, 16:58
Viestit: 4094
Mun mielestä Knize vaan on tutustumisen arvoinen talo, josta puhutaan todella vähän. Monet niche-tuoksut tahtovat olla sellaisia, että kestävät vain vartin ja haisevat vain, jos painaa nenän kiinni ihoon. Knize tuoksut ovat mielestäni aika tuhtia tavaraa, vanhanaikaisella tavalla runsaita nuoteiltaan ja aika miehekkäitä kautta linjan.


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko: Re: Knize
ViestiLähetetty: 19 Marras 2012, 13:44 
Poissa
Avatar

Liittynyt: 22 Syys 2012, 19:21
Viestit: 366
Jaakiem kirjoitti:
Mun mielestä Knize vaan on tutustumisen arvoinen talo, josta puhutaan todella vähän. Monet niche-tuoksut tahtovat olla sellaisia, että kestävät vain vartin ja haisevat vain, jos painaa nenän kiinni ihoon. Knize tuoksut ovat mielestäni aika tuhtia tavaraa, vanhanaikaisella tavalla runsaita nuoteiltaan ja aika miehekkäitä kautta linjan.


Kiitos, Jaakiem! Olen aivan samaa mieltä kanssasi!

Ten tuoksuu ranteessa vielä selvästi eilisen jäljiltä, ja on vain tummentunut entistäkin maskuliinisemmaksi. Sec taas ainakin minulla sopii paremmin kesäajan tuoksuksi. Goldenia en ole testannutkaan.


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko: Re: Knize
ViestiLähetetty: 19 Marras 2012, 13:57 
Poissa

Liittynyt: 26 Maalis 2012, 16:58
Viestit: 4094
Mä pidän itse tenistä, mutta mulla on sen kanssa hitusen vaivaantunut olo, että kiusaanko sillä ympäristöäni. Olin laittanut uimaan mennessäni Teniä deodoranttina. Kun tulin uimasta, olin haistavani tenin jo pukuhuoneen ovelta, kun vaatekaapille oli matkaa parikymmentä metriä. Ten on mielestäni harmaata bensanahkaa. Golden helpompi ruskea nahka. Sec on rutikuivanahka. Olen lukenut siitä myös luonnehdinnan, että se tuoksuu samppanjalta. Minulla oli sitä yksi päivä päällä ja tein kokeen ja kysyin, että mille se haisee. Vastaus oli, että teeltä.


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko: Re: Knize
ViestiLähetetty: 19 Marras 2012, 14:53 
Poissa
Avatar

Liittynyt: 22 Syys 2012, 19:21
Viestit: 366
Jaakiem kirjoitti:
Mä pidän itse tenistä, mutta mulla on sen kanssa hitusen vaivaantunut olo, että kiusaanko sillä ympäristöäni. Olin laittanut uimaan mennessäni Teniä deodoranttina. Kun tulin uimasta, olin haistavani tenin jo pukuhuoneen ovelta, kun vaatekaapille oli matkaa parikymmentä metriä. Ten on mielestäni harmaata bensanahkaa. Golden helpompi ruskea nahka. Sec on rutikuivanahka. Olen lukenut siitä myös luonnehdinnan, että se tuoksuu samppanjalta. Minulla oli sitä yksi päivä päällä ja tein kokeen ja kysyin, että mille se haisee. Vastaus oli, että teeltä.


On se aika arvaamatonta näitten hajujen kanssa: Mouchoir on siis saanut negatiivista palautetta kotiväeltäni, mutta Tenistä ei ole sanottu mitään. Paitsi kun olen nuuhkutellut tyttärelläni, niin on sanonut hyväksi.

Kun ensimmäisiä kertoja haistelin näytteestä "Secciä", se toi mieleen joulun, muttei enää myöhemmin. Joulu, samppanja ja tee - aikamoinen aine!


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko: Re: Knize
ViestiLähetetty: 19 Marras 2012, 15:22 
Poissa

Liittynyt: 26 Maalis 2012, 16:58
Viestit: 4094
Mä olen selvästi nyt kehunut näitä liikaa, koska mun Knize-näytteet ovat kadonneet. Kaikki Forestia lukuunottamatta. Epäilen varkaita. Käytin puoli tuntia niiden etsimiseen, koska olisin halunut laittaa töihin. Pitääkö tosiaankin hankkia pullo, kun ne eivät katoa niin helposti.


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko: Re: Knize
ViestiLähetetty: 19 Marras 2012, 15:48 
Poissa
Avatar

Liittynyt: 22 Syys 2012, 19:21
Viestit: 366
Jaakiem kirjoitti:
Mä olen selvästi nyt kehunut näitä liikaa, koska mun Knize-näytteet ovat kadonneet. Kaikki Forestia lukuunottamatta. Epäilen varkaita. Käytin puoli tuntia niiden etsimiseen, koska olisin halunut laittaa töihin. Pitääkö tosiaankin hankkia pullo, kun ne eivät katoa niin helposti.


Ei auta kuin nuuskia epäiltyjä :)


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko: Re: Knize
ViestiLähetetty: 24 Marras 2012, 00:42 
Poissa

Liittynyt: 26 Maalis 2012, 16:58
Viestit: 4094
Jules, oletko haistellut Knize kakkosta? Mulla on se jäänyt väliin? Näyte on kuitenkin tulossa.


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko: Re: Knize
ViestiLähetetty: 24 Marras 2012, 01:03 
Poissa
Avatar

Liittynyt: 22 Syys 2012, 19:21
Viestit: 366
Jaakiem kirjoitti:
Jules, oletko haistellut Knize kakkosta? Mulla on se jäänyt väliin? Näyte on kuitenkin tulossa.


Jep, olen haistellut näytteestä. Se on hyvin samanlainen kuin Geoffrey Beenen Grey Flannel etenkin alussa. GF on kuivempi ja terävämpi, ja siinä missä se minulle tuo mieleen kuivan, savisen jokirantapusikon Two muistuttaa heikosti kukkaisuudesta. Sen paremmin en osaa kuvailla. Olen käyttänyt sitä joskus pari kertaa, mutta en ole vielä oikein osannut muodostaa siitä mielipidettäni.


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko: Re: Knize
ViestiLähetetty: 24 Marras 2012, 02:20 
Poissa

Liittynyt: 26 Maalis 2012, 16:58
Viestit: 4094
Kohtahan se selviää. Green flannelista en niin piittaa.


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko: Re: Knize
ViestiLähetetty: 24 Marras 2012, 10:49 
Poissa
Avatar

Liittynyt: 01 Kesä 2012, 19:14
Viestit: 2426
Paikkakunta: Oulu
Mitäs tuumaatte, onkohan näissä sellaista mistä mää voisin innostua. Tuossa Fragranticalta katsoin niin ainoastaan yksi naisille suunnattu tuoksu, floral fruity.. ja sitte tuo sec ois luokiteltu sekä-että??

_________________
Thougts begome things... choose the good ones!


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko: Re: Knize
ViestiLähetetty: 24 Marras 2012, 14:33 
Poissa

Liittynyt: 26 Maalis 2012, 16:58
Viestit: 4094
Vaikea sanoa. Riippuu siitä, miten paljon pidät nahkatuoksuista.

Tuosta Fragrantican listasta puuttuu jostain syystä Lady Knize. Sitä pidetään kuitenkin heikoimpana Knizeistä, vesitettynä versiona kakkosesta, joten tuo kakkonen voisi olla kokeilemisen arvoinen.


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko: Re: Knize
ViestiLähetetty: 26 Marras 2012, 13:46 
Poissa

Liittynyt: 26 Maalis 2012, 16:58
Viestit: 4094
Joo, en tykkää kakkosesta. Menee kyllä samaan sarjaan Green flannelin ja Halston 1-12, jotka ovat myös hyvin pyykinpesumaisia tuoksuja 70-luvulta.

Kosmoskukka, saat minulta sen Sec-näytteen, jos haluat. Epäilen kyllä, että pidätkö näin jykevistä ja jyrkistä tuoksuista.


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko: Re: Knize
ViestiLähetetty: 05 Joulu 2012, 17:40 
Poissa
Avatar

Liittynyt: 01 Kesä 2012, 19:14
Viestit: 2426
Paikkakunta: Oulu
^Kyllä tämä Sec on hyvä, sopii tällaiset tuhdit tuoksut näin talveen oikein hyvin makuuni :P

_________________
Thougts begome things... choose the good ones!


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 20 viestiä ]  Mene sivulle 1, 2  Seuraava

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia [ DST ]


Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 25 vierailijaa


Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia viestejäsi

Etsi tätä:
Hyppää:  
cron
Käännös, Lurttinen, www.phpbbsuomi.com Style by mindfreak.ro Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group